KATEGORIA
MARKETING
- ADMINISTRACJA
- BEZPIECZEŃSTWO
- BIZNES
- BLOCKCHAIN
- EDUKACJA
- EKOLOGIA
- EKSPORT
- EMERYTURY
- ENERGETYKA
- FINANSE
- FIRMY
- GIEŁDA I INWESTYCJE
- GOSPODARKA
- GPW
- INNOWACJE
- INWESTYCJE
- LUDZIE
- MARKETING
- MEDIA
- MEDYCYNA I FARMACJA
- MOTORYZACJA
- NIERUCHOMOŚCI
- ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
- OUTSOURCING
- OZE
- PODATKI
- POLITYKA
- PRACA I KARIERA
- PRAWO
- PRZEMYSŁ
- RAPORTY I ANALIZY
- REGIONALNE
- ROPA
- SPORT
- START-UPY
- Styl Życia
- SZKOLENIA I KONFERENCJE
- TECHNOLOGIA
- TRANSPORT I LOGISTYKA
- TRENDY 2019
- TRENDY 2020
- TURYSTYKA I HOTELARSTWO
- UBEZPIECZENIA
- UNIA EUROPEJSKA
- WALUTY
- WIDEO
- WIDEO
- ZARZĄDZANIE
- ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
- Reklama-
Mniejsze budżety na marketing wymuszają zmiany w działaniu marketerów, którzy znajdują wsparcie w technologii
Redakcja -
Badanie Gartnera wykazało, że aż 71 proc. dyrektorów marketingu ma problem z realizacją swoich strategii w ramach obniżonych budżetów. To powoduje, że muszą poszukiwać...
5 miesięcy Dyrektywy Omnibus: jak przedsiębiorcy radzą sobie z nowymi regulacjami?
Redakcja -
Od 1 stycznia br. przedsiębiorcy mają obowiązek informować o najniższej cenie produktu lub usługi z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Po prawie pięciu miesiącach...
Czy sztuczna inteligencja zabierze marketingowcom pracę?
Redakcja -
Wyniki badania dotyczącego wpływu rozwoju sztucznej inteligencji na pracę w działach marketingu, public relations i komunikacji pokazują, że AI nie jest modnym trendem sezonu,...
Poznaj skuteczne strategie pozycjonowania stron internetowych
Redakcja -
Czy wiesz, jak pozycjonować swoją stronę w Internecie? Jeśli nie, to ten artykuł jest dla Ciebie! W tym artykule omówimy kilka podstawowych kroków, które...
Jak zwiększyć widoczność strony WWW w wyszukiwarce?
Redakcja -
W czasach nowoczesnego biznesu znacząca większość firm dysponuje już własną stroną WWW. Niezależnie od tego, czy jest to sklep internetowy, czy strona prezentująca ofertę...
Branża medialna i rozrywkowa spodziewa się kłopotów. 39% klientów uważa, że przepłaca
Redakcja -
Decydenci wymieniają rosnącą konkurencję jako największe wyzwanie w obliczu ogólnie niezmiennych lub obniżonych perspektyw budżetowych
Wielu z nich przewiduje, że wydatki na reklamę...
Reklama w mobile gamingu w 2023 r. Co musisz wiedzieć?
Redakcja -
Od 2020 roku można zaobserwować wyraźny wzrost zainteresowania mobile gamingiem. Jeszcze kilka lat temu gry mobilne uznawane były za niszową rozrywkę dla gamingowych geeków,...
Pozycjonowanie stron internetowych – najważniejsze w biznesie online!
Redakcja -
Każdy biznes w sieci potrzebuje wartościowego, doskonale przygotowanego pozycjonowania. Co się kryje za tym określeniem? Jakie składowe tworzą niezawodne pozycjonowanie w wyszukiwarce internetowej?
Pozycjonowanie stron...
CX staje się jeszcze ważniejszy w obliczu całkowitego zniknięcia „ciasteczek”
Redakcja -
Od lat marketerzy wykorzystywali pliki cookie do śledzenia odwiedzających stronę i zbierania informacji, które pomagały im nakierować reklamy do odpowiednich odbiorców. Jednak sposób wykorzystania...
