KATEGORIA

BIZNES

Alkohole – w ogniu definicji i przepisów

Przeciętnemu klientowi może się wydawać, że to, jak dany alkohol zostanie nazwany, zależy wyłącznie od „widzimisię” producenta. Tak jednak nie jest, a już wkrótce...

CENTEO stworzyło panel reklamodawcy dla Ceneo.pl. Pełna automatyzacja oparta o dane

Eksperci z Sembot.com powołali do życia CENTEO. Pod tą nazwą kryje się aplikacja automatyzująca proces sprzedaży na Ceneo.pl oraz agencja świadcząca usługi z zakresu...

Bony do restauracji w ramach benefitów

Bony jako benefit pracowniczy przeżywają w pandemii prawdziwy renesans. Pracownicy coraz wyżej cenią sobie bowiem świadczenia, które poprawiają ich domowy budżet. Dostrzegając te trendy...

Cyberprzestępcy czekają na sezon wyprzedażowy. Jak nie dać się oszukać podczas zakupów online?

Pandemia koronawirusa wyraźnie wpłynęła na globalny rynek sprzedaży detalicznej. 43% placówek handlowych stworzyło od podstaw lub rozbudowało swoją infrastrukturę e-commerce. Również dla wielu klientów...

Jak skutecznie przeprowadzić postępowanie restrukturyzacyjne

Na mocy przepisów tarcz antykryzysowych, przedsiębiorcy mający problemy finansowe otrzymali niezwykle użyteczne narzędzie ułatwiające przeprowadzenie procesu restrukturyzacji.   Tym narzędziem jest uproszczone postępowanie restrukturyzacyjne. Może...

Przemysł młynarski podczas drugiej fali pandemii – problemy i zagrożenia

Mąka, kasze czy płatki zbożowe to jedne z podstawowych filarów naszego codziennego żywienia, tym bardziej, że są to produkty które możemy przechowywać przez dłuższy...

Świętokrzyskie: przedsiębiorcy targowi – jedną nogą w grobie

O wprowadzenie korzystnych zapisów dla firm około targowych – zwraca się w ich imieniu do świętokrzyskich parlamentarzystów Karol Salawa – przedsiębiorca  z podkieleckich Chęcin,...

Czy przedświąteczne zakupy zrobimy w niedzielę?

To kolejny rok z coraz większą liczbą niedziel niehandlowych. Podczas kryzysu pandemicznego ta wolna od zakupów niedziela stwarza coraz większe problemy. Przede wszystkim prowadzi...

Bielsko-Biała – miasto, które przyciąga inwestorów

Bielsko-Biała może poszczycić się drugim najwyższym wskaźnikiem zarejestrowanych firm na 1000 mieszkańców w województwie śląskim – wynika z raportu pt. „Atrakcyjność inwestycyjna Bielsko-Białej” przygotowanego...

Jak pandemia zmieni Black Friday

Z promocji przygotowanych na Black Friday skorzystać ma aż 74% Polaków. Dla wielu 27 listopada istotne będzie wsparcie lokalnych biznesów. Czy uda się pobić...

Rozwiązanie problemu ciągłości pracy w firmie podczas epidemii

Na koniec października liczba osób objętych kwarantanną sięgała 500 tys., co dla wielu przedsiębiorstw oznacza problem z dostępem do pracowników. Druga fala pandemii koronawirusa...

Digitalizacja to szansa dla firm dotkniętych pandemią

W zgodnej opinii ekspertów i praktyków biznesu konsekwencji gospodarczych pandemii nie można było przewidzieć. Dlaczego więc bardzo wielu przedsiębiorców jest na tę zmianę przygotowanych...

Ekonomia subskrypcji – wady i zalety dla producentów i konsumentów

Producenci oprogramowania coraz chętniej opierają swoje modele biznesowe na subskrypcjach. Już od lat w tej formie dostępne są takie produkty jak pakiet Office firmy...

Zakupy w Black Friday i Cyber Monday groźniejsze niż kiedykolwiek

Już tylko 10 dni dzieli nas od słynnego szaleństwa zakupów - Black Friday, a odnotowano aż 80 proc. wzrost ataków phishingowych przeciwko użytkownikom sieci,...

Oszuści wykorzystują zakupowy szał

Listopadowe wyprzedaże już się rozpoczęły. To idealny moment dla przestępców, którzy tworzą coraz więcej fałszywych sklepów internetowych, kusząc klientów atrakcyjnymi cenami. Uważaj! Przed nami...

Rynek Apteczny w Polsce- Kluczowe fakty i liczby

Według stanu na wrzesień 2020 roku w Polsce działało 12 312 aptek ogólnodostępnych czyli o 1 253 mniej niż w czerwcu roku 2017 roku,...

Przetestowane na Śląsku rozwiązanie pomoże przedsiębiorcom w całej Polsce?

