• BIZNES
    • PRAWO
    • PODATKI
    • ADMINISTRACJA
    • HANDEL
    • EKSPORT
    • PRZEMYSŁ
    • MARKETING
    • START-UPY
  • FINANSE
    • BANKOWOŚĆ
    • DOTACJE
    • FAKTORING
    • KREDYTY
    • LEASING
    • INWESTYCJE
    • KRYPTOWALUTY
    • WALUTY
    • ZŁOTO
    • UBEZPIECZENIA
    • WINDYKACJA
  • PRACA I KARIERA
    • BEZROBOCIE
    • REKRUTACJA
    • WYNAGRODZENIA
  • SEKTORY
    • ADMINISTRACJA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • EDUKACJA
    • MEDIA
    • MEDYCYNA I FARMACJA
    • MOTORYZACJA
    • NIERUCHOMOŚCI
    • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
    • OUTSOURCING
    • PRZEMYSŁ
    • INNOWACJE
    • TRANSPORT I LOGISTYKA
    • TURYSTYKA I HOTELARSTWO
    • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
Wyszukiwanie
Magazyn ManagerMagazyn MANAGER+Magazyn MANAGER+
piątek, 20 maja, 2022
  • Artykuły sponsorowane
  • Kontakt
  • Publikuj
Facebook
Linkedin
Twitter
Magazyn ManagerMagazyn ManagerMagazyn Manager
  • BIZNES
    • PRAWO
    • PODATKI
    • ADMINISTRACJA
    • HANDEL
    • EKSPORT
    • PRZEMYSŁ
    • MARKETING
    • START-UPY
  • FINANSE
    • BANKOWOŚĆ
    • DOTACJE
    • FAKTORING
    • KREDYTY
    • LEASING
    • INWESTYCJE
    • KRYPTOWALUTY
    • WALUTY
    • ZŁOTO
    • UBEZPIECZENIA
    • WINDYKACJA
  • PRACA I KARIERA
    • BEZROBOCIE
    • REKRUTACJA
    • WYNAGRODZENIA
  • SEKTORY
    • ADMINISTRACJA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • EDUKACJA
    • MEDIA
    • MEDYCYNA I FARMACJA
    • MOTORYZACJA
    • NIERUCHOMOŚCI
    • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
    • OUTSOURCING
    • PRZEMYSŁ
    • INNOWACJE
    • TRANSPORT I LOGISTYKA
    • TURYSTYKA I HOTELARSTWO
    • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO

KATEGORIA

MARKETING

  • ADMINISTRACJA
  • BEZPIECZEŃSTWO
  • BIZNES
  • BLOCKCHAIN
  • EDUKACJA
  • EKOLOGIA
  • EKSPORT
  • EMERYTURY
  • ENERGETYKA
  • FINANSE
  • FIRMY
  • GIEŁDA I INWESTYCJE
  • GOSPODARKA
  • GPW
  • INNOWACJE
  • INWESTYCJE
  • LUDZIE
  • MARKETING
  • MEDIA
  • MEDYCYNA I FARMACJA
  • MOTORYZACJA
  • NIERUCHOMOŚCI
  • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
  • OUTSOURCING
  • OZE
  • PODATKI
  • POLITYKA
  • PRACA I KARIERA
  • PRAWO
  • PRZEMYSŁ
  • RAPORTY I ANALIZY
  • REGIONALNE
  • ROPA
  • SPORT
  • START-UPY
  • Styl Życia
  • SZKOLENIA I KONFERENCJE
  • TECHNOLOGIA
  • TRANSPORT I LOGISTYKA
  • TRENDY 2019
  • TRENDY 2020
  • TURYSTYKA I HOTELARSTWO
  • UBEZPIECZENIA
  • UNIA EUROPEJSKA
  • WALUTY
  • WIDEO
  • WIDEO
  • ZARZĄDZANIE
  • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
    - Reklama-
    MARKETING

    Content Marketing i PR

    Redakcja - maj 5, 2022
    Content is King, chyba wszyscy się z tym zgadzamy. W branży digital nie można obejść się bez contentu, który jest fundamentem Content Marketingu. Dla...
    MARKETING

    Firmy zainwestują ponad 50% więcej w digital marketing

    Redakcja - maj 5, 2022
    Z opublikowanego niedawno przez firmę Nielsen raportu marketingowego na 2022 rok pt: „Era of Alignment” wynika, że pomimo zawirowań i widocznym wycofaniu na rynku...
    E-COMMERCE

    Nowa funkcja Instagrama rozwinie social commerce

    Redakcja - kw. 28, 2022
    Dynamiczny wzrost popularności zakupów online w ciągu ostatnich dwóch lat przełożył się na rozwój technologii wspierających tę branżę, od nowych metod płatności po coraz...
    MARKETING

    51 proc. internautów chce doznać metawersum. Jak wygląda marketing w metaświecie?

    Redakcja - kw. 20, 2022
    Już w 2021 roku Newzoo w swoim zestawieniu trendów przewidywało, że popularność gier, jako platform społecznościowych i promujących różnego rodzaje aktywności i eventy, będzie...
    MARKETING

    Jak stworzyć kampanię SMS dla sklepu na WordPress?

    Redakcja - mar 9, 2022
    Sklep internetowy to względnie prosty sposób na rozpoczęcie własnej działalności – zwłaszcza w dzisiejszym świecie. Ale samo posiadanie sklepu nie wystarczy. Trzeba wiedzieć, jak...
    MARKETING

    Lokalne SEO – jak zwiększyć widoczność organiczną biznesu w danej lokalizacji?

    Redakcja - lut 22, 2022
    W dzisiejszych czasach lubimy, gdy wszystko, czego potrzebujemy, jest na wyciągnięcie ręki. Towarzyszący nam nieustannie smartfon jest naszym wiernym asystentem i w sytuacji, gdy...
    MARKETING

    Europa zdusi rynek reklamy internetowej?

    Redakcja - lut 15, 2022
    DMA I DSA nie rozpalają tak wyobraźni jak debata nad ACTA. Jednak rozwiązania przyjęte już przez Parlament Europejski zmienią internet – przynajmniej na terenie...
    E-COMMERCE

    Trendy w marketingu e-commerce w 2022 roku

    Redakcja - sty 24, 2022
    Co sprawi, że firmy będą osiągały sukces oraz jak przygotować się na kolejne zmiany w szybko ewoluującym środowisku cyfryzacji? Liferay – lider rozwiązań technologicznych...
    MARKETING

    15 trendów w marketingu na 2022 rok

    Redakcja - sty 19, 2022
    Jakie trendy są na fali wznoszącej w marketingu na początku 2022 roku? W jakim kierunku warto patrzeć, by znaleźć inspirujące możliwości? Oto 15 trendów,...
    MARKETING

    Marketing usług – jak sprzedać to, czego nie da się dotknąć?

    Redakcja - sty 18, 2022
    Usługi – tuż obok przemysłu i rolnictwa – stanowią jeden z głównych filarów polskiej gospodarki. W tym sektorze pracuje blisko 60 proc. Polaków. Nie...
    MARKETING

    2022 – rok dla odważnych i rozważnych: metawersum, spirale informacyjne i łamanie tabu

    Redakcja - sty 18, 2022
    Eksperci Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska przygotowali wspólną publikację, która stanowi podsumowanie dyskusji i wniosków dotyczących działań komunikacyjnych w roku 2022. Co się...
    MARKETING

    Budowanie strategii komunikacji – na co postawić w 2022 roku?

    Redakcja - sty 13, 2022
    Budowanie strategii komunikacji w 2022 roku powinno być ściśle dostosowane do zmieniającej się rzeczywistości. Z danych PwC wynika, że ponad 1/3 młodych ludzi zamierza...
    MARKETING

    Trendy w branży audiowizualnej i medialnej w 2022 roku

    Redakcja - sty 13, 2022
    Wraz z postępującą transformacją cyfrową obserwujemy zmiany w różnych obszarach życia społeczno-gospodarczego. Jest to zauważalne chociażby w kontekście dostępu do informacji, które użytkownicy, dzięki...
    MARKETING

    Media jeszcze nigdy nie były tak ważne dla przedsiębiorców. Dlatego nie ma lepszej inwestycji niż profesjonalny PR

    Redakcja - sty 13, 2022
    doszukiwać się zarówno we wciąż niepewnej sytuacji gospodarczej, jak i nadal dojrzewającej kulturze biznesowej na polskim rynku w ogóle. Jakie argumenty są w stanie...
    MARKETING

    Największe polskie kryzysy wizerunkowe 2021

    Redakcja - gru 21, 2021
    Największy kryzys wizerunkowy 2021 roku w polskim świecie publicznym dotyczył Trybunału Konstytucyjnego pod przewodnictwem Julii Przyłębskiej, zaś w sferze świata biznesu i marek osobistych...
    MARKETING

    4 największe wyzwania digital marketingu 2021

    Redakcja - gru 21, 2021
    Pandemia zmieniła zachowania klientów i sprawiła, że firmy muszą radzić sobie z coraz większymi problemami stojącymi na drodze do maksymalizacji zwrotu z nakładów na...
    BIZNES

    Zapewnij firmie mocny I kwartał 2022 roku. Sprawdź top trendy dotyczące strategii rozwoju

    Redakcja - gru 17, 2021
    Rynek e-commerce w Polsce rośnie średnio o 12 proc. rok do roku. Jak wynika z danych PwC do końca 2026 roku osiągnie wartość 162...
    BIZNES

    Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe 2022 roku?

    Redakcja - gru 9, 2021
    Rosną obawy kryzysowe managerów, dyrektorów ds. komunikacji oraz rzeczników największych polskich firm i instytucji. Przygotowywany na podstawie ich opinii wskaźnik Kryzysometr, tworzony corocznie przez...
    HANDEL

    Nowa generacja sprzedaży bezpośredniej – phygital marketing

    Redakcja - gru 7, 2021
    Pandemia koronawirusa SARS-Cov-2 spowodowała wiele zmian w branży sprzedaży bezpośredniej. Brak możliwości spotkań przyczynił się do wzrostu sprzedaży internetowej. Jedną z głównych wartości branży...
    HANDEL

    Emocje na zakupach – każdy produkt może pobudzić minimalnie dwa zmysły

    Redakcja - lis 24, 2021
    Marketing sensoryczny to działania oddziałujące na zmysł dotyku, węchu, smaku, słuchu oraz wzroku. Każdy produkt, może pobudzić minimalnie dwa zmysły, a część z nich...
    MARKETING

    5 decyzji marketingowych na listopad

    Redakcja - paź 27, 2021
    Według badań każdy z nas podejmuje dziennie ponad 70 decyzji. Znaczna część z nich dotyczy sfery zawodowej. W przypadku wielu, w tym tych, związanych...
    E-COMMERCE

    Efektywna strategia sprzedaży oparta o narzędzia marketingu online

    Redakcja - paź 26, 2021
    W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy w sieci pojawiło się 257 milionów nowych użytkowników. To oznacza 257 mln potencjalnych klientów. Internet nie tylko udostępnił firmom...
    APLIKACJE

    94 proc. internautów to multiscreenersi cyfrowi. Marketerzy znajdą wieloekranowców w grach mobilnych

    Redakcja - paź 25, 2021
    Tempo życia nie zwalnia, a my stajemy się coraz bardziej multitaskingowi. Ta wielozadaniowość ze sfery zawodowej przeszła również do życia codziennego i definiuje sposób...
    E-COMMERCE

