• BIZNES
    • PRAWO
    • PODATKI
    • ADMINISTRACJA
    • HANDEL
    • EKSPORT
    • PRZEMYSŁ
    • MARKETING
    • START-UPY
  • FINANSE
    • BANKOWOŚĆ
    • DOTACJE
    • FAKTORING
    • KREDYTY
    • LEASING
    • INWESTYCJE
    • KRYPTOWALUTY
    • WALUTY
    • ZŁOTO
    • UBEZPIECZENIA
    • WINDYKACJA
  • PRACA I KARIERA
    • BEZROBOCIE
    • REKRUTACJA
    • WYNAGRODZENIA
  • SEKTORY
    • ADMINISTRACJA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • EDUKACJA
    • MEDIA
    • MEDYCYNA I FARMACJA
    • MOTORYZACJA
    • NIERUCHOMOŚCI
    • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
    • OUTSOURCING
    • PRZEMYSŁ
    • INNOWACJE
    • TRANSPORT I LOGISTYKA
    • TURYSTYKA I HOTELARSTWO
    • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
Wyszukiwanie
Magazyn ManagerMagazyn MANAGER+Magazyn MANAGER+
piątek, 20 maja, 2022
  • Artykuły sponsorowane
  • Kontakt
  • Publikuj
Facebook
Linkedin
Twitter
Magazyn ManagerMagazyn ManagerMagazyn Manager
  • BIZNES
    • PRAWO
    • PODATKI
    • ADMINISTRACJA
    • HANDEL
    • EKSPORT
    • PRZEMYSŁ
    • MARKETING
    • START-UPY
  • FINANSE
    • BANKOWOŚĆ
    • DOTACJE
    • FAKTORING
    • KREDYTY
    • LEASING
    • INWESTYCJE
    • KRYPTOWALUTY
    • WALUTY
    • ZŁOTO
    • UBEZPIECZENIA
    • WINDYKACJA
  • PRACA I KARIERA
    • BEZROBOCIE
    • REKRUTACJA
    • WYNAGRODZENIA
  • SEKTORY
    • ADMINISTRACJA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • EDUKACJA
    • MEDIA
    • MEDYCYNA I FARMACJA
    • MOTORYZACJA
    • NIERUCHOMOŚCI
    • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
    • OUTSOURCING
    • PRZEMYSŁ
    • INNOWACJE
    • TRANSPORT I LOGISTYKA
    • TURYSTYKA I HOTELARSTWO
    • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO

KATEGORIA

HANDEL

  • E-COMMERCE
    - Reklama-
    BEZPIECZEŃSTWO

    Zakupy na zagranicznych portalach mogą być droższe niż myślisz. Oto, co musisz wiedzieć, by kupować bezpiecznie

    Redakcja - maj 20, 2022
    Już co 3. Polak robi zakupy w zagranicznych e-sklepach. Prawie połowa z tej grupy (48%) w ciągu ostatnich 6 miesięcy kupiła produkt na chińskim...
    HANDEL

    Przyszłość centrów handlowych

    Redakcja - maj 11, 2022
    Analiza przygotowana wspólnie przez Polską Radę Centrów Handlowych i firmę badawczą GfK weryfikuje postrzeganie centrów handlowych przez klientów, przedstawia siłę branży oraz identyfikuje jej...
    E-COMMERCE

    Nowa funkcja Instagrama rozwinie social commerce

    Redakcja - kw. 28, 2022
    Dynamiczny wzrost popularności zakupów online w ciągu ostatnich dwóch lat przełożył się na rozwój technologii wspierających tę branżę, od nowych metod płatności po coraz...
    BIZNES

    Dwa lata pandemii w branży gastronomicznej. Przetrwali najsilniejsi i najlepiej dostosowani

    Redakcja - kw. 22, 2022
    Wiosną 2020 roku właściciele biznesów gastronomicznych oswajali się z pierwszą falą pandemii, ciągle jeszcze licząc na w miarę szybki powrót do normalności. Po dwóch...
    E-COMMERCE

    Cyfrowa Polska o wynikach unijnych prac nad DMA: Branżę czekają kosztowne zmiany, jednak nie będzie to „trzęsienie ziemi”

    Redakcja - mar 28, 2022
    Choć firmy branży cyfrowej będą zmuszone dokonać istotnych modyfikacji swojej działalności, zaadaptować się do nowych przepisów i odczują związane z tą koniecznością koszty, to...
    E-COMMERCE

    Spędzamy więcej czasu w domu, kupujemy mniej gadżetów erotycznych. Co Polacy zamawiają w internecie?

