piątek, 8 grudnia, 2023

KATEGORIA

E-COMMERCE

- Reklama-Biuro Tłumaczeń 123

Platforma hurtowa B2B – kluczowe funkcjonalności jakie powinna zawierać

W świecie biznesu, gdzie szybkość i efektywność są kluczowymi czynnikami sukcesu, platformy hurtowe B2B stają się podstawowym narzędziem dla firm. Zapewniają one nie tylko...

NEONET z wnioskiem o restrukturyzację. Jak wygląda sytuacja całej branży?

Po tym jak w ubiegły piątek media obiegła zaskakująca informacja o rozpoczęciu postępowania restrukturyzacyjnego przez znaną w kraju sieć sklepów z RTV i AGD,...

Raport: E-handel w Polsce w okresie Black Friday i Cyber Monday 2023

Szaleństwo zakupów w ostatnich dniach listopada ogarnia polski internet. Efekt Black Friday i Cyber Monday nie jest może w Polsce tak silny, jak choćby w...

Black Friday – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% r/r

Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday w liczbach? Okazuje się,...

Zwierzęta w miejscu pracy to coraz bardziej popularne zjawisko

W prawie co 5. gospodarstwie domowym mieszka jakiś pupil, najczęściej pies, kot lub ptak. 43% internautów rozważa w najbliższej przyszłości posiadanie (zakup lub adopcję)...

Już prawie 44 proc. polskich MŚP z sektora handlowo-usługowego sprzedaje swoje usługi online

Coraz więcej przedsiębiorców z branży handlowo-usługowej zaczyna interesować się sprzedażą w internecie. Prawie 44 proc. ankietowanych oferuje już swoje usługi online. Ponad połowa respondentów jednak...

Wyprzedaże nie pozbawiają nas rozsądku. Połowa Polaków w Black Week robi tylko zaplanowane zakupy

Wbrew obiegowym opiniom Polacy rozsądnie korzystają z promocji oferowanych w ramach Black Week – pokazuje najnowsze badanie przeprowadzone na zlecenie VeloBank. Wynika z niego,...

Ulubione święta hackerów? Black Friday i Cyber Monday

Prawie 80% Polaków i Polek planuje zakupy w nadchodzące Black Friday i Cyber Monday. Wszyscy z nich prawdopodobnie zakładają, że oszczędzą pieniądze. To szczególnie...

Black Friday i Cyber Monday: okazja czy pułapka?

Czy warto kupować w Black Friday i Cyber Monday? To pytanie zadaje sobie wielu z nas, jednak czy rzeczywiście atrakcyjne oferty i promocje są...

E-commerce’owy boom sezonu

Właśnie rozpoczął się najgorętszy okres w branży e-commerce obejmujący m.in. Black Friday, Cyber Monday i Święta Bożego Narodzenia. Usprawnienie procesów magazynowych, optymalizacja e-sklepu, tworzenie...

GUS o handlu i e-handlu w październiku 2023 – eksperci komentują

Według najnowszych danych GUS w październiku 2023 r. w porównaniu z wrześniem 2023 r. odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących (o 13,4%). Udział sprzedaży...

Black (Omnibus) Friday 2023: Sprzedawcy muszą szerzej informować o cenach

Choć Dyrektywa Omnibus obowiązuje w Polsce od początku tego roku, to jednak wciąż wzbudza wiele wątpliwości wśród sprzedawców. Przed nimi ważna próba w postaci...

Oczekowania klientów wobec sklepowych aplikacji rosną

Według analiz Cisco App Dynamics, konsumenci planują w tym roku pobić rekord zakupów online w nadchodzących dniach. Sklepowe aplikacje i usługi cyfrowe...

Eksperci alarmują: finansowi przestępcy przyprawią o ból głowy w Cyber Poniedziałek

Nadejście sezonu zakupów świątecznych wiąże się z gwałtownym wzrostem aktywności handlowej w sieci i liczby oszustw, zwłaszcza w takie dni jak Black Friday i...

