środa, 19 marca, 2025

MARKETING

Skuteczne pozycjonowanie strony, czyli jakie?

Skuteczne pozycjonowanie strony to droga do tego, aby do Twojej firmy trafiało coraz więcej klientów, a koszt ich pozyskania spadał. Co jednak zrobić, aby...

Influencer marketing w kryzysie – firmy coraz ostrożniejsze we współpracach

W dobie dynamicznego rozwoju AI i coraz wyższych stawek za współpracę z twórcami internetowymi, kluczem do sukcesu staje się budowanie długotrwałych, autentycznych relacji z...
00:01:54

Śledzenie użytkowników w sieci – jak firmy wykorzystują Twoje informacje?

Prywatność w internecie odnosi się do ochrony danych osobowych i informacji, które użytkownicy udostępniają podczas korzystania z sieci. Jest...

​Kluczowe elementy skutecznego pozycjonowania sklepów internetowych

Według BrightEdge aż 68% doświadczeń online rozpoczyna się od wyszukiwarki. To oznacza, że kiedy internauta szuka produktu lub usługi...

Skandale influencerów zagrożeniem dla marek – wyniki badania OBTK i SW Research

Influencer marketing to jedno z najpopularniejszych form promocji - aż 88% firm deklaruje, że współpracuje lub rozważa współpracę z...

Marketing sensoryczny w metawersie: Czy wirtualne zakupy mogą angażować wszystkie zmysły?

Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość (AR), otwierają przed rynkiem retail zupełnie nowe horyzonty. Wraz z...

Specjalista Google Ads – dlaczego warto zatrudnić, na co zwrócić uwagę przy wyborze?

W obecnych czasach marketing skupia się w dużej mierze na działaniach internetowych. To właśnie możliwość tego, że mogą nas...

Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads

Żabka Ads - Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów...