sobota, 19 kwietnia, 2025

Awanse w marketingu Henkel Consumer Brands

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Z początkiem lutego 2024 r. nastąpiły zmiany w dziale profesjonalnej pielęgnacji włosów. Paweł Zaorski przeszedł w struktury globalne Henkel Consumer Brands i objął stanowisko – Head of Mid-Size Markets, na którym będzie odpowiadał nie tylko za Polskę, ale również Szwajcarię, Austrię, Szwecję, Finlandię i Grecję. Pełnione przez niego uprzednio obowiązki dyrektora generalnego Henkel Consumer Brands Hair Professional przejęła Magdalena Wieczorek, która awansowała na to stanowisko również 1 lutego 2024 roku.

Stanowisko Head of Mid-Size Markets w strukturach globalnych działu Henkel Consumer Brands Hair Professional objął 1 lutego 2024 roku Paweł Zaorski. Do jego obowiązków należeć będzie tworzenie i realizacja strategii marketingowej a także poszukiwanie nowych kierunków rozwoju biznesu zarówno w Polsce, jak i Szwajcarii, Austrii, Szwecji, Finlandii i Grecji.

Chciałbym, tworzyć organizację, która rozumie i reaguje na globalne trendy i wyzwania. Docenia różnorodności kulturowe i buduje partnerstwo. A ludzie będą w niej mogli realizować ambicje i cel nie tylko firmy, ale również swoje własne. Ta zmiana to dla mnie niezwykła szansa na wykorzystanie moich umiejętności i doświadczenia, aby inspirować i rozwijać innych podkreśla Paweł Zaorski, Head of Mid-Size Markets, Henkel Consumer Brands Hair Professional.

Paweł Zaorski dołączył do firmy Henkel Polska w 2008 roku jako Country Manager. Następnie w 2016 roku objął stanowisko General Managera. Przed dołączeniem do zespołu Henkla, doświadczenie zdobywał w takich firmach jak General Electric, Coty i Colgate Palmolive. Paweł Zaorski zdobył wykształcenie z zakresu zarządzania i MBA na Uniwersytecie Gdańskim. Jego pasją jest bieganie, jazda na rowerze i na nartach. Ponadto jest fanem tenisa.

Magdalena Wieczorek karierę w Henklu rozpoczynała od stanowiska Senior Trade Marketing Managera, które objęła w 2008. Przed nominacją w 2024 roku na stanowisko dyrektor generalnej Henkel Consumer Brands Hair Professional Polska pełniła obowiązki Marketing Managera.

– W swoich nowych zadaniach chciałabym się skupiać nie tylko na osiąganiu doskonałych wyników, ale również na rozwoju pracowników, budowaniu ich odpowiedzialności i zaufania. W zintegrowanym, przyjaznym środowisku pracy budzimy potencjał twórczy zespołów i zaangażowanie w rozwój organizacji – podkreśla Magdalena Wieczorek, dyrektor generalna Henkel Consumer Brands Hair Professional Polska.

Magdalena Wieczorek przed dołączeniem do Henkla była związana również z firmami Carlsberg i NBC Universal. Nowa dyrektor generalna ukończyła studia magisterskie na kierunkach Handel Zagraniczny i Marketing, a także studia podyplomowe z Ekonomii. Jest również doradcą strategicznym i wykładowcą w obszarach jej bliskich, takich jak strategiczny marketing i analityka w marketingu, a także pełni często rolę keynote speaker’a w tematach storytellingu, zrównoważonego marketingu oraz strategii marek. Prywatnie jej pasją jest pisanie zarówno książek, opowiadań, jak i scenariuszy filmowych. Uwielbia skandynawskie kryminały, bieganie, grę w tenisa i golden retrievery.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

BioFund zwiększa finansowanie Medicalgorithmics – więcej środków na rozwój algorytmów i globalną ekspansję

W związku ze znacząco zwiększonym zainteresowaniem klientów autorskimi rozwiązaniami...

Nowa strategia Highlander Enterprise: kosmetyki, odzież UV i grafen

Highlander Enterprise S.A. (wcześniej Advanced Graphene Products S.A.) przyjął...

KRAM Investment rozpoczyna realizację Parku Handlowego Bratian i uruchamia pre-kampanię inwestycyjną

KRAM Investment wybrał generalnego wykonawcę budowy Parku Handlowego Bratian...

Creotech Instruments wydziela segment kwantowy. Powstanie nowa spółka giełdowa

Creotech Instruments S.A., notowany na GPW największy polski producent...

Selena podwaja zysk brutto mimo trudnej sytuacji w budownictwie

Selena, globalny lider i dystrybutor produktów chemii budowlanej oraz...

Podobne tematy

Marketing sensoryczny w metawersie: Czy wirtualne zakupy mogą angażować wszystkie zmysły?

Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość...

Grupa Arche wypłaciła inwestorom 56 mln zł w 2024 roku

W samym 2024 r. inwestorzy otrzymali ponad 56 mln...

Daniel Pawelczyk Finance Directorem i członkiem zarządu w TD SYNNEX Poland

TD SYNNEX (NYSE: SNX) poinformował o powołaniu Daniela Pawelczyka...

Lennart Zipfel nowym dyrektorem finansowym FREENOW – zastąpi Johannesa Prantla

Lennart Zipfel został mianowany nowym dyrektorem finansowym (CFO)...

Młodzi vs. doświadczeni – jak przełamać stereotypy i stworzyć silny zespół?

Dzisiejszy rynek pracy jest areną dynamicznych zmian, które wymagają...

Komputery kwantowe – rewolucja, która zmieni oblicze informatyki

Komputery kwantowe i dokonywane z ich pomocą obliczenia kwantowe...

Maciej Müldner nowym CFO w MLP Group

MLP Group wzmacnia  swoje struktury finansowe. Nowym CFO zostaje...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie

Exit mobile version