KATEGORIA
MARKETING
- ADMINISTRACJA
- BEZPIECZEŃSTWO
- BIZNES
- BLOCKCHAIN
- EDUKACJA
- EKOLOGIA
- EKSPORT
- EMERYTURY
- ENERGETYKA
- FINANSE
- FIRMY
- GIEŁDA I INWESTYCJE
- GOSPODARKA
- GPW
- INFRASTRUKTURA
- INNOWACJE
- INWESTYCJE
- LUDZIE
- MARKETING
- MEDIA
- MEDYCYNA I FARMACJA
- MOTORYZACJA
- NIERUCHOMOŚCI
- ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
- OUTSOURCING
- OZE
- PODATKI
- POLITYKA
- PRACA I KARIERA
- PRAWO
- PRZEMYSŁ
- RAPORTY I ANALIZY
- REGIONALNE
- ROPA
- SPORT
- START-UPY
- Styl Życia
- SZKOLENIA I KONFERENCJE
- TECHNOLOGIA
- TRANSPORT I LOGISTYKA
- TRENDY 2019
- TRENDY 2020
- TURYSTYKA I HOTELARSTWO
- UBEZPIECZENIA
- UNIA EUROPEJSKA
- WALUTY
- WIDEO
- WIDEO
- ZARZĄDZANIE
- ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
Google schowa nasz numer IP. Mniej niechcianych reklam czy tylko kasowanie konkurencji?
Redakcja -
Rozwiązania wprowadzane w projekcie Privacy Sandbox, który domyślnie ma zastąpić pliki cookies, mają w założeniu chronić naszą prywatność w internecie. Tym razem Google chce...
Rynek digital marketingu nieustannie się zmienia, a wraz z nim trendy. Jak być konkurencyjnym na rynku pracy w 2024 roku?
Redakcja -
Krajobraz digtial marketingu z roku na rok dynamicznie się zmienia. Trendy, strategie czy technologia również nie pozostają w stagnacji. Dlatego m.in. stałe podnoszenie swoich...
Lokalne władze w Anglii wprowadzają zakaz reklamy niezdrowej żywności na billboardach
Redakcja -
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach....
Jak zwiększyć sprzedaż usług, pakietów i droższej oferty wykorzystując płatności abonamentowe od TubaPay?
Redakcja -
Twoja oferta sprzedażowa odpowiada doskonale na rzeczywiste potrzeby nabywców, ale wciąż doskwiera Ci niedostateczny wzrost sprzedaży lub niski poziom konwersji? Prawdopodobnie jesteś w tyle...
Zadbaj o SEO, a SEO zadba o Twój biznes. Kluczowe znaczenie pozycjonowania w strategii marketingowej
Redakcja -
SEO, PPC i SEM to dzisiaj jedne z najważniejszych narzędzi w arsenale marketera. Przestrzeń internetowa z roku na rok staje się coraz bardziej konkurencyjna,...
Czy warto inwestować w SEO?
Redakcja -
Firmy rozpoczynając swoje działania marketingowe lub będąc w trakcie ich prowadzenia nagle zauważa naglącą potrzebę obecności swojego biznesu w wyszukiwarce Google ale w części...
Misja influencerów: oświetlenie kluczowych projektów UE
Redakcja -
12 influencerów, 10 dni, 4 kraje, 16 miast i 6279 kilometrów - to wyzwanie, które podjęła grupa wpływowych twórców z Polski, Bułgarii, Holandii i...
Autentyczność marek to nie tylko trend, ale recepta na biznesowy sukces
Redakcja -
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika,...
Polacy kochają akcje promocyjne. Co 8 Polak wziął w nich udział w ostatnim roku
Redakcja -
Aż 80% Polaków w ciągu ostatniego roku wzięło udział w akcji promocyjnej. Co siódmy konsument w naszym kraju twierdzi, że udział w konkursie, loterii lub...
Odzież robocza z nadrukiem – czy warto?
Redakcja -
Kiedy myślimy o odzieży roboczej z nadrukiem, pierwsze co przychodzi do głowy, to ekipy budowlane w identycznych kamizelkach czy pracownicy serwisów z logo firmy...
9 na 10 użytkowników adblocków na różne sposoby dopuszcza komunikację marketingową
Redakcja -
Najnowsza edycja badania IAB Polska na temat zjawiska blokowania reklam pokazuje znaczące wyhamowanie wzrostu liczby użytkowników adblocków, który odnotowano w poprzednich badaniach z lat...
Wybory samorządowe: kandydaci ruszają do walki o głosy wyborców. Internet i billboardy zdominują kampanię
Redakcja -
Partie ogólnopolskie i lokalne komitety wyborcze szykują się do ostatecznego boju o miejsca w radach. Kandydaci na prezydentów, wójtów i burmistrzów już pokazują się...
W branży marketingowej czuć powiew optymizmu
Redakcja -
Komentarz Wojciecha Haremzy, CEO agencji digital marketingu ICEA, do raportu „CIMO Standards & Foresight – Roztropny optymizm”.
Niedawne badanie przeprowadzone już po raz piąty przez...
W jaki sposób DSA realnie wpłynie na marketing internetowy?
Redakcja -
Pierwsze tygodnie obowiązywania w pełni Aktu o Usługach Cyfrowych, inaczej DSA (ang. Digital Services Act), który wszedł w życie w połowie lutego we wszystkich...
Jak nie dać się nabrać na fałszywe promocje? Ekspert radzi, jak uchronić się przed sztuczkami marketingowymi
Redakcja -
Sklepy niemal na każdym kroku szykują dla konsumentów różne promocje, rabaty i specjalne okazje. Czy warto ulegać pokusom zakupowym? Przy okazji Światowego Dnia Praw...
Sklepy internetowe wciąż są na bakier z dyr. Omnibus
Redakcja -
Choć już od ponad roku funkcjonuje dyrektywa Omnibus, zjawisko oszukiwania klientów na promocjach nadal może obejmować nawet 10-15% e-handlu. Głównie dotyczy to małych i...
Billboardy w Polsce trzymają się mocno. 2024 rok to czas wyborów i AI
Redakcja -
Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce ma się coraz lepiej. Tak wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Według niego wartość sprzedaży reklamy outdoor w...
Trendy w reklamie cyfrowej na 2024 rok
Redakcja -
Jakie trendy będą kształtować rynek reklamy internetowej w najbliższym czasie? Agencja Spicy Mobile przedstawia raport „Trendy w reklamie cyfrowej 2024”, a w nim sześć...
Digital Markets Act oczami eksperta – 3 rzeczy o których musisz wiedzieć
Redakcja -
Już 6 marca na terenie Unii Europejskiej zacznie obowiązywać Digital Market Act (DMA). O zmianach, które niesie ze sobą regulacja rynku cyfrowego mówi się...
Zobacz, które gadżety reklamowe będą hitem w 2024 roku!
Redakcja -
Tegoroczne trendy w branży gadżetów reklamowych będą się skupiały głównie na kilku dziedzinach, takich jak świadomość ekologiczna, zrównoważony styl życia oraz nowoczesne technologie. Podpowiadamy,...
Outsourcing SEO w małych firmach: jak wykorzystać potencjał zewnętrznych ekspertów?
Redakcja -
Jednym z kluczowych elementów marketingu małych firm jest pozycjonowanie w wyszukiwarkach, czyli SEO (Search Engine Optimization). Sprawdź, dlaczego outsourcing SEO może być kluczowym ruchem...
Kryzysy internetowe w 2024 roku: fake newsy, wycieki danych i ataki hakerskie na czele
Redakcja -
55% ekspertów ds. komunikacji w firmach i organizacjach boi się kryzysów w 2024 roku. To dużo, a poziom strachu utrzymuje się na wysokim poziomie od kilku...
Trendy marketingowe w 2024 roku: Hiperpersonalizacja, rozszerzona rzeczywistość, sztuczna inteligencja i ekologia
Redakcja -
Rok temu niewiele osób przewidywało, że znaczenie sztucznej inteligencji wzrośnie aż tak gwałtownie, a przecież znajdujemy się dopiero na początku tej drogi. W 2024...