Praktycy PR wskazują na aktualnie największe zagrożenia wizerunkowe w internecie
Redakcja -
Fake newsy, fale negatywnych komentarzy i trolling – to w 2023 roku będą największe zagrożenia kryzysowe płynące z sieci. Tak przewiduje szeroki panel ekspercki...
Czego potrzebujemy, aby przyspieszyć rozwój e-mobilności w Polsce?
Redakcja -
Do wejścia w życie unijnego rozporządzenia o zakazie rejestracji nowych samochodów z napędem spalinowym zostało 12 lat. Nie jest to dużo czasu mając na...
Jak promowały się firmy i co zamierzają? Sprawdź, co było popularne w 2022 r. i jakie są trendy na 2023!
Redakcja -
Wzrost znaczenia Employer Brandingu, sięganie po reklamę w terenie, a także współpraca z liderami opinii – to tylko wybrane elementy promocji, z jakich korzystały...
Na 2023 rok rośnie ryzyko drobnych problemów o potencjale dużych kryzysów
Redakcja -
Aż 9 na 10 profesjonalistów zajmujących się komunikacją w instytucjach państwowych lub samorządowych i 61% osób realizujących analogiczne zadania w sektorze biznesu, poświęca co...
Największe kryzysy wizerunkowe 2022 r.
Redakcja -
Największy kryzys wizerunkowy 2022 roku w polskim świecie publicznym to katastrofa ekologiczna na Odrze i towarzysząca jej nietransparentna polityka rządu. W gronie firm i organizacji...
Sprawny marketing manager w kryzysie zapewnia zyski. Tylko musisz go odpowiednio wybrać
Redakcja -
W czasie kryzysu rosną tylko najlepsi. Zarządzani przez sprawną i kompetentną kadrę. Specjaliści od digital marketingu i e-commerce są dziś jednymi z najbardziej poszukiwanych....
Budżety marketingowe w czasach recesji, hiperinflacji i niepewnego 2023 roku
Redakcja -
Optymalizacja kosztów obecnie to konieczność, przed którą staje większość firm i agencji niezależnie od branży. Jednocześnie w czasie hiperinflacji, w obliczu kryzysu, kluczowe staje...
Dobre prognozy dla sektora MarTech w 2023 – dalszy wzrost i jeszcze większa integracja rynku
Redakcja -
MarTech to bez wątpienia jedna z najbardziej dynamicznych branż. Według szacunków Emergen Research wartość globalnego rynku technologii marketingowych do 2030 roku może wynieść ok....
Inwestycje na reklamę w Europie Środkowo-Wschodniej optymistycznie wzrosły po pandemii COVID-19
Redakcja -
Rynek reklamy w Europie Środkowo-Wschodniej przekroczył już poziom sprzed pandemii, osiągając wartość 9,5 miliarda euro w 2021 r. Reklamodawcy zwiększali inwestycje w reklamę online,...
Na czym polega profilowanie klientów i co na to RODO?
Redakcja -
Klienci – choć zazwyczaj nie zdają sobie z tego sprawy – są bardzo często dzieleni na segmenty i profilowani. Firmy robią to do celów...
Już nie Czarny Piątek, ale Czarny Listopad. Czy sklepy będą nas mamić sztucznymi promocjami?
Redakcja -
W tym roku konsumenci zmagają się z wysokimi kosztami życia wynikającymi z galopującej inflacji. Odpowiedź sprzedawców internetowych? Rozpoczęli wyprzedaże związane z Black Friday znacznie...
Manipulacja sprzedawców czy sami zakładamy na siebie pułapkę?
Redakcja -
Sprzedawcy szukają sposobów, żeby zwiększyć liczbę transakcji na swoich stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych. Co ciekawe, większość trików podpowiadamy im sami. Dla kupujących...
Dlaczego warto śledzić zachowania użytkowników na www?
Redakcja -
W ostatnich latach bardzo dużą popularnością cieszy się Google Analytics (dowiedz się więcej o tym jak wdrożyć Google Analytics 4). Jednym ze skutecznych sposobów...
