poniedziałek, 21 października, 2024

Marketing z Polski nie zadziała w Niemczech czy Czechach. Jak dobrze dobrać kanały marketingowe do poszczególnych rynków?

Polscy sprzedawcy coraz częściej wychodzą poza granice kraju, kierując swoją ofertę na zagraniczne rynki. W dobie globalizacji oraz rosnącej popularności e-commerce, cross-border stało się...

Ekspansja zagraniczna polskich firm – strategie marketingowe i SEO na międzynarodowych rynkach

Z badań przeprowadzonych przez Polski Instytut Ekonomiczny w sierpniu 2024 roku wynika, że 37 proc. polskich firm zdecydowało się na ekspansję zagraniczną. Swoją obecność...

Muzyka sprzedaje: Jak dźwięk wpływa na decyzje zakupowe

W dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym środowisku handlowym, marki muszą wyróżniać się nie tylko jakością produktów, ale także ciekawym doświadczeniem zakupowym, jakie oferują klientom. W świecie,...

Zlatan Ibrahimović nowym ambasadorem XTB

Nowym ambasadorem XTB zostaje legenda sportu – Zlatan Ibrahimović. Szwedzka ikona sportu będzie twarzą największej kampanii marketingowej w historii XTB. Zlatan Ibrahimović to postać, której...

SAS: Dyrektorzy marketingu wdrażają GenAI mimo niewielkiej wiedzy na jej temat

Z nowego globalnego badania Marketers and GenAI: Diving Into the Shallow End przeprowadzonego przez Coleman Parkes Research na zlecenie SAS wynika, że choć 90...

Czy praca w SEO jest trudna?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, czy praca w SEO jest trudna? Wyobraź sobie, że jesteś detektywem w cyfrowym świecie, który codziennie stawia czoła zagadkom algorytmów...

Prawo w mediach społecznościowych: Reklama, kryptoreklama i odpowiedzialność influencerów

Prowadząc działalność w mediach społecznościowych trzeba pamiętać o obowiązujących przepisach prawa, które regulują nie tylko działania offline, ale również online. Przekonują się o tym...

Czy warto inwestować w video content marketing?

Video content marketing to jedno z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale współczesnych marketerów. W erze, gdy obraz mówi więcej niż tysiąc słów, wideo staje się...

Google walczy z treściami niskiej jakości. Jak najnowsze aktualizacje wpłyną na działania SEO i content marketingowe?

15 sierpnia rozpoczął się Google Core Update. To nie pierwsza modyfikacja w 2024 roku – w marcu miała już miejsce główna aktualizacja Google, a...

Reklama online z wysoką dynamiką po pierwszym kwartale 2024 r.

W pierwszym kwartale 2024 roku wydatki na reklamę online zwiększyły dynamikę wzrostu względem indeksu odnotowanego na koniec 2023 roku. Ich wartość zwiększyła się o...

Agencje marketingowe wydają miliony na pozyskanie klientów… którzy im nie płacą

Choć koszty pozyskania klienta w branży marketingowej rosną, to zrealizowane projekty niekoniecznie przekładają się na zyski. Według danych Krajowego Rejestru Długów nierzetelni klienci są...

Polar z nadrukiem logo – jak wybrać odpowiedni?

Odzież firmowa jest cenioną formą promocji marki. Dzięki niej pracownicy stają się jej reklamą i stanowią jej wizytówkę podczas wykonywania swoich obowiązków. Aby jednak...

Sankcje, kary i odpowiedzialność za nieprzestrzeganie dyrektywy Omnibus

Choć od momentu wprowadzenia przepisów implementujących do naszego porządku prawnego Dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2161 z 27 listopada 2019 r. odnoszącą się...

Prezes UODO zakazał spółce Meta publikacji reklam z wizerunkiem Omeny Mensah i Rafała Brzoski

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) podjął precedensową decyzję, wydając postanowienie tymczasowo zakazujące firmie Meta wyświetlania reklam z wizerunkiem oraz danymi osobowymi Rafała Brzoski...

CPS GfK: rynek produktów z licencjonowanymi grafikami wart już prawie pół miliarda złotych

Rynek produktów FMCG z licencjonowanymi grafikami postaci z bajek, filmów i seriali dalej rośnie. W okresie od maja 2023 r. do kwietnia 2024 r....

Ponad 100 tys. portali i 100 mln przychodu: WhitePress buduje swoją pozycję na globalnym rynku

Ponad 100 tys. portali polskich i zagranicznych, dostępność 30 języków i przekroczenie bariery 100 mln złotych przychodów – to liczby, którymi WhitePress może pochwalić...

Jak zarządzać opiniami w sieci i dlaczego to ważne dla biznesu?

Komentarze i gwiazdki mogą w znaczący sposób wpłynąć na reputację Twojej firmy, a co za tym idzie – na jej wyniki finansowe. W tym...

