SZKOLENIA I KONFERENCJEMagdalena Kotlarczyk Przewodniczącą Jury Effie Awards Poland 2023

Magdalena Kotlarczyk Przewodniczącą Jury Effie Awards Poland 2023

Magdalena Kotlarczyk Przewodniczącą Jury Effie Awards Poland 2023

Szefowa polskiego oddziału Google pokieruje pracami Jury Effie Awards 2023 w skład, którego weszło ponad 200 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na czternaście grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie.

„Rola przewodniczącej jury Effie Awards Poland 2023 to wyróżnienie, z którego bardzo się cieszę i odpowiedzialność, którą z pokorą przyjmuję. Wierzę, że tegoroczna edycja Effie Awards Polska wyraźnie pokaże jak bardzo komunikacja marketingowa pomaga firmom działać w trudniejszych czasach. Efektywność reklamy zawsze odgrywa ważną rolę, a w czasach kryzysu ta waga jest jeszcze większa. Jednocześnie fakt, że rola przewodniczącej jury w tym roku przypadła kobiecie, a zarazem przedstawicielce firmy technologicznej, odczytuję jako dowód na to, że branża komunikacji marketingowej w Polsce widzi wartość w różnorodności, o której tak dużo mówimy.” – podsumowała Magdalena Kotlarczyk, Country Director, Google Poland.

Magdalena Kotlarczyk, oprócz roli Przewodniczącej Jury, będzie także przewodziła obradom Grupy oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions.

„Magda to znakomita managerka i podobnie jak firma, którą kieruje, nie potrzebuje rekomendacji, jej praca i osiągnięcia mówią za nią. Miałam już okazję współpracować z Magdą, dla której w zarządzaniu markami ważna jest nie tylko efektywność komunikacji marketingowej czy efektywność prowadzonego biznesu, ale również innowacyjność działań, otwarcie się na nowe, które może wspierać efektywność i ją wręcz kreować. W zeszłym roku Magda Kotlarczyk była przewodniczącą jury Innovation Awards. To pokazuje jak dużym uznaniem cieszy się w środowisku komunikacji marketingowej. Do grona Przewodniczących Effie dołączyła  kolejna, dynamiczna, mądra, wybitna prezeska” podkreśliła Anna Zimecka, Project Director SAR.

W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury dokonał Komitet Organizacyjny Effie Poland 2023. Po zatwierdzeniu ponad 200-osobowego składu, jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich, którym przewodniczą:

  • GRUPA I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food
    Wojciech Kozłowski, Dyrektor Marketingu, Red Bull
  • GRUPA II: Medicines & Supplements, Beauty & Care
    Ewa Góralska, Managing Director, MediaHub
  • GRUPA III: Consumer Goods, Automotive & Mobility
    Małgorzata Majcher, Strategy&Business Director, DDB Warszawa
  • GRUPA IV: Finance & Insurance, Services
    Rafał Jakubowski, Marketing Director, mBank
  • GRUPA V: Entertainment, Social Advocacy, Gaming
    Bartek Hanus, Strategy Director, Leo Burnett
  • GRUPA VI: Retail, E-Commerce & Shopper Marketing
    Agnieszka Radawiec, CMO, OBI Group Holding
  • GRUPA VII: Non Profit & Public Service, Social
    Agnieszka Konarzewska, Dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej, Bank BNP Paribas
  • GRUPA VIII: B2B, Young, 50+
    Michał Arament, Marketing Director, McDonald’s Polska
  • GRUPA IX: Brand Experience, Branded Content

Iwona Piwek, Head of YouTube Sales, CEE, YouTube

  • GRUPA X: Partnership, PR & Employer Branding, Smart Budget
    Elżbieta Flasińska, Dyrektorka Marketingu B2C, GRUPA PRACUJ SA
  • GRUPA XI: Launch/Relaunch, React & Defend
    Magda Kolenkiewicz, General Manager, Starcom
  • GRUPA XII: Long Term
    Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director, Żabka
  • GRUPA XIII: Environmental, Governance

Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

  • GRUPA XIV: Marketing & Business Solutions

Magdalena Kotlarczyk, Country Director, Google Polska

Pełny skład Jury: https://awards.effie.pl/konkurs/jury/

WAŻNE TERMINY:

Terminy zgłoszeń:

  • II termin: do 16.06.2023
  • III termin: do 30.06.2023

Gala: 07.11.2023 r. Teatr Wielki – Opera Narodowa w Warszawie

Zapraszamy do śledzenia aktualności dotyczących tegorocznej edycji konkursu na https://awards.effie.pl/  oraz w mediach społecznościowych.

SPONSORZY I PARTNERZY EFFIE 2023:

Sponsorzy Strategiczni: TVN Media, Onet, Salesforce, TikTok

Sponsorzy Wspierający: Radio Zet, YouTube, Meta, Adform

Partnerzy Merytoryczni: AMS, Media&Leads

Patroni Medialni:  Business Insider, Forbes, Noizz, NowyMarketing, PRoto, Marketing przy Kawie, KampanieSpoleczne.pl

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

chiny

Chiny: od „cudownego wzrostu” do nowej rzeczywistości

0
Chiny potrzebują nowych źródeł wzrostu – sektor nieruchomości: od bohatera do zera, spowolnienie inwestycji zagranicznych (w grę wchodzą zarówno krótkoterminowe czynniki taktyczne, jak i długoterminowe czynniki strukturalne) Popyt zagraniczny: rola Chin jako krytycznego...