Platforma hurtowa B2B – kluczowe funkcjonalności jakie powinna zawierać
Redakcja -
W świecie biznesu, gdzie szybkość i efektywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, platformy hurtowe B2B stają się podstawowym narzędziem dla firm. Zapewniają one nie tylko...
NEONET z wnioskiem o restrukturyzację. Jak wygląda sytuacja całej branży?
Redakcja -
Po tym jak w ubiegły piątek media obiegła zaskakująca informacja o rozpoczęciu postępowania restrukturyzacyjnego przez znaną w kraju sieć sklepów z RTV i AGD,...
Raport: E-handel w Polsce w okresie Black Friday i Cyber Monday 2023
Redakcja -
Szaleństwo zakupów w ostatnich dniach listopada ogarnia polski internet. Efekt Black Friday i Cyber Monday nie jest może w Polsce tak silny, jak choćby w...
Black Friday – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% r/r
Redakcja -
Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday w liczbach? Okazuje się,...
Zwierzęta w miejscu pracy to coraz bardziej popularne zjawisko
Redakcja -
W prawie co 5. gospodarstwie domowym mieszka jakiś pupil, najczęściej pies, kot lub ptak. 43% internautów rozważa w najbliższej przyszłości posiadanie (zakup lub adopcję)...
Już prawie 44 proc. polskich MŚP z sektora handlowo-usługowego sprzedaje swoje usługi online
Redakcja -
Coraz więcej przedsiębiorców z branży handlowo-usługowej zaczyna interesować się sprzedażą w internecie. Prawie 44 proc. ankietowanych oferuje już swoje usługi online. Ponad połowa respondentów jednak...
Wyprzedaże nie pozbawiają nas rozsądku. Połowa Polaków w Black Week robi tylko zaplanowane zakupy
Redakcja -
Wbrew obiegowym opiniom Polacy rozsądnie korzystają z promocji oferowanych w ramach Black Week – pokazuje najnowsze badanie przeprowadzone na zlecenie VeloBank. Wynika z niego,...
Ulubione święta hackerów? Black Friday i Cyber Monday
Redakcja -
Prawie 80% Polaków i Polek planuje zakupy w nadchodzące Black Friday i Cyber Monday. Wszyscy z nich prawdopodobnie zakładają, że oszczędzą pieniądze. To szczególnie...
Black Friday i Cyber Monday: okazja czy pułapka?
Redakcja -
Czy warto kupować w Black Friday i Cyber Monday? To pytanie zadaje sobie wielu z nas, jednak czy rzeczywiście atrakcyjne oferty i promocje są...
E-commerce’owy boom sezonu
Redakcja -
Właśnie rozpoczął się najgorętszy okres w branży e-commerce obejmujący m.in. Black Friday, Cyber Monday i Święta Bożego Narodzenia. Usprawnienie procesów magazynowych, optymalizacja e-sklepu, tworzenie...
GUS o handlu i e-handlu w październiku 2023 – eksperci komentują
Redakcja -
Według najnowszych danych GUS w październiku 2023 r. w porównaniu z wrześniem 2023 r. odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących (o 13,4%). Udział sprzedaży...
Black (Omnibus) Friday 2023: Sprzedawcy muszą szerzej informować o cenach
Redakcja -
Choć Dyrektywa Omnibus obowiązuje w Polsce od początku tego roku, to jednak wciąż wzbudza wiele wątpliwości wśród sprzedawców. Przed nimi ważna próba w postaci...
Oczekowania klientów wobec sklepowych aplikacji rosną
Redakcja -
Według analiz Cisco App Dynamics, konsumenci planują w tym roku pobić rekord zakupów online w nadchodzących dniach.
Sklepowe aplikacje i usługi cyfrowe...
Eksperci alarmują: finansowi przestępcy przyprawią o ból głowy w Cyber Poniedziałek
Redakcja -
Nadejście sezonu zakupów świątecznych wiąże się z gwałtownym wzrostem aktywności handlowej w sieci i liczby oszustw, zwłaszcza w takie dni jak Black Friday i...
Black Friday, Cyber Monday i Mikołajki – jak sztuczki marketingowe wpływają na nasze zakupy
Redakcja -
Black Friday, Cyber Monday czy Mikołajki to czas promocji, rabatów i okazji w sklepach. Czy to rzeczywiście najlepszy czas do robienia zakupów, czy element...
Dynamiczny wzrost e-handlu w Polsce
Redakcja -
Pierwszy jesienny odczyt BaseLinker Index pokazuje, że pozycja e-commerce w polskim handlu jest coraz bardziej kluczowa. W październiku br. wartość wskaźnika mierzącego kompleksową...
85% sprzedawców detalicznych w Europie i 82% na całym świecie zmaga się z kurczącym rynkiem
Redakcja -
Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), ogłosiła dziś wyniki swojego badania 16th Annual Global Shopper Study. Dane potwierdziły, że detaliści odczuwają presję związaną z wielokanałowością,...
