sobota, 12 kwietnia, 2025

Park handlowy Rock Park Przeworsk zmienia właściciela

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Nowoczesny park handlowy Rock Park Przeworsk, którego uroczyste otwarcie nastąpiło z początkiem lutego br., po miesiącu funkcjonowania pozyskał nowego właściciela. Transakcja odbyła się pomiędzy RockCapital. a spółką ME Invest, należącą do TERG S.A., właściciela sieci Media Expert. Avison Young reprezentował sprzedającego w procesie transakcyjnym.

Otwarty w lutym bieżącego roku park handlowy Rock Park Przeworsk (woj. podkarpackie) to kolejna inwestycja RockCapital., firmy z polskim kapitałem wyspecjalizowanej w komercjalizacji, budowaniu i sprzedaży nowoczesnych parków handlowych.

Park handlowy w Przeworsku to dla nas ważna inwestycja, która poszerza nasze dotychczasowe portfolio. Jesteśmy inwestorem wielu projektów na terenie całej Polski w segmencie obiektów handlowych, nasza strategia zakłada pozyskiwanie dominujących obiektów w regionie i skomercjalizowanych na najwyższym poziomie, dlatego zdecydowaliśmy się na zakup parku handlowego w Przeworsku, nad którym niebawem zawiśnie szyld Aura Parkpodkreśla Karol Bielecki, pełnomocnik Spółki ME Invest.

Rock Park Przeworsk, zlokalizowany u zbiegu ulic Dworcowej i Dynowskiej, jest pierwszym i jedynym nowoczesnym parkiem handlowym w regionie, obsługującym 44 000 mieszkańców. Operatorem spożywczym jest sieć sklepów Biedronka, a cała powierzchnia obiektu to blisko 6 800 mkw. powierzchni najmu. W gronie najemców znajdują się znane i lubiane marki, takie jak Sinsay, CCC, Pepco, Dealz, Tedi, KIK, Kaes, Martes Sport, Media Expert, czy Orange. Dogodnie zlokalizowany zaledwie 5 minut spacerem od Dworca PKP Rock Park oferuje udogodnienia, takie jak stacja ładowania samochodów elektrycznych, duży parking na 170 miejsc parkingowych oraz przyległą myjnię samochodową – co stanowi dodatkową korzyść dla klientów. Dzięki starannie dobranym tenant-mix oraz optymalnemu zaprojektowaniu przestrzeni klienci w wygodny sposób mogą w jednym miejscu kupić wszelkie niezbędne produkty.

Park handlowy w Przeworsku to odpowiedź na zakupowe potrzeby lokalnych mieszkańców całego regionu, jest to nowoczesny kompleks handlowo-usługowy z ciekawą i zróżnicowaną ofertą. Aby obiekt mógł z powodzeniem funkcjonować w długim terminie kluczowy jest odpowiedni dobór najemców, których oferta będzie się uzupełniać i wspólnie napędzać, dlatego w procesie komercjalizacji zawsze zwracamy na to szczególną uwagęmówi Justyna Kojak, Dyrektor ds. komercjalizacji.Zgodnie z modelem biznesowym RockCapital komercjalizuje, buduje, a następnie sprzedaje Rock Parki i obecna transakcja jest integralną częścią długoplanowej strategii działania. Cieszy nas fakt, że nasz Park w Przeworsku pozyskał nowego właściciela w tak szybkim czasie, co stanowi dla nas potwierdzenie świetnie wykonanej pracy przy komercjalizacji i przygotowaniu całego obiektu – dodaje Michał Osadczuk, Prezes Zarządu RockCapital.

– Sektor parków handlowych niezmiennie stanowi wiarygodną i bezpieczną opcję inwestycyjną komentuje Artur Czuba, Associate Director, Investment w Avison Young. W 2023 roku parki handlowe i obiekty typu convenience stanowiły 56% całkowitego wolumenu inwestycji w nieruchomości handlowe, co przekłada się na 13 z 27 transakcji, przyciągając do Polski 2 nowych inwestorów. W tym roku spodziewamy się kontynuacji zainteresowania parkami handlowymi. Od początku 2024 roku byliśmy już świadkami 2 transakcji tego typu obiektami; w każdej z nich pośredniczył Avison Young.

Obecnie największym wyzwaniem w segmencie parków handlowych jest zabezpieczenie wysokiej klasy projektu w cenie, która zadowoli obie strony. Rock Park w Przeworsku zdecydowanie jest takim aktywem.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing sensoryczny i zmienia doświadczenia zakupowe

Sztuczna inteligencja zmienia oblicze handlu detalicznego, wprowadzając nowy poziom...

W ten weekend sklepy czeka prawdziwy szturm. Polacy ruszą na świąteczne zakupy

Według sondażu, tradycyjnie najwięcej Polaków wybiera się na świąteczne...

Podobne tematy

Usługa InPost Pay będzie dostępna we wszystkich sklepach Grupy CCC – Modivo, CCC oraz e-Obuwie

Wdrożenie usługi InPost Pay obejmie strony internetowe sklepów Modivo,...

CCC przejmuje Shopex – co to oznacza dla branży fashion?

28 stycznia grupa CCC oraz Szopex zawarły umowę dotyczącą...

Polacy chcą niskich cen, ale oczekują też radości z zakupów i nowoczesnych technologii

Wyniki najnowszego badania OC&C Retail Proposition Index 2024 wskazują,...

Akcje detalistów i Black Friday: Czy spowolnienie gospodarcze odbije się na wynikach?

Akcje detalistów w ciągu ostatnich 10 lat radziły sobie...

Od hipermarketów do parków handlowych: Ewolucja nawyków zakupowych Polaków

Od 2020 roku małe i średnie parki handlowe dynamicznie...
00:16:59

Debiut Żabki na GPW: Szybki wzrost kursu na wzór Allegro?

Debiut Żabki wywołuje wielkie emocje. Popyt na akcje został...
00:08:43

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie

Exit mobile version