Tworzysz profile klientów w programie lojalnościowym? Pamiętaj o RODO
Redakcja -
Klienci chętniej korzystają z ofert sprzedawców, od których dostają promocje dopasowane do swoich potrzeb, wynika z badania Accenture Interactive. W przygotowaniu takich ofert pomaga...
Kampanie reklamowe alkoholi przestają się skupiać na konkretnych produktach. Marki wykorzystują do tego metawersum
Redakcja -
Na polskim rynku alkoholi od kilku lat zmieniają się trendy. W sprzedaży wciąż króluje piwo, rośnie zwłaszcza popularność segmentu bezalkoholowego, a z drugiej strony –...
Dlaczego warto prowadzić działania SEO w Niemczech?
Redakcja -
Polskie firmy działające w sektorze handlu e-commerce, chcąc utorować sobie drogę do zachodnich rynków i ich zamożnych konsumentów, często celują w strategię rozszerzania swojej...
Przyszłość personalizacji to „Privacy-First”
Redakcja -
Od dłuższego czasu słyszymy medialne doniesienia o planach zablokowania przez Google third party cookies. Z kolei Apple wprowadza zmiany w swojej polityce prywatności. Uderzą...
Jak dotrzeć do pokolenia Alfa? Przez platformy, które tworzą społeczności
Redakcja -
Pokolenie Alfa się rozrasta i ma szansę prześcignąć generację wyżu demograficznego (baby boomers) w swojej liczebności. Co tydzień przybywa ich ponad 2,8 miliona w...
6 na 10 specjalistów korzysta z AI do tworzenia contentu w sieci
Redakcja -
WhitePress przeprowadził badanie pt. „Jak zmienia się SEO”, w którym specjaliści wskazywali, że to właśnie sztuczna inteligencja będzie jednym z kluczowych elementów SEO w kolejnych...
Kryzys wizerunkowy. Co robić i jak skutecznie przeciwdziałać?
Redakcja -
Od serii złych opinii, po poważny skandal, czy negatywny incydent, który może mieć potężny wpływ na reputację. Jeśli myślisz, że Twoja organizacja nigdy nie...
(e-)PR inwestycją w biznes, czyli jak mają o Twojej firmie nie zapomnieć na rynku
Redakcja -
Zdobycie uwagi, następnie zainteresowanie potencjalnego klienta, realna potrzeba produktu lub usługi, a w końcu finalizacja transakcji i wypracowanie lojalności. Niezależnie, czy mowa o działalności...
Content Marketing i PR
Redakcja -
Content is King, chyba wszyscy się z tym zgadzamy. W branży digital nie można obejść się bez contentu, który jest fundamentem Content Marketingu. Dla...
Firmy zainwestują ponad 50% więcej w digital marketing
Redakcja -
Z opublikowanego niedawno przez firmę Nielsen raportu marketingowego na 2022 rok pt: „Era of Alignment” wynika, że pomimo zawirowań i widocznym wycofaniu na rynku...
Nowa funkcja Instagrama rozwinie social commerce
Redakcja -
Dynamiczny wzrost popularności zakupów online w ciągu ostatnich dwóch lat przełożył się na rozwój technologii wspierających tę branżę, od nowych metod płatności po coraz...
51 proc. internautów chce doznać metawersum. Jak wygląda marketing w metaświecie?
Redakcja -
Już w 2021 roku Newzoo w swoim zestawieniu trendów przewidywało, że popularność gier, jako platform społecznościowych i promujących różnego rodzaje aktywności i eventy, będzie...
Jak stworzyć kampanię SMS dla sklepu na WordPress?
Redakcja -
Sklep internetowy to względnie prosty sposób na rozpoczęcie własnej działalności – zwłaszcza w dzisiejszym świecie. Ale samo posiadanie sklepu nie wystarczy. Trzeba wiedzieć, jak...
Lokalne SEO – jak zwiększyć widoczność organiczną biznesu w danej lokalizacji?
Redakcja -
W dzisiejszych czasach lubimy, gdy wszystko, czego potrzebujemy, jest na wyciągnięcie ręki. Towarzyszący nam nieustannie smartfon jest naszym wiernym asystentem i w sytuacji, gdy...
Europa zdusi rynek reklamy internetowej?
