Bony jako benefit pracowniczy przeżywają w pandemii prawdziwy renesans. Pracownicy coraz wyżej cenią sobie bowiem świadczenia, które poprawiają ich domowy budżet. Dostrzegając te trendy Sfinks Polska, właściciel sieci restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło, rozpoczął sprzedaż bonów, które w tych lokalach będzie można zrealizować do końca 2021 r. Dla pracodawcy plusem takiego rozwiązania jest możliwość sfinansowania go z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, a oprócz tego za każdy kupiony bon stuzłotowy firma otrzymuje dodatkowy bon na 25 zł.
– W restauracjach Sphinx i Chłopskie Jadło bardzo często były organizowane firmowe wigilie i inne spotkania okołoświąteczne. W tym roku niestety tej możliwości nie ma i firmy często wybierają spotkania integracyjne online, a świąteczne upominki dla pracowników przesyłają kurierem lub elektronicznie. Coraz większą popularnością wśród pracowników cieszą się przy tym bony podarunkowe, dlatego i my dostosowaliśmy naszą ofertę do zmieniających się preferencji. Bony do restauracji mogą być zresztą pomysłem na upominek nie tylko dla pracowników, ale i partnerów czy kontrahentów. Obdarowane osoby będą mogły z nich skorzystać przez cały 2021 rok, wybierając na wizytę w restauracji najdogodniejszy dla siebie termin – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.