Zakupy na zagranicznych portalach mogą być droższe niż myślisz. Oto, co musisz wiedzieć, by kupować bezpiecznie
Redakcja -
Już co 3. Polak robi zakupy w zagranicznych e-sklepach. Prawie połowa z tej grupy (48%) w ciągu ostatnich 6 miesięcy kupiła produkt na chińskim...
Przyszłość centrów handlowych
Redakcja -
Analiza przygotowana wspólnie przez Polską Radę Centrów Handlowych i firmę badawczą GfK weryfikuje postrzeganie centrów handlowych przez klientów, przedstawia siłę branży oraz identyfikuje jej...
Nowa funkcja Instagrama rozwinie social commerce
Redakcja -
Dynamiczny wzrost popularności zakupów online w ciągu ostatnich dwóch lat przełożył się na rozwój technologii wspierających tę branżę, od nowych metod płatności po coraz...
Dwa lata pandemii w branży gastronomicznej. Przetrwali najsilniejsi i najlepiej dostosowani
Redakcja -
Wiosną 2020 roku właściciele biznesów gastronomicznych oswajali się z pierwszą falą pandemii, ciągle jeszcze licząc na w miarę szybki powrót do normalności. Po dwóch...
Cyfrowa Polska o wynikach unijnych prac nad DMA: Branżę czekają kosztowne zmiany, jednak nie będzie to „trzęsienie ziemi”
Redakcja -
Choć firmy branży cyfrowej będą zmuszone dokonać istotnych modyfikacji swojej działalności, zaadaptować się do nowych przepisów i odczują związane z tą koniecznością koszty, to...
Spędzamy więcej czasu w domu, kupujemy mniej gadżetów erotycznych. Co Polacy zamawiają w internecie?
Redakcja -
W 2021 roku Polacy kupowali telefony i komputery, szukali najlepszych kaw i herbat oraz urządzali wnętrza. Czym jeszcze interesowali się konsumenci w e-sklepach w...
7 potrzeb klientów sklepów przyszłości. Jak je zaspokoić?
Redakcja -
Dynamiczny rozwój technologii i powszechna cyfryzacja sprawiły, że o sklepach przyszłości nie mówi się już w kontekście futurystki. Są one obecne tuż za naszym...
3 trendy, które będą kształtowały branżę detaliczną w 2022 roku
Redakcja -
Detaliści zmagają się wysoką inflacją i kosztami paliw, które przekładają się na ogólny wzrost cen towarów. Rosną również koszty zatrudnienia, a pracownika znaczenie trudniej...
Pierwsza tarcza antyinflacyjna została skruszona. Druga również nie oprze się naporowi wzrastających cen
Redakcja -
Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w styczniu 2022 r. w porównaniu z analogicznym miesiącem ubiegłego roku wzrosły o 9,2% – podał GUS.
Pierwsza tarcza antyinflacyjna...
Nastroje konsumenckie są gorsze niż rok temu. Więcej Polaków zamierza zaciskać pasa na zakupach
Redakcja -
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez UCE RESEARCH i Grupę BLIX, przeszło połowa Polaków planuje w pierwszym kwartale br. ograniczyć wydatki zakupowe. Według raportu,...
Szybkie zakupy i automatyczne uzupełnianie produktów. Sklepów najeżonych technologiami będzie coraz więcej
Redakcja -
Supermarket przyszłości to sklep, w którym klienci robią zakupy przede wszystkim szybko. Jego główną częścią będą inteligentne półki. Jakie są ich zalety? Likwidują kolejki,...
Nowe oblicze wyprzedaży, czyli co w e-commerce i nie tylko zmieni dyrektywa Omnibus
Redakcja -
W czasie sezonowych wyprzedaży nie raz słyszy się o nieuczciwych praktykach sprzedawców i celowym zawyżaniu cen w okresach poprzedzających obniżki, tak aby te wyglądały...
Kupujesz na Instagramie lub Facebooku? Uważaj, bo takie zakupy potrafią wpędzić w długi
Redakcja -
„Udostępniam specjalny kod dla moich followersów: z nim kupicie AirPodsy nie za 599 zł, a za 130 zł!”. „Oddam zabawki dla dzieci za darmo,...
Trendy w marketingu e-commerce w 2022 roku
Redakcja -
Co sprawi, że firmy będą osiągały sukces oraz jak przygotować się na kolejne zmiany w szybko ewoluującym środowisku cyfryzacji? Liferay – lider rozwiązań technologicznych...
Nie strzelać w swoje kolano – brak lockdownów wzbudza optymizm w sektorze handlowym
Redakcja -
Jeszcze pod konieć 2021 roku, w centrach handlowych panowała radość i entuzjazm. Brak widma locdownu, wypełnione okazje typu Black Friday oraz perspektywa Świąt to...
Posiadanie sklepu internetowego już nie wystarcza. Na co zwrócić uwagę w 2022 roku, aby przyciągnąć e-klienta?
