Connect
To Top

Rozmowa z Martą Grządzielską(Zaczytaj.pl)

Marta Grządzielska – członek zarządu niezwykle ciekawego startupu o nazwie – Zaczytaj.pl. Odpowiada za współpracę z kluczowymi Partnerami, Wydawcami oraz zajmuje się kwestiami promocyjnymi. Warto więc dowiedzieć się więcej o samym zamyśle e-biznesu oraz korzyściach, jakie płyną z uczestnictwa w tym programie lojalnościowym.

  1. Witam! Pani Marto, czym projekt Zaczytaj.pl różni się od innych, podobnych programów lojalnościowych dostępnych w sieci i na jakiej zasadzie on funkcjonuje?

Witam! Dziękuję za zaproszenie do rozmowy o projekcie Zaczytaj.pl

Zaczytaj.pl to społeczność osób zaczytanych w Internecie.

Nasz projekt przede wszystkim zachęca uczestników do czytania artykułów w polecanych serwisach internetowych, dzięki czemu zwiększamy czytelnictwo i zaangażowanie użytkowników i tym różnimy się od innych projektów. Rekomendujemy serwisy o różnej tematyce – użytkownik w jednym miejscu ma dostęp do newsów z dowolnej kategorii. Chcemy dostarczać użytkownikom treści, których oczekują.

  1. Co zyskuje więc Użytkownik, który zagląda na Wasz serwis i jest zdecydowany dołączyć do społeczności Zaczytanych?

Osoby, które lubią spędzać aktywnie czas w internecie, mają możliwość zdobywania punktów przy okazji czytania artykułów w polecanych przez Nas serwisach. Użytkownik zyskuje więc dostęp do informacji o ciekawych serwisach internetowych i ma możliwość czytania wybranych przez siebie treści. Dodatkowo może zdobyć większą liczbę punktów poprzez udział w specjalnych zadaniach, ankietach, konkursach, testach aplikacji mobilnych, oraz za zakupy w sklepach internetowych. Uczestnicy programu mogą wymienić punkty na nagrody: karty podarunkowe do znanych sklepów, lub doładowania do telefonów.

  1. Czy trudno jest zdobyć Partnerów/Wydawców, którzy chcieliby się włączyć w taki projekt i inwestować w niego swój czas i pieniądze?

W pierwszym miesiącu startu projektu do programu Zaczytaj.pl dołączyło aż 26 serwisów internetowych. Staramy się zawsze podejść indywidualnie do celów jakie Wydawca czy Partner chciałby z nami zrealizować. Dlatego na początek zapraszamy do udziału w bezpłatnym teście usługi, w którym prezentujemy działanie programu lojalnościowego Zaczytaj.pl. Wówczas Wydawca może ocenić efekty i podjąć decyzję o kontynuacji współpracy.

  1. Jaki macie sposób na dotarcie do klienta? To znaczy – w jaki sposób przekonujecie potencjalnego odbiorcę, że to właśnie u Was powinien przeczytać dane artykuły i pozycje, przy okazji włączając się do całego programu i co najważniejsze – pozostając z Wami na dłużej (chodzi mi o moment, zanim jeszcze zajrzy na Wasz portal)?

Na starcie projektu zorganizowaliśmy konkurs „ Zaczytaj to co chcesz i wygraj Tablet” , dzięki czemu udało nam się zainteresować programem ponad 1000 osób. Ciekawe efekty przynosi system zapraszania znajomych do udziału w programie Zaczytaj.pl, przekłada się na nowych aktywnych użytkowników. Przede wszystkim stawiamy na zwiększenie naszego potencjału poprzez aplikację mobilną, która wystartuje już pod koniec roku.

  1. Co chcielibyście osiągnąć? W jakim kierunku rozwijać swój pomysł na biznes i do czego dążyć? Interesuje Was wypłynięcie na „szersze wody” – czyli Europę, świat, czy chcecie jednak rozwijać się lokalnie, krajowo?

Naszym celem jest nawiązanie współpracy z ciekawymi serwisami internetowymi w najbardziej popularnych kategoriach tematycznych jak: biznes, wiadomości, lifestyle, motoryzacja, uroda, zdrowie, zakupy, technologie mobilne, sport itp. Dzięki temu zapewnimy użytkownikom najlepsze artykuły do czytania. Ponadto chcemy stworzyć aktywną społeczność wokół Zaczytaj.pl i pokazać przydatność naszego projektu zarówno dla użytkowników jak i Wydawców.

Nie wykluczamy rozwoju projektu za granicą, jednak w chwili obecnej skupiamy się na rozwinięciu projektu w Polsce.

  1. Proszę jeszcze zdradzić… kto uczestniczy w Waszym projekcie? Jak to się w ogóle stało, że wpadliście na taki, a nie inny pomysł i postanowiliście go wspólnie rozwijać? Jakie były Wasze „początki”?

Mam szczęście tworzyć projekt z zgranym zespołem. Przez ponad 6 lat pracowaliśmy w innym programie lojalnościowym, który został zamknięty z końcem lipca 2015. Zarówno Wydawcy jak i użytkownicy zainspirowali Nas do stworzenia własnego projektu – Zaczytaj.pl. W pierwszej kolejności stwierdziliśmy, że jeśli ma się to udać – musimy dowiedzieć się czego oczekują Wydawcy i z drugiej strony użytkownicy. Przeprowadziliśmy wiele rozmów z wydawcami, a następnie wspólnie spisaliśmy założenia i tak powstał projekt Zaczytaj.pl

Jesteśmy na etapie początków, projekt wystartował 1 września 2015. Mamy bardzo dużo pomysłów na rozwój i już nie możemy doczekać się startu aplikacji mobilnej :)

Bardzo dziękuję za rozmowę

Dziękuję.

Zapraszamy Wydawców do udziału w bezpłatnym teście usługi w programie Zaczytaj.pl. Wpisując w pole kod promocyjny: MANAGERPLUS można otrzymać 30% rabatu na stałe zlecenie w pierwszym miesiącu współpracy w programie Zaczytaj.pl

Zgłoszenia do testu można dokonać na stronie: http://partner.zaczytaj.pl/wyprobuj

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

More in BIZNES