wtorek, 17 czerwca, 2025

Zmiany w Wirtualnej Polsce: Michał Chabas i Mateusz Nowak zasilają kadrę menedżerską

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

W czerwcu nastąpią kluczowe zmiany w strukturze Pionu Serwisów Tematycznych Wirtualnej Polski. Do zespołu dołączą dwaj doświadczeni menedżerowie, którzy wzmocnią rozwój serwisów.

15 czerwca do Wirtualnej Polski wraca Michał Chabas, który obejmie stanowisko dyrektora Strony Głównej WP, Wiadomości oraz Growth. Będzie odpowiadał za zespoły wspierające wzrost wszystkich obszarów tematycznych – w tym zespół SEO, WP Kreatora oraz Marketingu B2C.

Z kolei od 1 czerwca funkcję dyrektora obszaru Technologie i Motoryzacja obejmie Mateusz Nowak, który dotychczas pracował w Grupie Spidersweb jako Chief Operating Officer.

– Michał i Mateusz potrafią w praktyce łączyć zarządzanie redakcją, biznesem i budowanie zasięgów. To, w połączeniu z doświadczeniem na poziomie zespołów zarządzających grupami mediowymi, daje im unikatowe połączenie praktycznych umiejętności rzadko spotykane na rynku. Tym wzmocnieniem kadrowym zamykamy pierwszy etap transformacji produktu mediowego, który zaczęliśmy na początku roku. W kolejnych etapach skupimy się na rozwoju naszych produktów – mówi Marcin Bartnicki, Dyrektor Transformacji Produktu Wydawniczego.

Michał Chabas ma wieloletnie doświadczenie w branży internetowej i doskonale zna specyfikę WP – wcześniej odpowiadał za rozwój strony głównej, serwisów informacyjnych, o2 oraz sport. Wraca do WP po okresie pracy w Iberionie, gdzie jako Chief Publishing Officer zarządzał m.in. obszarem wydawniczym. Nowa rola to naturalna kontynuacja jego dotychczasowej ścieżki zawodowej i szansa na dalsze wzmacnianie pozycji WP jako lidera w polskich mediach online.

Mateusz Nowak będzie odpowiadał m.in. za rozwój serwisu Benchmark. Wnosi on do WP bogate doświadczenie w rozwijaniu serwisów technologicznych i motoryzacyjnych, którym wesprze jeden z kluczowych projektów Wirtualnej Polski w obszarze technologii.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Polacy bardziej ufają rodzinie niż naukowcom. Kryzys autorytetów w erze fake newsów

W czasach, gdy świat wymaga od nas opinii na...

Podobne tematy

W ten weekend sklepy czeka prawdziwy szturm. Polacy ruszą na świąteczne zakupy

Według sondażu, tradycyjnie najwięcej Polaków wybiera się na świąteczne...

Onet liderem lutego. Znamy najbardziej opiniotwórcze media w Polsce

Najbardziej opiniotwórczym medium lutego został Onet z wynikiem 3,6...

Mniej wizyt, krótsze zakupy. Galerie i centra handlowe tracą klientów

W styczniu i lutym br. galerie i centra handlowe...

Platformy e-commerce odbierają ruch galeriom handlowym

Jak wykazała analiza zachowań ponad 1,3 mln konsumentów w...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie