piątek, 3 lutego, 2023

KATEGORIA

MARKETING

- Reklama-

Reklama w mobile gamingu w 2023 r. Co musisz wiedzieć?

Od 2020 roku można zaobserwować wyraźny wzrost zainteresowania mobile gamingiem. Jeszcze kilka lat temu gry mobilne uznawane były za niszową rozrywkę dla gamingowych geeków,...

Pozycjonowanie stron internetowych – najważniejsze w biznesie online!

Każdy biznes w sieci potrzebuje wartościowego, doskonale przygotowanego pozycjonowania. Co się kryje za tym określeniem? Jakie składowe tworzą niezawodne pozycjonowanie w wyszukiwarce internetowej? Pozycjonowanie stron...

CX staje się jeszcze ważniejszy w obliczu całkowitego zniknięcia „ciasteczek”

Od lat marketerzy wykorzystywali pliki cookie do śledzenia odwiedzających stronę i zbierania informacji, które pomagały im nakierować reklamy do odpowiednich odbiorców. Jednak sposób wykorzystania...

Praktycy PR wskazują na aktualnie największe zagrożenia wizerunkowe w internecie

Fake newsy, fale negatywnych komentarzy i trolling – to w 2023 roku będą największe zagrożenia kryzysowe płynące z sieci. Tak przewiduje szeroki panel ekspercki...

Czego potrzebujemy, aby przyspieszyć rozwój e-mobilności w Polsce?

Do wejścia w życie unijnego rozporządzenia o zakazie rejestracji nowych samochodów z napędem spalinowym zostało 12 lat. Nie jest to dużo czasu mając na...

Jak promowały się firmy i co zamierzają? Sprawdź, co było popularne w 2022 r. i jakie są trendy na 2023!

Wzrost znaczenia Employer Brandingu, sięganie po reklamę w terenie, a także współpraca z liderami opinii – to tylko wybrane elementy promocji, z jakich korzystały...

Na 2023 rok rośnie ryzyko drobnych problemów o potencjale dużych kryzysów

Aż 9 na 10 profesjonalistów zajmujących się komunikacją w instytucjach państwowych lub samorządowych i 61% osób realizujących analogiczne zadania w sektorze biznesu, poświęca co...

Największe kryzysy wizerunkowe 2022 r.

Największy kryzys wizerunkowy 2022 roku w polskim świecie publicznym to katastrofa ekologiczna na Odrze i towarzysząca jej nietransparentna polityka rządu. W gronie firm i organizacji...

Sprawny marketing manager w kryzysie zapewnia zyski. Tylko musisz go odpowiednio wybrać

W czasie kryzysu rosną tylko najlepsi. Zarządzani przez sprawną i kompetentną kadrę. Specjaliści od digital marketingu i e-commerce są dziś jednymi z najbardziej poszukiwanych....

Budżety marketingowe w czasach recesji, hiperinflacji i niepewnego 2023 roku

Optymalizacja kosztów obecnie to konieczność, przed którą staje większość firm i agencji niezależnie od branży. Jednocześnie w czasie hiperinflacji, w obliczu kryzysu, kluczowe staje...

Dobre prognozy dla sektora MarTech w 2023 – dalszy wzrost i jeszcze większa integracja rynku

MarTech to bez wątpienia jedna z najbardziej dynamicznych branż. Według szacunków Emergen Research wartość globalnego rynku technologii marketingowych do 2030 roku może wynieść ok....

Inwestycje na reklamę w Europie Środkowo-Wschodniej optymistycznie wzrosły po pandemii COVID-19

Rynek reklamy w Europie Środkowo-Wschodniej przekroczył już poziom sprzed pandemii, osiągając wartość 9,5 miliarda euro w 2021 r. Reklamodawcy zwiększali inwestycje w reklamę online,...

Na czym polega profilowanie klientów i co na to RODO?

Klienci – choć zazwyczaj nie zdają sobie z tego sprawy – są bardzo często dzieleni na segmenty i profilowani. Firmy robią to do celów...

Już nie Czarny Piątek, ale Czarny Listopad. Czy sklepy będą nas mamić sztucznymi promocjami?

W tym roku konsumenci zmagają się z wysokimi kosztami życia wynikającymi z galopującej inflacji. Odpowiedź sprzedawców internetowych? Rozpoczęli wyprzedaże związane z Black Friday znacznie...

Manipulacja sprzedawców czy sami zakładamy na siebie pułapkę?

Sprzedawcy szukają sposobów, żeby zwiększyć liczbę transakcji na swoich stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych. Co ciekawe, większość trików podpowiadamy im sami. Dla kupujących...

Dlaczego warto śledzić zachowania użytkowników na www?

W ostatnich latach bardzo dużą popularnością cieszy się Google Analytics (dowiedz się więcej o tym jak wdrożyć Google Analytics 4). Jednym ze skutecznych sposobów...