    Black Friday sam się nie zrobi. Sprzedawcy walczą o wynik już teraz

    Redakcja - paź 14, 2021
    Czy podczas Czarnego Piątku wystarczy poczekać na klienta, który sam do nas przyjdzie zwabiony magią wyprzedaży, czy może w listopadzie sprzedawca musi starać się...
    E-COMMERCE

    Technologie i marketing w branży e-commerce – wyzwania i trendy 2021

    Redakcja - wrz 28, 2021
    W ostatnim czasie platformy sprzedażowe doświadczały wielu wyzwań w wykorzystaniu swojej infrastruktury technologicznej. Blisko 80 proc. sklepów internetowych dostrzegło istotne problemy w tym obszarze...
    BIZNES

    Kryzys? Tego nikt nie przesądza, a stałą jest chęć budowy wizerunku

    Redakcja - wrz 27, 2021
    Wciąż niepewna sytuacja epidemiologiczna, która może nabrać całkowicie nowych barw jesienią, nie zachęca przedsiębiorców do odważnych działań inwestycyjnych. Z drugiej zaś strony sytuuje się...
    HANDEL

    Dlaczego nikt nie kupuje mojej marki?

    Redakcja - wrz 23, 2021
    Stworzenie dobrze sprzedającej się marki produktów to droga z wieloma  zakrętami, na których łatwo się wykoleić. W większości przypadków odcinek, który jest najbardziej stromy...
    MARKETING

    SEO, SEM i inne adsy – jak nie pogubić się we współczesnym marketingu (i jeszcze lepiej pozycjonować markę)?

    Redakcja - wrz 21, 2021
    Świat digital jeszcze nigdy nie był tak kompleksowy, jak obecnie. Zarządzanie własną marką w środowisku internetowym wymaga od firm nie tylko prowadzenia standardowych działań...
    MARKETING

    Ponad 3647 narzędzi MarTech w Europie w 2021 roku – róg obfitości czy klęska urodzaju dla marketerów?

    Redakcja - wrz 14, 2021
    Według Scotta Brinkera, autora Chiefmartech.com aktualnie na świecie dostępnych jest ponad 8 000 technologii marketingowych. W samej Europie istnieje tyle samo rozwiązań, ile dostępnych było...
    MARKETING

    Nowe technologie pomagają w walce z tzw. betonozą i chaosem reklamowym. Innowacje pozwalają lepiej zarządzać miastami i planować przestrzeń publiczną

    Redakcja - wrz 8, 2021
    Proces urbanizacji wiązał się w ostatnich latach przede wszystkim z maksymalnym wykorzystaniem przestrzeni. To z kolei doprowadziło do tzw. betonozy, a także takich zjawisk jak wyspy ciepła,...
    MARKETING

    To już 24 lata w branży. Jak zmieniła się komunikacja marek na przestrzeni ostatnich dekad

    Redakcja - sie 31, 2021
    Przez 24 lata wraz z zespołem realizowałam kampanie dla wielu firm, w tym liderów w swoich branżach. Obserwując rynek, a także technologię digital, mieliśmy...
    MARKETING

    COVID-19 przestaje być motywem przewodnim w kampaniach PR. Branża wychodzi z pandemii bardziej kreatywna i elastyczna

    Redakcja - sie 26, 2021
    – Branża komunikacji marketingowej szybko zaadaptowała się do pandemicznej sytuacji. Wygrywaliśmy kreatywnością, nowym podejściem, elastycznością i szybkim działaniem – mówi Marcin Sienkowski, szef marketingu w OLX Polska i przewodniczący jury tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze. Jak...
    MARKETING

    Trust is the new king w marketingu online

    Redakcja - sie 6, 2021
    Autentyczność, uczciwość i osobisty głos leżą u podstaw wielu sukcesów w sieci - to słowa Ricka Levine’a, autora „Manifestu Cluetrain” na temat końca ery...
    MARKETING

    Oczekiwania marketera a rzeczywistość – jak daleko „pada” oferta przetargowa od realnych usług agencji reklamowej?

