Emil Walczak, dotychczasowy dyrektor ds. wdrożeń i kluczowych klientów, obejmuje funkcję dyrektora generalnego na Polskę w spółce BaseLinker.
BaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z wieloletnim doświadczeniem w e-commerce, Walczak jest odpowiedzialny za dalszy rozwój działalności BaseLinkera na polskim rynku, umacnianie pozycji firmy jako lidera automatyzacji sprzedaży online oraz rozwój oferty dla sprzedawców chcących dynamicznie rozwijać działalność zarówno w Polsce, jak i za granicą.
BaseLinker to najpopularniejszy system do zarządzania sprzedażą internetową, z którego korzysta przeszło 30 000 firm prowadzących sprzedaż wielokanałową, zarówno na marketplace’ach, jak i we własnych sklepach online. W nowej roli Emil Walczak będzie koncentrował się na wspieraniu profesjonalizacji polskiego e-commerce oraz rozwijaniu narzędzi i funkcji, które pozwolą przedsiębiorcom efektywnie skalować sprzedaż, w tym także na rynkach zagranicznych.
„BaseLinker to kluczowy system w codziennej pracy tysięcy sprzedawców w Polsce i na świecie. Naszym celem jest umożliwienie każdemu ambitnemu biznesowi e-commerce działania szybciej, sprawniej i bez ograniczeń – niezależnie od liczby zamówień, kanałów sprzedaży czy rynku. Dążymy do dalszego rozwoju systemu, aby stał się najlepszym rozwiązaniem dla sklepów nastawionych na wzrost i optymalizację procesów.” – mówi Emil Walczak, dyrektor generalny BaseLinker Polska.
Emil Walczak jest związany z BaseLinkerem od 2018 roku. Przed objęciem nowego stanowiska wspierał rozwój zespołu obsługi klienta, następnie prowadził dział ds. wdrożeń i kluczowych klientów, m.in. koordynując współpracę z największymi markami e-commerce na polskim rynku, jak Karcher, Leroy Merlin, Decathlon, Samsung czy MediaMarkt. Wspiera też rozwój marek należących do portfolio Grupy BaseLinker, jak Responso, Base Store, BaseLinker Connect czy BLPaczka.