    Redakcja - mar 23, 2022
    W 2021 roku Polacy kupowali telefony i komputery, szukali najlepszych kaw i herbat oraz urządzali wnętrza. Czym jeszcze interesowali się konsumenci w e-sklepach w...
    E-COMMERCE

    7 potrzeb klientów sklepów przyszłości. Jak je zaspokoić?

    Redakcja - mar 16, 2022
    Dynamiczny rozwój technologii i powszechna cyfryzacja sprawiły, że o sklepach przyszłości nie mówi się już w kontekście futurystki. Są one obecne tuż za naszym...
    E-COMMERCE

    3 trendy, które będą kształtowały branżę detaliczną w 2022 roku

    Redakcja - lut 22, 2022
    Detaliści zmagają się wysoką inflacją i kosztami paliw, które przekładają się na ogólny wzrost cen towarów. Rosną również koszty zatrudnienia, a pracownika znaczenie trudniej...
    FINANSE

    Pierwsza tarcza antyinflacyjna została skruszona. Druga również nie oprze się naporowi wzrastających cen

    Redakcja - lut 16, 2022
    Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w styczniu 2022 r. w porównaniu z analogicznym miesiącem ubiegłego roku wzrosły o 9,2% – podał GUS. Pierwsza tarcza antyinflacyjna...
    FINANSE

    Nastroje konsumenckie są gorsze niż rok temu. Więcej Polaków zamierza zaciskać pasa na zakupach

    Redakcja - lut 14, 2022
    Jak wynika z badania przeprowadzonego przez UCE RESEARCH i Grupę BLIX, przeszło połowa Polaków planuje w pierwszym kwartale br. ograniczyć wydatki zakupowe. Według raportu,...
    HANDEL

    Szybkie zakupy i automatyczne uzupełnianie produktów. Sklepów najeżonych technologiami będzie coraz więcej

    Redakcja - lut 2, 2022
    Supermarket przyszłości to sklep, w którym klienci robią zakupy przede wszystkim szybko. Jego główną częścią będą inteligentne półki. Jakie są ich zalety? Likwidują kolejki,...
    E-COMMERCE

    Nowe oblicze wyprzedaży, czyli co w e-commerce i nie tylko zmieni dyrektywa Omnibus

    Redakcja - sty 24, 2022
    W czasie sezonowych wyprzedaży nie raz słyszy się o nieuczciwych praktykach sprzedawców i celowym zawyżaniu cen w okresach poprzedzających obniżki, tak aby te wyglądały...
    BEZPIECZEŃSTWO

    Kupujesz na Instagramie lub Facebooku? Uważaj, bo takie zakupy potrafią wpędzić w długi

    Redakcja - sty 24, 2022
    „Udostępniam specjalny kod dla moich followersów: z nim kupicie AirPodsy nie za 599 zł, a za 130 zł!”. „Oddam zabawki dla dzieci za darmo,...
    E-COMMERCE

    Trendy w marketingu e-commerce w 2022 roku

    Redakcja - sty 24, 2022
    Co sprawi, że firmy będą osiągały sukces oraz jak przygotować się na kolejne zmiany w szybko ewoluującym środowisku cyfryzacji? Liferay – lider rozwiązań technologicznych...
    E-COMMERCE

    Nie strzelać w swoje kolano – brak lockdownów wzbudza optymizm w sektorze handlowym

    Redakcja - sty 24, 2022
    Jeszcze pod konieć 2021 roku, w centrach handlowych panowała radość i entuzjazm. Brak widma locdownu, wypełnione okazje typu Black Friday oraz perspektywa Świąt to...
    E-COMMERCE

    Posiadanie sklepu internetowego już nie wystarcza. Na co zwrócić uwagę w 2022 roku, aby przyciągnąć e-klienta?