Redakcja -
DMA I DSA nie rozpalają tak wyobraźni jak debata nad ACTA. Jednak rozwiązania przyjęte już przez Parlament Europejski zmienią internet – przynajmniej na terenie...
Trendy w marketingu e-commerce w 2022 roku
Redakcja -
Co sprawi, że firmy będą osiągały sukces oraz jak przygotować się na kolejne zmiany w szybko ewoluującym środowisku cyfryzacji? Liferay – lider rozwiązań technologicznych...
15 trendów w marketingu na 2022 rok
Redakcja -
Jakie trendy są na fali wznoszącej w marketingu na początku 2022 roku? W jakim kierunku warto patrzeć, by znaleźć inspirujące możliwości? Oto 15 trendów,...
Marketing usług – jak sprzedać to, czego nie da się dotknąć?
Redakcja -
Usługi – tuż obok przemysłu i rolnictwa – stanowią jeden z głównych filarów polskiej gospodarki. W tym sektorze pracuje blisko 60 proc. Polaków. Nie...
2022 – rok dla odważnych i rozważnych: metawersum, spirale informacyjne i łamanie tabu
Redakcja -
Eksperci Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska przygotowali wspólną publikację, która stanowi podsumowanie dyskusji i wniosków dotyczących działań komunikacyjnych w roku 2022. Co się...
Budowanie strategii komunikacji – na co postawić w 2022 roku?
Redakcja -
Budowanie strategii komunikacji w 2022 roku powinno być ściśle dostosowane do zmieniającej się rzeczywistości. Z danych PwC wynika, że ponad 1/3 młodych ludzi zamierza...
Trendy w branży audiowizualnej i medialnej w 2022 roku
Redakcja -
Wraz z postępującą transformacją cyfrową obserwujemy zmiany w różnych obszarach życia społeczno-gospodarczego. Jest to zauważalne chociażby w kontekście dostępu do informacji, które użytkownicy, dzięki...
Media jeszcze nigdy nie były tak ważne dla przedsiębiorców. Dlatego nie ma lepszej inwestycji niż profesjonalny PR
Redakcja -
doszukiwać się zarówno we wciąż niepewnej sytuacji gospodarczej, jak i nadal dojrzewającej kulturze biznesowej na polskim rynku w ogóle. Jakie argumenty są w stanie...
Największe polskie kryzysy wizerunkowe 2021
Redakcja -
Największy kryzys wizerunkowy 2021 roku w polskim świecie publicznym dotyczył Trybunału Konstytucyjnego pod przewodnictwem Julii Przyłębskiej, zaś w sferze świata biznesu i marek osobistych...
4 największe wyzwania digital marketingu 2021
Redakcja -
Pandemia zmieniła zachowania klientów i sprawiła, że firmy muszą radzić sobie z coraz większymi problemami stojącymi na drodze do maksymalizacji zwrotu z nakładów na...
Zapewnij firmie mocny I kwartał 2022 roku. Sprawdź top trendy dotyczące strategii rozwoju
Redakcja -
Rynek e-commerce w Polsce rośnie średnio o 12 proc. rok do roku. Jak wynika z danych PwC do końca 2026 roku osiągnie wartość 162...
Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe 2022 roku?
Redakcja -
Rosną obawy kryzysowe managerów, dyrektorów ds. komunikacji oraz rzeczników największych polskich firm i instytucji. Przygotowywany na podstawie ich opinii wskaźnik Kryzysometr, tworzony corocznie przez...
Nowa generacja sprzedaży bezpośredniej – phygital marketing
Redakcja -
Pandemia koronawirusa SARS-Cov-2 spowodowała wiele zmian w branży sprzedaży bezpośredniej. Brak możliwości spotkań przyczynił się do wzrostu sprzedaży internetowej. Jedną z głównych wartości branży...
Emocje na zakupach – każdy produkt może pobudzić minimalnie dwa zmysły
Redakcja -
Marketing sensoryczny to działania oddziałujące na zmysł dotyku, węchu, smaku, słuchu oraz wzroku. Każdy produkt, może pobudzić minimalnie dwa zmysły, a część z nich...
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
- Reklama -