KATEGORIA
MARKETING
- ADMINISTRACJA
- BEZPIECZEŃSTWO
- BIZNES
- BLOCKCHAIN
- EDUKACJA
- EKOLOGIA
- EKSPORT
- EMERYTURY
- ENERGETYKA
- FINANSE
- FIRMY
- GIEŁDA I INWESTYCJE
- GOSPODARKA
- GPW
- INFRASTRUKTURA
- INNOWACJE
- INWESTYCJE
- LUDZIE
- MARKETING
- MEDIA
- MEDYCYNA I FARMACJA
- MOTORYZACJA
- NIERUCHOMOŚCI
- ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
- OUTSOURCING
- OZE
- PODATKI
- POLITYKA
- PRACA I KARIERA
- PRAWO
- PRZEMYSŁ
- RAPORTY I ANALIZY
- REGIONALNE
- ROPA
- SPORT
- START-UPY
- Styl Życia
- SZKOLENIA I KONFERENCJE
- TECHNOLOGIA
- TRANSPORT I LOGISTYKA
- TRENDY 2019
- TRENDY 2020
- TURYSTYKA I HOTELARSTWO
- UBEZPIECZENIA
- UNIA EUROPEJSKA
- WALUTY
- WIDEO
- WIDEO
- ZARZĄDZANIE
- ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
Nowa podstrona w Trendach Google poświęcona wyborom parlamentarnym
Redakcja -
Google wprowadza specjalną podstronę w Trendach Google, pokazującą zainteresowanie Polek i Polaków zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi. Znajdują się tam informacje m.in. o tym, którzy...
Reklama firmy z InPost – wybierz jeden z wielu sposobów zareklamowania biznesu
Redakcja -
Reklama to ważny element składający się na sukces każdego biznesu. W świecie reklamy, gdzie klienci są bombardowani niezliczonymi informacjami o produktach i usługach, wybór...
Google chce o nas wiedzieć więcej. Nowa funkcja reklamowa budzi obawy
Redakcja -
Nowa funkcja w przeglądarce Chrome pozwoli gigantowi technologicznemu na wyświetlanie reklam na podstawie historii przeglądania. Niby nic nowego, ale tym razem nie odda naszych...
Aż 70% Polaków sprawdza media społecznościowe restauracji przed zamówieniem
Redakcja -
Okres urlopowy to czas, w którym media społecznościowe pełne są zdjęć zabytków, krajobrazów i – oczywiście – pysznego jedzenia z różnych stron świata. Nic...
Black Friday 2023. Jak dyrektywa Omnibus wpłynie na święto zakupowe?
Redakcja -
Black Week i Black Friday w 2023 roku będą zupełnie inne niż w poprzednich latach. To ze względu na dyrektywę Omnibus, która ma zwalczać...
GPW DAI buduje platformę do dynamicznej podmiany reklam telewizyjnych
Redakcja -
Celem projektu Telemetria Operator (TeO) jest budowa wielomodułowej platformy aukcyjnej przeznaczonej do kompleksowej obsługi transakcji na rynku mediowym, związanych z dynamiczną podmianą reklam...
Jak transformacja cyfrowa zmieni(ł)a MŚP
Redakcja -
Polska oferuje obecnie duże możliwości dla małych i średnich przedsiębiorstw. W obliczu wojny za wschodnią granicą, zwiększył się dostęp do specjalistów z Ukrainy i...
Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
Redakcja -
Choć dyrektywa Omnibus obowiązuje już od ponad pół roku, wciąż budzi wiele wątpliwości. Także w zakresie programów lojalnościowych. Na początku mówiło się, że nie...
Kolejny efekt Barbie. YouTube atakuje dzieci reklamami dla dorosłych
Redakcja -
Kiedy dziecko ogląda filmiki w internecie może natknąć się na reklamę produktów dla dorosłych – samochodów, nieruchomości czy usług bankowych. Przez takie działania Google...
YouTube i Facebook nadal dominują na rynku reklamowym w social mediach, ale mniejsze platformy mogą być bardziej skuteczne
Redakcja -
Rynek reklamowy w social mediach zdominowany jest przez dwóch graczy – YouTube’a oraz Facebooka – które poszczycić się mogą największymi zasięgami. Jednak czy aby...
