BIZNESHANDELJak digitalizacja zmienia branżę spożywczą? ALDI stawia na platformę FlowDog

Jak digitalizacja zmienia branżę spożywczą? ALDI stawia na platformę FlowDog

Popularna sieć dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI zdecydowała się na unowocześnienie organizacji i wdrożenie narzędzia do automatyzacji procesów biznesowych. Wybór padł na platformę FlowDog. Pozytywne zmiany mogą odczuć zarówno pracownicy firmy, jak i klienci.

FlowDog to innowacyjna platforma i aplikacja do zarządzania oraz optymalizacji procesów biznesowych. Za pomocą rozwiązań webowych i mobilnych automatyzuje powtarzalne zadania w firmach. Narzędzie analizuje, podejmuje decyzje i przekazuje informacje do właściwych osób zaangażowanych w zadania. Monitorując przy tym cały proces, wyciąga wnioski i tworzy zestawienia oraz raporty, umożliwiając podejmowanie dobrych decyzji.

Na zlecenie ALDI FlowDog przygotował moduły dotyczące serwisu, reklamacji oraz delegacji. Celem było przede wszystkim usystematyzowanie pracy, co bezpośrednio przełożyło się na wzrost efektywności i redukcję błędów.

–  Każdy z nas jest w stanie wyobrazić sobie, jak istotna dla funkcjonowania sklepu jest sprawna infrastruktura, np. lodówki, wózki paletowe czy kasy. Ze względu na dużą elastyczność FlowDoga, moduły zostały dopasowane do branży i specyfiki działalności klienta z bardzo dużą dokładnością – mówi Aneta Gańko, Dyrektorka Działu Wdrożeń z FlowDog. – Moduł serwisowy daje możliwość szybkiego zgłoszenia ewentualnych usterek sprzętu. Każdy rodzaj wyposażenia ma inne, określone kategorie, np. w przypadku chłodni będzie to temperatura. Zgłoszenia zostały podzielone na krytyczne i niekrytyczne, by nadać odpowiedni kanał akceptacji. Wszystkie działania są raportowane. FlowDog pilnuje też ustalonego czasu na reakcję i podjęcie zgłoszenia przez serwis. Dzięki temu personel sklepów ALDI może szybko i sprawnie redukować ewentualne usterki, co ma bezpośrednie przełożenie na jakość obsługi klienta.

Pozytywne zmiany dostrzegą również klienci korzystający z procesu reklamacji oraz pracownicy zgłaszający delegacje.

ALDI powstało jako firma rodzinna, by stać się jedną z największych sieci marketów na świecie – mówi Iga Boszko, Kierownik Działu Wyposażenia i Systemów Sklepowych. – W Polsce mamy ponad 300 sklepów i zatrudniamy kilka tysięcy pracowników. W tak dużej organizacji, digitalizacja i usprawnienie procesów są niezbędne. FlowDog spełnił nasze oczekiwania z nawiązką. Dużym atutem narzędzia jest jego elastyczność i możliwość uzupełniania o kolejne moduły, dostosowane do naszych potrzeb. Po wdrożeniu narzędzia mamy pozytywny feedback zarówno od pracowników, jak i klientów, co utwierdza nas w słuszności podjętej decyzji. Nowoczesne narzędzia są niezbędne dla firmy, która prowadzi tak dynamiczną ekspansję jak my, planując wzrost o ok. 60 sklepów w ciągu roku.

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

złoto

Czy złoto ma szansę na kontynuację wzrostów w 2024 roku?

0
Złoto pokazało w ostatnich latach, że potrafi kontynuować wzrosty i osiągać kolejne historyczne szczyty, nawet w środowisku wysokich stóp procentowych. Oczywiście same wysokie stopy procentowe to efekt nadmiernie wysokiej inflacji, która sprzyjała popytowi na...
Exit mobile version