KATEGORIA
MARKETING
- ADMINISTRACJA
- BEZPIECZEŃSTWO
- BIZNES
- BLOCKCHAIN
- EDUKACJA
- EKOLOGIA
- EKSPORT
- EMERYTURY
- ENERGETYKA
- FINANSE
- FIRMY
- GIEŁDA I INWESTYCJE
- GOSPODARKA
- GPW
- INFRASTRUKTURA
- INNOWACJE
- INWESTYCJE
- LUDZIE
- MARKETING
- MEDIA
- MEDYCYNA I FARMACJA
- MOTORYZACJA
- NIERUCHOMOŚCI
- ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
- OUTSOURCING
- OZE
- PODATKI
- POLITYKA
- PRACA I KARIERA
- PRAWO
- PRZEMYSŁ
- RAPORTY I ANALIZY
- REGIONALNE
- ROPA
- SPORT
- START-UPY
- Styl Życia
- SZKOLENIA I KONFERENCJE
- TECHNOLOGIA
- TRANSPORT I LOGISTYKA
- TRENDY 2019
- TRENDY 2020
- TURYSTYKA I HOTELARSTWO
- UBEZPIECZENIA
- UNIA EUROPEJSKA
- WALUTY
- WIDEO
- WIDEO
- ZARZĄDZANIE
- ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
Kalendarze książkowe: Twoje nowe, eleganckie narzędzie do planowania. Oto w jakich branżach się sprawdzi
Redakcja -
Elegancki kalendarz książkowy z logo firmy może stać się niezastąpionym elementem codziennej organizacji pracy, a przy okazji spełniać funkcję reklamową. W tym artykule przyjrzymy...
Billboardy królują w aglomeracjach, cyfrowa rewolucja reklamy zewnętrznej omija małe miejscowości
Redakcja -
Praktyka reklamodawców jest jednoznaczna. Zdecydowaną większość swoich wydatków na reklamę zewnętrzną wykorzystują w ośmiu największych aglomeracjach Polski. Rozbieżności pogłębia to, że coraz częściej korzystają...
Największe organizacje branżowe łączą siły: influencer marketing rośnie i potrzebuje nowych standardów
Redakcja -
W ubiegłym roku globalne wydatki na influencer marketing wyniosły blisko 35 mld dolarów, a prognozowane wzrosty najlepiej świadczą o rozwoju tego rynku. Niewątpliwie to...
AI w reklamie: pomocnik czy wróg? Jakie są etyczne dylematy związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w marketingu?
Redakcja -
Marki kosmetyczne nie chcą generowania wyidealizowanych ludzkich postaci, żeby nie wywierać presji na klientkach. Dla innych kluczowy jest element „artystycznej duszy” przypisanej człowiekowi. Ale...
Influencer marketing w dobie rosnącej świadomości konsumentów
Redakcja -
Współpraca między influencerami (artystami, celebrytami) a markami stała się w ostatnich latach niezwykle popularna, stając się jednym z kluczowych elementów strategii marketingowych na różnorakich...
Jak zróżnicowane budżety wpływają na skuteczność pozycjonowania stron internetowych
Redakcja -
Audyt, opracowanie i monitorowanie skuteczności strategii działań, link building, tworzenie treści, analiza fraz kluczowych i optymalizacja kodu strony internetowej – to tylko kilka przykładów...
Sztuczna inteligencja w SEO i marketingu to coś więcej niż tworzenie contentu
Redakcja -
Jeszcze kilka lat temu temat wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu i SEO pojawiał się głównie w kontekście funkcjonowania wyszukiwarek i reklam internetowych. Mimo że...
Polacy mówią „nie” miejskiej billboardozie, większość woli reklamy na rowerach
Redakcja -
56% Polek i Polaków przyznaje, że reklamy na miejskich rowerach publicznych są dobrym sposobem na ograniczenie tradycyjnych reklam, które często „zaśmiecają” przestrzeń publiczną –...
Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
Redakcja -
Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu zrewolucjonizowanie sposobu,...