Konsumenci nie wierzą w dobre intencje marek, ale doceniają realne zaangażowanie
Redakcja -
Pomimo pesymistycznej ocenie celów działania marek, są branże wyróżniające się pozytywnie. Z raportu Meaningful Brands wynika, że tak właśnie postrzegana jest branża motoryzacyjna.
Meaningful Brands...
Film „Barbie”. Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności
Redakcja -
Kiedy firma Mattel ogłosiła, że pracuje nad filmem „Barbie", specjaliści od marketingu wstrzymali oddech w oczekiwaniu na rozwój sytuacji. Przejście z produkcji zabawek do...
Rebranding Twittera a wiarygodność. Co mówią eksperci?
Redakcja -
Ewolucja Twittera w X to rebranding stulecia czy może przejaw szaleństwa Elona Muska? I jak zmiana domeny może wpłynąć na wiarygodność witryny z punktu...
Tego jeszcze nie grali. Amerykanie zorganizowali kongres zwierzęcych influencerów
Redakcja -
Takie rzeczy tylko w Ameryce. W lipcu w Chicago zorganizowano Pet Con, czyli konwent zwierzęcych influencerów. Ich codzienne życie śledzi z zapartym tchem coraz...
Dyrektywa Omnibus – czy Polacy ją znają?
Redakcja -
W styczniu 2023 roku weszła w życie dyrektywa Omnibus. Jej ogólnym założeniem jest walka ze sztucznymi promocjami, które pojawiają się zwykle podczas sezonowych obniżek....
Krówki reklamowe dla partnerów biznesowych – sprawdź nasze pomysły na ich rozdawanie!
Redakcja -
Zastanawiasz się, jak w prosty i skuteczny sposób wzmocnić relacje z partnerami biznesowymi? Dobrze dobrane i kreatywne prezenty reklamowe odgrywają znaczącą rolę w budowaniu...
Firma w social mediach – jak działać skutecznie
Redakcja -
Dzisiejszy świat trudno już wyobrazić sobie bez mediów społecznościowych. Firmy bardzo doceniają możliwość kontaktu z klientem i pracownikami poprzez SM. Chociaż coraz częściej używane...
Jak wybrać najlepszą agencję social media dla Twojej firmy?
Redakcja -
W obecnych czasach, gdy prowadzenie mediów społecznościowych odgrywa kluczową rolę w kontekście marketingu online, wybór właściwej agencji social media to zadanie niezwykle istotne. Umiejętne...
Jak zmonetyzować swoją sławę? Przesłanie dla influencerów
Redakcja -
W ostatnim czasie „influencerzy” nie mają dobrej passy. W sieci rozgorzała burza po wrzutkach kilku z nich i dość powszechnie krytykowano „chamstwo” czy „żebractwo”....
Badanie: więcej śledzących profil społecznościowy firmy to większy przychód
Redakcja -
Nawet o 30 mln złotych rocznie może poprawić się wynik finansowy przedsiębiorstwa, które umiejętnie angażuje uwagę użytkowników mediów społecznościowych. Badacze z Akademii Leona Koźmińskiego...
Mniejsze budżety na marketing wymuszają zmiany w działaniu marketerów, którzy znajdują wsparcie w technologii
Redakcja -
Badanie Gartnera wykazało, że aż 71 proc. dyrektorów marketingu ma problem z realizacją swoich strategii w ramach obniżonych budżetów. To powoduje, że muszą poszukiwać...
5 miesięcy Dyrektywy Omnibus: jak przedsiębiorcy radzą sobie z nowymi regulacjami?
Redakcja -
Od 1 stycznia br. przedsiębiorcy mają obowiązek informować o najniższej cenie produktu lub usługi z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Po prawie pięciu miesiącach...
Czy sztuczna inteligencja zabierze marketingowcom pracę?
Redakcja -
Wyniki badania dotyczącego wpływu rozwoju sztucznej inteligencji na pracę w działach marketingu, public relations i komunikacji pokazują, że AI nie jest modnym trendem sezonu,...