Kalendarze książkowe: Twoje nowe, eleganckie narzędzie do planowania. Oto w jakich branżach się sprawdzi

Elegancki kalendarz książkowy z logo firmy może stać się niezastąpionym elementem codziennej organizacji pracy, a przy okazji spełniać funkcję reklamową. W tym artykule przyjrzymy...

Billboardy królują w aglomeracjach, cyfrowa rewolucja reklamy zewnętrznej omija małe miejscowości

Praktyka reklamodawców jest jednoznaczna. Zdecydowaną większość swoich wydatków na reklamę zewnętrzną wykorzystują w ośmiu największych aglomeracjach Polski. Rozbieżności pogłębia to, że coraz częściej korzystają...

Największe organizacje branżowe łączą siły: influencer marketing rośnie i potrzebuje nowych standardów

W ubiegłym roku globalne wydatki na influencer marketing wyniosły blisko 35 mld dolarów, a prognozowane wzrosty najlepiej świadczą o rozwoju tego rynku. Niewątpliwie to...

AI w reklamie: pomocnik czy wróg? Jakie są etyczne dylematy związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w marketingu?

Marki kosmetyczne nie chcą generowania wyidealizowanych ludzkich postaci, żeby nie wywierać presji na klientkach. Dla innych kluczowy jest element „artystycznej duszy” przypisanej człowiekowi. Ale...

Influencer marketing w dobie rosnącej świadomości konsumentów

Współpraca między influencerami (artystami, celebrytami) a markami stała się w ostatnich latach niezwykle popularna, stając się jednym z kluczowych elementów strategii marketingowych na różnorakich...

Jak zróżnicowane budżety wpływają na skuteczność pozycjonowania stron internetowych

Audyt, opracowanie i monitorowanie skuteczności strategii działań, link building, tworzenie treści, analiza fraz kluczowych i optymalizacja kodu strony internetowej – to tylko kilka przykładów...

Sztuczna inteligencja w SEO i marketingu to coś więcej niż tworzenie contentu

Jeszcze kilka lat temu temat wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu i SEO pojawiał się głównie w kontekście funkcjonowania wyszukiwarek i reklam internetowych. Mimo że...

Polacy mówią „nie” miejskiej billboardozie, większość woli reklamy na rowerach

56% Polek i Polaków przyznaje, że reklamy na miejskich rowerach publicznych są dobrym sposobem na ograniczenie tradycyjnych reklam, które często „zaśmiecają” przestrzeń publiczną –...

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu zrewolucjonizowanie sposobu,...

Najnowsze trendy w SEO i PPC. Porady i case studies od ekspertów Grupy Roboczej SEM IAB

Jak osiągać cele marketingowe, gdy warunki dyktuje AI, automatyzacja i personalizacja stają się standardem, a algorytmy wyszukiwarek aktualizują się w zawrotnym tempie? Nowy trendbook...

Podświetlane litery przestrzenne — jak skutecznie wykorzystać je w reklamie?

Firma, do której trudno trafić, regularnie traci potencjalnych klientów. Dla wielu osób brak widocznego szyldu czy łatwej drogi dotarcia do biura wiąże się z...

Link building w 2024 roku: Wyzwania i strategie

Artykuły sponsorowane, własne zaplecza i strategia outreach znalazły się w pierwszej trójce metod link buildingu, z których specjaliści SEO korzystają najczęściej. Biorąc dodatkowo pod...

Jak budować rozpoznawalność członków swojego zespołu?

Aż 86 proc. osób przyznaje, że nie ubiegałoby się o pracę w firmie, która ma złą reputację na rynku wśród pracowników i odbiorców marki....

Media społecznościowe na boisku i poza nim: Ekspert ujawnia wpływ na EURO 2024

Mario Leo, CEO Result Sports, czołowej firmy analitycznej w dziedzinie mediów społecznościowych w sporcie, uchyla rąbka tajemnicy na temat ich roli w nadchodzących Mistrzostwach...

Polskie firmy wobec wyzwań marketingu międzynarodowego. Znaczenie zagranicznych linków w strategii SEO

W styczniu 2024 roku eksport usług w Polsce był większy o 13 proc. niż przed rokiem. Regularny wzrost obrotu generowanego przez handel zagraniczny jest...

Ocieplanie wizerunku firmy: czy wierzysz w te 3 mity?

Pozytywny wizerunek marki jest dziś kluczowy dla sukcesu każdej firmy. W obliczu faktu, że ponad 90% decyzji zakupowych opiera się na reputacji firmy, ocieplanie...

Dzieci w pułapce reklam: jak chronić ich świadomość i wybory?

Jeszcze niedawno dość łatwo było ograniczać kontakt dzieci z reklamami: wystarczyło przełączyć kanał lub wyłączyć telewizor. Obecnie, kiedy dzieci coraz częściej i wcześniej stają...