Najnowsze trendy w SEO i PPC. Porady i case studies od ekspertów Grupy Roboczej SEM IAB
Redakcja -
Jak osiągać cele marketingowe, gdy warunki dyktuje AI, automatyzacja i personalizacja stają się standardem, a algorytmy wyszukiwarek aktualizują się w zawrotnym tempie? Nowy trendbook...
Podświetlane litery przestrzenne — jak skutecznie wykorzystać je w reklamie?
Redakcja -
Firma, do której trudno trafić, regularnie traci potencjalnych klientów. Dla wielu osób brak widocznego szyldu czy łatwej drogi dotarcia do biura wiąże się z...
Link building w 2024 roku: Wyzwania i strategie
Redakcja -
Artykuły sponsorowane, własne zaplecza i strategia outreach znalazły się w pierwszej trójce metod link buildingu, z których specjaliści SEO korzystają najczęściej. Biorąc dodatkowo pod...
Jak budować rozpoznawalność członków swojego zespołu?
Redakcja -
Aż 86 proc. osób przyznaje, że nie ubiegałoby się o pracę w firmie, która ma złą reputację na rynku wśród pracowników i odbiorców marki....
Media społecznościowe na boisku i poza nim: Ekspert ujawnia wpływ na EURO 2024
Redakcja -
Mario Leo, CEO Result Sports, czołowej firmy analitycznej w dziedzinie mediów społecznościowych w sporcie, uchyla rąbka tajemnicy na temat ich roli w nadchodzących Mistrzostwach...
Polskie firmy wobec wyzwań marketingu międzynarodowego. Znaczenie zagranicznych linków w strategii SEO
Redakcja -
W styczniu 2024 roku eksport usług w Polsce był większy o 13 proc. niż przed rokiem. Regularny wzrost obrotu generowanego przez handel zagraniczny jest...
Ocieplanie wizerunku firmy: czy wierzysz w te 3 mity?
Redakcja -
Pozytywny wizerunek marki jest dziś kluczowy dla sukcesu każdej firmy. W obliczu faktu, że ponad 90% decyzji zakupowych opiera się na reputacji firmy, ocieplanie...
Dzieci w pułapce reklam: jak chronić ich świadomość i wybory?
Redakcja -
Jeszcze niedawno dość łatwo było ograniczać kontakt dzieci z reklamami: wystarczyło przełączyć kanał lub wyłączyć telewizor. Obecnie, kiedy dzieci coraz częściej i wcześniej stają...
Wdrożenie i wykorzystywanie sztucznej inteligencji jest dla marketerów z Polski priorytetem nr 1. Problemem są stare narzędzia i technologie
Redakcja -
Salesforce opublikował nowy raport State of Marketing, dzieląc się w nim spostrzeżeniami zebranymi od ponad 4800 liderów marketingu z 29 krajów - w tym...
Cyfrowe doświadczenia przenoszą się do sklepów stacjonarnych
Redakcja -
Dwie trzecie kupujących szuka inspiracji wewnątrz sklepu, a ekrany cyfrowe stają się idealnym medium do prezentowania pełnej gamy oferty i opcji jej personalizacji. Marki...
Product Placement zmienił przemysł filmowy nie do poznania. Czy to koniec artystycznego wymiaru Hollywood?
Redakcja -
Przemysł filmowy przeszedł radykalne zmiany w ostatnich latach, rezygnując z intelektualnych i artystycznych wartości na rzecz promocji marek. W rezultacie widzowie coraz częściej spotykają...
6 sprawdzonych sposobów na promocję firmy – czy wcześniej o nich słyszałeś?
Redakcja -
Wyobraź sobie, że prowadzisz salon fryzjerski w Lublinie. Gdzie będziesz szukał swoich klientów? Oczywiście, że w Lublinie i (ewentualnie) w najbliższej okolicy. Nie jest...
W I kw. br. sklepy zrobiły o 1,5% rdr. więcej akcji rabatowych
Redakcja -
Analiza ponad 483 tys. promocji w blisko 3,5 tys. gazetek wykazała, że w I kwartale br. ogólnie sieci handlowe przeprowadziły o 1,5% więcej akcji...
Reklama online utrzymuje dwucyfrowy wzrost – wyniki za rok 2023
Redakcja -
W roku 2023 roku rynek reklamowy online utrzymał dwucyfrowe tempo rozwojowe, dzięki czemu wartość całego segmentu wyniosła 7,8 mld zł.