Okiem eksperta: Kluczowe trendy w digital marketingu na 2024 r.
Redakcja -
Digital marketing o obszar ciągłych przemian, napędzany ewoluującymi preferencjami konsumentów, rosnącymi możliwościami technologii oraz dynamicznym środowiskiem biznesowym. Wśród trendów, na które warto zwrócić uwagę...
Marketingowcy: zadowoleni, ale zestresowani i chętni do przebranżowienia
Redakcja -
Zadowoleni z pracy, piekielnie zestresowani, a jednocześnie – chętni do przebranżowienia. Taki portret pracowników działów marketingu i PR rysuje się z „Raportu wynagrodzeń i...
IKEA i mBank wycofują reklamy z TV Republika
Redakcja -
W ostatnich dniach doszło do dwóch kontrowersyjnych wypowiedzi na antenie TV Republika, które wzbudziły ogromne oburzenie społeczności internetowej oraz skłoniły dwie znane firmy -...
Billboardy przed galeriami handlowymi podpowiedzą, co kupić. Każdemu z osobna
Redakcja -
Nośniki reklamy zewnętrznej jak billboardy czy citylighty coraz odważniej korzystają ze zdobyczy sztucznej inteligencji. Celem jest zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki marki nawiązują kontakt z...
Sklepy robią coraz mniej akcji rabatowych. Spadki r/r są 15 proc.
Redakcja -
W pierwszych trzech kwartałach br. liczba promocji w sklepach detalicznych spadła o niemal 15% rdr. Najmocniej zmalała w hurtowniach i w sklepach RTV-AGD –...
Wyprzedaże tracą na atrakcyjności. Polacy szukają okazji cały rok
Redakcja -
Okres poświąteczny tradycyjnie kojarzy się z wyprzedażami. Sklepy na witrynach kuszą promocjami i specjalnymi ofertami na zakup kolekcji jesienno-zimowych, a informacje o czyszczeniu magazynów...
Rynek reklamy w Polsce: listopad 2023 r.
Redakcja -
W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za listopad 2023.
Prezentowane dane...
Wyzwania HR dla branży marketingowej
Redakcja -
Kluczowe wyzwania HR dla branży marketingowej w świetle badania DEI Census 2023/Kantar przy współpracy SAR oraz badania Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej PARP:...
Google Ads vs. Facebook Ads: Która Platforma Wygrywa?
Redakcja -
Aktualnie reklama internetowa stała się kluczowym narzędziem dla firm pragnących dotrzeć do swoich klientów. Dwie wiodące platformy, Facebook i Google Ads, dominują w przestrzeni...
Badanie: Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe w 2024 roku?
Redakcja -
Kolejny rok z rzędu utrzymuje się wysoki poziom obaw kryzysowych wśród managerów, dyrektorów ds. komunikacji oraz rzeczników kluczowych polskich firm i instytucji. Przygotowywany na...
Cyfryzacja zmienia kulturę, a finansowanie społecznościowe to jej ważny element
Redakcja -
Wyraźnie rośnie znaczenie finansowania społecznościowego w kulturze – wynika z najnowszego badania Patronite i Związku Cyfrowa Polska. Co więcej, sami twórcy patrzą dziś w przyszłość...
Złote Lajki dla samorządów – Local Some’23
Redakcja -
Gala rozdania Złotych Lajków odbyła się podczas II Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych Local SoMe’23 we Wrocławiu. W wydarzeniu dedykowanym skutecznej komunikacji samorządowej...
Kryzys i nowe możliwości. Burza medialna wokół odejścia Stanowskiego z Kanału Sportowego
Redakcja -
Decyzją o odejściu z Kanału Sportowego i utworzeniem nowego programu – Kanału Zero, Krzysztof Stanowski ściągnął na siebie uwagę mediów i internautów. Jak wynika...