    Redakcja - sie 4, 2021
    Tylko 1 na 10 badanych marketerów ocenia zgodność usług realizowanych przez agencje reklamowe z ofertą przedstawioną przez nie na etapie przetargu na powyżej 90...
    MARKETING

    Irytacja reklamami coraz większa. Polacy nie znoszą ich bardziej niż Chińczycy

    Redakcja - sie 4, 2021
    Apple – jeden z gigantów Doliny Krzemowej – nieco gra na nosie pozostałym firmom technologicznym i umożliwia użytkownikom blokadę danych, które są ważne z...
    MARKETING

    Content marketing, czyli treść to dopiero początek. Te rozwiązania skutecznie wspierają perspektywiczne marki

    Redakcja - sie 2, 2021
    Gdy na marketingowym horyzoncie pojawia się hasło “content”, naturalnym skojarzeniem jest produkcja, dystrybucja i zarządzanie treścią, która z jednej strony dawałaby wymierną wartość dla...
    MARKETING

    Przedsiębiorcy muszą inwestować w kontakty z mediami. Na czym polegają skuteczne media relations?

    Redakcja - lip 29, 2021
    Ogromna konkurencja rynkowa oraz wysokie wymagania ze strony samych konsumentów niejako wymuszają na biznesach cykliczną obecność w mediach. Aby regularnie pojawiać się na łamach...
    MARKETING

    Wartość rynku public relations w Polsce przekroczyła 1 mld złotych

    Redakcja - lip 23, 2021
    Po raz pierwszy oszacowano, jaka jest realna wielkość sektora polskich agencji public relations. W Polsce 934 firmy można określić mianem agencji public relations. Ponad połowa...
    INTERNET

    Google zmienia zdanie. „Ciasteczka” jeszcze z nami zostaną

    Redakcja - lip 22, 2021
    Pliki cookies w przeglądarce Chrome miały odejść do lamusa pod koniec roku. Google przekłada jednak realizację tego pomysłu aż do końca 2023 roku. Część...
    E-COMMERCE

    Zacznij planować akcje marketingową back to school już teraz. Sprawdź, od czego zacząć budowanie strategii.

    Redakcja - lip 19, 2021
    Proces planowania kampanii marketingowej „back to school” jest złożony i wymaga pogłębionej analizy. Dostarczanie jednego spójnego (i skutecznego!) komunikatu w wielu kanałach nie jest...
    E-COMMERCE

    Jak dotrzeć do e-konsumenta? Jak wygląda tort reklamowy w e-commerce

    Redakcja - cze 29, 2021
    Pandemia zmieniła branżę e-commerce, ale nie wpłynęła diametralnie na rynek reklamy online. Sklepy internetowe obecnie inwestują głównie w działania reklamowe w wyszukiwarkach i content...
    MARKETING

    Rządom nie ufamy. Biznes zacznie rządzić informacją?

    Redakcja - cze 28, 2021
    60% ludzi na świecie twierdzi, że rządy celowo tworzą fałszywe komunikaty. Przestajemy ufać również mediom. To biznes staje się źródłem informacji, a dzięki rzetelnym...
    MARKETING

    Marketing i PR. Jak wpływają na kształtowanie rzeczywistość?

    Redakcja - cze 5, 2021
    Okres związany z pandemią zmusił wiele firm do szukania optymalizacji kosztów, coraz bardziej na znaczeniu zyskuje funkcjonalny marketing i public relations (PR). Jednak w...
    MARKETING

    Pandemia zwielokrotniła znaczenie social mediów w reklamie i sprzedaży. Najbardziej zyskują wideo i podcasty

    Redakcja - cze 4, 2021
    Wzrost znaczenia kanału wideo i InstaStories, do którego coraz większą wagę przykładają marki, a także dynamiczny wzrost form audio, głównie podcastów – to efekt pandemii,...
    INNOWACJE

    Nowe technologie zmieniają marketing. Innowacyjne narzędzia pozwalają wykorzystać w czasie rzeczywistym m.in. zmiany pogody czy stan powietrza

