MARKETINGCzy samodzielne prowadzenie kampanii na Linkedin ma sens?

Czy samodzielne prowadzenie kampanii na Linkedin ma sens?

Wykorzystanie mediów społecznościowych do promocji naszego biznesu jest niezwykle skuteczne i pożądane na dzisiejszym, marketingowym rynku. Należy bowiem zadbać o takie kanały promocji, które w prostszy i bardziej bezpośredni sposób dotrzeć do potencjalnych klientów i ich w ten sposób zachęcić do naszej marki. Jednak czy samodzielna kampania ma sens?

Linkedin – czym jest?

            Skupimy się tutaj na kampanii na Linkedin. Założony został w 2002 roku, rzecz jasna w Stanach Zjednoczonych, a jego szczyt popularności przypadł na drugie dziesięciolecie XXI wieku. To portal, który specjalizuje się w kontaktach zawodowo-biznesowych. To miejsce, gdzie ogłaszają się ludzie z przeróżnych branży, by nawiązać kontakty zawodowe. Dać się dostrzec. Jeśli więc samodzielnie zaczniemy bawić się w promowanie naszej osoby i doświadczenia w tym serwisie, zginiemy pośród wielu innych kandydatur. Warto jeszcze wspomnieć, że przed dwoma laty firma Microsoft wykupiła do niego prawa za niemalże 27 miliardów dolarów.

Jak promować się samemu?

            Odpowiedź na to pytanie jest jedna – wcale. Z możliwości tego serwisu możemy skorzystać tylko wówczas, gdy znamy się na tym dostatecznie dobrze i mamy czas. Pracowanie nad swoim profilem na Linkedin, który byłby oderwany od działalności firmowej jest trudne. Należy zatem skorzystać z wysokiej jakości pomocy, wyspecjalizowanych osób do promocji w internetowej przestrzeni biznesowej z renomowanego domu mediowego, np. z fabrykamarketingu.pl czy innego portalu, który zagwarantuje nam sukces.

            Sukces w branży internetowej nie zależy tylko i wyłącznie od nas samych. Jeśli więc chcemy samodzielnie wpływać na to w jaki sposób się ogłaszamy, między innymi na biznesowym portalu Linkedin, to możemy przeżyć szczere rozczarowanie. Warto zatem zadbać o swoją przyszłość i poświecić chwilę, by wybrać specjalistów, którzy zadbają o nasz zawodowy wizerunek.

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

lekarz medycyna technologia

Polski rynek ochrony zdrowia na fali wzrostu – EY prognozuje roczny wzrost o 11%...

0
Z analizy firmy EY wynika, że polski rynek świadczenia usług z zakresu opieki zdrowotnej będzie do 2028 roku rósł w tempie - 11 proc. rocznie. Rozwój stymuluje rosnące finansowanie publiczne i prywatne, które jest...
Exit mobile version