Raport: E-handel w Polsce w okresie Black Friday i Cyber Monday 2023
Redakcja -
Szaleństwo zakupów w ostatnich dniach listopada ogarnia polski internet. Efekt Black Friday i Cyber Monday nie jest może w Polsce tak silny, jak choćby w...
Personalizacja treści marketingowych z wykorzystaniem AI – przewodnik
Redakcja -
Era marketingu cyfrowego wkroczyła w nową fazę rozwoju, w której sztuczna inteligencja (AI) w marketingu odgrywa kluczową rolę. W szczególności spersonalizowane AI zmienia sposób,...
Paczki świąteczne pełne smaku: Wybór idealnego zestawu dla smakoszy w świecie biznesu
Redakcja -
Dla niektórych święta to czas magii i prezentów, a dla innych zaś to wyjątkowa okazja do próbowania doskonałych smaków. Jeśli nie wiesz, co podarować...
Black Friday – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% r/r
Redakcja -
Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday w liczbach? Okazuje się,...
Politycy dali zarobić firmom z branży reklamowej. Przychody wzrosły o 25%
Redakcja -
Politycy zapewnili polskiej branży reklamowej owocne jesienne zbiory. W przypadku reklamy outdoor przychody wzrosły o 25% w porównaniu z anabolicznym okresem minionego roku. To...
Wyprzedaże nie pozbawiają nas rozsądku. Połowa Polaków w Black Week robi tylko zaplanowane zakupy
Redakcja -
Wbrew obiegowym opiniom Polacy rozsądnie korzystają z promocji oferowanych w ramach Black Week – pokazuje najnowsze badanie przeprowadzone na zlecenie VeloBank. Wynika z niego,...
Black Friday i Cyber Monday: okazja czy pułapka?
Redakcja -
Czy warto kupować w Black Friday i Cyber Monday? To pytanie zadaje sobie wielu z nas, jednak czy rzeczywiście atrakcyjne oferty i promocje są...
Black (Omnibus) Friday 2023: Sprzedawcy muszą szerzej informować o cenach
Redakcja -
Choć Dyrektywa Omnibus obowiązuje w Polsce od początku tego roku, to jednak wciąż wzbudza wiele wątpliwości wśród sprzedawców. Przed nimi ważna próba w postaci...
Panele solarne nowym nośnikiem reklam? To może być ekologiczny przełom
Redakcja -
Reklamy, zarówno te tradycyjne billboardy, jak i cyfrowe odpowiedniki generują wkład węglowy. Jednocześnie konsumenci są coraz bardziej na to wyczuleni i chcą od wielu...
Black Friday, Cyber Monday i Mikołajki – jak sztuczki marketingowe wpływają na nasze zakupy
Redakcja -
Black Friday, Cyber Monday czy Mikołajki to czas promocji, rabatów i okazji w sklepach. Czy to rzeczywiście najlepszy czas do robienia zakupów, czy element...
Ranking wartości medialnej liderów politycznych w trakcie kampanii wyborczej 2023 r.
Redakcja -
Mateusz Morawiecki był najdroższym medialnie politykiem w polskim internecie w trakcie tegorocznej kampanii wyborczej. Wartość przekazów z udziałem premiera wyniosła 450 milionów złotych. Donald...
Ile kosztuje reklama na najdroższym bilbordzie świata? Cena powala z nóg
Redakcja -
Reklama na billboardach może kosztować miliony dolarów, mieć powierzchnię 20 kortów tenisowych czy ważyć dwie tony. Eksperci przekonują, że nawet takie kwoty spłacają się...
Ranking zainteresowania liderami biznesu 2023
Redakcja -
Tomasz Biernacki jest najczęściej poszukiwanym polskim przedsiębiorcą w internecie. O właściciela sieci Dino pytano w wyszukiwarce Google w trzech pierwszych kwartałach 2023 roku średnio...
Rodzaje zestawów świątecznych: od luksusowych koszyków prezentowych po praktyczne upominki
Redakcja -
W okresie świątecznym wiele firm zastanawia się nad odpowiednią formą podziękowania dla pracowników i kontrahentów. Jak wybrać idealny prezent, który będzie nie tylko elegancki,...
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
- Reklama -