    Redakcja - maj 11, 2021
    Polski rynek e-commerce w 2020 roku wart był 70 mld zł. Po wielu latach wzrostu w tempie kilkunastu procent rocznie okres pandemii COVID-19 przyniósł niemal trzykrotne...
    MARKETING

    Nie reklamują się, bo boją się podszywaczy. Ekspert: To błąd

    Redakcja - maj 10, 2021
    3,8 biliona dolarów – tyle w 2020 r. stracili łącznie sprzedawcy e-commerce i producenci przez nieuczciwą konkurencję. Plagiaty i podróbki w internecie to codzienność....
    BIZNES

    Marketing start-upów à la Elon. Czego możemy się nauczyć z Twittera Muska?

    Redakcja - kw. 13, 2021
    Dolina Krzemowa bez Elona Muska może nie być tym samym hubem technologicznym, który od dekad wyznacza nowe trendy na scenie startupowej. Zapowiedź przeniesienia części...
    MARKETING

    Pierwsza zasada briefu marketingowego: Jeśli nie wiesz czego chcesz, to dostaniesz to czego nie potrzebujesz

    Redakcja - mar 24, 2021
    Brief to słowo klucz, które w wyszukiwarce Google pojawia się nawet 12 tys. razy miesięcznie. Według Joe Talcotta, byłego dyrektora ds. globalnego marketingu McDonald’s,...
    APLIKACJE

    Najwięksi globalni gracze przecierają drogę dla mobile gamingu

    Redakcja - mar 16, 2021
    Branża gier mobilnych pod względem dynamiki rozwoju nie ma sobie równych. Już w 2018 roku rynek mobile gamingu stanowił największy udział w sektorze gier...
    MARKETING

    Bum na marketingowy digital – co z kompetencjami?

    Redakcja - mar 16, 2021
    Podczas gdy nakłady na reklamę z wykorzystaniem tradycyjnych nośników drastycznie spadają, reklama w Internecie i aktywność firm w sferze digital marketingu przeżywają prawdziwy bum. Pandemia...
    123Strona 1 z 3

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY

    Zakupy na zagranicznych portalach mogą być droższe niż myślisz. Oto, co musisz wiedzieć, by kupować bezpiecznie

    maj 20, 2022

    Jak wzmocnienie kompetencji miękkich może zapoczątkować zmiany w polskiej służbie zdrowia i czy tego właśnie potrzebuje by sprawnie działać?

    maj 18, 2022

    Stres w miejscu pracy

    maj 17, 2022

    Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

    maj 17, 2022

    Komentarz do decyzji IOSCO – regulacja rynku kryptowalut – Przemysław Kral (Zonda)

    maj 13, 2022
    - Reklama -

    REDAKCJA POLECA

    Historia cyberprzestępczości

    kw. 11, 2022

    Nowe oblicze wyprzedaży, czyli co w e-commerce i nie tylko zmieni dyrektywa Omnibus

    sty 24, 2022

    Wzrost mediany maksymalnych zarobków w IT o 9,5 proc. do 18,4 tys. zł netto – raport za 2021 rok

    sty 18, 2022

    NAJCZESCIEJ CZYTANE

    Stres w miejscu pracy

    maj 17, 2022

    Jak wzmocnienie kompetencji miękkich może zapoczątkować zmiany w polskiej służbie zdrowia i czy tego właśnie potrzebuje by sprawnie działać?

    maj 18, 2022

    Komentarz do decyzji IOSCO – regulacja rynku kryptowalut – Przemysław Kral (Zonda)

    maj 13, 2022
    • ZAMÓW PUBLIKACJĘ
    • Kontakt
    magazyn menedzerówmagazyn menedzerów

    MAGAZYN MANAGER+

    MANAGER+ to internetowy magazyn adresowany do menedżerów, kadry zarządzającej, właścicieli i prezesów firm, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy. W wielkim skrócie MANAGER+ to Portal, który realizuje idee i pokazuje nowe horyzonty w życiu zawodowym i prywatnym.

