FIRMYMilisystem publikuje wyniki za I kwartał 2024 r.

Milisystem publikuje wyniki za I kwartał 2024 r.

Milisystem publikuje wyniki za I kwartał 2024 r.

Milisystem, podmiot z branży obronności i strzelectwa, w minionym kwartale zakończył fazę testową nowych replik broni krótkiej o napędzie elektrycznym, co ma być istotną przewagą konkurencyjną w nadchodzącym sezonie sprzedażowym. Spółka przygotowuje się na znaczący wzrost sprzedaży w III i IV kwartale br., przez co w ostatnim czasie skupiała się na udoskonaleniu swojego produktu, aby spełniał nowe wymagania konkursu „Strzelnica w powiecie 2024”. W I kwartale br. Milisystem nie podpisał jednak nowych kontraktów na sprzedaż swojego trenażera strzeleckiego, co wiązało się ze stratą netto w wysokości 600 tys. PLN.

Stale monitorujemy bieżącą sytuację na rynku i w odpowiedni sposób na nią reagujemy. W minionym kwartale przygotowywaliśmy się do nadchodzącego sezonu sprzedażowego, który przewidujemy na III i IV kwartał br. Udoskonalaliśmy nasz produkt, aby w pełni spełniał wymagania konkursu „Strzelnica w powiecie 2024” oraz żebyśmy zwiększyli jeszcze bardziej naszą konkurencyjność na rynku. Spodziewamy się bardzo dobrej sprzedaży naszych trenażerów w następnych miesiącach – mówi Jan Kempara prezes zarządu Milisystem SA.

Spółka zaznacza, że w ostatnim czasie obserwuje zwiększoną liczbę postępowań przetargowych w ramach programu „Olimpia” dofinansowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, co powinno w najbliższej przyszłości przełożyć się na zamówienia od generalnych wykonawców przyszkolnych hal sportowych, którzy będą zobowiązani do dostarczania strzelnic laserowych w nowo wybudowanych obiektach. Zarząd przewiduje także znaczne zwiększenie sprzedaży w związku z programem „Strzelnica w powiecie 2024”.

Wciąż widzimy bardzo duży potencjał we współpracy przy programach dofinansowywanych przez Ministerstwa. Zeszły rok i pierwsze zrealizowane kontrakty w tym zakresie pozwoliły nam zdobyć cenne doświadczenie, które zaprocentuje w drugiej połowie tego roku w postaci znaczącego wzrostu sprzedaży. W celu dywersyfikacji portfolio klientów i zwiększenia przychodów, oprócz prac związanych z realizacją wspomnianych programów, jesteśmy także w kontakcie z innymi potencjalnymi klientami
z innych branż. Mam nadzieję, że będziemy mogli w kolejnych kwartałach zakomunikować w tym zakresie pozytywne informacje
– dodaje Jan Kempara.

Milisystem chcąc poszerzyć grupę odbiorców, pod koniec zeszłego roku nabył 50 proc. udziałów w firmie GGO Defence, która posiada koncesję na prowadzenie działalności w tzw. obrocie specjalnym.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

chiny

Chiny: od „cudownego wzrostu” do nowej rzeczywistości

0
Chiny potrzebują nowych źródeł wzrostu – sektor nieruchomości: od bohatera do zera, spowolnienie inwestycji zagranicznych (w grę wchodzą zarówno krótkoterminowe czynniki taktyczne, jak i długoterminowe czynniki strukturalne) Popyt zagraniczny: rola Chin jako krytycznego...