Gorące tematy

Gospodarka

Ceny w USA rosną wolniej, ale ryzyko recesji coraz większe

Inflacja CPI w USA w marcu wyniosła 2,4 proc....
00:03:26

Cła nie uzdrawiają gospodarki. Trump ignoruje ekonomię i lekcje historii

Według aktualnej wiedzy ekonomicznej działania prezydenta Trumpa, takie jak...

Trump rozdaje karty na nowo: czasowe zawieszenie ceł, uderzenie w Chiny

Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump ogłosił tymczasowe zawieszenie ceł...

Wojna handlowa z Chinami rozkręca się na dobre. Ameryka na kursie kolizyjnym?

Niełatwo opisywać rzeczywistość w czasach, w których na rynku...

Donald Trump podnosi cła. Polska branża eksportowa pod presją, ale nastroje stabilne

Decyzja prezydenta Stanów Zjednoczonych Donalda Trumpa wprowadzająca szeroko zakrojone...

Marketing

PR korporacyjny w erze AI i mediów cyfrowych. Ewolucja, nie zmierzch

Rozwój technologiczny, w tym coraz szersze zastosowanie AI, rosnąca...

Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing sensoryczny i zmienia doświadczenia zakupowe

Sztuczna inteligencja zmienia oblicze handlu detalicznego, wprowadzając nowy poziom...

Sektor PR w Polsce rośnie, ale się rozdrabnia. Dominują jednoosobowe działalności

Pandemia, inflacja oraz sztuczna inteligencja całkowicie zmieniły rynek agencji...

AI jest niezbędna, ale nie rozwiązuje wszystkiego. Marketerzy pod presją wyników i redukcji zatrudnienia

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania...

Nowoczesny marketing B2B – jak skutecznie pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż?

Firmy działające w sektorze B2B potrzebują skutecznych i dobrze...

Polityka

Kampania prezydencka – fake newsy i emocje znów dominują kampanię

Rafał Trzaskowski z największą widocznością w mediach, Sławomir Mentzen...
00:03:26

Cła nie uzdrawiają gospodarki. Trump ignoruje ekonomię i lekcje historii

Według aktualnej wiedzy ekonomicznej działania prezydenta Trumpa, takie jak...

Trump rozdaje karty na nowo: czasowe zawieszenie ceł, uderzenie w Chiny

Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump ogłosił tymczasowe zawieszenie ceł...

Wojna handlowa z Chinami rozkręca się na dobre. Ameryka na kursie kolizyjnym?

Niełatwo opisywać rzeczywistość w czasach, w których na rynku...

Ewa Wrzosek i medialna burza, której skala zaskakuje

Sprawa Ewy Wrzosek rozgrzała polską debatę publiczną do czerwoności....

Prawo

AI w prawie – technologia, która usprawnia, ale nie zastępuje człowieka

Wraz z dynamicznym rozwojem technologii sztucznej inteligencji (AI), coraz...

Raport PSF: Fotowoltaika w Polsce potrzebuje pilnych zmian prawnych

Polska fotowoltaika stoi na rozdrożu. Mimo dynamicznego wzrostu, sektor...

Inicjatywa SprawdzaMY – ósma tura pomysłów wybrana do analiz przez Zespoły Eksperckie

Ósma tura zgłoszonych rozwiązań obejmuje 25 propozycji, z których...
00:01:08

Nowe regulacje pracy platformowej: UE wprowadza domniemanie stosunku pracy

Rok 2025 przynosi znaczące zmiany w polskim prawie pracy,...

Agnieszka Majewska chwali rządowy projekt deregulacyjny i apeluje o szybsze wdrożenie zmian w Małym ZUS Plus

W związku z rozpoczęciem przez Sejm Rzeczypospolitej Polskiej prac...
Autor/źródło

Gorące tematy

Gospodarka

Ceny w USA rosną wolniej, ale ryzyko recesji coraz większe

Inflacja CPI w USA w marcu wyniosła 2,4 proc....
00:03:26

Cła nie uzdrawiają gospodarki. Trump ignoruje ekonomię i lekcje historii

Według aktualnej wiedzy ekonomicznej działania prezydenta Trumpa, takie jak...

Trump rozdaje karty na nowo: czasowe zawieszenie ceł, uderzenie w Chiny

Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump ogłosił tymczasowe zawieszenie ceł...

Wojna handlowa z Chinami rozkręca się na dobre. Ameryka na kursie kolizyjnym?

Niełatwo opisywać rzeczywistość w czasach, w których na rynku...

Donald Trump podnosi cła. Polska branża eksportowa pod presją, ale nastroje stabilne

Decyzja prezydenta Stanów Zjednoczonych Donalda Trumpa wprowadzająca szeroko zakrojone...

