Gorące tematy

Gospodarka

Zamówienia w USA zaskakują, indeks IFO rośnie, a w Polsce WIBOR spada

Światowe rynki złapały ostatnio trochę stabilizacji. Ani dane z...
00:04:00

Presja na RPP rośnie. Rynek obstawia nawet trzy cięcia stóp w 2025 r.

Realna dynamika funduszu płac w sektorze przedsiębiorstw obniżyła się...

Złoty pod presją po danych o sprzedaży, PMI z Europy i USA dominują nastroje

Środa upłynęła na rynkach pod dyktando indeksów koniunktury. Zarówno...

Sprzedaż detaliczna znów na minusie. RPP dostaje kolejny argument do cięcia stóp

Konsumpcja w Polsce kolejny raz rozczarowała, przez co rosną...
00:01:37

Maciej Duszczyk: Ukraina musi przetrwać jako państwo prozachodnie, nawet kosztem migracji

Kluczowym cywilizacyjnym wyzwaniem dla Polski jest to, aby Ukraina...

Marketing

PR w erze AI: technologia rośnie w siłę, ale autentyczność nie wychodzi z mody

Podczas gdy technologia i sztuczna inteligencja odgrywają coraz większą...

PR korporacyjny w erze AI i mediów cyfrowych. Ewolucja, nie zmierzch

Rozwój technologiczny, w tym coraz szersze zastosowanie AI, rosnąca...

Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing sensoryczny i zmienia doświadczenia zakupowe

Sztuczna inteligencja zmienia oblicze handlu detalicznego, wprowadzając nowy poziom...

Sektor PR w Polsce rośnie, ale się rozdrabnia. Dominują jednoosobowe działalności

Pandemia, inflacja oraz sztuczna inteligencja całkowicie zmieniły rynek agencji...

AI jest niezbędna, ale nie rozwiązuje wszystkiego. Marketerzy pod presją wyników i redukcji zatrudnienia

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania...

Polityka

Trzaskowski najczęściej wspominany w mediach, Biejat wyprzedza Mentzena w social mediach

Najbardziej medialnym kandydatem na prezydenta kolejny tydzień z rzędu...
00:02:06

Z jakimi samochodami kojarzą się Polakom kandydaci na prezydenta? Zobacz wyniki badania

Agencja On Board Think Kong przedstawia wyniki nietypowego badania...
00:01:37

Maciej Duszczyk: Ukraina musi przetrwać jako państwo prozachodnie, nawet kosztem migracji

Kluczowym cywilizacyjnym wyzwaniem dla Polski jest to, aby Ukraina...

Prawo

Jak zapoznać się z aktami w sprawie karnej?

Wiele osób, przeciwko którym prowadzone jest postępowanie karne, chciałoby...

Europejskie prawo jazdy w wersji 2.0 – co się zmieni dla kierowców i firm transportowych?

Unia Europejska finalizuje prace nad pakietem reform, które na...

Nowelizacja ustawy wiatrakowej a rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce

Jest coraz bliżej do uchwalenia przez sejm nowelizacji tzw....

Dywidenda dla komplementariusza nie podlega VAT – korzystna interpretacja podatkowa

Wypłata udziału w zysku komplementariuszowi nie stanowi dla...

Biznes kontra fikcja doręczenia – co oznaczają przepisy dla przedsiębiorców pozywających dłużników

Głośna ostatnio sprawa posła Płażyńskiego, któremu Sąd Okręgowy w...
Autor/źródło

Gorące tematy

Gospodarka

Zamówienia w USA zaskakują, indeks IFO rośnie, a w Polsce WIBOR spada

Światowe rynki złapały ostatnio trochę stabilizacji. Ani dane z...
00:04:00

Presja na RPP rośnie. Rynek obstawia nawet trzy cięcia stóp w 2025 r.

Realna dynamika funduszu płac w sektorze przedsiębiorstw obniżyła się...

Złoty pod presją po danych o sprzedaży, PMI z Europy i USA dominują nastroje

Środa upłynęła na rynkach pod dyktando indeksów koniunktury. Zarówno...

Sprzedaż detaliczna znów na minusie. RPP dostaje kolejny argument do cięcia stóp

Konsumpcja w Polsce kolejny raz rozczarowała, przez co rosną...
00:01:37

Maciej Duszczyk: Ukraina musi przetrwać jako państwo prozachodnie, nawet kosztem migracji

Kluczowym cywilizacyjnym wyzwaniem dla Polski jest to, aby Ukraina...