Tworzysz profile klientów w programie lojalnościowym? Pamiętaj o RODO

Klienci chętniej korzystają z ofert sprzedawców, od których dostają promocje dopasowane do swoich potrzeb, wynika z badania Accenture Interactive. W przygotowaniu takich ofert pomaga...

Kampanie reklamowe alkoholi przestają się skupiać na konkretnych produktach. Marki wykorzystują do tego metawersum

Na polskim rynku alkoholi od kilku lat zmieniają się trendy. W sprzedaży wciąż króluje piwo, rośnie zwłaszcza popularność segmentu bezalkoholowego, a z drugiej strony –...

Dlaczego warto prowadzić działania SEO w Niemczech?

Polskie firmy działające w sektorze handlu e-commerce, chcąc utorować sobie drogę do zachodnich rynków i ich zamożnych konsumentów, często celują w strategię rozszerzania swojej...

Przyszłość personalizacji to „Privacy-First”

Od dłuższego czasu słyszymy medialne doniesienia o planach zablokowania przez Google third party cookies. Z kolei Apple wprowadza zmiany w swojej polityce prywatności. Uderzą...

Jak dotrzeć do pokolenia Alfa? Przez platformy, które tworzą społeczności

Pokolenie Alfa się rozrasta i ma szansę prześcignąć generację wyżu demograficznego (baby boomers) w swojej liczebności. Co tydzień przybywa ich ponad 2,8 miliona w...

6 na 10 specjalistów korzysta z AI do tworzenia contentu w sieci

WhitePress przeprowadził badanie pt. „Jak zmienia się SEO”, w którym specjaliści wskazywali, że to właśnie sztuczna inteligencja będzie jednym z kluczowych elementów SEO w kolejnych...

Kryzys wizerunkowy. Co robić i jak skutecznie przeciwdziałać?

Od serii złych opinii, po poważny skandal, czy negatywny incydent, który może mieć potężny wpływ na reputację. Jeśli myślisz, że Twoja organizacja nigdy nie...

(e-)PR inwestycją w biznes, czyli jak mają o Twojej firmie nie zapomnieć na rynku

Zdobycie uwagi, następnie zainteresowanie potencjalnego klienta, realna potrzeba produktu lub usługi, a w końcu finalizacja transakcji i wypracowanie lojalności. Niezależnie, czy mowa o działalności...

Content Marketing i PR

Content is King, chyba wszyscy się z tym zgadzamy. W branży digital nie można obejść się bez contentu, który jest fundamentem Content Marketingu. Dla...

Firmy zainwestują ponad 50% więcej w digital marketing

Z opublikowanego niedawno przez firmę Nielsen raportu marketingowego na 2022 rok pt: „Era of Alignment” wynika, że pomimo zawirowań i widocznym wycofaniu na rynku...

Nowa funkcja Instagrama rozwinie social commerce

Dynamiczny wzrost popularności zakupów online w ciągu ostatnich dwóch lat przełożył się na rozwój technologii wspierających tę branżę, od nowych metod płatności po coraz...

51 proc. internautów chce doznać metawersum. Jak wygląda marketing w metaświecie?

Już w 2021 roku Newzoo w swoim zestawieniu trendów przewidywało, że popularność gier, jako platform społecznościowych i promujących różnego rodzaje aktywności i eventy, będzie...

Jak stworzyć kampanię SMS dla sklepu na WordPress?

Sklep internetowy to względnie prosty sposób na rozpoczęcie własnej działalności – zwłaszcza w dzisiejszym świecie. Ale samo posiadanie sklepu nie wystarczy. Trzeba wiedzieć, jak...

Lokalne SEO – jak zwiększyć widoczność organiczną biznesu w danej lokalizacji?

W dzisiejszych czasach lubimy, gdy wszystko, czego potrzebujemy, jest na wyciągnięcie ręki. Towarzyszący nam nieustannie smartfon jest naszym wiernym asystentem i w sytuacji, gdy...

Europa zdusi rynek reklamy internetowej?

DMA I DSA nie rozpalają tak wyobraźni jak debata nad ACTA. Jednak rozwiązania przyjęte już przez Parlament Europejski zmienią internet – przynajmniej na terenie...

Trendy w marketingu e-commerce w 2022 roku

Co sprawi, że firmy będą osiągały sukces oraz jak przygotować się na kolejne zmiany w szybko ewoluującym środowisku cyfryzacji? Liferay – lider rozwiązań technologicznych...

15 trendów w marketingu na 2022 rok

Jakie trendy są na fali wznoszącej w marketingu na początku 2022 roku? W jakim kierunku warto patrzeć, by znaleźć inspirujące możliwości? Oto 15 trendów,...

Marketing usług – jak sprzedać to, czego nie da się dotknąć?