Marketing

PR korporacyjny w erze AI i mediów cyfrowych. Ewolucja, nie zmierzch

Rozwój technologiczny, w tym coraz szersze zastosowanie AI, rosnąca...

Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing sensoryczny i zmienia doświadczenia zakupowe

Sztuczna inteligencja zmienia oblicze handlu detalicznego, wprowadzając nowy poziom...

Sektor PR w Polsce rośnie, ale się rozdrabnia. Dominują jednoosobowe działalności

Pandemia, inflacja oraz sztuczna inteligencja całkowicie zmieniły rynek agencji...

AI jest niezbędna, ale nie rozwiązuje wszystkiego. Marketerzy pod presją wyników i redukcji zatrudnienia

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania...

Nowoczesny marketing B2B – jak skutecznie pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż?

Firmy działające w sektorze B2B potrzebują skutecznych i dobrze...

Polityka

Kampania prezydencka – fake newsy i emocje znów dominują kampanię

Rafał Trzaskowski z największą widocznością w mediach, Sławomir Mentzen...
00:03:26

Cła nie uzdrawiają gospodarki. Trump ignoruje ekonomię i lekcje historii

Według aktualnej wiedzy ekonomicznej działania prezydenta Trumpa, takie jak...

Trump rozdaje karty na nowo: czasowe zawieszenie ceł, uderzenie w Chiny

Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump ogłosił tymczasowe zawieszenie ceł...

Wojna handlowa z Chinami rozkręca się na dobre. Ameryka na kursie kolizyjnym?

Niełatwo opisywać rzeczywistość w czasach, w których na rynku...

Ewa Wrzosek i medialna burza, której skala zaskakuje

Sprawa Ewy Wrzosek rozgrzała polską debatę publiczną do czerwoności....

Prawo

AI w prawie – technologia, która usprawnia, ale nie zastępuje człowieka

Wraz z dynamicznym rozwojem technologii sztucznej inteligencji (AI), coraz...

Raport PSF: Fotowoltaika w Polsce potrzebuje pilnych zmian prawnych

Polska fotowoltaika stoi na rozdrożu. Mimo dynamicznego wzrostu, sektor...

Inicjatywa SprawdzaMY – ósma tura pomysłów wybrana do analiz przez Zespoły Eksperckie

Ósma tura zgłoszonych rozwiązań obejmuje 25 propozycji, z których...
00:01:08

Nowe regulacje pracy platformowej: UE wprowadza domniemanie stosunku pracy

Rok 2025 przynosi znaczące zmiany w polskim prawie pracy,...

Agnieszka Majewska chwali rządowy projekt deregulacyjny i apeluje o szybsze wdrożenie zmian w Małym ZUS Plus

W związku z rozpoczęciem przez Sejm Rzeczypospolitej Polskiej prac...
Autor/źródło
Autor/źródło
sobota, 12 kwietnia, 2025

She’s Mercedes: Inspirujące kobiety, silne osobowości, wyjątkowe sukcesy

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Mercedes-Benz rozwija inicjatywę She’s Mercedes, która inspiruje i motywuje kobiety na wielu polach, wspierając ich niezależność oraz zróżnicowane ambicje. Jednym z elementów inicjatywy są wyjątkowe statuetki She’s Mercedes by Mercedes-Benz Mojsiuk, przyznawane w dowód uznania dla wybitnych kobiet, które nie tylko osiągają sukcesy zawodowe, ale są również przykładem siły i inspiracji dla innych.

Nazwa marki Mercedes pochodzi od żeńskiego imienia – a to zobowiązanie wielkiej wagi. W 2015 r. producent luksusowych aut zapoczątkował inicjatywę She’s Mercedes, która miała nie tylko koncentrować się na damskiej części klienteli, ale też sięgać znacznie dalej: zapewniać kobietom przestrzenie do dyskusji i wymiany kontaktów, uwalniać ich potencjał i promować sylwetki pań, które dokonują w życiu rzeczy wyjątkowych. „Kobiety takie jak Mercédès Jellinek czy Bertha Benz od samego początku kształtowały historię sukcesu Mercedes-Benz. Dzięki naszej inicjatywie She’s Mercedes kontynuujemy tę tradycję dla naszych licznych klientek na całym świecie” – tak inicjatywę skomentowała Bettina Fetzer, szefowa marketingu Mercedes-Benz AG.