Marketing

PR w erze AI: technologia rośnie w siłę, ale autentyczność nie wychodzi z mody

Podczas gdy technologia i sztuczna inteligencja odgrywają coraz większą...

PR korporacyjny w erze AI i mediów cyfrowych. Ewolucja, nie zmierzch

Rozwój technologiczny, w tym coraz szersze zastosowanie AI, rosnąca...

Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing sensoryczny i zmienia doświadczenia zakupowe

Sztuczna inteligencja zmienia oblicze handlu detalicznego, wprowadzając nowy poziom...

Sektor PR w Polsce rośnie, ale się rozdrabnia. Dominują jednoosobowe działalności

Pandemia, inflacja oraz sztuczna inteligencja całkowicie zmieniły rynek agencji...

AI jest niezbędna, ale nie rozwiązuje wszystkiego. Marketerzy pod presją wyników i redukcji zatrudnienia

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania...

Polityka

Trzaskowski najczęściej wspominany w mediach, Biejat wyprzedza Mentzena w social mediach

Najbardziej medialnym kandydatem na prezydenta kolejny tydzień z rzędu...
00:02:06

Z jakimi samochodami kojarzą się Polakom kandydaci na prezydenta? Zobacz wyniki badania

Agencja On Board Think Kong przedstawia wyniki nietypowego badania...
00:01:37

Maciej Duszczyk: Ukraina musi przetrwać jako państwo prozachodnie, nawet kosztem migracji

Kluczowym cywilizacyjnym wyzwaniem dla Polski jest to, aby Ukraina...

Prawo

Jak zapoznać się z aktami w sprawie karnej?

Wiele osób, przeciwko którym prowadzone jest postępowanie karne, chciałoby...

Europejskie prawo jazdy w wersji 2.0 – co się zmieni dla kierowców i firm transportowych?

Unia Europejska finalizuje prace nad pakietem reform, które na...

Nowelizacja ustawy wiatrakowej a rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce

Jest coraz bliżej do uchwalenia przez sejm nowelizacji tzw....

Dywidenda dla komplementariusza nie podlega VAT – korzystna interpretacja podatkowa

Wypłata udziału w zysku komplementariuszowi nie stanowi dla...

Biznes kontra fikcja doręczenia – co oznaczają przepisy dla przedsiębiorców pozywających dłużników

Głośna ostatnio sprawa posła Płażyńskiego, któremu Sąd Okręgowy w...
Autor/źródło
Autor/źródło
sobota, 26 kwietnia, 2025

Grupa Saint-Gobain przeprowadziła rebranding marek ISOVER, RIGIPS i WEBER

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Grupa Saint-Gobain przeprowadziła rebranding trzech swoich marek: ISOVER, RIGIPS i WEBER. Zmiany mają na celu nie tylko odświeżenie wizerunku logotypów, ale też podkreślenie kluczowych wartości Grupy, wyrażonych w jej celu nadrzędnym „MAKING THE WORLD A BETTER HOME”.

Nowy system identyfikacji wizualnej podkreślający wartości Grupy

Jedną z kluczowych ambicji Saint-Gobain, ujętą w długofalowej strategii Grupy, jest transformacja rynku budowlanego idąca w parze z dbałością o potrzeby człowieka i planety. Aby mocniej podkreślić, jak ważna dla osiągnięcia tego celu jest silna współpraca całej Grupy, zdecydowano o rebrandingu trzech marek z jej portfolio: ISOVER, RIGIPS i WEBER. W ramach zmian, które obejmą nie tylko logotypy, ale cały system identyfikacji wizualnej, łącznie z materiałami firmowymi czy opakowaniami produktów, ujednolicono czcionkę, zastępując wcześniejsze wersje miękkimi formami oraz wprowadzono dodatkowe elementy w postaci figur geometrycznych: koła (ISOVER), kwadratu (RIGIPS) i trójkąta (WEBER), co ma uwypuklić fakt, że rozwiązania oferowane przez każdą z marek, są względem siebie komplementarne.

