FIRMYAwanse w marketingu Henkel Consumer Brands

Awanse w marketingu Henkel Consumer Brands

Z początkiem lutego 2024 r. nastąpiły zmiany w dziale profesjonalnej pielęgnacji włosów. Paweł Zaorski przeszedł w struktury globalne Henkel Consumer Brands i objął stanowisko – Head of Mid-Size Markets, na którym będzie odpowiadał nie tylko za Polskę, ale również Szwajcarię, Austrię, Szwecję, Finlandię i Grecję. Pełnione przez niego uprzednio obowiązki dyrektora generalnego Henkel Consumer Brands Hair Professional przejęła Magdalena Wieczorek, która awansowała na to stanowisko również 1 lutego 2024 roku.

Stanowisko Head of Mid-Size Markets w strukturach globalnych działu Henkel Consumer Brands Hair Professional objął 1 lutego 2024 roku Paweł Zaorski. Do jego obowiązków należeć będzie tworzenie i realizacja strategii marketingowej a także poszukiwanie nowych kierunków rozwoju biznesu zarówno w Polsce, jak i Szwajcarii, Austrii, Szwecji, Finlandii i Grecji.

Chciałbym, tworzyć organizację, która rozumie i reaguje na globalne trendy i wyzwania. Docenia różnorodności kulturowe i buduje partnerstwo. A ludzie będą w niej mogli realizować ambicje i cel nie tylko firmy, ale również swoje własne. Ta zmiana to dla mnie niezwykła szansa na wykorzystanie moich umiejętności i doświadczenia, aby inspirować i rozwijać innych podkreśla Paweł Zaorski, Head of Mid-Size Markets, Henkel Consumer Brands Hair Professional.

Paweł Zaorski dołączył do firmy Henkel Polska w 2008 roku jako Country Manager. Następnie w 2016 roku objął stanowisko General Managera. Przed dołączeniem do zespołu Henkla, doświadczenie zdobywał w takich firmach jak General Electric, Coty i Colgate Palmolive. Paweł Zaorski zdobył wykształcenie z zakresu zarządzania i MBA na Uniwersytecie Gdańskim. Jego pasją jest bieganie, jazda na rowerze i na nartach. Ponadto jest fanem tenisa.

Magdalena Wieczorek karierę w Henklu rozpoczynała od stanowiska Senior Trade Marketing Managera, które objęła w 2008. Przed nominacją w 2024 roku na stanowisko dyrektor generalnej Henkel Consumer Brands Hair Professional Polska pełniła obowiązki Marketing Managera.

– W swoich nowych zadaniach chciałabym się skupiać nie tylko na osiąganiu doskonałych wyników, ale również na rozwoju pracowników, budowaniu ich odpowiedzialności i zaufania. W zintegrowanym, przyjaznym środowisku pracy budzimy potencjał twórczy zespołów i zaangażowanie w rozwój organizacji – podkreśla Magdalena Wieczorek, dyrektor generalna Henkel Consumer Brands Hair Professional Polska.

Magdalena Wieczorek przed dołączeniem do Henkla była związana również z firmami Carlsberg i NBC Universal. Nowa dyrektor generalna ukończyła studia magisterskie na kierunkach Handel Zagraniczny i Marketing, a także studia podyplomowe z Ekonomii. Jest również doradcą strategicznym i wykładowcą w obszarach jej bliskich, takich jak strategiczny marketing i analityka w marketingu, a także pełni często rolę keynote speaker’a w tematach storytellingu, zrównoważonego marketingu oraz strategii marek. Prywatnie jej pasją jest pisanie zarówno książek, opowiadań, jak i scenariuszy filmowych. Uwielbia skandynawskie kryminały, bieganie, grę w tenisa i golden retrievery.

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

lekarz medycyna technologia

Polski rynek ochrony zdrowia na fali wzrostu – EY prognozuje roczny wzrost o 11%...

0
Z analizy firmy EY wynika, że polski rynek świadczenia usług z zakresu opieki zdrowotnej będzie do 2028 roku rósł w tempie - 11 proc. rocznie. Rozwój stymuluje rosnące finansowanie publiczne i prywatne, które jest...
Exit mobile version