Black Friday, Cyber Monday i Mikołajki – jak sztuczki marketingowe wpływają na nasze zakupy

Black Friday, Cyber Monday czy Mikołajki to czas promocji, rabatów i okazji w sklepach. Czy to rzeczywiście najlepszy czas do robienia zakupów, czy element...

Dynamiczny wzrost e-handlu w Polsce

Pierwszy jesienny odczyt BaseLinker Index pokazuje, że pozycja e-commerce w polskim handlu jest coraz bardziej kluczowa. W październiku br. wartość wskaźnika mierzącego kompleksową...

85% sprzedawców detalicznych w Europie i 82% na całym świecie zmaga się z kurczącym rynkiem

Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), ogłosiła dziś wyniki swojego badania 16th Annual Global Shopper Study. Dane potwierdziły, że detaliści odczuwają presję związaną z wielokanałowością,...

Sezon świąteczny rusza w listopadzie, a drugi bieg wrzuca w Czarny Piątek

Świąteczna gorączka w handlu trwa przez dwa długie miesiące. Według badania na zlecenie Ware2Go duży odsetek konsumentów planuje zakupić większość prezentów już w listopadzie....

Sprzedaż online w Polsce może wzrosnąć o 15% w Dzień Singla

Ubiegłoroczny Światowy Dzień Singla okazał się sukcesem dla e-commerce na całym świecie, w tym w Polsce. Pozycjonujące się w sieci marki i sprzedawcy mogą...

Shoper ogłasza nową technologię, przełomową dla polskiego rynku e-commerce

Shoper zaprezentował swoją innowację, Shoper Storefront. To przełomowa technologia, która odmienia wygląd i funkcjonowanie sklepów internetowych działających na platformie Shoper. Nowe rozwiązanie ma ułatwić...

Chmura podbija branżę handlową

Nowe technologie mają duży wpływ na biznes. Najważniejszym trendem jest postępująca digitalizacja wielu procesów wspierających sprzedaż. W konsekwencji coraz więcej zadań zostaje zinformatyzowanych. Widać postęp...

Bain & Company: Trzy czwarte nabywców towarów luksusowych chce innowacji technologicznych w sklepach

Trzy czwarte klientów branży dóbr luksusowych entuzjastycznie podchodzi do innowacji technologicznych wprowadzanych w butikach i na stronach internetowych marek, wynika z badania firmy doradczej...

E-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej – nieodkryty potencjał dla polskich e-sklepów

63% obywateli krajów Europy Centralno-Wschodniej (CEE) dokonało w 2022 roku zakupu przez internet. Dla mieszkańców Unii Europejskiej wskaźnik ten wyniósł 68% (Eurostat). Dane te...

Sprzedaż cross-border podczas Black Week

Handel transgraniczny to szansa na dużo większą sprzedaż podczas Black Week – twierdzą eksperci. Gdzie polskie sklepy sprzedawały najwięcej? Jakie kategorie cieszyły się największą...

Handel usługami online w Polsce rośnie w zawrotnym tempie

W ciągu ostatnich kilku dekad obserwowaliśmy przekształcenie sposobu, w jaki dokonujemy zakupów i korzystamy z usług. Handel tradycyjny, oparty na fizycznych punktach sprzedaży, jest...

Indonezja zakazuje sprzedaży bezpośredniej w mediach społecznościowych

Rząd Indonezji zabronił platformom społecznościowych prowadzenia sprzedaży bezpośredniej. To cios w TikToka, bo to drugi największy rynek dla tego chińskiego giganta. Władze Indonezji chcą...

Black Friday 2023. Jak dyrektywa Omnibus wpłynie na święto zakupowe?

Black Week i Black Friday w 2023 roku będą zupełnie inne niż w poprzednich latach. To ze względu na dyrektywę Omnibus, która ma zwalczać...