Poznaj skuteczne strategie pozycjonowania stron internetowych
Redakcja -
Czy wiesz, jak pozycjonować swoją stronę w Internecie? Jeśli nie, to ten artykuł jest dla Ciebie! W tym artykule omówimy kilka podstawowych kroków, które...
Jak zwiększyć widoczność strony WWW w wyszukiwarce?
Redakcja -
W czasach nowoczesnego biznesu znacząca większość firm dysponuje już własną stroną WWW. Niezależnie od tego, czy jest to sklep internetowy, czy strona prezentująca ofertę...
Branża medialna i rozrywkowa spodziewa się kłopotów. 39% klientów uważa, że przepłaca
Redakcja -
Decydenci wymieniają rosnącą konkurencję jako największe wyzwanie w obliczu ogólnie niezmiennych lub obniżonych perspektyw budżetowych
Wielu z nich przewiduje, że wydatki na reklamę...
Reklama w mobile gamingu w 2023 r. Co musisz wiedzieć?
Redakcja -
Od 2020 roku można zaobserwować wyraźny wzrost zainteresowania mobile gamingiem. Jeszcze kilka lat temu gry mobilne uznawane były za niszową rozrywkę dla gamingowych geeków,...
Pozycjonowanie stron internetowych – najważniejsze w biznesie online!
Redakcja -
Każdy biznes w sieci potrzebuje wartościowego, doskonale przygotowanego pozycjonowania. Co się kryje za tym określeniem? Jakie składowe tworzą niezawodne pozycjonowanie w wyszukiwarce internetowej?
Pozycjonowanie stron...
CX staje się jeszcze ważniejszy w obliczu całkowitego zniknięcia „ciasteczek”
Redakcja -
Od lat marketerzy wykorzystywali pliki cookie do śledzenia odwiedzających stronę i zbierania informacji, które pomagały im nakierować reklamy do odpowiednich odbiorców. Jednak sposób wykorzystania...
Praktycy PR wskazują na aktualnie największe zagrożenia wizerunkowe w internecie
Redakcja -
Fake newsy, fale negatywnych komentarzy i trolling – to w 2023 roku będą największe zagrożenia kryzysowe płynące z sieci. Tak przewiduje szeroki panel ekspercki...
Czego potrzebujemy, aby przyspieszyć rozwój e-mobilności w Polsce?
Redakcja -
Do wejścia w życie unijnego rozporządzenia o zakazie rejestracji nowych samochodów z napędem spalinowym zostało 12 lat. Nie jest to dużo czasu mając na...
Jak promowały się firmy i co zamierzają? Sprawdź, co było popularne w 2022 r. i jakie są trendy na 2023!
Redakcja -
Wzrost znaczenia Employer Brandingu, sięganie po reklamę w terenie, a także współpraca z liderami opinii – to tylko wybrane elementy promocji, z jakich korzystały...
Na 2023 rok rośnie ryzyko drobnych problemów o potencjale dużych kryzysów
Redakcja -
Aż 9 na 10 profesjonalistów zajmujących się komunikacją w instytucjach państwowych lub samorządowych i 61% osób realizujących analogiczne zadania w sektorze biznesu, poświęca co...
Największe kryzysy wizerunkowe 2022 r.
Redakcja -
Największy kryzys wizerunkowy 2022 roku w polskim świecie publicznym to katastrofa ekologiczna na Odrze i towarzysząca jej nietransparentna polityka rządu. W gronie firm i organizacji...
Sprawny marketing manager w kryzysie zapewnia zyski. Tylko musisz go odpowiednio wybrać
Redakcja -
W czasie kryzysu rosną tylko najlepsi. Zarządzani przez sprawną i kompetentną kadrę. Specjaliści od digital marketingu i e-commerce są dziś jednymi z najbardziej poszukiwanych....
Budżety marketingowe w czasach recesji, hiperinflacji i niepewnego 2023 roku
Redakcja -
Optymalizacja kosztów obecnie to konieczność, przed którą staje większość firm i agencji niezależnie od branży. Jednocześnie w czasie hiperinflacji, w obliczu kryzysu, kluczowe staje...
Dobre prognozy dla sektora MarTech w 2023 – dalszy wzrost i jeszcze większa integracja rynku
Redakcja -
MarTech to bez wątpienia jedna z najbardziej dynamicznych branż. Według szacunków Emergen Research wartość globalnego rynku technologii marketingowych do 2030 roku może wynieść ok....
