MOTORYZACJANowy Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+

Nowy Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+

-

Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+ to samochód, który zadowoli nawet najbardziej wymagających kierowców. Dzięki zwiększonej mocy, zaawansowanej aerodynamice i ulepszonemu układowi chłodzenia, nowy model oferuje niezrównane osiągi i dynamikę jazdy. Jednocześnie, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym i komfortowemu wnętrzu, sprawdzi się doskonale w codziennym użytkowaniu. To prawdziwy majstersztyk inżynierii motoryzacyjnej, który z pewnością podbije serca miłośników prędkości i luksusu.

tłumaczenia biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl

Nowy Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+

Mercedes-AMG ponownie podnosi poprzeczkę w segmencie samochodów sportowych, prezentując na Festiwalu Prędkości w Goodwood najnowszego członka rodziny AMG GT – Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+. Ten wyjątkowy model to prawdziwa gratka dla pasjonatów motoryzacji, łącząca potężne osiągi, zaawansowaną aerodynamikę oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne.

Zwiększona moc i osiągi

Sercem nowego AMG GT 63 PRO jest 4,0-litrowy silnik V8 biturbo, generujący imponującą moc 450 kW (612 KM) oraz moment obrotowy wynoszący 850 Nm. Dzięki temu samochód osiąga prędkość maksymalną 317 km/h i przyspiesza od 0 do 200 km/h w zaledwie 10,9 sekundy, co jest wynikiem o 0,5 sekundy lepszym niż jego poprzednik – AMG GT 63. Ulepszenia te zostały osiągnięte dzięki dostosowaniu jednostki sterującej silnika, co przekłada się na jeszcze bardziej dynamiczne przyspieszenie i wyższe osiągi na torze wyścigowym.

Optymalizacja aerodynamiki

Aerodynamika odgrywa kluczową rolę w nowym modelu. Przeprojektowany przedni pas z dodatkowymi deflektorami powietrza z włókna węglowego oraz aktywny profil aerodynamiczny w podwoziu znacząco redukują siłę nośną na przedniej osi. Dodatkowo, zmniejszenie aerodynamicznej siły nośnej na przedniej osi o ponad 30 kilogramów oraz dodatkowe owiewki na podwoziu, inspirowane modelem Mercedes-AMG ONE, poprawiają precyzję kierowania i stabilność pojazdu.

Zaawansowane chłodzenie

Aby zapewnić optymalną wydajność, inżynierowie AMG wzmocnili układ chłodzenia, wprowadzając dodatkowe wloty powietrza oraz aktywne elementy chłodzące. Nowe chłodnice dyferencjałów oraz skrzynia rozdzielcza w napędzie na cztery koła AMG Performance 4MATIC+ są teraz aktywnie chłodzone, co pozwala na lepsze odprowadzanie ciepła i zwiększa ogólną wydajność układu napędowego.

Komponenty i wyposażenie

Standardowy ceramiczny układ hamulcowy AMG, wyposażony w największe dostępne tarcze ceramiczne o średnicy 420 mm, zapewnia niezrównaną siłę hamowania i trwałość. Lekkie, 21-calowe kute obręcze kół AMG Performance w kolorze Himalaya grey matt, w połączeniu z oponami Michelin Pilot Sport 5 lub opcjonalnie Michelin Pilot Sport Cup 2R Cup, gwarantują doskonałą przyczepność i stabilność.

Komfort i technologia

Mercedes-AMG GT 63 PRO łączy wyjątkowe osiągi z komfortem codziennego użytkowania. Nowy model oferuje przestronne wnętrze z opcjonalnym układem miejsc 2+2 oraz zaawansowane technologicznie komponenty, takie jak zawieszenie AMG ACTIVE RIDE CONTROL z aktywną stabilizacją przechyłów i skrętną tylną osią. Wszystko to sprawia, że nowy AMG GT 63 PRO jest równie skuteczny na torze wyścigowym, jak i w codziennej jeździe.

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

lekarz medycyna technologia

Polski rynek ochrony zdrowia na fali wzrostu – EY prognozuje roczny wzrost o 11%...

0
Z analizy firmy EY wynika, że polski rynek świadczenia usług z zakresu opieki zdrowotnej będzie do 2028 roku rósł w tempie - 11 proc. rocznie. Rozwój stymuluje rosnące finansowanie publiczne i prywatne, które jest...
Exit mobile version