    BĄDŹ NA BIEŻĄCO

    Facebook
    Linkedin
    Twitter

    © MANAGER+

    • AKTUALNOŚCI
      • ADMINISTRACJA
      • BIZNES
      • GOSPODARKA
      • PRZEMYSŁ
      • FINANSE
      • PRAWO
      • PODATKI
      • BEZPIECZEŃSTWO
      • TECHNOLOGIA
      • HANDEL
      • E-COMMERCE
      • MEDIA
      • MARKETING
      • EDUKACJA
      • PRACA I KARIERA
      • TURYSTYKA
      • EKOLOGIA
      • POLITYKA
      • UNIA EUROPEJSKA
    • RYNKI
      • WALUTY
      • KRYPTOWALUTY
      • GIEŁDA I INWESTYCJE
      • ENERGIA I SUROWCE
      • MOTORYZACJA
      • TRANSPORT I LOGISTYKA
      • NIERUCHOMOŚCI
      • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
      • MEDYCYNA I FARMACJA
      • UBEZPIECZENIA
    • RAPORTY I ANALIZY
    • FIRMY

    Analizy i komentarze nie są rekomendacją w rozumieniu Rozporządzenia MF z 19 października 2005 r. Zostały sporządzone w celach informacyjnych i nie powinny stanowić podstawy do podejmowania decyzji inwestycyjnych. Inwestycje w instrumenty rynku OTC, w tym kontrakty na różnice kursowe (CFD), ze względu na wykorzystywanie mechanizmu dźwigni finansowej wiążą się z możliwością poniesienia strat nawet przy niewielkiej zmianie ceny instrumentu bazowego, na podstawie którego jest oparte kwotowanie cen danego Instrumentu. Osiągnięcie zysku na transakcjach na instrumentach OTC, w tym kontraktach na różnice kursowe (CFD) bez wystawienia się na ryzyko poniesienia straty, nie jest możliwe. Podejmując decyzje inwestycyjne, Klient powinien kierować się własnym osądem.

    Posting....
    Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie tego portalu, czasami umieszczamy na komputerze użytkownika (bądź innym urządzeniu) małe pliki – tzw. cookies („ciasteczka”).
    Zaakceptuj ciasteczka
    Czytaj Więcej
    Ustawienia Prywatności
    Wyświetl
    Wyświetl

    Ustawienia Prywatności

    Wybierz, które ciasteczka chce aktywować. Możesz zmienić te ustawienia w każdej chwili poprzez ikonę ustawień widoczną w rogu strony. Jednakże zmiana ustawień może powodować wyłączenie niektórych funkcji dostępnych na stronie. Aby dowiedzieć się jak usunąć ciasteczka w przeglądarce sprawdź zakładkę "Pomoc". Dowiedz się więcej na temat ciasteczek, których używamy.

    Za pomocą poniższego suwaka możesz włączyć lub wyłączyć różne typy ciasteczek:

    • Block all
    • Essential
    • Functionality
    • Analytics
    • Advertising

    Ta strona będzie

    • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
    • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
    • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
    • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
    • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
    • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową

    Ta strona internetowa nie będzie

    • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
    • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
    • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
    • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
    • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
    • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
    • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych. Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
    • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

    Ta strona będzie

    • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
    • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
    • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
    • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
    • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
    • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
    • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
    • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region

    Ta strona internetowa nie będzie

    • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań. Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
    • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach. Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych
    • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
    • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

    Ta strona będzie

    • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
    • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
    • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
    • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
    • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
    • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
    • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
    • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
    • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
    • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
    • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
    • Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych

    Ta strona internetowa nie będzie

    • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
    • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

    Ta strona będzie

    • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
    • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
    • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
    • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
    • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
    • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych
    • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
    • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

    Ta strona internetowa nie będzie

    • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
    Zapisz i zamknij