FIRMYRobert Sobotnik i Paweł Sobalak z nowymi funkcjami w Decorative Paints...

Robert Sobotnik i Paweł Sobalak z nowymi funkcjami w Decorative Paints AkzoNobel

AkzoNobel Decorative Paints w regionie EMEA ogłosił istotne zmiany w strukturach firmy. Już niebawem Paweł Sobalak i Robert Sobotnik, związani z AkzoNobel od wielu lat, zaczną pełnić nowe funkcje w swoich zespołach Farb dekoracyjnych. Paweł Sobalak obejmie stanowisko Dyrektora Sprzedaży, a jego funkcję Dyrektora Marketingu przejmie Robert Sobotnik.

Robert Sobotnik objął właśnie stanowisko Dyrektora Marketingu na Polskę w Dziale Marketingu EMEA Decorative Paints.

„Cieszę się z powrotu do lokalnych struktur AkzoNobel i możliwości kontynuowania ścieżki wzrostu naszego biznesu w Polsce. Wierzę, że wniosę świeże spojrzenie, liczne inspiracje, a także najlepsze praktyki z rynków zagranicznych. Liczę, że wraz bardzo dobrym zespołem, opiekującym się naszymi flagowymi markami, takimi jak Dulux, Sadolin, Hammerite, Nobiles, będziemy dalej rozwijać nasze działania marketingowe i umacniać pozycję rynkową” – mówi Robert Sobotnik, Dyrektor Marketingu na Polskę, AkzoNobel, Decorative Paints w regionie EMEA.

Związany z AkzoNobel od 2011, zajmował się rozwojem marek lokalnych oraz globalnych (Dulux), zarówno w segmentach B2C, jak i B2B, odpowiadając za liczne kampanie reklamowe, wdrożenia innowacji produktowych oraz optymalizacje portfolio marek. Posiada również kilkuletnie doświadczenie w obszarze Category Managementu i wprowadzenia nowoczesnych rozwiązań shopperowych we współpracy z klientami z rynków nowoczesnego i tradycyjnego.

Zanim rozpoczął pracę w AkzoNobel, związany był z firmami Mondelēzi Nestlé, gdzie również zajmował się marketingiem.

Nowe stanowisko obejmie także Paweł Sobalak, który od września br. będzie pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży AkzoNobel Decorative Paints w Polsce. W nowej roli odpowiadać będzie za zespoły sprzedaży i operacji handlowych.

“Otwieramy nowy rozdział zarówno dla mnie, jak i dla naszej firmy. Wierzę że moje  wieloletnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży pozwoli kontynuować dynamiczny rozwój naszego biznesu. Wspólnie z doświadczonym zespołem sprzedaży, który wie jak wygrywać, doskonale rozumie potrzeby rynku i klientów, z pewnością sprostamy nadchodzącym wyzwaniom” – komentuje Paweł Sobalak

Paweł Sobalak jest związany z firmą AkzoNobel od  trzynastu lat, piastując  różne stanowiska, w tym kierownicze. Odpowiadał m.in. za największych, kluczowych klientów, a przez ostatnie pięć lat za marketing farb dekoracyjnych w Polsce. Nadzorował wdrożenie z sukcesem nowych produktów takich jak  Dulux Professional, Dulux EasyCare+, Dulux Ambiance Ceramic oraz rozwój oferty farb wodnych w kategorii emalii i drewna. Był odpowiedzialny za rozwój marek Dulux, Sadolin oraz Hammerite i Nobiles,. Paweł Sobalak został również powołany na stanowisko Członka Zarządu AkzoNobel Decorative Paints oraz Polskiego Związku Producentów Farb i Klejów (PZPFiK).

Robert Sobotnik i Paweł Sobalak rozpoczęli pracę w AkzoNobel w tym samym czasie, w roku 2011, dlatego są przekonani, że ich współpraca na polu marketingowo-sprzedażowym będzie owocna i pełna sukcesów.

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

złoto

Czy złoto ma szansę na kontynuację wzrostów w 2024 roku?

0
Złoto pokazało w ostatnich latach, że potrafi kontynuować wzrosty i osiągać kolejne historyczne szczyty, nawet w środowisku wysokich stóp procentowych. Oczywiście same wysokie stopy procentowe to efekt nadmiernie wysokiej inflacji, która sprzyjała popytowi na...
Exit mobile version