FIRMYcyber_Folks planuje uruchomić program lojalnościowy dla akcjonariuszy

cyber_Folks planuje uruchomić program lojalnościowy dla akcjonariuszy

cyber_Folks rozpoczęła przygotowania do uruchomienia programu lojalnościowego. Jego celem ma być mocniejsze zaangażowanie obecnych akcjonariuszy oraz rozbudowa relacji z przyszłymi inwestorami. Będzie to jeden z nielicznych programów lojalnościowych, które tworzone są przez spółki notowane na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Szczegółowe założenia zostaną ogłoszone jesienią br.

– Jednym z naszych celów strategicznych jest popularyzacja marki cyber_Folks skierowanej zarówno do klientów jak również do inwestorów. Poprzez program lojalnościowy chcemy mocniej związać obecnych akcjonariuszy i klientów z naszą spółką, liczymy także, że dodatkowe benefity powiększą grono jej odbiorców i akcjonariuszy. Obecnie pracujemy nad szczegółowymi założeniami Programu. Tworzymy unikalną wartość, która się opłaca – zwiększenie grona interesariuszy cyber_Folks powinno przełożyć się na większe zainteresowanie akcjami oraz wzrost liczby klientów – mówi Jakub Dwernicki, prezes zarządu cyber_Folks.

Programy lojalnościowe, kierowane do inwestorów indywidualnych, to trend, który na polskim rynku kapitałowym dopiero się rozwija. Celem takiego programu jest wzrost zainteresowania inwestycją w akcje danego podmiotu, pojawienie się nowych inwestorów indywidualnych, budowa długoterminowych relacji z inwestorami oraz pozyskanie nowych klientów. Dotychczasowa praktyka pionierów w tym zakresie pokazuje, że firmy, które proponują swoim klientom określone korzyści, w zamiana za ich lojalność, zyskują na wielu płaszczyznach, nie tylko w wymiarze finansowym.

– Od 2020 roku mamy dostęp do narzędzi, które umożliwiają nam identyfikację naszych akcjonariuszy. Dzięki temu, możemy zidentyfikować osoby najbardziej zaangażowane w naszą giełdową obecność i zaoferować im dodatkowe benefity. Celem takiego działania jest powiązanie relacji inwestor – klient, a w konsekwencji uzyskanie efektu długoterminowego inwestowania w cyber_Folks – mówi Robert Stasik, wiceprezes cyber_Folks.

Wśród kilkuset spółek notowanych na warszawskim parkiecie zaledwie kilka posiada propozycje skierowane do inwestorów indywidualnych. Szczegółowe założenia programu dla akcjonariuszy cyber_Folks zostaną ogłoszone jesienią br.

– Program lojalnościowy to kolejny ukłon w stronę naszych akcjonariuszy, warto podkreślić, że od samego początku obecności na GPW dokładamy wszelkich starań, aby czuli, jak są dla nas ważni. Ci, którzy są z nami od lat stali się dużymi beneficjentami rozwoju firmy. Do dziś, kapitalizacja spółki – ze 195 mln zł w dniu debiutu- urosła do ponad 1 mld zł. Przed nami dalsze ambitne plany. Po połączeniu naszych dwóch mocnych brandów  w jeden, czujemy się jeszcze silniejsi. Liczymy, że efekty tej synergii odczują także inwestorzy cyber_Folks – dodaje Jakub Dwernicki.

Zarząd cyber_Folks zapowiedział kontynuację polityki dywidendy realizowanej dotychczas przez R22. Spółka od początku obecności na GPW dzieli się zyskiem z akcjonariuszami. W zeszłym roku wypłaciła ponad 10 mln zł dywidendy, w obecnym do akcjonariuszy trafi cały jednostkowy zysk – 6,7 mln zł i prawie 6,5 mln zł z kapitału zapasowego. Wypłata nastąpi 4 września.

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

lekarz medycyna technologia

Polski rynek ochrony zdrowia na fali wzrostu – EY prognozuje roczny wzrost o 11%...

0
Z analizy firmy EY wynika, że polski rynek świadczenia usług z zakresu opieki zdrowotnej będzie do 2028 roku rósł w tempie - 11 proc. rocznie. Rozwój stymuluje rosnące finansowanie publiczne i prywatne, które jest...
Exit mobile version