Sezon świąteczny rusza w listopadzie, a drugi bieg wrzuca w Czarny Piątek
Redakcja -
Świąteczna gorączka w handlu trwa przez dwa długie miesiące. Według badania na zlecenie Ware2Go duży odsetek konsumentów planuje zakupić większość prezentów już w listopadzie....
Sprzedaż online w Polsce może wzrosnąć o 15% w Dzień Singla
Redakcja -
Ubiegłoroczny Światowy Dzień Singla okazał się sukcesem dla e-commerce na całym świecie, w tym w Polsce. Pozycjonujące się w sieci marki i sprzedawcy mogą...
Shoper ogłasza nową technologię, przełomową dla polskiego rynku e-commerce
Redakcja -
Shoper zaprezentował swoją innowację, Shoper Storefront. To przełomowa technologia, która odmienia wygląd i funkcjonowanie sklepów internetowych działających na platformie Shoper. Nowe rozwiązanie ma ułatwić...
Chmura podbija branżę handlową
Redakcja -
Nowe technologie mają duży wpływ na biznes. Najważniejszym trendem jest postępująca digitalizacja wielu procesów wspierających sprzedaż. W konsekwencji coraz więcej zadań zostaje zinformatyzowanych. Widać postęp...
Bain & Company: Trzy czwarte nabywców towarów luksusowych chce innowacji technologicznych w sklepach
Redakcja -
Trzy czwarte klientów branży dóbr luksusowych entuzjastycznie podchodzi do innowacji technologicznych wprowadzanych w butikach i na stronach internetowych marek, wynika z badania firmy doradczej...
E-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej – nieodkryty potencjał dla polskich e-sklepów
Redakcja -
63% obywateli krajów Europy Centralno-Wschodniej (CEE) dokonało w 2022 roku zakupu przez internet. Dla mieszkańców Unii Europejskiej wskaźnik ten wyniósł 68% (Eurostat). Dane te...
Sprzedaż cross-border podczas Black Week
Redakcja -
Handel transgraniczny to szansa na dużo większą sprzedaż podczas Black Week – twierdzą eksperci. Gdzie polskie sklepy sprzedawały najwięcej? Jakie kategorie cieszyły się największą...
Handel usługami online w Polsce rośnie w zawrotnym tempie
Redakcja -
W ciągu ostatnich kilku dekad obserwowaliśmy przekształcenie sposobu, w jaki dokonujemy zakupów i korzystamy z usług. Handel tradycyjny, oparty na fizycznych punktach sprzedaży, jest...
Indonezja zakazuje sprzedaży bezpośredniej w mediach społecznościowych
Redakcja -
Rząd Indonezji zabronił platformom społecznościowych prowadzenia sprzedaży bezpośredniej. To cios w TikToka, bo to drugi największy rynek dla tego chińskiego giganta. Władze Indonezji chcą...
Black Friday 2023. Jak dyrektywa Omnibus wpłynie na święto zakupowe?
Redakcja -
Black Week i Black Friday w 2023 roku będą zupełnie inne niż w poprzednich latach. To ze względu na dyrektywę Omnibus, która ma zwalczać...
750 zł – tyle średnio kradną nam internetowi oszuści
Redakcja -
Najczęstsze ofiary oszustw płatniczych mają mniej niż 24 lata, 1/3 Polaków sprawdza, czy adres witryny internetowej nie wygląda podejrzanie, co trzecia firma przyznaje, że...
KSeF, e-Paragony i omnicommerce – czyli w co inwestuje retail
Redakcja -
Aż 70 proc. firm z branży retail deklaruje, że ich nakłady na rozwój IT w ciągu najbliższego roku nie będą spadać. W tym zakresie,...
Inflacja sprawia, że szczegółowo rozważamy każdy zakup
Redakcja -
Słabnąca dynamika sprzedaży detalicznej ma determinujący wpływ na kształtowanie polityki customer experience (CX), czyli budowania jak najlepszego doświadczenia zakupowego klientów. Dla managerów to czas...
Polacy częściej kupują w Internecie w czasie kryzysu
Redakcja -
E-commerce to już drugi rok z rzędu najważniejsza strategia zakupowa Polaków na trudne czasy. Przy wysokiej inflacji i spowolnieniu gospodarczym zakupy w sieci ratują...
Jak premiera nowego IPhone’a wpływa na zainteresowanie poprzednią generacją?
Redakcja -
Premiera nowej generacji iPhone'a wywołuje wśród użytkowników nie tylko ekscytację związaną z nowym modelem, ale także wzmożone zainteresowanie poprzednią wersją. Zgodnie z oczekiwaniami ceny...
GUS o handlu i e-handlu w sierpniu 2023 r. – eksperci komentują
Redakcja -
Według najnowszych danych GUS w sierpniu 2023 r. w porównaniu z lipcem 2023 r. odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących (o 6,2%). Udział...
BRW wchodzi na rynek marketplace’ów. Czy ma szansę na sukces?
Redakcja -
Komentarz Tomasza Woźniaka, CEO & Partner w Future Mind, do debiutu marketplace’u BRW.pl
Marka Black Red White jest obecna na polskim rynku od wielu lat....
