Sklepy internetowe wciąż są na bakier z dyr. Omnibus

Choć już od ponad roku funkcjonuje dyrektywa Omnibus, zjawisko oszukiwania klientów na promocjach nadal może obejmować nawet 10-15% e-handlu. Głównie dotyczy to małych i...

Billboardy w Polsce trzymają się mocno. 2024 rok to czas wyborów i AI

Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce ma się coraz lepiej. Tak wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Według niego wartość sprzedaży reklamy outdoor w...

Trendy w reklamie cyfrowej na 2024 rok

Jakie trendy będą kształtować rynek reklamy internetowej w najbliższym czasie? Agencja Spicy Mobile przedstawia raport „Trendy w reklamie cyfrowej 2024”, a w nim sześć...

Digital Markets Act oczami eksperta – 3 rzeczy o których musisz wiedzieć

Już 6 marca na terenie Unii Europejskiej zacznie obowiązywać Digital Market Act (DMA). O zmianach, które niesie ze sobą regulacja rynku cyfrowego mówi się...

Zobacz, które gadżety reklamowe będą hitem w 2024 roku!

Tegoroczne trendy w branży gadżetów reklamowych będą się skupiały głównie na kilku dziedzinach, takich jak świadomość ekologiczna, zrównoważony styl życia oraz nowoczesne technologie. Podpowiadamy,...

Outsourcing SEO w małych firmach: jak wykorzystać potencjał zewnętrznych ekspertów?

Jednym z kluczowych elementów marketingu małych firm jest pozycjonowanie w wyszukiwarkach, czyli SEO (Search Engine Optimization). Sprawdź, dlaczego outsourcing SEO może być kluczowym ruchem...

Kryzysy internetowe w 2024 roku: fake newsy, wycieki danych i ataki hakerskie na czele

55% ekspertów ds. komunikacji w firmach i organizacjach boi się kryzysów w 2024 roku. To dużo, a poziom strachu utrzymuje się na wysokim poziomie od kilku...

Trendy marketingowe w 2024 roku: Hiperpersonalizacja, rozszerzona rzeczywistość, sztuczna inteligencja i ekologia

Rok temu niewiele osób przewidywało, że znaczenie sztucznej inteligencji wzrośnie aż tak gwałtownie, a przecież znajdujemy się dopiero na początku tej drogi. W 2024...

Okiem eksperta: Kluczowe trendy w digital marketingu na 2024 r.

Digital marketing o obszar ciągłych przemian, napędzany ewoluującymi preferencjami konsumentów, rosnącymi możliwościami technologii oraz dynamicznym środowiskiem biznesowym. Wśród trendów, na które warto zwrócić uwagę...

Marketingowcy: zadowoleni, ale zestresowani i chętni do przebranżowienia

Zadowoleni z pracy, piekielnie zestresowani, a jednocześnie – chętni do przebranżowienia. Taki portret pracowników działów marketingu i PR rysuje się z „Raportu wynagrodzeń i...

IKEA i mBank wycofują reklamy z TV Republika

W ostatnich dniach doszło do dwóch kontrowersyjnych wypowiedzi na antenie TV Republika, które wzbudziły ogromne oburzenie społeczności internetowej oraz skłoniły dwie znane firmy -...

Billboardy przed galeriami handlowymi podpowiedzą, co kupić. Każdemu z osobna

Nośniki reklamy zewnętrznej jak billboardy czy citylighty coraz odważniej korzystają ze zdobyczy sztucznej inteligencji. Celem jest zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki marki nawiązują kontakt z...

Sklepy robią coraz mniej akcji rabatowych. Spadki r/r są 15 proc.

W pierwszych trzech kwartałach br. liczba promocji w sklepach detalicznych spadła o niemal 15% rdr. Najmocniej zmalała w hurtowniach i w sklepach RTV-AGD –...

Wyprzedaże tracą na atrakcyjności. Polacy szukają okazji cały rok

Okres poświąteczny tradycyjnie kojarzy się z wyprzedażami. Sklepy na witrynach kuszą promocjami i specjalnymi ofertami na zakup kolekcji jesienno-zimowych, a informacje o czyszczeniu magazynów...

Rynek reklamy w Polsce: listopad 2023 r.

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za listopad 2023. Prezentowane dane...

Wyzwania HR dla branży marketingowej

Kluczowe wyzwania HR dla branży marketingowej w świetle badania DEI Census 2023/Kantar przy współpracy SAR oraz badania Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej PARP:...

Google Ads vs. Facebook Ads: Która Platforma Wygrywa?

Aktualnie reklama internetowa stała się kluczowym narzędziem dla firm pragnących dotrzeć do swoich klientów. Dwie wiodące platformy, Facebook i Google Ads, dominują w przestrzeni...

Badanie: Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe w 2024 roku?

Kolejny rok z rzędu utrzymuje się wysoki poziom obaw kryzysowych wśród managerów, dyrektorów ds. komunikacji oraz rzeczników kluczowych polskich firm i instytucji. Przygotowywany na...

Cyfryzacja zmienia kulturę, a finansowanie społecznościowe to jej ważny element

Wyraźnie rośnie znaczenie finansowania społecznościowego w kulturze – wynika z najnowszego badania Patronite i Związku Cyfrowa Polska. Co więcej, sami twórcy patrzą dziś w przyszłość...

Złote Lajki dla samorządów – Local Some’23

Gala rozdania Złotych Lajków odbyła się podczas II Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych Local SoMe’23 we Wrocławiu. W wydarzeniu dedykowanym skutecznej komunikacji samorządowej...

Kryzys i nowe możliwości. Burza medialna wokół odejścia Stanowskiego z Kanału Sportowego

Decyzją o odejściu z Kanału Sportowego i utworzeniem nowego programu – Kanału Zero, Krzysztof Stanowski ściągnął na siebie uwagę mediów i internautów. Jak wynika...

Raport: E-handel w Polsce w okresie Black Friday i Cyber Monday 2023

Szaleństwo zakupów w ostatnich dniach listopada ogarnia polski internet. Efekt Black Friday i Cyber Monday nie jest może w Polsce tak silny, jak choćby w...

Personalizacja treści marketingowych z wykorzystaniem AI – przewodnik

Era marketingu cyfrowego wkroczyła w nową fazę rozwoju, w której sztuczna inteligencja (AI) w marketingu odgrywa kluczową rolę. W szczególności spersonalizowane AI zmienia sposób,...

Paczki świąteczne pełne smaku: Wybór idealnego zestawu dla smakoszy w świecie biznesu

Dla niektórych święta to czas magii i prezentów, a dla innych zaś to wyjątkowa okazja do próbowania doskonałych smaków. Jeśli nie wiesz, co podarować...

Black Friday – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% r/r

Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday w liczbach? Okazuje się,...

Politycy dali zarobić firmom z branży reklamowej. Przychody wzrosły o 25%

Politycy zapewnili polskiej branży reklamowej owocne jesienne zbiory. W przypadku reklamy outdoor przychody wzrosły o 25% w porównaniu z anabolicznym okresem minionego roku. To...

Wyprzedaże nie pozbawiają nas rozsądku. Połowa Polaków w Black Week robi tylko zaplanowane zakupy

Wbrew obiegowym opiniom Polacy rozsądnie korzystają z promocji oferowanych w ramach Black Week – pokazuje najnowsze badanie przeprowadzone na zlecenie VeloBank. Wynika z niego,...

Black Friday i Cyber Monday: okazja czy pułapka?

Czy warto kupować w Black Friday i Cyber Monday? To pytanie zadaje sobie wielu z nas, jednak czy rzeczywiście atrakcyjne oferty i promocje są...

Black (Omnibus) Friday 2023: Sprzedawcy muszą szerzej informować o cenach

Choć Dyrektywa Omnibus obowiązuje w Polsce od początku tego roku, to jednak wciąż wzbudza wiele wątpliwości wśród sprzedawców. Przed nimi ważna próba w postaci...

Panele solarne nowym nośnikiem reklam? To może być ekologiczny przełom

Reklamy, zarówno te tradycyjne billboardy, jak i cyfrowe odpowiedniki generują wkład węglowy. Jednocześnie konsumenci są coraz bardziej na to wyczuleni i chcą od wielu...

Black Friday, Cyber Monday i Mikołajki – jak sztuczki marketingowe wpływają na nasze zakupy

Black Friday, Cyber Monday czy Mikołajki to czas promocji, rabatów i okazji w sklepach. Czy to rzeczywiście najlepszy czas do robienia zakupów, czy element...

Ranking wartości medialnej liderów politycznych w trakcie kampanii wyborczej 2023 r.

Mateusz Morawiecki był najdroższym medialnie politykiem w polskim internecie w trakcie tegorocznej kampanii wyborczej. Wartość przekazów z udziałem premiera wyniosła 450  milionów złotych. Donald...

Ile kosztuje reklama na najdroższym bilbordzie świata? Cena powala z nóg

Reklama na billboardach może kosztować miliony dolarów, mieć powierzchnię 20 kortów tenisowych czy ważyć dwie tony. Eksperci przekonują, że nawet takie kwoty spłacają się...

Ranking zainteresowania liderami biznesu 2023

Tomasz Biernacki jest najczęściej poszukiwanym polskim przedsiębiorcą w internecie. O właściciela sieci Dino pytano w wyszukiwarce Google w trzech pierwszych kwartałach 2023 roku średnio...

Rodzaje zestawów świątecznych: od luksusowych koszyków prezentowych po praktyczne upominki

W okresie świątecznym wiele firm zastanawia się nad odpowiednią formą podziękowania dla pracowników i kontrahentów. Jak wybrać idealny prezent, który będzie nie tylko elegancki,...

Czy warto prowadzić blog firmowy?

Przedsiębiorco! Zastanawiasz się, czy warto inwestować czas i zasoby w prowadzenie bloga firmowego? Oto pytanie, które nurtuje umysły liderów biznesu na całym świecie. Blogging...

Indonezja zakazuje sprzedaży bezpośredniej w mediach społecznościowych

Rząd Indonezji zabronił platformom społecznościowych prowadzenia sprzedaży bezpośredniej. To cios w TikToka, bo to drugi największy rynek dla tego chińskiego giganta. Władze Indonezji chcą...

Black Friday 2023. Jak dyrektywa Omnibus wpłynie na święto zakupowe?

Black Week i Black Friday w 2023 roku będą zupełnie inne niż w poprzednich latach. To ze względu na dyrektywę Omnibus, która ma zwalczać...

Luksus po nowemu. Marki premium muszą się dostosować do zmian pokoleniowych

Pokolenia millenialsów i Z radykalnie zmieniają oblicze rynku dóbr luksusowych, zmuszając znane marki do rewolucyjnych modyfikacji. Od zapotrzebowania na zrównoważone ekologiczne produkty, po przejrzystość...

Nowa podstrona w Trendach Google poświęcona wyborom parlamentarnym

Google wprowadza specjalną podstronę w Trendach Google, pokazującą zainteresowanie Polek i Polaków zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi. Znajdują się tam informacje m.in. o tym, którzy...

Reklama firmy z InPost – wybierz jeden z wielu sposobów zareklamowania biznesu

Reklama to ważny element składający się na sukces każdego biznesu. W świecie reklamy, gdzie klienci są bombardowani niezliczonymi informacjami o produktach i usługach, wybór...

Google chce o nas wiedzieć więcej. Nowa funkcja reklamowa budzi obawy

Nowa funkcja w przeglądarce Chrome pozwoli gigantowi technologicznemu na wyświetlanie reklam na podstawie historii przeglądania. Niby nic nowego, ale tym razem nie odda naszych...

Aż 70% Polaków sprawdza media społecznościowe restauracji przed zamówieniem

Okres urlopowy to czas, w którym media społecznościowe pełne są zdjęć zabytków, krajobrazów i – oczywiście – pysznego jedzenia z różnych stron świata. Nic...

Black Friday 2023. Jak dyrektywa Omnibus wpłynie na święto zakupowe?

Black Week i Black Friday w 2023 roku będą zupełnie inne niż w poprzednich latach. To ze względu na dyrektywę Omnibus, która ma zwalczać...

GPW DAI buduje platformę do dynamicznej podmiany reklam telewizyjnych

Celem projektu Telemetria Operator (TeO) jest budowa wielomodułowej platformy aukcyjnej przeznaczonej do kompleksowej obsługi transakcji na rynku mediowym, związanych z dynamiczną podmianą reklam...

Jak transformacja cyfrowa zmieni(ł)a MŚP

Polska oferuje obecnie duże możliwości dla małych i średnich przedsiębiorstw. W obliczu wojny za wschodnią granicą, zwiększył się dostęp do specjalistów z Ukrainy i...

Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo

Choć dyrektywa Omnibus obowiązuje już od ponad pół roku, wciąż budzi wiele wątpliwości. Także w zakresie programów lojalnościowych. Na początku mówiło się, że nie...

Kolejny efekt Barbie. YouTube atakuje dzieci reklamami dla dorosłych

Kiedy dziecko ogląda filmiki w internecie może natknąć się na reklamę produktów dla dorosłych – samochodów, nieruchomości czy usług bankowych. Przez takie działania Google...

YouTube i Facebook nadal dominują na rynku reklamowym w social mediach, ale mniejsze platformy mogą być bardziej skuteczne

Rynek reklamowy w social mediach zdominowany jest przez dwóch graczy – YouTube’a oraz Facebooka – które poszczycić się mogą największymi zasięgami. Jednak czy aby...

Konsumenci nie wierzą w dobre intencje marek, ale doceniają realne zaangażowanie

Pomimo pesymistycznej ocenie celów działania marek, są branże wyróżniające się pozytywnie. Z raportu Meaningful Brands wynika, że tak właśnie postrzegana jest branża motoryzacyjna. Meaningful Brands...

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Osteopatia Kraków
- Reklama -