    Redakcja - sty 24, 2022
    Pod koniec 2021 r. całkowita liczba paczkomatów najpopularniejszej firmy wykorzystującej tego typu usługi wyniosła 17 968, co oznacza wzrost o 62 proc. r/r. Ten wynik...
    FINANSE

    Za produkty spożywcze płacimy coraz więcej

    Redakcja - sty 19, 2022
    Jak wynika z danych M/platform za grudzień 2021, ceny produktów spożywczych wciąż rosną. Szczególnie dotkliwe wzrosty odnotowuje kategoria „oleje i oliwy”. Mimo że w...
    HANDEL

    Handel przyszłości

    Redakcja - sty 18, 2022
    Rzędy kas samoobsługowych, zakupy online z dostawą do domu czy odbiorem osobistym jeszcze do niedawna były synonimem rewolucji, jaka zachodzi w handlu. Dziś coraz...
    HANDEL

    Za wino zapłacimy 10-20 % więcej

    Redakcja - sty 17, 2022
    To już pewne: skokowy wzrost cen wina w tym roku jest nieunikniony – mówią szefowie firm zrzeszonych w Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa. I...
    HANDEL

    W 2022 roku rynek kosmetyków dla mężczyzn dalej będzie się rozwijał

    Redakcja - sty 13, 2022
    Choć produkty do pielęgnacji dla mężczyzn to nadal niszowa branża, ma ona duży potencjał. Z roku na rok osiąga coraz większe wartości sprzedaży, a...
    EKSPORT

    Światowe trendy w sprzedaży jabłek

    Redakcja - sty 11, 2022
    Wygoda i styl życia definiują owocowe wybory europejskich konsumentów Styl życia Europejczyków staje się coraz szybszy, a co za tym idzie wzrasta zainteresowanie „wygodnym” jedzeniem....
    E-COMMERCE

    Trendy, które zdominują handel i rynek płatności w 2022 roku

    Redakcja - sty 3, 2022
    Nowe zwyczaje zakupowe, które zaczęły kształtować się wiosną 2020 roku, widocznie wpisały się w krajobraz polskiego handlu detalicznego. Prym zaczęły wieść koncepty łączące elementy...
    HANDEL

    Jak pandemia wpłynęła na rynek alkoholi?

    Redakcja - sty 3, 2022
    Pandemia towarzyszy nam już drugi rok i choć tego nie chcemy, oddziałuje na nasze życie. Zmniejszenie liczby hucznych imprez wpłynęło na trendy zakupowe. Jednak...
    E-COMMERCE

    Ericsson Hot Consumer Trends: hybrydowe galerie handlowe w 2030 r.

    Redakcja - gru 28, 2021
    Klienci przewidują, że w roku 2030 hybrydowe galerie handlowe będą powszechnie stosowanym rozwiązaniem Konsumenci będą mogli doświadczać relacji, interakcji oraz więzów społecznych o...
    E-COMMERCE

    Ile w tym roku wydamy na święta?

    Redakcja - gru 14, 2021
    Wkraczamy w decydujący moment wielkiej przedświątecznej gorączki. Jaki budżet przeznaczymy w tym roku na zakup produktów na wigilijny stół, ile wydamy na prezenty dla...
    BEZPIECZEŃSTWO

    Branża handlowa najbardziej dotknięta przez ransomware

    Redakcja - gru 9, 2021
    Branża handlowa najczęściej ze wszystkich doświadcza ataków ransomware. Według analizy ekspertów firmy Sophos, aż 44% należących do niej firm doświadczyło w ostatnim roku cyberataku,...
    BIZNES

    Polskie MŚP dopiero na początku drogi do online? Biznesowe postanowienia noworoczne

    Redakcja - gru 8, 2021
    W związku ze zmianami wywołanymi pandemią, w ciągu ostatnich dwóch lat mocno nagłaśniano rosnące znaczenie obecności biznesu w sieci - ludzie otworzyli się na...
    HANDEL

    Nowa generacja sprzedaży bezpośredniej – phygital marketing

    Redakcja - gru 7, 2021
    Pandemia koronawirusa SARS-Cov-2 spowodowała wiele zmian w branży sprzedaży bezpośredniej. Brak możliwości spotkań przyczynił się do wzrostu sprzedaży internetowej. Jedną z głównych wartości branży...
    BEZPIECZEŃSTWO

    Jak nie dać się oszukać podczas świątecznych zakupów?

