czwartek, 17 kwietnia, 2025

cyber_Folks planuje uruchomić program lojalnościowy dla akcjonariuszy

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

cyber_Folks rozpoczęła przygotowania do uruchomienia programu lojalnościowego. Jego celem ma być mocniejsze zaangażowanie obecnych akcjonariuszy oraz rozbudowa relacji z przyszłymi inwestorami. Będzie to jeden z nielicznych programów lojalnościowych, które tworzone są przez spółki notowane na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Szczegółowe założenia zostaną ogłoszone jesienią br.

– Jednym z naszych celów strategicznych jest popularyzacja marki cyber_Folks skierowanej zarówno do klientów jak również do inwestorów. Poprzez program lojalnościowy chcemy mocniej związać obecnych akcjonariuszy i klientów z naszą spółką, liczymy także, że dodatkowe benefity powiększą grono jej odbiorców i akcjonariuszy. Obecnie pracujemy nad szczegółowymi założeniami Programu. Tworzymy unikalną wartość, która się opłaca – zwiększenie grona interesariuszy cyber_Folks powinno przełożyć się na większe zainteresowanie akcjami oraz wzrost liczby klientów – mówi Jakub Dwernicki, prezes zarządu cyber_Folks.

Programy lojalnościowe, kierowane do inwestorów indywidualnych, to trend, który na polskim rynku kapitałowym dopiero się rozwija. Celem takiego programu jest wzrost zainteresowania inwestycją w akcje danego podmiotu, pojawienie się nowych inwestorów indywidualnych, budowa długoterminowych relacji z inwestorami oraz pozyskanie nowych klientów. Dotychczasowa praktyka pionierów w tym zakresie pokazuje, że firmy, które proponują swoim klientom określone korzyści, w zamiana za ich lojalność, zyskują na wielu płaszczyznach, nie tylko w wymiarze finansowym.

– Od 2020 roku mamy dostęp do narzędzi, które umożliwiają nam identyfikację naszych akcjonariuszy. Dzięki temu, możemy zidentyfikować osoby najbardziej zaangażowane w naszą giełdową obecność i zaoferować im dodatkowe benefity. Celem takiego działania jest powiązanie relacji inwestor – klient, a w konsekwencji uzyskanie efektu długoterminowego inwestowania w cyber_Folks – mówi Robert Stasik, wiceprezes cyber_Folks.

Wśród kilkuset spółek notowanych na warszawskim parkiecie zaledwie kilka posiada propozycje skierowane do inwestorów indywidualnych. Szczegółowe założenia programu dla akcjonariuszy cyber_Folks zostaną ogłoszone jesienią br.

– Program lojalnościowy to kolejny ukłon w stronę naszych akcjonariuszy, warto podkreślić, że od samego początku obecności na GPW dokładamy wszelkich starań, aby czuli, jak są dla nas ważni. Ci, którzy są z nami od lat stali się dużymi beneficjentami rozwoju firmy. Do dziś, kapitalizacja spółki – ze 195 mln zł w dniu debiutu- urosła do ponad 1 mld zł. Przed nami dalsze ambitne plany. Po połączeniu naszych dwóch mocnych brandów  w jeden, czujemy się jeszcze silniejsi. Liczymy, że efekty tej synergii odczują także inwestorzy cyber_Folks – dodaje Jakub Dwernicki.

Zarząd cyber_Folks zapowiedział kontynuację polityki dywidendy realizowanej dotychczas przez R22. Spółka od początku obecności na GPW dzieli się zyskiem z akcjonariuszami. W zeszłym roku wypłaciła ponad 10 mln zł dywidendy, w obecnym do akcjonariuszy trafi cały jednostkowy zysk – 6,7 mln zł i prawie 6,5 mln zł z kapitału zapasowego. Wypłata nastąpi 4 września.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Nowa strategia Highlander Enterprise: kosmetyki, odzież UV i grafen

Highlander Enterprise S.A. (wcześniej Advanced Graphene Products S.A.) przyjął...

Columbus Energy realizuje kolejną transzę sprzedaży farm fotowoltaicznych do GoldenPeaks Capital

Grupa Columbus Energy, zgodnie z umową, zrealizowała drugą transzę...

KRAM Investment rozpoczyna realizację Parku Handlowego Bratian i uruchamia pre-kampanię inwestycyjną

KRAM Investment wybrał generalnego wykonawcę budowy Parku Handlowego Bratian...

ORLEN rozwija sieć stacji wodorowych. Do 2030 roku powstanie ponad 40 HRS

Do dwóch ogólnodostępnych stacji tankowania wodoru, jakie ORLEN otworzył...

Grupa eSky i Ryanair kontynuują partnerstwo. Oferta obejmuje ponad 230 kierunków

Ryanair, największa linia lotnicza w Europie, oraz Grupa eSky...

Podobne tematy

Złoty i polska giełda na fali wzrostowej. Amerykańskie zapasy paliw rosną

Jeszcze kurz nie opadł dobrze po przebiciu 4,18 zł,...

Creotech Instruments i Unibap AB rozpoczynają rozmowy o możliwościach budowy konstelacji satelitów

Creotech Instruments, notowany na GPW polski producent satelitów, systemów...

Dynamiczny start roku dla BETA ETF

Pierwszy miesiąc 2025r. okazał się wyjątkowym miesiącem w historii...

Fabrity S.A. konsoliduje działalność

Sąd rejestrowy sfinalizował proces połączenia Fabrity Holding z zależną...

Cena akcji w IPO Diagnostyka S.A. została ustalona na 105 zł

Oferta Publiczna akcji Diagnostyka S.A. („Diagnostyka”, „Spółka”, a wraz...

Regulacyjne podsumowanie IV kwartału 2024 r. – kluczowe zmiany dla biznesu

W IV kwartale 2024 roku wprowadzono szereg regulacji mających...

Artur Popko – Prezes Grupy Budimex: Sukcesy 2024 roku i plany rozwoju na 2025

Miniony rok był dla branży budowlanej wymagający - zarówno...

Creotech ma umowę z ESA na opracowanie komponentów satelitarnej komunikacji 5G

Creotech Instruments SA, notowany na GPW czołowy gracz na...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie

Exit mobile version