W Pradze został otwarty pierwszy czeski sklep HalfPrice, w którym klienci znajdą szeroką gamę produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach. Sieć obecna jest również w Polsce, gdzie działa 27 punktów, a także na Węgrzech oraz w Austrii. Pod koniec roku marka pojawi się w Chorwacji. Jesienią zadebiutuje natomiast jej sklep online.
HalfPrice to nowoczesny koncept sklepów w kategorii off-price, który oferuje szeroki wybór produktów popularnych brandów w atrakcyjnych cenach. W różnorodnym asortymencie klienci znajdą: odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.
– Od początku istnienia marki HalfPrice zapowiadaliśmy, że jednym z naszych strategicznych celów jest rozwój działalności poza granicami Polski. Konsekwentnie realizujemy ten plan. Stąd start w Czechach, które są już kolejnym rynkiem w Europie, na którym debiutuje nasza sieć – mówi Adam Holewa, Prezes Zarządu HalfPrice.
Pierwszy czeski HalfPrice został otwarty w Pradze w galerii Praga Harfa. – Mieszkańcy Pragi znajdą tutaj bogatą ofertę modową, artykułów wyposażenia wnętrz oraz produktów dla dzieci. Podobnie jak w innych punktach, także tutaj oferta będzie uzupełniana na bieżąco i dostosowywana do preferencji czeskich klientów – mówi Malwina Winter, Wiceprezes Zarządu HalfPrice ds. Zakupów.
HalfPrice w Pradze jest 30. sklepem marki (dzisiaj otworzyła ona także punkty w Łodzi i Pruszkowie), w tym trzecim zagranicznym. Jesienią planowany jest również start dwóch kolejnych salonów w Austrii, a pod koniec roku pierwszego sklepu w Chorwacji. Do końca roku sieć HalfPrice uruchomi sprzedaż internetową.
– Nasze dotychczasowe doświadczenia pokazują, że HalfPrice cieszy się dużym zainteresowaniem klientów na każdym rynku, na którym się pojawia. Jest to przede wszystkim wynik bogatej oferty, ale także nowej jakości usług w prężnie rozwijającej się kategorii off-price – mówi Joanna Czyżewska, Wiceprezes Zarządu HalfPrice ds. Sprzedaży.