    Redakcja - gru 7, 2021
    W ubiegłym roku aż 64 proc. polskich konsumentów zadeklarowało, że kupi online przynajmniej jeden prezent gwiazdkowy. Zakupy przez internet to nie tylko...
    E-COMMERCE

    Dynamika rozwoju sektora e-commerce. Prognoza na 2022

    Redakcja - gru 6, 2021
    Rynek e-commerce w Polsce z roku na rok notuje intensywne wzrosty, jednak dwa ostatnie lata były pod tym względem wyjątkowe. Pandemia dodatkowo przyspieszyła jego...
    E-COMMERCE

    Czarny Piątek działa. Zaangażowanie kupujących rośnie o 37 proc., wzrosty sprzedaży nawet o 64 proc.

    Redakcja - lis 24, 2021
    Popularny Black Friday, czyli Czarny Piątek oraz poprzedzające i następujące po nim dni pełne rabatów i akcji promocyjnych są opłacalne dla sklepów - tak...
    HANDEL

    Emocje na zakupach – każdy produkt może pobudzić minimalnie dwa zmysły

    Redakcja - lis 24, 2021
    Marketing sensoryczny to działania oddziałujące na zmysł dotyku, węchu, smaku, słuchu oraz wzroku. Każdy produkt, może pobudzić minimalnie dwa zmysły, a część z nich...
    BEZPIECZEŃSTWO

    Plaga fałszywych sklepów przed Black Friday

    Redakcja - lis 19, 2021
    Przypadające w ostatni weekend listopada dni Black Friday oraz Cyber Monday rozpoczynają sezon na świąteczne zakupy. Od tego momentu, aż do Bożego Narodzenia, sklepy...
    E-COMMERCE

    Na co zwracać uwagę przy zakładaniu e-sklepu

    Redakcja - lis 15, 2021
    Krajowy rynek e-commerce prężnie się rozwija - według wskazań PwC w 2020 roku liczba polskich sprzedawców internetowych wyniosła 150 tysięcy, z czego 80 tysięcy...
    E-COMMERCE

    Cyfrowy Poniedziałek symbolicznie wypiera Czarny Piątek

    Redakcja - lis 9, 2021
    Według szacunków zebranych w oparciu o dane z europejskiego i północnoamerykańskiego rynku, już 82 proc. konsumentów planuje skorzystać z cyfrowych promocji w ramach Cyber...
    E-COMMERCE

    Raport EFL: boty zdominują handel, a roboty produkcję

    Redakcja - lis 9, 2021
    41% firm MŚP korzysta w swojej działalności z robotów cyfrowych, 30% z botów, a 18% z robotów przemysłowych. W perspektywie najbliższych 5 lat zdecydowanie...
    E-COMMERCE

    Średnia siła nabywcza Europejczyka to ponad 8000 euro

    Redakcja - lis 8, 2021
    W 2021 r. średnia siła nabywcza przypadająca na mieszkańca w Europie wynosi 15 055 euro. Jednak wśród 42 krajów objętych badaniem ta kwota jest...
    E-COMMERCE

    Cyfryzacja uwalnia uśpione moce firm B2B

    Redakcja - lis 2, 2021
    W USA firmy, których klientami są inne firmy już kilkanaście procent swoich produktów i usług sprzedają w internecie. Jego udział w sprzedaży rośnie w...
    BEZPIECZEŃSTWO

    Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne

    Redakcja - paź 29, 2021
    77% internautów kupuje online. Oznacza to wzrost w stosunku do ubiegłego roku o 4 p.p. – wynika z najnowszego badania „E-commerce w Polsce”. Co...
    E-COMMERCE

    W tym roku obniżki na „Black Friday” i inne wyprzedaże niskie jak nigdy

    Redakcja - paź 29, 2021
    Rabaty, promocje, święta. Dla konsumentów robiących zakupy w sieci to niemal synonimy. Szczególnie gdy do tej listy dodamy „Black Friday” czy „Cyber Monady”, czyli...
    BEZPIECZEŃSTWO

    Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów. Złodzieje zacierają ręce, zwłaszcza na towary luksusowe

    Redakcja - paź 27, 2021
    Przedświąteczna zakupowa gorączka rozpocznie się już w ostatni weekend listopada. Słynny piątek to czas bardzo aktywnego „polowania” na promocje i atrakcyjne wyprzedaże. Nie tylko...
    E-COMMERCE

    Efektywna strategia sprzedaży oparta o narzędzia marketingu online

    Redakcja - paź 26, 2021
    W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy w sieci pojawiło się 257 milionów nowych użytkowników. To oznacza 257 mln potencjalnych klientów. Internet nie tylko udostępnił firmom...
    E-COMMERCE

    Sztuczna inteligencja zmieni handel i to szybciej niż nam się wydaje

    Redakcja - paź 21, 2021
    Gartner przewiduje, że do 2025 roku co drugi pracownik umysłowy będzie codziennie korzystać z wirtualnego asystenta. Dla porównania w 2019 na chwilę przed cyfrowym...
    E-COMMERCE

    Jak zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków po lockdownach?