Mercedes-Benz inspiruje kobiety, zachęca je do dzielenia się swoimi doświadczeniami oraz rozwoju kompetencji i kariery. W Polsce w ramach inicjatywy She’s Mercedes regularnie odbywają się spotkania, panele dyskusyjne, a także warsztaty i szkolenia. Na przykład fabryka w Jaworze od lat organizuje targi pracy dla kobiet i tworzy programy edukacyjne dla żeńskiej młodzieży szkół ponadpodstawowych („Girls GO Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię”). Kobiety stanowią zresztą 40% wszystkich pracowników jaworskich zakładów, podczas gdy średnia w sieci fabryk Mercedesa na świecie to 15%. Co więcej, Mercedes-Benz Polska zwraca uwagę na kwestie równouprawnienia oraz luki płacowej (ang. gender pay gap).

Jednym z elementów inicjatywy w Polsce są statuetki She’s Mercedes by Mercedes-Benz Mojsiuk, wręczane co roku w ramach konkursu Magnolie Biznesu. Tegoroczna gala przyznania nagród odbyła się kilka dni temu w Szczecinie. Statuetki She’s Mercedes stanowią wyraz uznania dla wybitnych kobiet z województwa zachodniopomorskiego, które nie tylko osiągają sukcesy zawodowe, ale są również źródłem inspiracji dla innych. W tym roku nagrodę z rąk wiceprezeski Mercedes-Benz Mojsiuk Hanny Mojsiuk oraz Agnieszki Sadowskiej, Head of Customer Experience Mercedes-Benz Polska, odebrały: Monika Modła (lokalizacja Koszalin) oraz Joanna Duszyński (lokalizacja Szczecin).

„Bardzo się cieszę, że po raz kolejny mogłyśmy wręczyć statuetki She’s Mercedes charyzmatycznym kobietom, które mogą służyć za wzór dla innych. Laureatki naszej prestiżowej nagrody potrafią w harmonijny sposób łączyć życie zawodowe z prywatnym, nie zapominając o swoich pasjach, a do tego znajdują czas, by udzielać się społecznie i wspierać innych. Czyni to je wyjątkowymi ambasadorkami marki Mercedes-Benz. W ten sposób chcemy zwrócić uwagę na determinację i pasję, jaką kobiety wnoszą do całego świata biznesu i kultury. Podziękować za wysiłki, ale też zachęcić do działania” –  powiedziała Hanna Mojsiuk, wiceprezeska Mercedes-Benz Mojsiuk.

Inicjatywa She’s Mercedes wpisuje się w kulturę korporacyjną Mercedes-Benz jako firmy, która promuje różnorodność i korzysta z jej profitów. Kobiety współtworzą sukces Mercedes-Benz od samego początku istnienia, począwszy od Berthy Benz, która jako autentyczna innowatorka udała się w pierwszą daleką podróż automobilem – swoją śmiałością i odwagą udowadniając, że pojazd konstrukcji jej męża sprawdza się
na dalekich trasach. Różnorodność, inkluzywność oraz integracja – i kryjące się za tymi pojęciami równe prawa dla wszystkich, niezależnie od płci, wieku, fizyczności, orientacji seksualnej, narodowości czy wyznania – nie są dla Mercedesa jedynie modnymi, nośnymi hasłami. Wykorzystywanie różnych doświadczeń, kompetencji
i perspektyw pozwala najpełniej odpowiadać na zróżnicowane potrzeby klientów.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Biotechnologia przyszłością regionu CEE? Eksperci na CEBioForum: czas na wspólną strategię i inwestycje

Ponad 500 uczestników z 25 krajów świata, debaty, setki...

Podobne tematy

Trump igra z ogniem. Europejscy przedsiębiorcy obawiają się efektu domina

- Wolny handel jest wartością dla gospodarki priorytetową. Unia...

Przyjęcie ustawy wiatrakowej będzie sprzyjało rozwojowi gospodarczemu w Polsce. Przedsiębiorcy: „Nareszcie”

Przedsiębiorcy mówią: „nareszcie”! Ustawa wiatrakowa zaakceptowana przez Rząd. - Nareszcie...

Większość używanych aut hybrydowych w Polsce ma ponad 3 lata, prawie co 2. to Toyota

Statystyczne używane auto z napędem hybrydowym w Polsce ma...

Zachodnie Drogowe Obejście Szczecina coraz bliżej. Przedsiębiorcy: inwestycja dekady

Ożywienie dla sektora budowlanego, szansa na lepsze skomunikowanie Szczecina...

Od Amazon do Visa – jak zmienia się krajobraz sponsorów Formuły 1

Wczoraj Nvidia zaprezentowała wyniki za 4. kwartał. Firma zanotowała...

Zmiany w Niemczech będą odczuwalne dla zachodniopomorskich przedsiębiorców

Przedsiębiorcy po wyborach w Niemczech: „Potrzebne są pilne reformy....

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie

Exit mobile version