FIRMYGrupa One2tribe S.A. w trzecim kwartale zwiększa EBITDA o ponad 150 proc.

Grupa One2tribe S.A. w trzecim kwartale zwiększa EBITDA o ponad 150 proc.

Grupa One2tribe S.A. notuje znaczącą poprawę skonsolidowanych wyników finansowych w trzecim kwartale 2024 roku. Firma technologiczna, będąca liderem w obszarze zaawansowanych rozwiązań wspierających zaangażowanie pracowników, wypracowała 3,4 mln zł skonsolidowanych przychodów, zwiększając skonsolidowaną EBITDA o ponad 150 proc. do 670 tys. zł. Spółka osiągnęła również dodatni wynik netto na poziomie 80 tys. zł. One2tribe informuje także w raporcie o zakończeniu kolejnych strategicznych projektów pilotażowych oraz wejściu na nowy rynek (mikro-influencerów).

W trzecim kwartale br. One2tribe S.A. zakończyła proces połączenia ze spółką zależną – One2tribe Labs Sp. z o.o. W wyniku tego przejęcia One2tribe  uporządkowała zarządzanie prawami do swojej kluczowej technologii. Co istotne, transakcja ta ogranicza bieżące i przyszłe koszty operacyjne spółki.

– To przełomowy kwartał w historii One2tribe na rynku NewConnect. Uporządkowanie procesów wewnętrznych i przejęcie One2tribe Labs pozwoliło nam po raz pierwszy zaprezentować dodatni skonsolidowany wynik finansowy. Dla spółki technologicznej kluczowy jest 150-procentowy wzrost EBITDA, który potwierdza słuszność naszej strategii rozwoju. Te czynniki leżały u podstawy decyzji o połączeniu spółek. Nieustannie pracujemy również nad rozwojem naszego biznesu. Coraz więcej dużych organizacji interesuje się naszymi usługami, a wiele procesów negocjacyjnych jest na zaawansowanym etapie, co w kolejnych kwartałach powinno przełożyć się na dalszą poprawę wyników finansowych – komentuje Radosław Sosnowski, Prezes Zarządu One2tribe S.A.

W trzecim kwartale skonsolidowane przychody One2tribe wyniosły 3,4 mln zł, co oznacza wzrost o prawie 17 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Skonsolidowane wyniki istotnie się poprawiły. EBITDA wzrosła o ponad 150 proc., osiągając poziom 670 tys. zł, a zysk netto wyniósł prawie 80 tys. zł wobec 430 tys. zł straty rok wcześniej.

One2tribe w październiku podsumowała przeprowadzone z sukcesem strategiczne działania pilotażowe dla jednej z firm z branży paliwowej. Technologia spółki została przetestowana na reprezentatywnej grupie pracowników i doprowadziła do zwiększenia sprzedaży detalicznej wybranych produktów na stacjach.

W ramach kolejnych działań skierowanych do potencjalnych klientów, One2tribe rozpoczęła cykl spotkań biznesowych połączonych z prezentacją możliwości Platformy Tribeware, dzięki połączeniu ze spółką zależną już w całości należącej do Spółki. Podczas jesiennego śniadania biznesowego kilkudziesięciu przedstawicieli firm, m.in. z branży retail, mogło poznać wyniki jednego z projektów realizowanych przez One2tribe.

Tylko w tym roku One2tribe podpisała umowy z Orange oraz L’Oréal Polska (wartość pierwszych zamówień wynosi łącznie ponad 1,8 mln zł). Dodatkowo, dzięki współpracy z nowym rynkiem, jakim jest branża beauty, One2tribe znacząco poszerza grono użytkowników platformy o nową grupę – mikro-influencerów.

Rozwijamy nasz biznes w oparciu o unikatową technologię, której skuteczność potwierdzają klienci korzystający z Platformy Tribeware. Przeważająca część zawartych umów jest efektem udanych projektów pilotażowych, które cały czas realizujemy z nowymi firmami. Aktualnie jesteśmy na etapie negocjacji dalszej współpracy m.in. z dużą siecią paliwową oraz farmaceutyczną. Liczymy na to, że w kolejnych miesiącach będziemy mogli zakomunikować zawarcie tych współprac. Dostosowujemy naszą Platformę Tribeware do nowych funkcjonalności, które mogą otworzyć Spółkę na kolejną linię biznesową. Przykładem jest współpraca z L’Oréal Polska, która rozszerza naszą grupę użytkowników o micro-influencerów. Kontynuujemy również prace rozwojowe w szeroko pojętej edukacji oraz trenujemy własne modele AI w obszarze rozpoznawania obrazu. Mamy wszelkie predyspozycje, aby dalej rozwijać naszą technologię na całym świecie, tym bardziej, że w ramach międzynarodowych projektów rozwojowych wspierają nas mentorzy z wielu krajów (między innymi USA, Kanady, Japoni) w ramach organizacji Global Partnership for AI (GPAI) – komentuje Wojciech Ozimek, Wiceprezes Zarządu One2tribe S.A.

Oferowana przez One2tribe Platforma Tribeware to aplikacja wzbogacona o sztuczną inteligencję, która krok po kroku wspiera menedżerów i pracowników w realizacji konkretnych celów. Proces ten odbywa się dzięki złożonym, adaptacyjnym scenariuszom oraz odpowiednio dobranym zadaniom, które użytkownicy wykonują. Wykorzystując elementy grywalizacji, technologia promuje współpracę zamiast rywalizacji, a nagrody przyznawane są nie tylko za osiągnięcie rezultatu, ale przede wszystkim za postępy i zdobywanie wiedzy (e-learning). W efekcie pracodawca otrzymuje pożądany wynik dzięki zaangażowaniu pracowników. Użytkownicy Tribeware, w zamian za realizację celów, są nagradzani wirtualną walutą, którą mogą wymieniać na produkty dostępne w sklepie na platformie lub na karty przedpłacone.

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

lekarz medycyna technologia

Polski rynek ochrony zdrowia na fali wzrostu – EY prognozuje roczny wzrost o 11%...

0
Z analizy firmy EY wynika, że polski rynek świadczenia usług z zakresu opieki zdrowotnej będzie do 2028 roku rósł w tempie - 11 proc. rocznie. Rozwój stymuluje rosnące finansowanie publiczne i prywatne, które jest...
Exit mobile version