Bezpłatne porady i konsultacje w zakresie prawa, finansów, podatków, księgowości, kadr i restrukturyzacji przedsiębiorstwa, a nawet marketingu czy reklamy – tak działa Centrum Wsparcia...

Czy gospodarka ma już szczepionkę na koronawirusa?

Pod pewnymi względami październik był podobny do marca: w połowie miesiąca wzrost zakażeń koronawirusem doprowadził do drastycznych ograniczeń gospodarczych. Dane o aktywności mikroprzedsiębiorców wskazują, że...

„Spotkajmy się w połowie drogi”, czyli jak wybrać lokalizację dla firmy?

Doświadczeni doradcy na rynku nieruchomości mają w zwyczaju powtarzać, że przy wyborze nowego biura kluczowe znaczenie mają 3 zasadnicze czynniki: lokalizacja, lokalizacja oraz lokalizacja....

Jak płatności internetowe zrewolucjonizowały zakupy w internecie?

Bezpieczne i szybkie płatności internetowe, które dziś stały się dla nas chlebem powszednim, jeszcze dwadzieścia lat temu wydawały się odległym marzeniem. Jak zmieniał się...

Prawie 90% Polaków nie nosi rękawiczek ochronnych podczas zakupów spożywczych

Z badania postaw konsumenckich wynika, że we wrześniu i w październiku br. blisko 90% Polaków nie nosiło rękawiczek ochronnych podczas zakupów spożywczych. Prawie połowa...

Rozwój e-commerce zmienia oblicze transportu drogowego

Według danych zawartych w raporcie „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” przygotowanym wraz z Izbą Gospodarki Elektronicznej już 73% internautów robi zakupy online,...

Pandemiczny Black Friday. Czego Polki i Polacy będą szukali w sieci?

W zeszłym roku już 3 na 4 Polaków deklarowało robienie zakupów w Black Friday – był to jeden z najlepszych wyników w Europie. Według...

Ericsson Radio Tech Day – 5G z Polski dla Europy

„Tylko odważne decyzje w kierunku 5G doprowadzą do prawdziwych przemian społecznych. 5G to nie tylko rozwój technologiczny, ale zmiana filozofii działania” – powiedział Mischa...

Biznes wciąż liże rany. Marketerzy są „ostrożnie optymistyczni” i zaczynają odmrażać budżety

Walka z kryzysem COVID-19 to pojedynek bokserski. Mamy już za sobą pierwsze rundy i kilka potężnych ciosów, jakie musiał przyjąć biznes. Na szczęście wiele...

Budowanie wartości łańcucha dostaw – sześć złotych zasad

Ewolucja europejskiego rynku logistycznego następuje w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów oraz aktualnie poszukiwane usługi i wartości. Rynek jest obecnie większy, szybszy, bardziej złożony i...

Dotychczas zakładanie spółki komandytowej miała wiele zalet

Dotychczas zakładanie spółki komandytowej miała wiele zalet. Czy tak pozostanie? Czy będziesz musiał płacić więcej podatku? Co to jest spółka komandytowa? Kim są komandytariusz...

Customer Experience z pandemią w tle

Według najnowszego raportu opracowanego przez KPMG, aż 79% konsumentów martwi się obecnie o globalną sytuację ekonomiczną. Jednocześnie, wszystkie kraje ujęte w badaniu, w tym...

Mikrobiznes we wrześniu z dobrymi wynikami, co z październikiem?

We wrześniu mikrofirmy wystawiły faktury o wartości netto o 19 wyższej niż w sierpniu. Właściciele małych biznesów nie tylko zakładają nowe przedsiębiorstwa – prawie...

Polski handel walczy z pandemią COVID-19. Jak branża będzie dalej się rozwijać?

Jakie wyzwania dla polskiego handlu przyniosła pandemia COVID-19? Jak w tym czasie zmieniały się zwyczaje zakupowe Polaków? Czym charakteryzuje się polski korona-konsument? Na te...

Czy promocje w polskich sklepach są skuteczne? Wyniki badania polskiego rynku retail

Wątek zarządzania promocjami dokładnie analizujemy w naszym najnowszym raporcie „Optymalizacja i zarządzanie promocją w branży handlowej w Polsce”, który powstał na bazie badania przeprowadzonego...

Sprzedajesz produkty w Internecie? Nie daj się okraść

Wszystkie oszczędności na koncie znikają w kilka minut? To możliwe. Oszuści korzystają z nowej metody wyłudzenia pieniędzy z popularnych platform sprzedażowych typu OLX, Allegro...

Gdzie kupisz najtańszy papier toaletowy?

Z ogólnopolskiej analizy cen detalicznych, wykonanej przez Hiper-Com Poland i Grupę AdRetail, wynika, że Polacy kupują papier toaletowy najtaniej w dyskontach, a najdrożej –...

