KATEGORIA

E-COMMERCE

Pandemia zachęca do zakupów w Internecie. Warto zadbać, aby były bezpieczne

Wprowadzenie w Polsce stanu epidemii i związane z tym obostrzenia w funkcjonowaniu m.in. galerii handlowych spowodowały przeniesienie części handlu do Internetu. Choć w obecnej sytuacji zakupy...

Wielkanoc w tym roku będzie skromna

Blisko połowa Polaków chce odłożyć świąteczne zakupy na ostatnią chwilę. 77% planuje je zrobić w sklepach stacjonarnych, głównie w dyskontach. Ponad 80% będzie szukać...

W dobie epidemii koronawirusa firmy kierują się w stronę sprzedaży internetowej. O czym należy pamiętać

Ogłoszona pandemia wirusa SARS-Cov-2 wywołującego chorobę COVID-19 wymusiła podjęcie przez Rząd trudnej decyzji o wprowadzeniu stanu zagrożenia epidemicznego, co pociągnęło za sobą duże zmiany...

Spowolnienie gospodarcze i wpływ koronawirusa na e-commerce

Niemal każdy sektor światowej gospodarki odczuwa skutki biznesowe związane z koronawirusem, czyli COVID-19. Zauważalne są nie tylko gwałtowne spadki na giełdach, których efektem jest...

Jak e-handel zrewolucjonizował prawa konsumenta?

15 marca 1962 roku John F. Kennedy określił cztery podstawowe prawa konsumentów: prawo do informacji, wyboru, bezpieczeństwa oraz reprezentacji. Powszechne wykorzystanie Internetu zmieniło...

Cyberprzestępcy podszywają się pod Allegro. Jak nie dać się oszukać?

W ostatnim czasie na skrzynki mailowe Polaków docierają informacje o możliwym zablokowaniu konta w serwisie Allegro.pl z powodu rzekomego nieuregulowania płatności. To kolejna akcja...

Branża elektroniczna i Federacja Konsumentów ostrzegają, jak bezpiecznie kupować w sieci

Związek Cyfrowa Polska oraz Federacja Konsumentów wspólnie przestrzegają klientów, jak nie paść ofiarą oszustów internetowych kupując sprzęt elektroniczny w sieci. Apel ma związek z...

Zakupy spożywcze podbiją sieć w 2020 r.?

Markety spożywcze długo walczyły o wejście w handel internetowy, pokonując szereg barier. Na 2020 r. zapowiada się ekspansję sektora e-grocery, która zmieni nawyki zakupowe...

Czy polski e-commerce jest przygotowany na Brexit?

Z dniem 1 lutego Wielka Brytania przestanie być członkiem Unii Europejskiej i rozpocznie się okres przejściowy, trwający cały 2020 rok. Ministerstwo Finansów zaznacza, że...

Co Polacy kupują na Święta?

Szał świątecznych zakupów trwa, przez sklepy przewijają się tłumy odwiedzających, a platformy internetowe obsługują rekordowe ilości zamówień. Grudzień co roku stanowi intensywny okres przygotowań...

E-Handel na celowniku hakerów – zagrożenia sezonu sprzedażowego

Ataki na e-sklepy i ich klientów to pełna gama e-przestępstw. Od „odmowy usługi” (DoS), która zamyka możliwość generowania przychodu, do kampanii typu ransomware, poprzez...

Black Friday, czyli wyzwanie dla całej branży e-commerce

Dni wyprzedażowe w dużej mierze niosą za sobą szereg wyzwań, przed którymi staje branża e-commerce. Trudno oczywiście przewidzieć dokładne wyniki sprzedaży, ale tendencja zwyżkowa...

Czy bezpośredni kontakt to nowy luksus? Czyli o nowym trendzie na bycie offline

Coraz częściej mówi się, że millenialsi urodzili się z telefonem komórkowym w ręku. Osoby te praktycznie nie pamiętają świata bez internetu. W czasach natłoku...

Automaty do odbioru przesyłek kurierskich w centrach handlowych

Współpraca z sieciami handlowymi stanowi wiodący obszar działalności każdego operatora, który etapowo rozwija własne możliwości biznesowe, a także otwiera się na nowe lokalizacje, umożliwiające...

Automaty do odbioru przesyłek a rozwój sektora e-commerce

Obawy konsumentów przed zbyt wysokimi kosztami dostawy wiążą się bezpośrednio z wyzwaniami ostatniej mili kurierskiej. To właśnie na końcowym odcinku łańcucha dostaw najbardziej koncentrują...

Jak usprawnić sklep internetowy – marketing i logistyka

Silna konkurencja pomiędzy sklepami internetowymi sprawia, że klienci są coraz bardziej wymagający i coraz mniej niedociągnięć są w stanie wybaczyć. Oczekują już nie tylko...

Rośnie sprzedaż sprzętu poleasingowego

Firmy handlujące takim asortymentem zanotowały wzrosty nawet o kilkadziesiąt procent w ciągu roku. Klientów przyciąga bardzo dobry stosunek ceny do jakości, zwłaszcza w przypadku...

Jak stworzyć dobry sklep e-commerce

Polski rynek e-commerce stale się rozrasta i według ostatniego raportu BISNODE osiągnął już wartość ok. 40 mld złotych. Powstaje coraz więcej sklepów, co jest...
Exit mobile version