Bio Planet kolejny miesiąc z rzędu kończy z dobrym rezultatem. Lider polskiego rynku żywności eko w listopadzie wypracował sprzedaż na poziomie 26,0 mln złotych, poprawiając wynik o 9 % w stosunku do listopada 2024 roku, kiedy to sprzedaż plasowała się na poziomie 23,8 mln złotych. Spółka chcąc przyciągnąć kolejnych klientów dostosowuje asortyment do ich potrzeb oraz wprowadza nowe marki.
„Listopad okazał się kolejnym dobrym dla nas miesiącem. Po raz kolejny poprawiliśmy wyniki, w stosunku r/r zwiększając sprzedaż o 9 %. Narastająco, po 11 miesiącach sprzedaż osiągnęła 255,9 mln złotych i jest wyższa o 9 % w stosunku do sprzedaży w pierwszych 11 miesiącach 2023 roku, która wynosiła 234,3 mln zł. Liczymy, że w przyszłym roku nasze wyniki będą jeszcze lepsze ze względu na prognozowany spadek inflacji (skutkujący zwiększeniem optymizmu konsumentów) oraz poszerzanie eksportu, który jest dla nas obecnie jednym z priorytetów” – mówi Sylwester Strużyna, Prezes Zarządu Bio Planet S.A.
Obok rozwijania eksportu, strategicznym celem dla Bio Planet jest dokończenie budowy Nowoczesnych Zakładów Konfekcjonowania o łącznej powierzchni ok. 5,0 tys. m2, co docelowo pozwoli na znaczne zwiększenie mocy przerobowych oraz istotne obniżenie jednostkowych kosztów paczkowania. Pierwszy etap budowy zrealizowano w 2022 r. Obecnie Spółka gromadzi środki finansowe niezbędne do dokończenia tej inwestycji.
Bio Planet S.A. jest liderem wśród dostawców żywności ekologicznej w Polsce. Działalność Spółki skupia się na konfekcjonowaniu oraz dystrybucji żywności ekologicznej. W ofercie posiada ok. 7,0 tys. indeksów sprzedażowych obejmujących produkty trwałe oraz produkty świeże. Od 2007 roku produkty Bio Planet S.A. posiadają certyfikat AGRO BIO TEST, który jest podstawą kwalifikowania żywności oferowanej przez Spółkę jako żywności ekologicznej (żywności bio).