Notowana na NewConnect EKIPA Holding S.A. opublikowała wyniki finansowe za trzeci kwartał tego roku. Skonsolidowane przychody w tym okresie wyniosły 17,59 mln zł w porównaniu do 12,67 mln zł w trzecim kwartale 2023 roku, co oznacza wzrost o 38,8 procent. Przychody osiągnięte po trzech kwartałach bieżącego roku wyniosły 58,54 mln zł, wobec 33,11 mln osiągniętych w analogicznym okresie w ubiegłym roku, a to oznacza ich wzrost o 76,8 procent.
Ekipa Holding wypracowała po trzech kwartałach o 39,2 procent wyższy skonsolidowany zysk netto wynoszący 6,84 mln zł w porównaniu do 4,91 mln zł zanotowanych po trzech kwartałach ubiegłego roku. Z kolei w samym trzecim kwartale zysk netto był o 19,8 procent mniejszy i wyniósł 1,46 mln zł, wobec zysku netto na poziomie 1,83 mln w trzecim kwartale poprzedniego roku.
W maju spółka ogłosiła produkcję pełnometrażowego filmu „100 dni do matury”, a w lipcu rozpoczęły się zdjęcia. W filmie występują influencerzy z Grupy. Produkcja ta, realizowana przez spółkę Laniakea Pictures przy współpracy z Watchout Studio i Next Film, zakończyła okres zdjęciowy na początku września. Obecnie trwa intensywna praca nad montażem oraz działania promocyjno-dystrybucyjne, a premiera filmu zaplanowana jest na 28 lutego 2025 roku.
Jestem bardzo zadowolony, że w kolejnym kwartale prezentujemy bardzo dobre wyniki finansowe. To pokazuje, że obrany przez nas kierunek jest właściwy. W ostatnich miesiącach koncentrowaliśmy się na zdjęciach do naszego filmu. Jest to nowy obszar naszej działalności, dlatego tym bardziej na nim się skupiamy. Mam nadzieję, że już niebawem będę mógł powiedzieć o nim więcej. Ważnym wydarzeniem tego roku jest też budowa naszej siedziby i tutaj intensywnie pracujemy nad rozwojem tego projektu. Ponadto wraz z zespołem pracujemy nad nową strategią rozwoju całej grupy, o czym też będziemy informować w odpowiednim czasie – wskazał Łukasz Wojtyca – Prezes Zarządu EKIPA Holding S.A.
Z ważnych wydarzeń w trzecim kwartale dla Grupy należy z pewnością wymienić to, że w sierpniu na kanale Karola „Friza” Wiśniewskiego zadebiutował nowy format rozrywkowy „Monopoly IRL” Jest to unikalny program, w którym influencerzy grają w rzeczywistą wersję popularnej gry planszowej, zdobywając nieruchomości i podejmując strategiczne decyzje. Format spotkał się z dużym zainteresowaniem widzów. W sierpniu realizowane były również nagrania trzeciej edycji projektu „Mafia IRL”, który premierę miał w październiku na kanale „Friza.” Program kontynuuje serię intensywnych, angażujących rozgrywek w stylu popularnej gry „Mafia.”
25 września 2024 roku miała miejsce premiera pierwszego krótkometrażowego filmu fabularnego zrealizowanego przez nasz dom produkcyjny Direct, we współpracy z wydawnictwem NieZwykłe. Film promuje książkę pt. „White Agony” i jest efektem trzydniowych zdjęć, w które zaangażowana była 30-osobowa ekipa produkcyjna. Projekt stanowi unikatowe połączenie sztuki filmowej z literaturą.
Na przełomie września i października tego roku miała miejsce druga trasa koncertowa „Trzech Króli” – Ameryka Tour, w ramach której Bartek, Przemek i Patryk wystąpili w siedmiu miastach Polski, w tym w Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Katowicach, Wrocławiu i Gdańsku. Co więcej szóstego września zadebiutował album zespołu Genzie pod tytułem „Online”, dostępny na platformach streamingowych i kanale YouTube. Album składa się z trzynastu utworów, które eksperymentują z różnymi gatunkami muzycznymi, oferując słuchaczom różnorodność od imprezowych utworów po osobiste ballady.