Nowe badanie, przeprowadzone w ramach europejskiego projektu SHERPA, wskazuje, że cyberprzestępcy skupiają się głównie na manipulowaniu już istniejącymi systemami sztucznej inteligencji. Celem atakujących są...
Współpraca z sieciami handlowymi stanowi wiodący obszar działalności każdego operatora, który etapowo rozwija własne możliwości biznesowe, a także otwiera się na nowe lokalizacje, umożliwiające...
Słyszałeś, że monitoring pojazdów to sposób na obniżenie wydatków związanych z zarządzaniem flotą i zastanawiasz się, jak to działa? Doświadczenia wielu przedsiębiorców pokazują, że...
To, że sytuacje biznesowe wymagają stosownego zachowania, przyjmujemy raczej za oczywiste. A jednak coraz rzadziej używa się sformułowania „savoir-vivre”, które może kojarzyć się ze...
Pod względem łatwości prowadzenia biznesu czy dostępu do finansowania dla start-upów Warszawa nieznacznie odbiega od europejskiej średniej – wynika z badania „European Start-up Survey”...
Obawy konsumentów przed zbyt wysokimi kosztami dostawy wiążą się bezpośrednio z wyzwaniami ostatniej mili kurierskiej. To właśnie na końcowym odcinku łańcucha dostaw najbardziej koncentrują...
Zadowoleni klienci są kluczem do sukcesu każdego biznesu, niezależnie od tego, czy chodzi o małą firmę czy międzynarodowego giganta. Cel zawsze jest taki sam,...
W ramach programu Polska Bezgotówkowa przedsiębiorca może otrzymać darmowy terminal bez abonamentu. Jakie warunki trzeba spełnić i co zrobić by otrzymać urządzenie za 0...
Wirtualne karty lojalnościowe, karty podarunkowe, kupony rabatowe, czy bilety elektroniczne stają się standardem. Prezentujemy rozwiązanie, które ułatwi nam odczyt kart przechowywanych w tzw. wirtualnym...
Designer Outlet w Piasecznie pod Warszawą jako jedyne centrum handlowe w Polsce umożliwia klientom spoza UE natychmiastowy zwrot podatku za zakupy na miejscu,...
Silna konkurencja pomiędzy sklepami internetowymi sprawia, że klienci są coraz bardziej wymagający i coraz mniej niedociągnięć są w stanie wybaczyć. Oczekują już nie tylko...
Pracownicze Plany Kapitałowe mają zachęcić Polaków do regularnego, długoterminowego oszczędzania. Żeby tak się stało działy HR muszą już teraz odpowiednio przygotować się do wdrożenia...
O tym, że lepsze zrozumienie klienta przekłada się na wzrost jego satysfakcji i wyższe przychody wiadomo nie od dziś. Cyfrowa transformacja pozwoliła firmom na...
Kluczem do sukcesu na współczesnym rynku jest umiejętne dotarcie do konsumentów przez uwzględnianie ich potrzeb. Neuromarketing - poprzez śledzenie procesów podejmowania decyzji przez klientów...
Z zestawienia przygotowanego przez The World Economic Forum Future of Jobs wynika, że analitycy danych oraz data scientists zajmują miejsca w czołówce najbardziej pożądanych...
Prowadzenie własnej firmy może być obarczone ryzykiem i problemami, które często doprowadzają biznes do trudności finansowych. Zaledwie w pierwszym kwartale 2019 r. upadłość ogłosiło...
Firmy handlujące takim asortymentem zanotowały wzrosty nawet o kilkadziesiąt procent w ciągu roku. Klientów przyciąga bardzo dobry stosunek ceny do jakości, zwłaszcza w przypadku...
Eventy firmowe to starannie opracowane i przygotowane wydarzenia, które przedsiębiorstwa z reguły organizują dla swoich pracowników, partnerów biznesowych oraz klientów. Ich zadaniem jest pomoc...
Detaliści nieustannie mierzą się z wymaganiami, stawianymi przez współczesnych konsumentów – to ich upodobania i preferencje kształtują trendy w branży retail. Właściciele sklepów, chcąc...
Prowadzenie działalności gospodarczej związanej ze sprzedażą towarów lub usług wiąże się z koniecznością posiadania kasy fiskalnej. Wie o tym dobrze każdy przedsiębiorca.
Nie da się...
Założony w 1919 r. Chartered Institute of Management Accountants (Instytut Rachunkowości Zarządczej CIMA) jest czołową i jednocześnie największą światową organizacją zrzeszającą specjalistów z dziedziny...
Zważywszy na tempo zmian w dziedzinie jedzenia i oczekiwań konsumentów, trudno jest przewidzieć jak będzie kształtować się rynek za kolejne 10-20 lat. Jest wiele...
W zeszłym roku liczba promocji jabłek w gazetkach była prawie dwukrotnie większa niż rok wcześniej. Natomiast średnia cena promocyjna spadła zaledwie o 3 grosze...
Polski rynek e-commerce stale się rozrasta i według ostatniego raportu BISNODE osiągnął już wartość ok. 40 mld złotych. Powstaje coraz więcej sklepów, co jest...
Schematyczne odpisywanie na e-maile, kolejne zimne telefony, monotonne wciskanie do lejka, targowanie się, stosowanie trików sprzedażowych i finalnie jeden domknięty lead - brzmi znajomo?...
Nazwa firmy, usługi czy produktu, to pierwszy komunikat, jaki marka wysyła w świat. Klient, który ma do wyboru dwa produkty o zbliżonych cenach, prędzej...