sobota, 5 kwietnia, 2025

MARKETING

Sektor PR w Polsce rośnie, ale się rozdrabnia. Dominują jednoosobowe działalności

Pandemia, inflacja oraz sztuczna inteligencja całkowicie zmieniły rynek agencji public relations. Druga edycja badań przeprowadzonych przez zespół Exacto oraz Uniwersytetu Warszawskiego końcem 2024 roku...

AI jest niezbędna, ale nie rozwiązuje wszystkiego. Marketerzy pod presją wyników i redukcji zatrudnienia

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach Z ostatniego...

Nowoczesny marketing B2B – jak skutecznie pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż?

Firmy działające w sektorze B2B potrzebują skutecznych i dobrze przemyślanych strategii marketingowych, aby pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż. Współczesne...

AI Overviews od Google może zaszkodzić firmom. Czy czeka nas rewolucja w SEO?

Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję ze strony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity....

Dlaczego warto zdecydować się na współpracę z agencją copywriterską?

Prowadząc biznes, z pewnością dobrze wiesz, jak ważna jest komunikacja z klientem. Twoje produkty mogą być najlepsze na rynku,...

Linki, treści, ludzie – co naprawdę decyduje o sukcesie w SEO?

Po trzech latach wytężonej pracy badawczej i zainwestowaniu ponad 2 milionów złotych Semcore dysponuje wynikami jedynego w swoim rodzaju...

Jak wybrać dobrą agencję marketingową?

Wybór odpowiedniej agencji marketingowej to kluczowa decyzja dla każdej firmy, która chce zwiększyć swoją widoczność, pozyskać nowych klientów i...
00:02:03

Ekspert: „Potrzebujemy ustawy, która będzie równoważyć interesy fiskusa, zdrowia publicznego i branży alkoholowej”

Ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi zawiera przepisy odnośnie między innymi spożycia i sprzedaży alkoholu, zasad promocji...