Choć sezonowość wydatków reklamowych...
Koszty przetargów dla agencji reklamowych: analiza i rekomendacje
Redakcja -
Koszty, które ponoszą agencje przystępując do przetargów wynoszą od 0,6 mln nawet do 2,7 mln złotych rocznie – wynika z badania przeprowadzonego przez WTW...
Techniczne SEO dla e-commerce – na co zwrócić uwagę w czasie rozwoju AI?
Redakcja -
W e-commerce, branży, w której konkurencja stale narasta, a algorytmy wyszukiwarek ewoluują z dnia na dzień, techniczne SEO stało się nie tylko sztuką, ale...
Strona dla firmy – Dlaczego warto inwestować w profesjonalne rozwiązania?
Redakcja -
Marzysz o stronie dla swojej firmy, która zwiększy sprzedaż i pozytywnie wpłynie na kontakt z klientami? Nie decyduj się na półśrodki! Z tego artykułu...
Google schowa nasz numer IP. Mniej niechcianych reklam czy tylko kasowanie konkurencji?
Redakcja -
Rozwiązania wprowadzane w projekcie Privacy Sandbox, który domyślnie ma zastąpić pliki cookies, mają w założeniu chronić naszą prywatność w internecie. Tym razem Google chce...
Rynek digital marketingu nieustannie się zmienia, a wraz z nim trendy. Jak być konkurencyjnym na rynku pracy w 2024 roku?
Redakcja -
Krajobraz digtial marketingu z roku na rok dynamicznie się zmienia. Trendy, strategie czy technologia również nie pozostają w stagnacji. Dlatego m.in. stałe podnoszenie swoich...
Lokalne władze w Anglii wprowadzają zakaz reklamy niezdrowej żywności na billboardach
Redakcja -
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach....
Jak zwiększyć sprzedaż usług, pakietów i droższej oferty wykorzystując płatności abonamentowe od TubaPay?
Redakcja -
Twoja oferta sprzedażowa odpowiada doskonale na rzeczywiste potrzeby nabywców, ale wciąż doskwiera Ci niedostateczny wzrost sprzedaży lub niski poziom konwersji? Prawdopodobnie jesteś w tyle...
Zadbaj o SEO, a SEO zadba o Twój biznes. Kluczowe znaczenie pozycjonowania w strategii marketingowej
Redakcja -
SEO, PPC i SEM to dzisiaj jedne z najważniejszych narzędzi w arsenale marketera. Przestrzeń internetowa z roku na rok staje się coraz bardziej konkurencyjna,...
Czy warto inwestować w SEO?
Redakcja -
Firmy rozpoczynając swoje działania marketingowe lub będąc w trakcie ich prowadzenia nagle zauważa naglącą potrzebę obecności swojego biznesu w wyszukiwarce Google ale w części...
Misja influencerów: oświetlenie kluczowych projektów UE
Redakcja -
12 influencerów, 10 dni, 4 kraje, 16 miast i 6279 kilometrów - to wyzwanie, które podjęła grupa wpływowych twórców z Polski, Bułgarii, Holandii i...
Autentyczność marek to nie tylko trend, ale recepta na biznesowy sukces
Redakcja -
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika,...
Polacy kochają akcje promocyjne. Co 8 Polak wziął w nich udział w ostatnim roku
Redakcja -
Aż 80% Polaków w ciągu ostatniego roku wzięło udział w akcji promocyjnej. Co siódmy konsument w naszym kraju twierdzi, że udział w konkursie, loterii lub...
Odzież robocza z nadrukiem – czy warto?
Redakcja -
Kiedy myślimy o odzieży roboczej z nadrukiem, pierwsze co przychodzi do głowy, to ekipy budowlane w identycznych kamizelkach czy pracownicy serwisów z logo firmy...
9 na 10 użytkowników adblocków na różne sposoby dopuszcza komunikację marketingową
Redakcja -
Najnowsza edycja badania IAB Polska na temat zjawiska blokowania reklam pokazuje znaczące wyhamowanie wzrostu liczby użytkowników adblocków, który odnotowano w poprzednich badaniach z lat...
