wtorek, 1 kwietnia, 2025

E-COMMERCE

    Boom na e-commerce trwa – ponad połowa konsumentów planuje kupować jeszcze więcej w sieci

    2024 rok, a szczególnie IV kwartał zwieńczony Bożym Narodzeniem, był dobrym czasem dla sektora e-commerce. Jak wynika z badania PAYBACK Opinion Poll, kolejne miesiące...

    Globalny handel przyspiesza. Azja Południowa i ASEAN na czele światowego wzrostu

    Globalny handel odbudował się w 2024 roku i prognozuje się, że będzie rósł jeszcze szybciej w ciągu następnych pięciu lat niż w poprzedniej dekadzie. ...

    Yingli Wang o przyszłości logistyki handlu detalicznego – jak zmieni się do 2030 roku?

    Personalizacja, technologie i zrównoważony rozwój  - to w tym kierunku ma zmierzać logistyka handlu detalicznego do 2030 roku. Kluczową...

    Rynek e-commerce w Polsce i Europie przyspiesza – prognozy wskazują na wzrost o 10% rocznie

    Rok 2025 przynosi kontynuację dynamicznego wzrostu sektora e-commerce, który po chwilowym spowolnieniu ponownie nabiera tempa. Zarówno analizy rynkowe jak...

    M-commerce to nowy standard w B2B – młode pokolenie nie zaakceptuje przestarzałych systemów

    Czy pamiętasz czasy, gdy zakupy biznesowe oznaczały godziny spędzone przy komputerze, przeglądanie katalogów i negocjacje z dostawcami? Dziś wygląda...

    Raport IdoSell: Kiedy warto promować sklep online, żeby zwiększyć sprzedaż?

    Konsumenci coraz chętniej korzystają z oferty e-sklepów – dopasowując termin zakupów do swoich potrzeb. Wyniki raportu IdoSell „Co e-sklep...

    Przedwiośnie w handlu. Internetowa sprzedaż wzrosła o ponad 5% w lutym

    Z najnowszych danych GUS wynika, że handel podobnie jak Polacy czeka na wiosnę. Internetowa sprzedaż w lutym br. spadła...

    W lutym sprzedaż online w górę o 5,2% r/r – udział e-commerce w handlu ogółem wzrósł do 9%

    Według najnowszych (opublikowanych dziś o g. 10) danych GUS w lutym 2025 r. w porównaniu z lutym 2024 r....