MARKETINGPolar z nadrukiem logo – jak wybrać odpowiedni?

Polar z nadrukiem logo – jak wybrać odpowiedni?

Polar z nadrukiem logo – jak wybrać odpowiedni?

Odzież firmowa jest cenioną formą promocji marki. Dzięki niej pracownicy stają się jej reklamą i stanowią jej wizytówkę podczas wykonywania swoich obowiązków. Aby jednak wykorzystać pełnię możliwości ubrań firmowych, należy wybrać takie, które będą w pełni funkcjonalne i dopasowane do zadań pracownika. Ważną kategorią są polary z nadrukiem logo, które doskonale łączą względy praktyczne, estetyczne i walory reklamowe. Jak jednak znaleźć ten najlepszy? Podpowiadamy!

Jak wybrać najlepszy polar z nadrukiem logo? 

Wybierając polary z nadrukiem, warto zwrócić uwagę na 3 najważniejsze elementy:

  • materiał, jego gramatura i jakość;
  • logotyp, jego umiejscowienie i dopasowanie wizerunku marki;
  • dopasowanie do stanowiska i potrzeb pracowników.

Jeśli przeanalizujesz każdy z nich, wybierzesz polary, które będą doskonale spełniać swoje zadanie.

Jaki powinien być materiał polaru reklamowego?

Każda osoba planująca zakup polaru, powinna zwrócić uwagę na jego gramaturę. To od niej zależy grubość odzieży i poziom komfortu cieplnego, jaki zapewnia. Zdecydowanie najczęściej wybierane są polary o gramaturze 200 g/m2 – jest to wartość środkowa i takie okrycie sprawdzi się zarówno jako warstwa zewnętrzna, jak i wewnętrzna. Może więc pełnić rolę kurtki lub odzieży, na którą zostanie nałożone coś jeszcze.

Jeśli zależy Ci na najbardziej uniwersalnej odzieży dla pracowników, taki polar reklamowy będzie doskonałym wyborem. Ale gdy wiesz, że polar ma być tylko alternatywą dla koszulki, np. podczas pracy w chłodniejszym miejscu od czasu do czasu, możesz rozważyć gramaturę 100 g/m2. To tzw. setki, które mogą stanowić jedną z warstw lub być noszone samodzielnie – są jednak zdecydowanie cieńsze niż te o gramaturze 200 g/m2.

Zanim zakupisz polary z nadrukiem logo, zastanów się więc nad warunkami, w jakich pracują zatrudnione przez Ciebie osoby. Możesz też zapytać pracowników o ich preferencje – niektórzy mogą bardziej odczuwać chłodne temperatury, inni zaś zadowolą się narzuconą na koszulkę setką. 

Jak stworzyć polar z logiem?

Polar jest odzieżą, która daje duże możliwości reklamowe. Logo lub dowolny nadruk może być umieszczony w kilku miejscach – nie trzeba ograniczać się wyłącznie do jednego. Zazwyczaj logotyp pojawia się na piersi i na plecach, ale chętnie wybieraną opcją jest także tylna część stójki. Warto połączyć ze sobą kilka różnych komunikatów, tworząc przyciągającą wzrok odzież. Może to być np. hasło reklamowe, logo i pasujący do marki rysunek.

Warto dopasować kolor polaru do estetyki marki i kolorów, które znajdują się w jej logotypie. W ten sposób każdy element reklamowy będzie doskonale widoczny. Do jasnych nadruków polecane są ciemne polary i odwrotnie. Pamiętaj jednak, że polar nie musi być jednokolorowy. Popularnym wyborem są modele w dwóch kolorach, np. czarno-czerwone.

Na jaki model polaru się zdecydować?

Polary mogą znacząco różnić się od siebie krojem. Zwróć uwagę na poniższe elementy.

  • Kieszonki – to cenne miejsce do przechowywania wykorzystywanych podczas pracy przedmiotów. Dobrze, aby polar miał przynajmniej dwie duże kieszenie zapinane na suwak. Wiele modeli jest jednak wyposażonych także w dodatkowe kieszonki na piersi, a niekiedy i miejsce do przechowywania znajdujące się wewnątrz bluzy.
  • Suwak – najbardziej praktyczną opcją jest polar z suwakiem na całej długości. Można go łatwo zdjąć, a także nosić w wersji rozpiętej. Takiej opcji nie daje model ze stójką i krótszym suwakiem, jednak na niektórych stanowiskach to właśnie on będzie lepszym wyborem.
  • Kaptur – większość polarów nie posiada kaptura. Jeśli jednak Twoi pracownicy często pracują na zewnątrz w zmiennych warunkach atmosferycznych, taki krój może okazać się bardziej praktyczną opcją.

Wiesz już, na jakie elementy zwrócić uwagę przy wyborem polaru z nadrukiem logo. Przeanalizuj je dokładnie, porozmawiaj z pracownikami i znajdź najlepsze rozwiązania dla swojego biznesu. Powodzenia!

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

warszawa

PwC: bez reform Polska Strefa Inwestycji straci na atrakcyjności dla inwestorów

0
Odpowiednie zmiany legislacyjne mogą umożliwić 25% wzrost inwestycji w ciągu najbliższych 5 lat, jednak ich brak może spowodować ich spadek o 40%, wynika z analizy PwC. Polska Strefa Inwestycji przyczyniła się do wsparcia inwestycji...