    Redakcja - paź 21, 2021
    Choć pandemia się jeszcze nie skończyła, już dziś jesteśmy w stanie badać pierwsze skutki, które wywołała. Zarówno na poziomie międzynarodowym, jak i krajowym. Firma...
    E-COMMERCE

    Jak wygląda rynek e-commerce u naszych sąsiadów?

    Redakcja - paź 20, 2021
    Ostatni rok przyspieszył procesy digitalizacji we wszystkich dziedzinach naszego życia, zarówno pod względem prywatnym, jak i zawodowym. Dzięki temu, w spektakularnym tempie rozrósł się...
    E-COMMERCE

    Pół sekundy do klienta – transformacja e-commerce wg ekspertów

    Redakcja - paź 19, 2021
    Prowadzenie biznesu w e-commerce bez mierzenia i badania jego kluczowych elementów można porównać do chodzenia z zamkniętymi oczami. Pole bitwy o klienta jeszcze nigdy...
    HANDEL

    Już dziś obserwujemy kilkunastoprocentowy wzrost cen alkoholi

    Redakcja - paź 15, 2021
    Dane M/platform za wrzesień 2021 nieubłaganie potwierdzają wzrost cen dla większości kategorii spożywczych i napojowych. Mimo notowanej ponownie rosnącej liczby zachorowań, nie powróciliśmy do...
    HANDEL

    Kosztowne odwiedziny na cmentarzach. Rynek świec i zniczy w oczekiwaniu na 1 listopada

    Redakcja - paź 15, 2021
    W tym roku za świece i znicze zapłacimy więcej. Od początku tego roku, do pierwszej dekady października, cena parafiny świecowej wzrosła z 900 euro...
    E-COMMERCE

    Black Friday sam się nie zrobi. Sprzedawcy walczą o wynik już teraz

    Redakcja - paź 14, 2021
    Czy podczas Czarnego Piątku wystarczy poczekać na klienta, który sam do nas przyjdzie zwabiony magią wyprzedaży, czy może w listopadzie sprzedawca musi starać się...
    E-COMMERCE

    Wyzwania branży e-commerce w czasach skoków zakupowych

    Redakcja - paź 14, 2021
    Sklepy internetowe w Polsce w czasie lockdownów przeżyły prawdziwy szturm. Często nadwyrężył on ich możliwości technologiczne, powodując przestoje w działaniu. Czy są przygotowane na...
    123...6Strona 1 z 6

    NAJNOWSZE ARTYKUŁY

    Zakupy na zagranicznych portalach mogą być droższe niż myślisz. Oto, co musisz wiedzieć, by kupować bezpiecznie

    maj 20, 2022

    Jak wzmocnienie kompetencji miękkich może zapoczątkować zmiany w polskiej służbie zdrowia i czy tego właśnie potrzebuje by sprawnie działać?

    maj 18, 2022

    Stres w miejscu pracy

    maj 17, 2022

    Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

    maj 17, 2022

    Komentarz do decyzji IOSCO – regulacja rynku kryptowalut – Przemysław Kral (Zonda)

    maj 13, 2022
    - Reklama -

    REDAKCJA POLECA

    Historia cyberprzestępczości

    kw. 11, 2022

    Nowe oblicze wyprzedaży, czyli co w e-commerce i nie tylko zmieni dyrektywa Omnibus

    sty 24, 2022

    Wzrost mediany maksymalnych zarobków w IT o 9,5 proc. do 18,4 tys. zł netto – raport za 2021 rok

    sty 18, 2022

    NAJCZESCIEJ CZYTANE

    Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

    maj 17, 2022

    Stres w miejscu pracy

    maj 17, 2022

    Zakupy na zagranicznych portalach mogą być droższe niż myślisz. Oto, co musisz wiedzieć, by kupować bezpiecznie

    maj 20, 2022
    • ZAMÓW PUBLIKACJĘ
    • Kontakt
    magazyn menedzerówmagazyn menedzerów

    MAGAZYN MANAGER+

    MANAGER+ to internetowy magazyn adresowany do menedżerów, kadry zarządzającej, właścicieli i prezesów firm, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy. W wielkim skrócie MANAGER+ to Portal, który realizuje idee i pokazuje nowe horyzonty w życiu zawodowym i prywatnym.