Wybory samorządowe: kandydaci ruszają do walki o głosy wyborców. Internet i billboardy zdominują kampanię
Redakcja -
Partie ogólnopolskie i lokalne komitety wyborcze szykują się do ostatecznego boju o miejsca w radach. Kandydaci na prezydentów, wójtów i burmistrzów już pokazują się...
W branży marketingowej czuć powiew optymizmu
Redakcja -
Komentarz Wojciecha Haremzy, CEO agencji digital marketingu ICEA, do raportu „CIMO Standards & Foresight – Roztropny optymizm”.
Niedawne badanie przeprowadzone już po raz piąty przez...
W jaki sposób DSA realnie wpłynie na marketing internetowy?
Redakcja -
Pierwsze tygodnie obowiązywania w pełni Aktu o Usługach Cyfrowych, inaczej DSA (ang. Digital Services Act), który wszedł w życie w połowie lutego we wszystkich...
Jak nie dać się nabrać na fałszywe promocje? Ekspert radzi, jak uchronić się przed sztuczkami marketingowymi
Redakcja -
Sklepy niemal na każdym kroku szykują dla konsumentów różne promocje, rabaty i specjalne okazje. Czy warto ulegać pokusom zakupowym? Przy okazji Światowego Dnia Praw...
Sklepy internetowe wciąż są na bakier z dyr. Omnibus
Redakcja -
Choć już od ponad roku funkcjonuje dyrektywa Omnibus, zjawisko oszukiwania klientów na promocjach nadal może obejmować nawet 10-15% e-handlu. Głównie dotyczy to małych i...
Billboardy w Polsce trzymają się mocno. 2024 rok to czas wyborów i AI
Redakcja -
Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce ma się coraz lepiej. Tak wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Według niego wartość sprzedaży reklamy outdoor w...
Trendy w reklamie cyfrowej na 2024 rok
Redakcja -
Jakie trendy będą kształtować rynek reklamy internetowej w najbliższym czasie? Agencja Spicy Mobile przedstawia raport „Trendy w reklamie cyfrowej 2024”, a w nim sześć...
Digital Markets Act oczami eksperta – 3 rzeczy o których musisz wiedzieć
Redakcja -
Już 6 marca na terenie Unii Europejskiej zacznie obowiązywać Digital Market Act (DMA). O zmianach, które niesie ze sobą regulacja rynku cyfrowego mówi się...
Zobacz, które gadżety reklamowe będą hitem w 2024 roku!
Redakcja -
Tegoroczne trendy w branży gadżetów reklamowych będą się skupiały głównie na kilku dziedzinach, takich jak świadomość ekologiczna, zrównoważony styl życia oraz nowoczesne technologie. Podpowiadamy,...
Outsourcing SEO w małych firmach: jak wykorzystać potencjał zewnętrznych ekspertów?
Redakcja -
Jednym z kluczowych elementów marketingu małych firm jest pozycjonowanie w wyszukiwarkach, czyli SEO (Search Engine Optimization). Sprawdź, dlaczego outsourcing SEO może być kluczowym ruchem...
Kryzysy internetowe w 2024 roku: fake newsy, wycieki danych i ataki hakerskie na czele
Redakcja -
55% ekspertów ds. komunikacji w firmach i organizacjach boi się kryzysów w 2024 roku. To dużo, a poziom strachu utrzymuje się na wysokim poziomie od kilku...
Trendy marketingowe w 2024 roku: Hiperpersonalizacja, rozszerzona rzeczywistość, sztuczna inteligencja i ekologia
Redakcja -
Rok temu niewiele osób przewidywało, że znaczenie sztucznej inteligencji wzrośnie aż tak gwałtownie, a przecież znajdujemy się dopiero na początku tej drogi. W 2024...
Okiem eksperta: Kluczowe trendy w digital marketingu na 2024 r.
Redakcja -
Digital marketing o obszar ciągłych przemian, napędzany ewoluującymi preferencjami konsumentów, rosnącymi możliwościami technologii oraz dynamicznym środowiskiem biznesowym. Wśród trendów, na które warto zwrócić uwagę...
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
- Reklama -