Wdrożenie i wykorzystywanie sztucznej inteligencji jest dla marketerów z Polski priorytetem nr 1. Problemem są stare narzędzia i technologie

Salesforce opublikował nowy raport State of Marketing, dzieląc się w nim spostrzeżeniami zebranymi od ponad 4800 liderów marketingu z 29 krajów - w tym...

Cyfrowe doświadczenia przenoszą się do sklepów stacjonarnych

Dwie trzecie kupujących szuka inspiracji wewnątrz sklepu, a ekrany cyfrowe stają się idealnym medium do prezentowania pełnej gamy oferty i opcji jej personalizacji. Marki...

Product Placement zmienił przemysł filmowy nie do poznania. Czy to koniec artystycznego wymiaru Hollywood?

Przemysł filmowy przeszedł radykalne zmiany w ostatnich latach, rezygnując z intelektualnych i artystycznych wartości na rzecz promocji marek. W rezultacie widzowie coraz częściej spotykają...

6 sprawdzonych sposobów na promocję firmy – czy wcześniej o nich słyszałeś?

Wyobraź sobie, że prowadzisz salon fryzjerski w Lublinie. Gdzie będziesz szukał swoich klientów? Oczywiście, że w Lublinie i (ewentualnie) w najbliższej okolicy. Nie jest...

W I kw. br. sklepy zrobiły o 1,5% rdr. więcej akcji rabatowych

Analiza ponad 483 tys. promocji w blisko 3,5 tys. gazetek wykazała, że w I kwartale br. ogólnie sieci handlowe przeprowadziły o 1,5% więcej akcji...

Reklama online utrzymuje dwucyfrowy wzrost – wyniki za rok 2023

W roku 2023 roku rynek reklamowy online utrzymał dwucyfrowe tempo rozwojowe, dzięki czemu wartość całego segmentu wyniosła 7,8 mld zł. Choć sezonowość wydatków reklamowych...

Koszty przetargów dla agencji reklamowych: analiza i rekomendacje

Koszty, które ponoszą agencje przystępując do przetargów wynoszą od 0,6 mln nawet do 2,7 mln złotych rocznie – wynika z badania przeprowadzonego przez WTW...

Techniczne SEO dla e-commerce – na co zwrócić uwagę w czasie rozwoju AI?

W e-commerce, branży, w której konkurencja stale narasta, a algorytmy wyszukiwarek ewoluują z dnia na dzień, techniczne SEO stało się nie tylko sztuką, ale...

Strona dla firmy – Dlaczego warto inwestować w profesjonalne rozwiązania?

Marzysz o stronie dla swojej firmy, która zwiększy sprzedaż i pozytywnie wpłynie na kontakt z klientami? Nie decyduj się na półśrodki! Z tego artykułu...

Google schowa nasz numer IP. Mniej niechcianych reklam czy tylko kasowanie konkurencji?

Rozwiązania wprowadzane w projekcie Privacy Sandbox, który domyślnie ma zastąpić pliki cookies, mają w założeniu chronić naszą prywatność w internecie. Tym razem Google chce...

Rynek digital marketingu nieustannie się zmienia, a wraz z nim trendy. Jak być konkurencyjnym na rynku pracy w 2024 roku?

Krajobraz digtial marketingu z roku na rok dynamicznie się zmienia. Trendy, strategie czy technologia również nie pozostają w stagnacji. Dlatego m.in. stałe podnoszenie swoich...

Lokalne władze w Anglii wprowadzają zakaz reklamy niezdrowej żywności na billboardach

Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach....

Jak zwiększyć sprzedaż usług, pakietów i droższej oferty wykorzystując płatności abonamentowe od TubaPay?

Twoja oferta sprzedażowa odpowiada doskonale na rzeczywiste potrzeby nabywców, ale wciąż doskwiera Ci niedostateczny wzrost sprzedaży lub niski poziom konwersji? Prawdopodobnie jesteś w tyle...

Zadbaj o SEO, a SEO zadba o Twój biznes. Kluczowe znaczenie pozycjonowania w strategii marketingowej

SEO, PPC i SEM to dzisiaj jedne z najważniejszych narzędzi w arsenale marketera. Przestrzeń internetowa z roku na rok staje się coraz bardziej konkurencyjna,...

Czy warto inwestować w SEO?

Firmy rozpoczynając swoje działania marketingowe lub będąc w trakcie ich prowadzenia nagle zauważa naglącą potrzebę obecności swojego biznesu w wyszukiwarce Google ale w części...

Misja influencerów: oświetlenie kluczowych projektów UE

12 influencerów, 10 dni, 4 kraje, 16 miast i 6279 kilometrów - to wyzwanie, które podjęła grupa wpływowych twórców z Polski, Bułgarii, Holandii i...

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Osteopatia Kraków
- Reklama -