FIRMYMikołaj Ciaś nowym wiceprezesem LINK4. Będzie odpowiadać za obszary komercyjne, w tym...

Mikołaj Ciaś nowym wiceprezesem LINK4. Będzie odpowiadać za obszary komercyjne, w tym marketing

Mikołaj Ciaś, menedżer od 20 lat związany z branżą FMCG, objął funkcję wiceprezesa zarządu LINK4. Będzie odpowiedzialny za obszary komercyjne, w tym między innymi za marketing ubezpieczyciela. Wcześniej pracował w dużych korporacjach międzynarodowych, gdzie był dyrektorem marketingu i członkiem zarządu.

Mikołaj Ciaś przez ponad dwie dekady zdobywał doświadczenie w branży dóbr szybko zbywalnych, pełniąc kluczowe role menedżerskie na szczeblu lokalnym i międzynarodowym. To strategiczny marketer, a także doświadczony lider zmian i przekształceń. Pracował m.in. w Unilever Polska, Carlsberg Polska, Coca-Cola Poland na stanowisku dyrektora marketingu – członka zarządu oraz w Marie Brizzard Wine and Spirits, gdzie kierował Działem Komercyjnym firmy. Współtworzył również startup KRAVT & CO., gdzie był prezesem zarządu.

Wsłuchiwanie się w głos klienta, szacunek i dążenie do mistrzostwa towarzyszą mi od początku drogi zawodowej, dlatego bardzo cieszę się, że takie są właśnie wartości LINK4. Objęcie funkcji wiceprezesa tej spółki to dla mnie zaszczyt i ogromne wyzwanie zawodowe. Cieszę się, że z tak znakomitym zespołem profesjonalistów będziemy mogli połączyć nasze doświadczenie, by razem wzmacniać siłę i pozycję na rynku jednej z trzech najbardziej rozpoznawalnych firm ubezpieczeniowych w Polsce –mówi Mikołaj Ciaś, wiceprezes zarządu LINK4.

Nowy wiceprezes LINK4 jest absolwentem Politechniki Warszawskiej na Wydziale Inżynierii Środowiska ze specjalnością Zarządzanie oraz licznych kursów i szkoleń z zakresu zarządzania, marketingu, budowania strategii, finansów i sprzedaży. Ukończył także Program Zarządczy dla wyższej kadry kierowniczej w IMD Institute w Szwajcarii.

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

wybory

Trump vs Biden: jak wyniki wyborów mogą wpłynąć na różne sektory gospodarki USA

0
Temperatura wokół wyborów w USA rośnie, a dzięki wczesnemu zakończeniu walki o kandydaturę prezydencką w partiach, kampanie mogą rozpocząć się wcześniej niż zwykle. W swojej analizie ekspert Saxo przedstawia wstępne przewidywania dotyczące branż, które...
Exit mobile version