Redakcja -
Pod koniec 2021 r. całkowita liczba paczkomatów najpopularniejszej firmy wykorzystującej tego typu usługi wyniosła 17 968, co oznacza wzrost o 62 proc. r/r. Ten wynik...
Za produkty spożywcze płacimy coraz więcej
Redakcja -
Jak wynika z danych M/platform za grudzień 2021, ceny produktów spożywczych wciąż rosną. Szczególnie dotkliwe wzrosty odnotowuje kategoria „oleje i oliwy”. Mimo że w...
Handel przyszłości
Redakcja -
Rzędy kas samoobsługowych, zakupy online z dostawą do domu czy odbiorem osobistym jeszcze do niedawna były synonimem rewolucji, jaka zachodzi w handlu. Dziś coraz...
Za wino zapłacimy 10-20 % więcej
Redakcja -
To już pewne: skokowy wzrost cen wina w tym roku jest nieunikniony – mówią szefowie firm zrzeszonych w Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa. I...
W 2022 roku rynek kosmetyków dla mężczyzn dalej będzie się rozwijał
Redakcja -
Choć produkty do pielęgnacji dla mężczyzn to nadal niszowa branża, ma ona duży potencjał. Z roku na rok osiąga coraz większe wartości sprzedaży, a...
Światowe trendy w sprzedaży jabłek
Redakcja -
Wygoda i styl życia definiują owocowe wybory europejskich konsumentów
Styl życia Europejczyków staje się coraz szybszy, a co za tym idzie wzrasta zainteresowanie „wygodnym” jedzeniem....
Trendy, które zdominują handel i rynek płatności w 2022 roku
Redakcja -
Nowe zwyczaje zakupowe, które zaczęły kształtować się wiosną 2020 roku, widocznie wpisały się w krajobraz polskiego handlu detalicznego. Prym zaczęły wieść koncepty łączące elementy...
Jak pandemia wpłynęła na rynek alkoholi?
Redakcja -
Pandemia towarzyszy nam już drugi rok i choć tego nie chcemy, oddziałuje na nasze życie. Zmniejszenie liczby hucznych imprez wpłynęło na trendy zakupowe. Jednak...
Ericsson Hot Consumer Trends: hybrydowe galerie handlowe w 2030 r.
Redakcja -
Klienci przewidują, że w roku 2030 hybrydowe galerie handlowe będą powszechnie stosowanym rozwiązaniem
Konsumenci będą mogli doświadczać relacji, interakcji oraz więzów społecznych o...
Ile w tym roku wydamy na święta?
Redakcja -
Wkraczamy w decydujący moment wielkiej przedświątecznej gorączki. Jaki budżet przeznaczymy w tym roku na zakup produktów na wigilijny stół, ile wydamy na prezenty dla...
Branża handlowa najbardziej dotknięta przez ransomware
Redakcja -
Branża handlowa najczęściej ze wszystkich doświadcza ataków ransomware. Według analizy ekspertów firmy Sophos, aż 44% należących do niej firm doświadczyło w ostatnim roku cyberataku,...
Polskie MŚP dopiero na początku drogi do online? Biznesowe postanowienia noworoczne
Redakcja -
W związku ze zmianami wywołanymi pandemią, w ciągu ostatnich dwóch lat mocno nagłaśniano rosnące znaczenie obecności biznesu w sieci - ludzie otworzyli się na...
Nowa generacja sprzedaży bezpośredniej – phygital marketing
Redakcja -
Pandemia koronawirusa SARS-Cov-2 spowodowała wiele zmian w branży sprzedaży bezpośredniej. Brak możliwości spotkań przyczynił się do wzrostu sprzedaży internetowej. Jedną z głównych wartości branży...
Jak nie dać się oszukać podczas świątecznych zakupów?
Redakcja -
W ubiegłym roku aż 64 proc. polskich konsumentów zadeklarowało, że kupi online przynajmniej jeden prezent gwiazdkowy.
Zakupy przez internet to nie tylko...
Dynamika rozwoju sektora e-commerce. Prognoza na 2022
Redakcja -
Rynek e-commerce w Polsce z roku na rok notuje intensywne wzrosty, jednak dwa ostatnie lata były pod tym względem wyjątkowe. Pandemia dodatkowo przyspieszyła jego...
Czarny Piątek działa. Zaangażowanie kupujących rośnie o 37 proc., wzrosty sprzedaży nawet o 64 proc.
Redakcja -
Popularny Black Friday, czyli Czarny Piątek oraz poprzedzające i następujące po nim dni pełne rabatów i akcji promocyjnych są opłacalne dla sklepów - tak...
Emocje na zakupach – każdy produkt może pobudzić minimalnie dwa zmysły
Redakcja -
Marketing sensoryczny to działania oddziałujące na zmysł dotyku, węchu, smaku, słuchu oraz wzroku. Każdy produkt, może pobudzić minimalnie dwa zmysły, a część z nich...
Plaga fałszywych sklepów przed Black Friday
Redakcja -
Przypadające w ostatni weekend listopada dni Black Friday oraz Cyber Monday rozpoczynają sezon na świąteczne zakupy. Od tego momentu, aż do Bożego Narodzenia, sklepy...
