piątek, 31 stycznia, 2025

E-COMMERCE

Wzrost sprzedaży online w grudniu 2024: Eksperci komentują dane GUS

Według najnowszych (opublikowanych dziś o g. 10) danych GUS w grudniu 2024 r.  w porównaniu z grudniem 2023 r. odnotowano wyższą wartość sprzedaży detalicznej przez...

Sztuczna inteligencja w e-commerce. Eksperci Shoper wskazują kluczowe technologie

Sztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce i pomaga sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży online? Oto pięć...

71% konsumentów i konsumentek chce korzystać z Gen AI podczas zakupów, a 25% ufa rekomendacjom influencerów AI

Ponad połowa konsumentów i konsumentek (58%) zastąpiła tradycyjne wyszukiwarki narzędziami generatywnej sztucznej inteligencji (Gen AI) podczas poszukiwań rekomendacji...

Jak 2024 rok zmienił rynek e-commerce?

Rok 2024 był przełomowy dla e-commerce, zarówno w Polsce, jak i w ujęciu globalnym. Sektor, który już od lat...

10 trendów, które zmienią polski e-commerce w 2025 roku

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta, rozwój marketplace'ów oraz ekspansja zagraniczna wyznaczą główne kierunki rozwoju polskiego e-commerce w 2025 roku....

Szara strefa pod lupą fiskusa: nowe przepisy uderzają w internetowych sprzedawców

Koniec „szarej strefy” w sprzedaży towarów i usług w Internecie. Jeśli sprzedający uzyskuje przychody 3225 złotych miesięcznie, musi zarejestrować...

Polscy gracze stawiają na oszczędność: 77% zakupów gier nie przekracza 20 euro

Według analizy GAMIVO gracze najchętniej sięgają po tytuły kosztujące do 20 euro, czyli około 85 zł. W przedziale tym...

Polacy chcą niskich cen, ale oczekują też radości z zakupów i nowoczesnych technologii

Wyniki najnowszego badania OC&C Retail Proposition Index 2024 wskazują, że najniższe ceny utrwaliły się w preferencjach Polaków jako kluczowe...
Exit mobile version