Connect
To Top

Biuro w kieszeni – innowacyjna aplikacja mobilna itelligence

Weź kurs na mobilność! Dzięki aplikacji mobilnej itelligence zarządzanie pracownikami w terenie może być łatwe jak nigdy dotąd.

Dzięki aplikacji mobilnej itelligence zarządzanie pracownikami w terenie może być łatwe jak nigdy dotąd.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, ze szczególnym uwzględnieniem swoich klientów, spółka itelligence, należąca do japońskiej grupy NTT DATA, stworzyła „szytą na miarę” aplikację mobilną. Aplikacja ta, dzięki bezpośredniemu powiązaniu z dowolnym systemem klasy ERP bądź CRM, pozwala rozszerzyć obszary prowadzonej działalności gospodarczej o mobilną sprzedaż, serwis, marketing, zarządzanie środkami trwałymi, gospodarkę materiałową oraz raportowanie. Są to istotne funkcjonalności we wszystkich tych przedsiębiorstwach, w których działania pracowników terenowych stanowią istotną część działalności biznesowej. Jest to nowatorskie rozwiązanie wspierające zarządzanie siecią pracowników terenowych w kluczowych segmentach działalności przedsiębiorstwa.

Handel z e-wspomaganiem

– Trudno sobie wyobrazić współczesny handel bez możliwości wymiany kluczowych informacji na przykład o sprzedaży, klientach, asortymencie czy stanach magazynowych w czasie rzeczywistym – podkreśla Arnold Nowak, prezes spółki itelligence. I dodaje: – Odpowiedzią na ten wymóg rynku jest nasza nowa aplikacja mobilna, wyposażona w rozbudowane funkcjonalności, wspierająca zarówno standardowe, jak i dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta procesy biznesowe. Narzędzie umożliwia zdalną realizację wszystkich strategicznych funkcji zdefiniowanych w użytkowanym przez firmę systemie ERP.

Do tej pory na rynku dostępne były głównie systemy oparte na uniwersalnych aplikacjach oferujących standardowy pakiet funkcjonalności, typowy dla poszczególnych branż i sektorów. Coraz więcej klientów pyta jednak o bardziej użyteczne narzędzia IT, które pozwalają np. na przeniesienie do oprogramowania unikalnych procesów biznesowych przedsiębiorstwa. Przykładem  takiego rozwiązania jest aplikacja mobilna itelligence.

Aplikacja zapewnia stały dostęp do aktualnych informacji, zgromadzonych w bazach danych systemu wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem. Jest to więc narzędzie pozwalające na optymalizację potencjału obsługiwanego rynku, wzrost jakości współpracy z kontrahentami, a tym samym – na wzrost sprzedaży i redukcję kosztów utrzymania innych systemów wsparcia sprzedaży.

Rozwiązanie opiera się na platformie integracyjnej itelligence, która wykorzystuje technologie firmy Oracle, w tym m.in. bazy danych 11g Standard i Enterprise, Berkeley SQL DB oraz Application Development Framework. Dzięki tym technologiom wprowadzanie zmian w aplikacji jest łatwe, szybkie i bazuje wyłącznie na procesach już zdefiniowanych w systemie ERP, bądź w innych systemach, które z nim współpracują.

Na smartfonie, tablecie… i w chmurze

Aplikacja mobilna itelligence wykorzystuje platformę Android oraz iOS, przez co może być obsługiwana zarówno za pomocą smartfona, jak i tabletu. Wybór określonego urządzenia mobilnego zależy wyłącznie od potrzeb biznesowych klienta i specyfiki zadań pracowników terenowych.

Jednym z atutów aplikacji jest jej uniwersalność – rozwiązanie umożliwia elastyczne korzystanie z funkcjonalności zarówno przez pracowników mobilnych jak i biurowych. Aplikacja pozwala na dynamiczny dostęp do danych klientów, oferty; umożliwia prowadzenie procesu sprzedaży, bieżące zarządzanie siecią pracowników terenowych, obejmujące m.in. planowanie, definiowanie zadań, zestawienia informacji, raporty, analizę działań pracowników.