Usługi – tuż obok przemysłu i rolnictwa – stanowią jeden z głównych filarów polskiej gospodarki. W tym sektorze pracuje blisko 60 proc. Polaków. Nie...

2022 – rok dla odważnych i rozważnych: metawersum, spirale informacyjne i łamanie tabu

Eksperci Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska przygotowali wspólną publikację, która stanowi podsumowanie dyskusji i wniosków dotyczących działań komunikacyjnych w roku 2022. Co się...

Budowanie strategii komunikacji – na co postawić w 2022 roku?

Budowanie strategii komunikacji w 2022 roku powinno być ściśle dostosowane do zmieniającej się rzeczywistości. Z danych PwC wynika, że ponad 1/3 młodych ludzi zamierza...

Trendy w branży audiowizualnej i medialnej w 2022 roku

Wraz z postępującą transformacją cyfrową obserwujemy zmiany w różnych obszarach życia społeczno-gospodarczego. Jest to zauważalne chociażby w kontekście dostępu do informacji, które użytkownicy, dzięki...

Media jeszcze nigdy nie były tak ważne dla przedsiębiorców. Dlatego nie ma lepszej inwestycji niż profesjonalny PR

doszukiwać się zarówno we wciąż niepewnej sytuacji gospodarczej, jak i nadal dojrzewającej kulturze biznesowej na polskim rynku w ogóle. Jakie argumenty są w stanie...

Największe polskie kryzysy wizerunkowe 2021

Największy kryzys wizerunkowy 2021 roku w polskim świecie publicznym dotyczył Trybunału Konstytucyjnego pod przewodnictwem Julii Przyłębskiej, zaś w sferze świata biznesu i marek osobistych...

4 największe wyzwania digital marketingu 2021

Pandemia zmieniła zachowania klientów i sprawiła, że firmy muszą radzić sobie z coraz większymi problemami stojącymi na drodze do maksymalizacji zwrotu z nakładów na...

Zapewnij firmie mocny I kwartał 2022 roku. Sprawdź top trendy dotyczące strategii rozwoju

Rynek e-commerce w Polsce rośnie średnio o 12 proc. rok do roku. Jak wynika z danych PwC do końca 2026 roku osiągnie wartość 162...

Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe 2022 roku?

Rosną obawy kryzysowe managerów, dyrektorów ds. komunikacji oraz rzeczników największych polskich firm i instytucji. Przygotowywany na podstawie ich opinii wskaźnik Kryzysometr, tworzony corocznie przez...

Nowa generacja sprzedaży bezpośredniej – phygital marketing

Pandemia koronawirusa SARS-Cov-2 spowodowała wiele zmian w branży sprzedaży bezpośredniej. Brak możliwości spotkań przyczynił się do wzrostu sprzedaży internetowej. Jedną z głównych wartości branży...

Emocje na zakupach – każdy produkt może pobudzić minimalnie dwa zmysły

Marketing sensoryczny to działania oddziałujące na zmysł dotyku, węchu, smaku, słuchu oraz wzroku. Każdy produkt, może pobudzić minimalnie dwa zmysły, a część z nich...

5 decyzji marketingowych na listopad

Według badań każdy z nas podejmuje dziennie ponad 70 decyzji. Znaczna część z nich dotyczy sfery zawodowej. W przypadku wielu, w tym tych, związanych...

Efektywna strategia sprzedaży oparta o narzędzia marketingu online

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy w sieci pojawiło się 257 milionów nowych użytkowników. To oznacza 257 mln potencjalnych klientów. Internet nie tylko udostępnił firmom...

94 proc. internautów to multiscreenersi cyfrowi. Marketerzy znajdą wieloekranowców w grach mobilnych

Tempo życia nie zwalnia, a my stajemy się coraz bardziej multitaskingowi. Ta wielozadaniowość ze sfery zawodowej przeszła również do życia codziennego i definiuje sposób...

Black Friday sam się nie zrobi. Sprzedawcy walczą o wynik już teraz

Czy podczas Czarnego Piątku wystarczy poczekać na klienta, który sam do nas przyjdzie zwabiony magią wyprzedaży, czy może w listopadzie sprzedawca musi starać się...

Technologie i marketing w branży e-commerce – wyzwania i trendy 2021

W ostatnim czasie platformy sprzedażowe doświadczały wielu wyzwań w wykorzystaniu swojej infrastruktury technologicznej. Blisko 80 proc. sklepów internetowych dostrzegło istotne problemy w tym obszarze...

Kryzys? Tego nikt nie przesądza, a stałą jest chęć budowy wizerunku

Wciąż niepewna sytuacja epidemiologiczna, która może nabrać całkowicie nowych barw jesienią, nie zachęca przedsiębiorców do odważnych działań inwestycyjnych. Z drugiej zaś strony sytuuje się...

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -