Początek 2025 roku przyniósł Bio Planet kolejne dobre wyniki. Spółka w styczniu odnotowała sprzedaż na poziomie 27,1 mln złotych, co jest wynikiem o 8% wyższym od sprzedaży w styczniu 2024 roku, kiedy to uplasowała się ona na poziomie 25,1 mln złotych. Spółka od dłuższego czasu sukcesywnie umacnia swoją pozycję na rynku, a dobre styczniowe wyniki są zapowiedzią kolejnych sukcesów.
„2025 rok zaczęliśmy dobrymi wynikami, w stosunku r/r poprawiliśmy wyniki o 8 %. Sprzedaż na poziomie 27,1 mln złotych daje nam nadzieję, że w kolejnych miesiącach będziemy kontynuować wzrosty. Na 2025 rok mamy bardzo ambitne plany. Chcemy skupić się na dopracowaniu naszej oferty zarówno dla polskich jak i zagranicznych klientów. Planujemy też rozwijać eksport. Duży potencjał dostrzegamy w nawiązaniu kontaktów biznesowych z krajami Bliskiego i Dalekiego Wschodu, gdzie rynek żywności ekologicznej rozwija się bardzo dynamicznie. Już teraz nasze produkty dostępne są między innymi w Katarze i w Wietnamie” – mówi Sylwester Strużyna, Prezes Zarządu.
Oprócz rozwijania eksportu Spółka chce zwiększyć możliwości platformy dropshipingowej, a w dłuższej perspektywie, celem strategicznym jest wznowieniu budowy zakładu konfekcjonowania.
Mamy świadomość, że nowoczesne zakłady konfekcjonowania pozwolą nam na znaczne zwiększenie mocy przerobowych oraz istotne obniżenie jednostkowych kosztów paczkowania, co pozytywnie wpłynie na wyniki netto osiągane przez Spółkę.” – mówi Sylwester Strużyna, Prezes Zarządu Bio Planet S.A.