Aplikację itelligence cechuje łatwość tworzenia dedykowanych wersji dla poszczególnych klientów. Można takie dedykowane rozwiązanie uruchomić  w chmurze obliczeniowej, czyli skorzystać z opcji pełnego outsourcingu rozwiązania.

– Nie chcieliśmy poprzestać na tradycyjnym modelu, który zakłada zakup prawa do korzystania z oprogramowania oraz wdrożenie rozwiązania w oparciu o własną infrastrukturę klienta. Dlatego oferujemy również pełen outsourcing, oparty o czasową, abonamentową umowę użytkowania aplikacji, uprawniającą do dzierżawy wykorzystywanej infrastruktury. itelligence posiada własne Data Center oraz struktury Service Desku, tak więc możemy zapewnić pełen zakres usług z jednej ręki – tłumaczy Paweł Stapf, menadżer w firmie itelligence, odpowiedzialny za realizację projektu oraz sprzedaż rozwiązania na rynku polskim i europejskim.

Skoro aplikacja mobilna itelligence jest tak nowatorskim rozwiązaniem, czy każdy sobie poradzi z jego obsługą? Z tym nie powinno być problemu, ponieważ jednym z priorytetów, które przyświecały twórcom aplikacji, było opracowanie intuicyjnego interfejsu.

– Nasza nowa aplikacja to proste narzędzie dla każdego użytkownika niezależnie od posiadanej wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii – zapewnia Paweł Stapf, któremu poza zadaniem przygotowania modelu biznesowego i funkcjonalnego aplikacji, powierzono również pokierowanie zespołem odpowiedzialnym za opracowanie jej interfejsu. I precyzuje: – Stworzyliśmy interfejs zgodnie z hasłem „poznaj użytkowników swojego systemu”, określonym wytycznymi normy ISO 9241-11 oraz metodologią Object Oriented Analysis and Design (OOAD). Dzięki temu aplikacja jest łatwa w obsłudze i przyjazna dla użytkownika, który ze względu na charakter wykonywanej pracy oczekuje rozwiązania intuicyjnego, przyspieszającego jego pracę w terenie.

Korzyści

Usprawnienie procesów sprzedażowych oraz lepsza komunikacja i obieg informacji to dla wielu firm być albo nie być na rynku. Nie należy więc stawiać pytania , czy inwestować w systemy mobilne, ale jakie rozwiązanie wybrać. W epoce tabletów, smartfonów i zdalnej pracy aplikacja mobilna itelligence wydaje się propozycją wartą rozważenia. I to nie tylko w firmach, które zajmują się handlem.

Użytkowanie aplikacji mobilnej itelligence rozwiązania umożliwia:

Zwiększenie efektywności sprzedażowej

  • porządkowanie bazy klientów
  • personalizacja oferty uwzględniająca oczekiwania klienta
  • określenie potencjału sprzedażowego rynku
  • segmentacja rynku oraz ofertowanie do wybranych kategorii klientów
  • cross selling
  • pozyskiwanie aktualnej informacji o ofercie własnej oraz działaniach konkurencji

Zwiększenie kierunkowej aktywności terenowej

  • umożliwienie użytkownikom dostępu do danych historycznych, przypisanych do poszczególnych klientów, np. wydane materiały, środki trwałe, gospodarka materiałowa
  • stworzenie możliwości planowania pracy w systemie poprzez kalendarz pracy pracownika
  • możliwość analizy terminów zakończenia umów z klientami
  • dostęp do nowości produktowych, programów lojalnościowych oraz ofert promocyjnych

Zwiększenie efektywności operacyjnej sieci pracowników terenowych

  • przyspieszenie obiegu dokumentów
  • minimalizacja liczby błędów w dokumentach poprzez automatyzację i standaryzację procedur
  • umożliwienie dwukierunkowej komunikacji z centralą firmy

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

More in BIZNES