Na co zwracać uwagę przy zakładaniu e-sklepu
Redakcja -
Krajowy rynek e-commerce prężnie się rozwija - według wskazań PwC w 2020 roku liczba polskich sprzedawców internetowych wyniosła 150 tysięcy, z czego 80 tysięcy...
Cyfrowy Poniedziałek symbolicznie wypiera Czarny Piątek
Redakcja -
Według szacunków zebranych w oparciu o dane z europejskiego i północnoamerykańskiego rynku, już 82 proc. konsumentów planuje skorzystać z cyfrowych promocji w ramach Cyber...
Raport EFL: boty zdominują handel, a roboty produkcję
Redakcja -
41% firm MŚP korzysta w swojej działalności z robotów cyfrowych, 30% z botów, a 18% z robotów przemysłowych. W perspektywie najbliższych 5 lat zdecydowanie...
Średnia siła nabywcza Europejczyka to ponad 8000 euro
Redakcja -
W 2021 r. średnia siła nabywcza przypadająca na mieszkańca w Europie wynosi 15 055 euro. Jednak wśród 42 krajów objętych badaniem ta kwota jest...
Cyfryzacja uwalnia uśpione moce firm B2B
Redakcja -
W USA firmy, których klientami są inne firmy już kilkanaście procent swoich produktów i usług sprzedają w internecie. Jego udział w sprzedaży rośnie w...
Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne
Redakcja -
77% internautów kupuje online. Oznacza to wzrost w stosunku do ubiegłego roku o 4 p.p. – wynika z najnowszego badania „E-commerce w Polsce”. Co...
W tym roku obniżki na „Black Friday” i inne wyprzedaże niskie jak nigdy
Redakcja -
Rabaty, promocje, święta. Dla konsumentów robiących zakupy w sieci to niemal synonimy. Szczególnie gdy do tej listy dodamy „Black Friday” czy „Cyber Monady”, czyli...
Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów. Złodzieje zacierają ręce, zwłaszcza na towary luksusowe
Redakcja -
Przedświąteczna zakupowa gorączka rozpocznie się już w ostatni weekend listopada. Słynny piątek to czas bardzo aktywnego „polowania” na promocje i atrakcyjne wyprzedaże. Nie tylko...
Efektywna strategia sprzedaży oparta o narzędzia marketingu online
Redakcja -
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy w sieci pojawiło się 257 milionów nowych użytkowników. To oznacza 257 mln potencjalnych klientów. Internet nie tylko udostępnił firmom...
Sztuczna inteligencja zmieni handel i to szybciej niż nam się wydaje
Redakcja -
Gartner przewiduje, że do 2025 roku co drugi pracownik umysłowy będzie codziennie korzystać z wirtualnego asystenta. Dla porównania w 2019 na chwilę przed cyfrowym...
Jak zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków po lockdownach?
Redakcja -
Choć pandemia się jeszcze nie skończyła, już dziś jesteśmy w stanie badać pierwsze skutki, które wywołała. Zarówno na poziomie międzynarodowym, jak i krajowym. Firma...
Jak wygląda rynek e-commerce u naszych sąsiadów?
Redakcja -
Ostatni rok przyspieszył procesy digitalizacji we wszystkich dziedzinach naszego życia, zarówno pod względem prywatnym, jak i zawodowym. Dzięki temu, w spektakularnym tempie rozrósł się...
Pół sekundy do klienta – transformacja e-commerce wg ekspertów
Redakcja -
Prowadzenie biznesu w e-commerce bez mierzenia i badania jego kluczowych elementów można porównać do chodzenia z zamkniętymi oczami. Pole bitwy o klienta jeszcze nigdy...
Już dziś obserwujemy kilkunastoprocentowy wzrost cen alkoholi
Redakcja -
Dane M/platform za wrzesień 2021 nieubłaganie potwierdzają wzrost cen dla większości kategorii spożywczych i napojowych. Mimo notowanej ponownie rosnącej liczby zachorowań, nie powróciliśmy do...
Kosztowne odwiedziny na cmentarzach. Rynek świec i zniczy w oczekiwaniu na 1 listopada
Redakcja -
W tym roku za świece i znicze zapłacimy więcej. Od początku tego roku, do pierwszej dekady października, cena parafiny świecowej wzrosła z 900 euro...
Black Friday sam się nie zrobi. Sprzedawcy walczą o wynik już teraz
Redakcja -
Czy podczas Czarnego Piątku wystarczy poczekać na klienta, który sam do nas przyjdzie zwabiony magią wyprzedaży, czy może w listopadzie sprzedawca musi starać się...
Wyzwania branży e-commerce w czasach skoków zakupowych
Redakcja -
Sklepy internetowe w Polsce w czasie lockdownów przeżyły prawdziwy szturm. Często nadwyrężył on ich możliwości technologiczne, powodując przestoje w działaniu. Czy są przygotowane na...
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
- Reklama -