INNOWACJEINTERNETStrona dla firmy - Dlaczego warto inwestować w profesjonalne rozwiązania?

Strona dla firmy – Dlaczego warto inwestować w profesjonalne rozwiązania?

Marzysz o stronie dla swojej firmy, która zwiększy sprzedaż i pozytywnie wpłynie na kontakt z klientami? Nie decyduj się na półśrodki! Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego profesjonalna strona internetowa jest tym, czego potrzebujesz. Odpowiemy na pytanie, ile kosztuje profesjonalna strona internetowa, z jakich elementów się składa i czy zawsze trzeba wybierać opcję maksimum. Zaczynamy!

Strona internetowa dla firmy kształtuje wrażenie o marce

Strona internetowa jest dla firmy tym, czym witryna dla tradycyjnego sklepu. Profesjonalnie przygotowana strona www sprawnie informuje, czym zajmuje się Twoja marka, atrakcyjnie prezentuje ofertę i pozwala wyróżnić się spośród konkurencji.

Od pierwszego wrażenia zależy, czy użytkownik zostanie na Twojej stronie i stanie się klientem, czy odpłynie do konkurencji. Tylko 50 milisekund (!) zajmuje użytkownikowi internetu ocenienie, czy dana strona jest dla niego atrakcyjna.

Masz naprawdę mało czasu, aby przekonać do siebie odbiorcę. Twoja oferta może być najlepsza na rynku, ale jeśli dobrze jej nie zaprezentujesz, potencjalny klient nigdy się o tym nie dowie.

Dlatego potrzebujesz nie tylko zwykłej strony www – potrzebujesz profesjonalnej strony www. Stworzenie jej warto oddać w ręce doświadczonych ekspertów, dla których tworzenie strony internetowej jest codziennością. 

To, ile kosztuje strona internetowa dla firmy, uzależnione jest od takich czynników, jak stopień skomplikowania strony, ilość i rodzaj treści. Odwiedź stronę www.owocni.pl i poznaj wycenę produktu skrojonego na miarę potrzeb Twojej firmy, który przyciągnie potencjalnych klientów. 

Profesjonalna strona internetowa krok po kroku

Zaprojektowanie odpowiadającej potrzebom firmy strony internetowej wymaga dokładnego poznania oczekiwań klientów, a także zgłębienia aktualnych trendów.

Nie chodzi tutaj o kolorystykę czy fonty – estetyka jest oczywiście ważna. Ale na profesjonalnej witrynie internetowej design płynnie łączy się z biznesem, oddziałując na nich. Efekt? Wzrost przychodów.

Dlatego rozpoczynając pracę nad witryną www eksperci skupiają się na doświadczeniach odbiorców. Sprawdzają, jakie informacje są dla nich kluczowe do podjęcia decyzji i jakich wiadomości szukają na stronie. 

Analiza priorytetowych informacji pozwala na posegregowanie ich i stworzenie mapy strony, na podstawie której można zaprojektować witrynę. 

Co ważne, takie podejście warto stosować zarówno do bardzo rozbudowanych witryn, jak i stron wizytówek (one page). 

Elementy profesjonalnej strony internetowej

Strona internetowa musi zapewniać odbiorcom sprawną i intuicyjną nawigację. W niektórych przypadkach wskazane jest umożliwienie personalizacji strony, np. zmiana z trybu dziennego na nocny. 

Każda osoba odwiedzająca witrynę, powinna bezproblemowo móc odnaleźć to, na czym jej zależy. 

Kolejną kwestią są atrakcyjne wizualnie dodatki: zdjęcia, interaktywne slidery, video. Powinny być one dostosowane do celu strony oraz branży firmy. 

Przykładowo, video świetnie sprawdza się na stronach oferujących sprzedaż produktu, którego opis wymaga dużej ilości słów i jest mało atrakcyjny – np. programu do księgowości czy najnowszej generacji kleju do termoizolacji. 

Zdjęcia produktów są nieodzownym elementem stron oferujących sprzedaż kosmetyków czy odzieży. Reklamując swoje usługi jako doradcy ubezpieczeniowego czy szkoły językowej, warto zaproponować odbiorcy interaktywną, krótką ankietę, która pozwoli dopasować ofertę do jego oczekiwań i w zależności od wyniku odeśle na odpowiednią podstronę.

Jak widzisz, dobrze skonstruowana strona internetowa dla firmy może nawet wykonywać część pracy dla Ciebie. Może dzielić klientów na segmenty, w zależności od ich oczekiwań lub pozycji w lejku sprzedażowym. 

Tutaj bardzo ważną rolę odgrywają również funkcje dodatkowe strony, jak np. zapis na newsletter czy formularz kontaktowy. Profesjonalnie zaprojektowana strona w odpowiednim miejscu proponuje odbiorcy możliwość skorzystania z obu opcji. 

Na dobrej witrynie www nie może zabraknąć również social proof, czyli dowodu społecznego. W prawidłowy sposób wyeksponowany, może znacząco przełożyć się na wyniki sprzedaży i odbiór marki.

Profesjonalna strona dla firmy w pigułce

Atrakcyjne strony internetowe opowiadają spójną historię, którą chce się zgłębić. Obecnie najlepiej odbierane są strony, które bazują na prostocie. Mają czytelne fonty, ograniczoną paletę barw, dużo wolnej przestrzeni, przejrzystą nawigację.

Coraz częściej klienci oczekują również możliwości szybkiej i sprawnej komunikacji z firmą: można to osiągnąć oferując kontakt z biurem obsługi, jak i przez chatboty, które znacznie odciążają konsultantów, rozwiązując najczęstsze i stosunkowo proste problemy.

Każdy rodzaj strony, czy to wizytówka czy sklep internetowy, posiada listę najważniejszych elementów, które należy uwzględnić. Część z nich jest czysto techniczna, jak niezbędny certyfikat SSL. Opierając się na doświadczeniu agencji marketingowej, zwiększasz swoje szanse na sukces.

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

lekarz medycyna technologia

Polski rynek ochrony zdrowia na fali wzrostu – EY prognozuje roczny wzrost o 11%...

0
Z analizy firmy EY wynika, że polski rynek świadczenia usług z zakresu opieki zdrowotnej będzie do 2028 roku rósł w tempie - 11 proc. rocznie. Rozwój stymuluje rosnące finansowanie publiczne i prywatne, które jest...
Exit mobile version