    BĄDŹ NA BIEŻĄCO

    Facebook
    Linkedin
    Twitter

    © MANAGER+

    • AKTUALNOŚCI
      • ADMINISTRACJA
      • BIZNES
      • GOSPODARKA
      • PRZEMYSŁ
      • FINANSE
      • PRAWO
      • PODATKI
      • BEZPIECZEŃSTWO
      • TECHNOLOGIA
      • HANDEL
      • E-COMMERCE
      • MEDIA
      • MARKETING
      • EDUKACJA
      • PRACA I KARIERA
      • TURYSTYKA
      • EKOLOGIA
      • POLITYKA
      • UNIA EUROPEJSKA
    • RYNKI
      • WALUTY
      • KRYPTOWALUTY
      • GIEŁDA I INWESTYCJE
      • ENERGIA I SUROWCE
      • MOTORYZACJA
      • TRANSPORT I LOGISTYKA
      • NIERUCHOMOŚCI
      • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
      • MEDYCYNA I FARMACJA
      • UBEZPIECZENIA
    • RAPORTY I ANALIZY
    • FIRMY

    Analizy i komentarze nie są rekomendacją w rozumieniu Rozporządzenia MF z 19 października 2005 r. Zostały sporządzone w celach informacyjnych i nie powinny stanowić podstawy do podejmowania decyzji inwestycyjnych. Inwestycje w instrumenty rynku OTC, w tym kontrakty na różnice kursowe (CFD), ze względu na wykorzystywanie mechanizmu dźwigni finansowej wiążą się z możliwością poniesienia strat nawet przy niewielkiej zmianie ceny instrumentu bazowego, na podstawie którego jest oparte kwotowanie cen danego Instrumentu. Osiągnięcie zysku na transakcjach na instrumentach OTC, w tym kontraktach na różnice kursowe (CFD) bez wystawienia się na ryzyko poniesienia straty, nie jest możliwe. Podejmując decyzje inwestycyjne, Klient powinien kierować się własnym osądem.

    Posting....
    Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie tego portalu, czasami umieszczamy na komputerze użytkownika (bądź innym urządzeniu) małe pliki – tzw. cookies („ciasteczka”).
    Zaakceptuj ciasteczka
    Czytaj Więcej
    Ustawienia Prywatności
    Wyświetl
    Wyświetl

    Ustawienia Prywatności

    Wybierz, które ciasteczka chce aktywować. Możesz zmienić te ustawienia w każdej chwili poprzez ikonę ustawień widoczną w rogu strony. Jednakże zmiana ustawień może powodować wyłączenie niektórych funkcji dostępnych na stronie. Aby dowiedzieć się jak usunąć ciasteczka w przeglądarce sprawdź zakładkę "Pomoc". Dowiedz się więcej na temat ciasteczek, których używamy.

    Za pomocą poniższego suwaka możesz włączyć lub wyłączyć różne typy ciasteczek:

    • Block all
    • Essential
    • Functionality
    • Analytics
    • Advertising

    Ta strona będzie

    • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
    • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
    • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
    • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
    • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
    • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową

    Ta strona internetowa nie będzie

    • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
    • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
    • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
    • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
    • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
    • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
    • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych. Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
    • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

    Ta strona będzie

    • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
    • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
    • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
    • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
    • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
    • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
    • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
    • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region

    Ta strona internetowa nie będzie

    • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań. Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
    • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach. Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych
    • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
    • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

    Ta strona będzie

    • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
    • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
    • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
    • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
    • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
    • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
    • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
    • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
    • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
    • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
    • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
    • Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych

    Ta strona internetowa nie będzie

    • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
    • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

    Ta strona będzie

    • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
    • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
    • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
    • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
    • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
    • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych
    • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
    • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

    Ta strona internetowa nie będzie

    • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
    Zapisz i zamknij