MARKETINGReklama firmy z InPost - wybierz jeden z wielu sposobów zareklamowania biznesu

Reklama firmy z InPost – wybierz jeden z wielu sposobów zareklamowania biznesu

Reklama to ważny element składający się na sukces każdego biznesu. W świecie reklamy, gdzie klienci są bombardowani niezliczonymi informacjami o produktach i usługach, wybór odpowiedniej strategii marketingowej może być kluczem do sukcesu marki. Paczkomat® InPost to nie tylko wygodne rozwiązanie dla klientów, ale także skuteczny sposób na rozreklamowanie firmy. InPost słynie z innowacyjności, więc oferowane firmom metody reklamowania również wyróżniają się oryginalnością. Dziś  przedstawimy ofertę reklamową InPost.

InPost – król przesyłek kurierskich w Polsce

Nie ma wątpliwości, że postęp technologiczny i zmieniające się nawyki zakupowe Polaków przyczyniły się do gwałtownego wzrostu popularności maszyn Paczkomat. Jak pokazują najnowsze dane, Paczkomat stał się w ostatnich latach niekwestionowanym liderem w sferze dostawy zakupów online, a wygoda jego użytkowania i szybkość dostarczania przesyłek przyciągają coraz większe rzesze zadowolonych klientów.

Jak wynika z najnowszych statystyk, obecnie dla aż 59% mieszkańców Polski Paczkomat znajduje się w zasięgu krótkiego spaceru, nie przekraczającym 7 minut. W kontekście obszarów miejskich liczba ta jest jeszcze bardziej imponująca, ponieważ aż 85% mieszkańców miast ma Paczkomat w podobnej odległości od swojego miejsca zamieszkania. Taka bliskość do klienta daje ogromny potencjał reklamowy małym lokalnym firmom, średnim markom czy wielkim biznesom! W obecnych czasach promocja firmy to nie lada wyzwanie, dlatego warto współpracować wyłącznie ze sprawdzonymi firmami oferującymi usługi reklamowe, a InPost zdecydowanie taki jest.

Paczkomat – tam warto być widocznym z banerem własnej firmy

Paczkomat InPost oferuje unikalną przestrzeń dla reklamodawców. Ich strategiczne rozmieszczenie w miejscach o dużej frekwencji, gwarantuje, że Twoja reklama zostanie zauważona przez szeroką grupę odbiorców. Co więcej, dynamiczne treści wyświetlane na ekranach Paczkomatów przyciągają uwagę i budzą zainteresowanie, co przekłada się na skuteczność kampanii. Reklama firmy z InPost to różne możliwości dopasowane indywidualnie do biznesu.

Różnorodność oferty reklamowej InPost

Jak reklamować produkt lub usługę z InPost? Dostępnych jest kilka możliwości:

  • Banner na automatach Paczkomat – rzuca się w oczy nawet osobom, które wyłącznie przechodzą obok maszyny!
  • Reklama display na ekranach automatów Paczkomat – mimo rosnącej popularności funkcji zdalnego otwarcia skrytki z aplikacją InPost Mobile, wciąż mnóstwo osób odbiera i nadaje paczki tradycyjnie, z wykorzystaniem ekranu.
  • Sampling produktu – do wybranych automatów Paczkomat mogą trafić próbki lub pełnowymiarowe produkty, które chcesz rozreklamować! Klient z pewnością nie ominie ich w skrytce, odbierając własną paczkę.
  • Banery reklamowe na stronie InPost oraz w aplikacjach i newsletterze – reklama online to coś, bez czego nie można się obejść. Współpraca z InPost daje możliwość dotarcia do miliona klientów. Baner z wyjątkową ofertą może być zamieszczony w obrębie strony inpost.pl, w usłudze Manager Paczek, aplikacji InPost Mobile czy newsletterze!

Która oferta jest idealna dla Twojej firmy? Gdzie reklamować usługi? Co zrobić, żeby dotrzeć do nowych odbiorców? Dowiedz się więcej i zgłoś chęć współpracy przez formularz na stronie: inpost.pl/reklama. Spokojnie, formularz do niczego nie zobowiązuje, a szczegóły podjęcia współpracy ustalane są indywidualnie.

Outdoor z InPost

Reklamy outdoorowe odgrywają kluczową rolę w budowaniu długotrwałej relacji z konsumentem. W przeciwieństwie do ulotek, które mogą być ignorowane, reklama outdoorowa staje się częścią krajobrazu miejskiego. Jej obecność w codziennym życiu ludzi pomaga w kształtowaniu pozytywnego wizerunku marki. W miarę upływu czasu, klienci stają się bardziej świadomi tych marek i ich produktów. A większa świadomość zwykle przekłada się na większe zaufanie, co jest kluczem do skuteczności w dzisiejszym rynku.