Dyrektywa DAC7: sprzedaż w Internecie pod lupą urzędów skarbowych
Redakcja -
Unijna Dyrektywa DAC7 ma na celu uszczelnienie systemów podatkowych i dotyczy prowadzenia sprzedaży na internetowych platformach (w Polsce na przykład na Vinted, Olx czy...
Szkolna wyprawka winduje sprzedaż online na koniec wakacji. W sierpniu polski e-commerce nadal na plusie
Redakcja -
BaseLinker Index to comiesięczny wskaźnik kompleksowo mierzący kondycję polskiego e-commerce. Jego wartość w sierpniu br. wyniosła 125 punktów. To oznacza znaczący wzrost w...
Sztuczna inteligencja w walce ze sklepowymi złodziejami
Redakcja -
Emerytowany policjant posadzony przed monitorami to już w sklepach za mało, żeby ustrzec się złodziei. Znacznie skuteczniejsza okazuje się sztuczna inteligencja. Co ciekawe narzędzia...
Czy technologia „zepsuła” klientów? Na pewno stali się bardziej wymagający
Redakcja -
Digitalizacja w handlu usprawniła łańcuchy dostaw, zautomatyzowała procesy czy umożliwiła korzystanie z kas samoobsługowych. Dzięki niej klienci dziś mają dostęp do szerokiego asortymentu produktów...
Morze możliwości – e-commerce nad Bałtykiem notuje rekordowy wzrost
Redakcja -
Rynek cyfrowych platform od lat jest kuźnią wzrostu, szczególnie widać to na przykładzie e-commerce. Obecnie świat globalnego handlu internetowego został opanowany przez największe firmy...
Sprzedaż cross-border – e-commerce czeka na rozstrzygnięcie Trybunału Sprawiedliwości UE
Redakcja -
Wiosną ubiegłego roku do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej wpłynął wniosek, który ma rozstrzygnąć, czy produkty z jednego kraju, mogą być sprzedawane do innego –...
Black Friday 2023. Jak dyrektywa Omnibus wpłynie na święto zakupowe?
Redakcja -
Black Week i Black Friday w 2023 roku będą zupełnie inne niż w poprzednich latach. To ze względu na dyrektywę Omnibus, która ma zwalczać...
Wymagania w e-handlu coraz większe. Błyskawiczne dostawy i elastyczne płatności na czele oczekiwań
Redakcja -
Wzrost zakupów online to długofalowy trend. Obecnie aż 58% wydatków ponoszonych przez klientów aktywnych online w Polsce to efekt zakupów internetowych, a odsetek ten...
Polski e-commerce ze znakomitymi prognozami. Podbijemy region?
Redakcja -
Wzrost o ok. 15% rok do roku, a w liczbach bezwzględnych nawet o blisko 30 miliardów w perspektywie 2027 roku. Tak optymistyczne prognozy dla...
Dlaczego e-sklep potrzebuje audytu? „W czasie recesji rozwój jest niezbędny”
Redakcja -
W coraz bardziej konkurencyjnym środowisku e-commerce samo posiadanie sklepu internetowego to tylko początek. Żeby odnieść sukces i być liderem w swojej branży lub co...
Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
Redakcja -
Choć dyrektywa Omnibus obowiązuje już od ponad pół roku, wciąż budzi wiele wątpliwości. Także w zakresie programów lojalnościowych. Na początku mówiło się, że nie...
GUS o handlu i e-handlu w lipcu 2023 – eksperci komentują
Redakcja -
Wewg najnowszych danych GUS w lipcu 2023 r. w porównaniu z czerwcem 2023 r. odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących (o 4,0%). Udział...
Nowy raport Shopping Index: Przy wysokiej inflacji to rabaty i obniżki warunkują decyzje zakupowe konsumentów
Redakcja -
Główne wnioski płynące z Shopping Index Q2 2023:
Globalny wynik: 3% wzrost ruchu cyfrowego, 0% wzrost handlu cyfrowego i -3% spadek wydatków na zakupy.
...
E-commerce coraz wnikliwiej bada swoich klientów
Redakcja -
Nawet trzykrotnie może na koniec 2023 r. wzrosnąć liczba zapytań o rzetelność finansową klientów wystosowana przez branżę e-commerce. ERIF BIG podkreśla, że tylko...
Jak generatywna sztuczna inteligencja zmieni doświadczenia klientów
Redakcja -
Generatywna sztuczna inteligencja (SI) jest jedną z najbardziej ekscytujących technologii od dziesięcioleci co sprawia, że kluczowe znaczenie dla CIO i liderów IT jest przygotowanie...
Skuteczne narzędzia w e-commerce – konwersacyjna AI, współczynnik konwersji i personalizacja
Redakcja -
Aż 90% menedżerów e-sklepów jest przekonanych, że współczynniki konwersji i związana z nimi personalizacja, a także handel konwersacyjny wspierany przez sztuczną inteligencję są jednymi...
NAJNOWSZE ARTYKUŁY
- Reklama -