wtorek, 29 kwietnia, 2025

YouGov przejmuje Panel Gospodarstw Domowych firmy GfK

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

YouGov, lider na rynku badań opinii, motywacji zakupowych i zwyczajów medialnych konsumentów, przejął Panel Gospodarstw Domowych firmy GfK SE (Consumer Panel Services GfK), wiodącego dostawcy danych i analiz zakupowych gospodarstw domowych w Europie.  Przejęcie, będące częścią długoterminowej strategii rozwoju YouGov, zwiększa obecność firmy w sektorze FMCG i wyznacza nowe standardy w badaniach zachowań i postaw konsumentów. Połączenie obu firm poszerzy ofertę  badań konsumenckich, co  umożliwi klientom YouGov i CPS GfK jeszcze lepsze zrozumienie każdego etapu doświadczenia zakupowego konsumenta – począwszy od tego, co i gdzie kupuje, a skończywszy na tym, dlaczego i jak dokonuje wyborów. 

Umowa poszerza ofertę YouGov, dostarczając unikalne, komplementarne rozwiązania dla sektora FMCG i handlu detalicznego w Europie. CPS GfK prowadzi badania w 16 krajach europejskich, dostarczając dane na temat 18 milionów doświadczeń konsumenckich z ponad 100 000 gospodarstw domowych. Dzięki rozwiązaniom YouGov, dotychczasowych  1100 klientów CPS GfK uzyska dostęp do aktualizowanych na bieżąco informacji o stale rosnącej liczbie konsumentów, a także do badań oglądalności 26 milionów uczestników panelu zarejestrowanych na 55 rynkach.

Inwestycja YouGov w zaplanowany i przemyślany program integracji zapewni płynne przejście klientów i współpracowników CPS GfK,  umożliwiając obu firmom wykorzystanie swoich mocnych stron od samego początku. Transakcja, wyceniona na 315 milionów euro, przyspiesza długoterminową strategię YouGov polegającą na dalszym inwestowaniu w technologię, produkty i platformy, przy jednoczesnym poszerzaniu paneli badawczych i finalizowaniu przejęć, które zwiększą zakres geograficzny i pulę danych.

Steve Hatch, prezes zarządu YouGov: To niezwykły moment, w którym zespół ekspertów  YouGov łączy się z CPS GfK. To ważny krok w realizacji naszej misji udzielania głosu konsumentom i pomagania organizacjom w podejmowaniu lepszych decyzji. YouGov i CPS GfK wspólnie wykorzystają i uzupełnią swoje mocne strony, aby stawić czoła wyzwaniom stojącym przed branżą. Razem, wyznaczamy przyszłość badań rynkowych. Dzięki połączeniu 60-letniego doświadczenia CPS GfK w dostarczaniu najwyższej jakości danych o zachowaniach konsumentów i wiodących na rynku danych YouGov o ich motywacjach, nasi klienci będą mogli w pełni zrozumieć, co myślą, czego chcą, co i dlaczego kupują konsumenci na całym świecie. Będziemy inwestować i rozwijać możliwości, aby stać się liderem w dostarczaniu danych zakupowych, marketingowych i opinii konsumentów. Dzięki wspólnym rozwiązaniom, połączone siły obu firm pozwolą nam jeszcze lepiej spełniać potrzeby naszych klientów i partnerów.

Stefan Heremans, prezes CPS GfK: Przejęcie CPS GfK przez YouGov to przełomowy moment dla CPS GfK, naszych klientów oraz sektora FMCG i handlu detalicznego w całej Europie. Od ponad 60 lat CPS GfK zapewnia klientom zrozumienie każdego etapu doświadczenia kupującego. Choć stajemy się częścią rodziny YouGov, nasi klienci mogą oczekiwać takiej samej jakości danych, z której zawsze korzystali. Cieszymy się jednak, że unikalne dane YouGov na temat opinii, motywacji, potrzeb i zwyczajów medialnych konsumentów jeszcze bardziej pogłębią naszą relację. CPS GfK i YouGov mają wiele wspólnego – w tym wysokiej jakości panele badawcze, w których miliony konsumentów dzielą się z nami swoimi opiniami oraz  dane, które dostarczają klientom solidną wiedzę. Czekamy na inwestycje w naszą platformę, produkty i panelistów, aby zapewnić naszym klientom najbardziej kompleksowy wgląd w doświadczenia konsumentów w regionie. Jesteśmy podekscytowani tym nowym rozdziałem w naszej wieloletniej historii, który pozwoli nam tworzyć jeszcze większą wartość dla ludzi i firm na całym świecie.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Transition Technologies PSC otwiera oddział w Wielkiej Brytanii

Transition Technologies PSC (TT PSC) uruchomił spółkę w Wielkiej...

XTPL podsumowuje 2024 rok i utrzymuje perspektywy wzrostu dzięki wdrożeniu przemysłowemu

XTPL wygenerował w 2024 roku 13,7 mln zł przychodów...

Bioceltix złożył wniosek do EMA o dopuszczenie leku BCX-EM na zapalenie stawów u koni

Kolejny ważny moment w historii Bioceltix. Giełdowa spółka...

Strategiczne kontrakty B-Act w Ukrainie – polska firma zaangażowana w odbudowę po katastrofie w Nowej Kachowce

B-Act, notowana na NewConnect spółka konsultingowo-inżynieryjna podpisała umowy na...

Polski fundusz Smartlink inwestuje w brytyjską spółkę Nanovery i jej przełomowe nanoroboty

Polski fundusz Smartlink inwestuje 0,5 mln GBP w Nanovery...

Podobne tematy

Marketing sensoryczny w metawersie: Czy wirtualne zakupy mogą angażować wszystkie zmysły?

Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość...

Pilotaż zakończony sukcesem – Poczta Polska rusza z modernizacją kolejnych placówek

W pierwszym kwartale 2025 roku Poczta Polska rozpoczyna proces...

Compensa wdraża AI, by zwiększyć efektywność o 75%

Compensa, jeden z liderów polskiego rynku ubezpieczeń majątkowych, wprowadza...

Michał Wrzesiński ponownie prezesem WeNet Group S.A.

Z dniem 3 lutego br. Michał Wrzesiński ponownie objął...

Automatyzacja w medycynie – jak nowoczesne systemy IT rewolucjonizują placówki zdrowotne?

Sektor ochrony zdrowia stawia na rozwój technologiczny, a automatyzacja...

Medical Inventi zdobywa ochronę znaku towarowego FlexiOss® w USA

Biotechnologiczna spółka Medical Inventi otrzymała od Urzędu Patentowego i...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie

Exit mobile version