Reklama outdoorowa, jaką w tym przypadku jest okleina reklamowa, jest jak otwarte zaproszenie do interakcji. Odbiorcy mają pełną swobodę w decydowaniu, czy chcą poświęcić jej swój czas, czy nie. Mogą zatrzymać się, zrobić zdjęcie, podzielić się nim w mediach społecznościowych, a nawet zainicjować dyskusję z innymi przechodniami.

inpost reklama na paczkomacieDane wskazują, że reklamy na automatach Paczkomat skutecznie przyciągają uwagę Dodatkowo, możliwość precyzyjnego targetowania i personalizacji przekazu zwiększa efektywność kampanii. Nowoczesny nośnik reklamowy, jakim jest Paczkomat, pracuje całą dobę i jest widoczny zarówno dla osób odbierających paczki w dzień, jak i w nocy.

Reklama display z InPost

Wyświetlanie Twojej reklamy w formie statycznej lub wideo na ekranach maszyn Paczkomat to gwarancja dotarcia do wyselekcjonowanych grup potencjalnych klientów. To idealne rozwiązanie dla firm chcących docierać do konkretnych odbiorców. Znaczna część osób odbierających przez Paczkomat korzystają z zakupów online, co sprawia, że reklama trafia do odpowiedniej grupy docelowej. Reklama na ekranie nie jest ulotna. W zależności od procesu odbioru przesyłki, klient spędza przed ekranem od kilkunastu sekund do nawet kilku minut. Dlatego umieszczenie tam reklamy daje większe szanse na skuteczne przyciągnięcie uwagi.

Jeśli reklama jest dobrze zaprojektowana, zawiera atrakcyjne wizualizacje czy elementy interaktywne, jej przekaz będzie utrzymywał uwagę klienta przez dłuższy czas.  Dzięki skoncentrowanej uwadze klienta, możliwości zastosowania elementów interaktywnych oraz precyzyjnemu targetowaniu, takie reklamy mają duży potencjał w budowaniu świadomości marki i zachęcaniu do zakupu. Co jest ważne w reklamie display? To, aby nie była zbyt długa i nie rozdrażniła odbiorców. W InPost zadowolenie klientów jest kluczowe!

Sampling z InPost

Za pomocą tej metody masz możliwość umieszczenia próbek swojego produktu w skrytkach maszyn Paczkomat. Dzięki temu klienci, odbierając swoje przesyłki, mogą od razu zapoznać się z Twoją ofertą.

Zaufanie klientów jest jednym z najcenniejszych aktywów każdej marki. Jak wiadomo, przekonanie klienta do zakupu produktu jest trudne. W środowisku, gdzie wielu producentów chwali się doskonałością swoich produktów, rzeczywiste doświadczenie klienta z próbką może przeważyć szalę na korzyść danego produktu.sampling w paczkomatach

Sampling produktów pozwala klientom na ich fizyczne doświadczenie. Mogą oni ocenić jego jakość, smak, zapach czy funkcjonalność, zanim zdecydują się na zakup w pełnej cenie. Jest to bezpośredni sposób komunikacji z klientem, który pozwala na zbudowanie i wzmocnienie wizerunku marki. W erze, gdy zaufanie staje się coraz bardziej cenne, takie działania mogą okazać się kluczem do długotrwałego sukcesu na rynku.

Reklama produktu przekłada się na sukces firmy, dlatego warto zainwestować w promocję poszczególnych rzeczy.

Reklama banerowa

Kampanie reklamowe możesz prowadzić również w sieci! I z pewnością jest to pożądane rozwiązanie. W InPost dotrzesz do nowych odbiorców za pomocą banerów zamieszczonych w obrębie strony inpost.pl i dotrzesz zarówno do klientów B2B, jak i B2C. Strona odwiedzana jest codziennie przez setki użytkowników.reklama na stronie inpost

Reklama w aplikacji InPost Mobile

InPost Mobile to jedna z najpopularniejszych aplikacji mobilnych na polskim rynku. W ofercie reklamowej są powiadomienia push oraz baner reklamowy. Może to właśnie ta nowoczesna metoda reklamy pozwoli na zwiększenie zysków w firmie?

Reklama w newsletterze

Prowadzisz akcje promocyjne, rabaty na wybrane produkty lub kampanię reklamową? Idealnym miejscem na dotarcie do nowych odbiorców jest wzmianka w newsletterze InPost. Dobra grafika i krótkie zachęcenie do zakupów wystarczą, aby klient się zainteresował. Baza subskrybentów newslettera InPost stale się powiększa, dzięki temu można jeszcze lepiej wybrać grupę docelową.

Podsumowanie – reklamuj się z InPost!

InPost oferuje różnorodne możliwości promocji firmy, które gwarantują dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Reklama na automatach Paczkomat, z racji swojego unikalnego charakteru i lokalizacji, może być znacznie bardziej efektywna niż tradycyjne formy reklamy. W odpowiednich rękach, staje się ona potężnym narzędziem marketingowym. Reklama firmy, usług i produktów z InPost to coś więcej w świecie reklamy! Dołącz do grona zadowolonych firm i dotrzyj do nowych klientów.

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

lekarz medycyna technologia

Polski rynek ochrony zdrowia na fali wzrostu – EY prognozuje roczny wzrost o 11%...

0
Z analizy firmy EY wynika, że polski rynek świadczenia usług z zakresu opieki zdrowotnej będzie do 2028 roku rósł w tempie - 11 proc. rocznie. Rozwój stymuluje rosnące finansowanie publiczne i prywatne, które jest...
Exit mobile version