DRAGO entertainment po udanym debiucie na Rynku Głównym GPW w Warszawie wzmacnia swoje szeregi doświadczonym menadżerem. Podczas NWZ Akcjonariusze zdecydowali o dołączeniu do Rady Nadzorczej spółki Piotra Pągowskiego z funduszu inwestycyjnego Black Pearls VC. Przez ponad 10 lat Piotr Pągowski sprawował tożsamą funkcję w CD Projekt oraz pełnił kierownicze stanowiska w największych międzynarodowych korporacjach.
Piotr Pągowski to doświadczony menedżer. W latach 2011 – 2022 zasiadał w Radzie Nadzorczej spółki CD Projekt, pełnił również istotne stanowiska kierownicze w firmach takich jak Intel, Microsoft i HP.
– Mamy przed sobą ambitne zadania, które wymagają ogromnych nakładów pracy oraz rozwoju kompetencji całego zespołu. Jestem głęboko przekonana, że Piotr Pągowski swoim doświadczeniem wesprze nas w realizacji kluczowych założeń biznesowych oraz rozwojowych w najbliższych latach. – mówi Joanna Tynor, Prezes Zarządu DRAGO entertainment.
DRAGO entertainment 16. października dołączyło do grona spółek notowanych na Głównym Rynku GPW. Spółka ogłosiła również nową strategię rozwoju na lata 2024–2025, która zakłada dalsze prace nad autorskimi grami z segmentu symulator & survival, rozbudowę działalności wydawniczej w oparciu o zewnętrzne tytuły, rozwój kompetencji zespołu DRAGO entertainment oraz rozszerzenie współpracy z zewnętrznymi wykonawcami.
DRAGO entertainment to doświadczony producent i wydawca gier wideo, specjalizujący się w projektach typu symulator. Największy hit sprzedażowy Spółki – Gas Station Simulator, do tej pory notuje bardzo wysoką sprzedaż. Produkcja jest na bieżąco rozwijana, zarówno o darmowe, jak i płatne dodatki. Najnowszym płatnym DLC ma być 'Gas Station Simulator – Tidal Wave’. Jego premiera spodziewana jest w I kwartale 2024 roku.
Równolegle DRAGO entertainment rozwija drugą specjalizację z gatunku survival. Obecnie zespół przygotowuje się do premiery swojego największego tytułu ww. gatunku, jakim jest ‘Winter Survival’. Premiera w wersji Early Access odbędzie się 28 lutego 2024 roku
– Początek przyszłego roku będzie dla nas okresem wytężonej pracy. Nie ukrywam, że mocno liczymy na dobre przyjęcie obu naszych produkcji. Podjęliśmy jednak w ostatnich miesiącach wiele kluczowych decyzji, które znacząco wpłynęły na efekty naszych prac. Mamy również konkretne plany marketingu i promocji, które z pewnością przyniosą wzrost rozpoznawalności naszych tytułów na zagranicznych rynkach. – informuje Piotr Żygadło, COO w DRAGO entertainment S.A.