Rebranding marek ISOVER, RIGIPS i WEBER ma na celu przede wszystkim zwizualizowanie wartości priorytetowych dla Saint-Gobain, a więc troskę o zrównoważony rozwój plany, innowacyjność, bliskość z klientami i efektywność rozwiązań. Grupa oferuje m.in. produkty posiadające pełną dokumentację techniczną oraz deklaracje środowiskowe EPD. Co więcej, Saint-Gobain konsekwentnie inwestuje w innowacje (w tym nowoczesne, posiadające odpowiednie certyfikaty rozwiązania systemowe), aby dostarczać kompleksowe produkty pozwalające zwiększyć efektywność prac budowlanych i budować jeszcze bliższe relacje z klientami. Wprowadzone zmiany w obszarze identyfikacji wizualnej marek ISOVER, RIGIPS i WEBER, w tym ujednolicenie i unowocześnienie logotypów, akcentują determinację Saint-Gobain do odziaływania w kierunku pozytywnej transformacji rynku budowlanego za pośrednictwem połączonych sił wszystkich marek Grupy.

Ewolucja wyrażona zmianami w warstwie wizualnej

Przeprowadzony w Polsce rebranding marek ISOVER, RIGIPS i WEBER to element globalnych działań grupy Saint-Gobain mających na celu uspójnienie systemu identyfikacji wizualnej w poszczególnych krajach, w których spółka ma swoje oddziały. Ujednolicenie logotypów ISOVER, RIGIPS i WEBER ma wykazać silne powiązanie marek z portfolio Saint-Gobain, w tym komplementarność oferowanych w ich ramach rozwiązań systemowych, które wzajemnie się uzupełniają i zwiększają efektywność prac budowlanych. W ostatnich latach duży nacisk Grupa kładzie na łączenie doświadczenia i kompetencji rynkowych marek, tak, by skuteczniej docierać do nowych odbiorców, zaspokajać ich potrzeby oraz spełniać rosnące wymagania, jakie stawia producentom branża budowlana. Wprowadzone zmiany – atrakcyjne, nowoczesne logotypy, w których ujednolicona czcionka złagodziła formę, a jednocześnie nadal nawiązuje do wcześniejszych wersji – podkreślają nieustanną ewolucję Grupy Saint-Gobain, która nie tylko chce podążać za trendami w branży, ale dzięki wdrażanym innowacjom, wyznaczać kierunek zmian.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Medicalgorithmics wchodzi na rynek grecki – nowe partnerstwo z TeleNurse Plus

Notowany na GPW medtech podpisał umowę z greckim TeleNurse...

Bioceltix złożył wniosek do EMA o dopuszczenie leku BCX-EM na zapalenie stawów u koni

Kolejny ważny moment w historii Bioceltix. Giełdowa spółka...

Rewolucja z igłą i nitką. INTU digitalizuje naprawy i upcykling w branży fashion

INTU Circularity, to pierwsza firma w Polsce, która...

Nowe złoże gazu w Wielkopolsce – ORLEN rozpoczyna wydobycie w Grodzewie

Na blisko ćwierć miliarda metrów sześciennych gazu ziemnego szacowane...

Columbus Energy wraca na ścieżkę wzrostu – Grupa podsumowuje rok pełen zmian i inwestycji

Grupa Columbus podsumowała rok 2024. Skonsolidowane przychody Grupy wyniosły...

Podobne tematy

Zadłużenie firm budowlanych rośnie. Branża liczy na ratunek z KPO

Dla budownictwa miniony rok był jednym z najgorszych od...

Reforma planistyczna uderzy w domy jednorodzinne. Czy twoja działka straci na wartości?

Wdrażana obecnie reforma planistyczna szczególnie dotknie budownictwo jednorodzinne, które,...

Program „Klucz do mieszkania” może okazać się istotnym impulsem dla wybranych sektorów branży

Branża budowlana czekała długie miesiące na nowy, rządowy program...

Ceny materiałów budowlanych w stagnacji – minimalne spadki. Eksperci przewidują zmianę trendu

Umiarkowana korekta cen na krajowym rynku materiałów budowlanych zdaje...

Marketing sensoryczny w metawersie: Czy wirtualne zakupy mogą angażować wszystkie zmysły?

Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość...

Pilotaż zakończony sukcesem – Poczta Polska rusza z modernizacją kolejnych placówek

W pierwszym kwartale 2025 roku Poczta Polska rozpoczyna proces...

Compensa wdraża AI, by zwiększyć efektywność o 75%

Compensa, jeden z liderów polskiego rynku ubezpieczeń majątkowych, wprowadza...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie

Exit mobile version