Organizacja biura i pracy – dzisiejsze wyzwania

Wyzwania związane z pandemią koronawirusa zrewolucjonizowały tradycyjny model pracy. – W efekcie rola biura ewoluuje – przed COVID ważne było budowanie społeczności. Dziś bardziej...

Polacy sceptycznie oceniają deklaracje firm o zrównoważonym rozwoju

Jak pandemia wpłynęła na rynek mody oraz na popyt na ubrania i akcesoria? W skrócie: nastąpiło mocne wyhamowanie. Prognozy Boston Consulting Group wskazują, że...

Jak pozyskiwać środki z venture capital?

Fundusze venture capital dają wiele możliwości start-upom i młodym firmom, dzięki którym mogą one zyskać nie tylko zastrzyk pieniędzy na rozwój innowacyjności, ale także...

Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handel

Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza również w świat zakupów. W Stanach Zjednoczonych co dziesiąta...

Jak być skutecznym sprzedawcą w trudnych czasach?

Ten rok mocno daje się we znaki polskim przedsiębiorcom, zmuszając ich do zastosowania nowych narzędzi, które pomogą na nowo odnaleźć się w trudnym otoczeniu....

Customer experience w erze post-covid. Czy sklepy stacjonarne starają się teraz bardziej?

Sklep dopasowany do potrzeb zakupowych odbiorcy, oferujący indywidualne podejście, oferty oraz nieszablonową komunikację – to sprawdzona strategia zarówno w branży detalicznej, jak i e-commerce....

Customer Experience i projektowanie doświadczeń klienta w czasie pandemii

Jeszcze do niedawna Customer Experience był dość bezpiecznym i pozytywnym elementem budowania relacji z klientem w przestrzeni publicznej. Firmy skupiały się głównie na pielęgnowaniu...

Dostawa w pandemii – igranie z losem czy bezpieczny proceder? Raport UXalliance

W czasie lockdownu, aplikacje umożliwiające zamawianie produktów przez internet i ich niemal natychmiastową dostawę do domu ułatwiły życie milionom ludzi na całym świecie, którzy...

Na czym polega odroczona płatność? Jak zrobić zakupy online, nie płacąc za nie od razu?

Konkurencja między sklepami internetowymi rośnie. To wszystko powoduje, że klienci mogą skorzystać z coraz liczniejszych promocji. Co zrobić, gdy wymarzony produkt jest oferowany w...

5 trendów, dzięki którym firmy zyskują w kryzysie

Lockdown, globalna pandemia oraz niepewna sytuacja gospodarcza wymogły na wielu firmach zmianę modelu działania. Niektóre biznesy zostały sparaliżowane przez COVID-19, ale nie wszystkie....

Co pozostawi po sobie pandemia?

Pandemia COVID-19 wpłynęła niemal na każdy aspekt naszego życia. Szczególnie odczuł to szeroko rozumiany biznes. Przymusowe zamknięcie biur, a także konieczność oddelegowania pracowników na...

Jak pandemia wpływa na nastroje i nawyki zakupowe Polaków?

Pandemia zmieniła nie tylko oblicze globalnej gospodarki i biznesu, ale przede wszystkim codzienność każdego z nas. Porównując jej oddziaływanie na życie i podejmowanie decyzji...

Branża e-commerce na zachodzie rośnie w siłę i rekrutuje polskich pracowników

Pandemia Covid-19 spowolniła globalną gospodarkę i dotknęła niemal każdą branżę w Polsce i Europie. Podczas, gdy większość firm nadal zmaga się ze skutkami zamrożenia...

Jak zbudować innowacyjne biuro rachunkowe

Dzięki korzystaniu z usług profesjonalistów przedsiębiorcy mogą w pełni poświęcić zaoszczędzony czas swojej firmie. Do specjalistów należy prowadzenie księgowości, śledzenie zmieniających się przepisów oraz...

Branża AGD zyskuje

Wybuch pandemii miał bezpośredni wpływ na kondycje wielu branż. Klienci wstrzymali się z decyzjami zakupowymi, a firmy zmuszone były zmniejszyć lub wstrzymać produkcję. Ireneusz...

Serwis GoodPlace pomaga wybrać najlepszą lokalizację dla prowadzenia biznesu

Znalezienie idealnego miejsca na swój biznes to nie lada wyzwanie. W końcu każdy przedsiębiorca chciałby pozostać zauważalny i nie zniknąć w tłumie konkurencji. Wychodząc...

Dane MR: O blisko 20% spadła liczba zlikwidowanych firm, a o niecałe 8% nastąpił wzrost ich zawieszeń

W pierwszym półroczu br. do rejestru CEIDG wpłynęło ponad 143 000 wniosków o zawieszenie działalności. Według danych Ministerstwa Rozwoju to 11 tys. więcej niż...
Exit mobile version