wtorek, 29 kwietnia, 2025

Zmiany w Zarządzie DHL Parcel Polska – Anna Krauze na stanowisku Dyrektora ds. Strategicznego Rozwoju E-Commerce

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Anna Krauze dołączyła do zespołu zarządzającego DHL Parcel Polska i objęła stanowisko Dyrektora ds. Strategicznego Rozwoju E-Commerce. Wcześniej związana m.in. z Allegro i Castoramą. W strukturach DHL odpowiada za rozwój produktów i usług w sektorze B2B i B2C, trade marketing, komunikację i PR, a także badania rynkowe – kierując się zasadą maksymalnego skupienia na doskonaleniu doświadczeń klientów, co jest niezbędne na szybko zmieniającym się rynku KEP.

DHL to marką z ogromnym potencjałem – globalną, doskonale znaną i wyróżniającą się najwyższą jakością. To przewaga, dzięki której tysiące klientów, indywidualnych i biznesowych, o różnym profilu ufają nam od lat. Obecnie, moim priorytetem jest wsparcie naszej organizacji w cyfrowej transformacji i digitalizacji na każdym etapie procesu. Skoncentruję się także na budowie mocnej pozycji w sektorze OOHkomentuje Anna Krauze – Dyrektor ds. Strategicznego Rozwoju E-Commerce DHL Parcel Polska. – Współczesny świat jest mobilny, szybki, ikoniczny. Również branża e-commerce zmienia się niezwykle dynamicznie. Dlatego tak ważne staje się wykorzystanie potencjału nowych technologii, rozwijanie wyspecjalizowanych aplikacji, wielokanałowy dialog z klientem i kompleksowa oferta,  w pełni dostosowana do jego potrzeb. Moim celem jest, by klienci, myśląc o dowolnej formie dostawy, do drzwi, punktu lub automatu paczkowego, myśleli właśnie o DHL, traktując nas, jako pierwszy, preferowany wybór podkreśla.

Anna Krauze to managerka z 20 letnim doświadczeniem w zakresie rozwoju biznesu na rynkach detalicznych w różnych kategoriach produktowych, w tym także w tworzeniu i implementacji strategii on-line. Koncentruje się na synergicznym rozwoju biznesu we współpracy z kluczowymi partnerami – tworzy strategie wzrostu i utrzymania długotrwałej współpracy. Wcześniej związana m.in. z Castoramą i Allegro. W strukturach największej polskiej platformy sprzedażowej koncentrowała się na zarządzaniu sektorami: Motoryzacja, Dom i Ogród oraz Sport i Rekreacja. W ramach tych zadań kierowała zespołami odpowiedzialnymi za wdrażanie innowacji handlowych i wypracowywanie nowatorskich rozwiązań marketingowych, co istotnie przyczyniło się do trafnego dostosowania oferty do zmieniających się warunków rynkowych. Anna jest Absolwentką Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Jest również posiadaczką dyplomu MBA.

Zadeklarowana entuzjastka życia na pełnych obrotach. Propagatorka i mentorka kobiecego rozwoju. Śmiało przełamuje stereotypy, demonstrując, że wyzwania są po to, aby je realizować i sięgać wyżej. Charakteryzuje ją determinacja i efektywność. W świecie biznesu ceni sobie trwałe związki, profesjonalizm i pasję, która jest punktem wyjścia. Motywacją do działania są dla niej ludzie, adrenalina i ambitne cele. Docenia sport, który, jej zdaniem, ma wiele wspólnego z biznesem – obie dziedziny wymagają precyzyjnego planu, pokory i umiejętności dostosowania strategii do zmieniających się warunków. Preferuje sporty ekstremalne, które wymagają zimnej krwi, odwagi i gotowości do ryzyka. Te cechy są również cenne w jej życiu zawodowym. Prywatnie najważniejsze są dla niej chwile spędzone z bliskimi, najlepiej w podróży.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Strategiczne kontrakty B-Act w Ukrainie – polska firma zaangażowana w odbudowę po katastrofie w Nowej Kachowce

B-Act, notowana na NewConnect spółka konsultingowo-inżynieryjna podpisała umowy na...

Sfinks Polska w 2024: więcej franczyz, niższe przychody skonsolidowane, wyższa rentowność

Przychody gastronomiczne restauracji zarządzanych przez Sfinks Polska, w tym...

Bioceltix złożył wniosek do EMA o dopuszczenie leku BCX-EM na zapalenie stawów u koni

Kolejny ważny moment w historii Bioceltix. Giełdowa spółka...

Rewolucja z igłą i nitką. INTU digitalizuje naprawy i upcykling w branży fashion

INTU Circularity, to pierwsza firma w Polsce, która...

Columbus Energy wraca na ścieżkę wzrostu – Grupa podsumowuje rok pełen zmian i inwestycji

Grupa Columbus podsumowała rok 2024. Skonsolidowane przychody Grupy wyniosły...

Podobne tematy

Social commerce i AI: duet, który rządzi zakupami pokolenia Z

Pokolenie Z rewolucjonizuje handel, przenosząc swoje zakupy do mediów...

Raport IdoSell: Kiedy warto promować sklep online, żeby zwiększyć sprzedaż?

Konsumenci coraz chętniej korzystają z oferty e-sklepów – dopasowując...

Gigantyczne koszty regulacji uderzają w polski e-commerce

Zmiany w przepisach podatkowych i celnych to dziś jedno...

Automaty paczkowe kluczowym elementem strategii firm e-commerce

Według raportu „E-commerce w Polsce 2024”, opublikowanego przez Gemius,...

Griffin Capital Partners otwiera biuro w Niemczech

Griffin Capital Partners (GCP), największy prywatny inwestor oraz firma...

Transport w cieniu kryzysu: Eksperci oceniają sytuację i prognozy na 2025 rok

Eksperci zgodnie przyznali, że ubiegły rok był trudny. Choć...

Po sukcesie w Polsce, czas na Wielką Brytanię – Grupa T2S rozwija skrzydła

Branża outsourcingu pracowniczego i procesowego w Polsce stale się...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie

Exit mobile version