Inwestycje na reklamę w Europie Środkowo-Wschodniej optymistycznie wzrosły po pandemii COVID-19
Redakcja -
Rynek reklamy w Europie Środkowo-Wschodniej przekroczył już poziom sprzed pandemii, osiągając wartość 9,5 miliarda euro w 2021 r. Reklamodawcy zwiększali inwestycje w reklamę online,...
Na czym polega profilowanie klientów i co na to RODO?
Redakcja -
Klienci – choć zazwyczaj nie zdają sobie z tego sprawy – są bardzo często dzieleni na segmenty i profilowani. Firmy robią to do celów...
Już nie Czarny Piątek, ale Czarny Listopad. Czy sklepy będą nas mamić sztucznymi promocjami?
Redakcja -
W tym roku konsumenci zmagają się z wysokimi kosztami życia wynikającymi z galopującej inflacji. Odpowiedź sprzedawców internetowych? Rozpoczęli wyprzedaże związane z Black Friday znacznie...
Manipulacja sprzedawców czy sami zakładamy na siebie pułapkę?
Redakcja -
Sprzedawcy szukają sposobów, żeby zwiększyć liczbę transakcji na swoich stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych. Co ciekawe, większość trików podpowiadamy im sami. Dla kupujących...
Dlaczego warto śledzić zachowania użytkowników na www?
Redakcja -
W ostatnich latach bardzo dużą popularnością cieszy się Google Analytics (dowiedz się więcej o tym jak wdrożyć Google Analytics 4). Jednym ze skutecznych sposobów...
Tworzysz profile klientów w programie lojalnościowym? Pamiętaj o RODO
Redakcja -
Klienci chętniej korzystają z ofert sprzedawców, od których dostają promocje dopasowane do swoich potrzeb, wynika z badania Accenture Interactive. W przygotowaniu takich ofert pomaga...
Kampanie reklamowe alkoholi przestają się skupiać na konkretnych produktach. Marki wykorzystują do tego metawersum
Redakcja -
Na polskim rynku alkoholi od kilku lat zmieniają się trendy. W sprzedaży wciąż króluje piwo, rośnie zwłaszcza popularność segmentu bezalkoholowego, a z drugiej strony –...
Dlaczego warto prowadzić działania SEO w Niemczech?
Redakcja -
Polskie firmy działające w sektorze handlu e-commerce, chcąc utorować sobie drogę do zachodnich rynków i ich zamożnych konsumentów, często celują w strategię rozszerzania swojej...
Przyszłość personalizacji to „Privacy-First”
Redakcja -
Od dłuższego czasu słyszymy medialne doniesienia o planach zablokowania przez Google third party cookies. Z kolei Apple wprowadza zmiany w swojej polityce prywatności. Uderzą...
Jak dotrzeć do pokolenia Alfa? Przez platformy, które tworzą społeczności
Redakcja -
Pokolenie Alfa się rozrasta i ma szansę prześcignąć generację wyżu demograficznego (baby boomers) w swojej liczebności. Co tydzień przybywa ich ponad 2,8 miliona w...
6 na 10 specjalistów korzysta z AI do tworzenia contentu w sieci
Redakcja -
WhitePress przeprowadził badanie pt. „Jak zmienia się SEO”, w którym specjaliści wskazywali, że to właśnie sztuczna inteligencja będzie jednym z kluczowych elementów SEO w kolejnych...
Kryzys wizerunkowy. Co robić i jak skutecznie przeciwdziałać?
Redakcja -
Od serii złych opinii, po poważny skandal, czy negatywny incydent, który może mieć potężny wpływ na reputację. Jeśli myślisz, że Twoja organizacja nigdy nie...
(e-)PR inwestycją w biznes, czyli jak mają o Twojej firmie nie zapomnieć na rynku
Redakcja -
Zdobycie uwagi, następnie zainteresowanie potencjalnego klienta, realna potrzeba produktu lub usługi, a w końcu finalizacja transakcji i wypracowanie lojalności. Niezależnie, czy mowa o działalności...
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
- Reklama -