750 zł – tyle średnio kradną nam internetowi oszuści

Najczęstsze ofiary oszustw płatniczych mają mniej niż 24 lata, 1/3 Polaków sprawdza, czy adres witryny internetowej nie wygląda podejrzanie, co trzecia firma przyznaje, że...

KSeF, e-Paragony i omnicommerce – czyli w co inwestuje retail

Aż 70 proc. firm z branży retail deklaruje, że ich nakłady na rozwój IT w ciągu najbliższego roku nie będą spadać. W tym zakresie,...

Inflacja sprawia, że szczegółowo rozważamy każdy zakup

Słabnąca dynamika sprzedaży detalicznej ma determinujący wpływ na kształtowanie polityki customer experience (CX), czyli budowania jak najlepszego doświadczenia zakupowego klientów. Dla managerów to czas...

Polacy częściej kupują w Internecie w czasie kryzysu

E-commerce to już drugi rok z rzędu najważniejsza strategia zakupowa Polaków na trudne czasy. Przy wysokiej inflacji i spowolnieniu gospodarczym zakupy w sieci ratują...

Jak premiera nowego IPhone’a wpływa na zainteresowanie poprzednią generacją?

Premiera nowej generacji iPhone'a wywołuje wśród użytkowników nie tylko ekscytację związaną z nowym modelem, ale także wzmożone zainteresowanie poprzednią wersją. Zgodnie z oczekiwaniami ceny...

GUS o handlu i e-handlu w sierpniu 2023 r. – eksperci komentują

Według najnowszych danych GUS w sierpniu 2023 r. w porównaniu z lipcem 2023 r. odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących (o 6,2%). Udział...

BRW wchodzi na rynek marketplace’ów. Czy ma szansę na sukces?

Komentarz Tomasza Woźniaka, CEO & Partner w Future Mind, do debiutu marketplace’u BRW.pl Marka Black Red White jest obecna na polskim rynku od wielu lat....

Dyrektywa DAC7: sprzedaż w Internecie pod lupą urzędów skarbowych

Unijna Dyrektywa DAC7 ma na celu uszczelnienie systemów podatkowych i dotyczy prowadzenia sprzedaży na internetowych platformach (w Polsce na przykład na Vinted, Olx czy...

Szkolna wyprawka winduje sprzedaż online na koniec wakacji. W sierpniu polski e-commerce nadal na plusie

BaseLinker Index to comiesięczny wskaźnik kompleksowo mierzący kondycję polskiego e-commerce. Jego wartość w sierpniu br. wyniosła 125 punktów. To oznacza znaczący wzrost w...

Sztuczna inteligencja w walce ze sklepowymi złodziejami

Emerytowany policjant posadzony przed monitorami to już w sklepach za mało, żeby ustrzec się złodziei. Znacznie skuteczniejsza okazuje się sztuczna inteligencja. Co ciekawe narzędzia...

Czy technologia „zepsuła” klientów? Na pewno stali się bardziej wymagający

Digitalizacja w handlu usprawniła łańcuchy dostaw, zautomatyzowała procesy czy umożliwiła korzystanie z kas samoobsługowych. Dzięki niej klienci dziś mają dostęp do szerokiego asortymentu produktów...

Morze możliwości – e-commerce nad Bałtykiem notuje rekordowy wzrost

Rynek cyfrowych platform od lat jest kuźnią wzrostu, szczególnie widać to na przykładzie e-commerce. Obecnie świat globalnego handlu internetowego został opanowany przez największe firmy...

Sprzedaż cross-border – e-commerce czeka na rozstrzygnięcie Trybunału Sprawiedliwości UE

Wiosną ubiegłego roku do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej wpłynął wniosek, który ma rozstrzygnąć, czy produkty z jednego kraju, mogą być sprzedawane do innego –...

Black Friday 2023. Jak dyrektywa Omnibus wpłynie na święto zakupowe?

Black Week i Black Friday w 2023 roku będą zupełnie inne niż w poprzednich latach. To ze względu na dyrektywę Omnibus, która ma zwalczać...

Wymagania w e-handlu coraz większe. Błyskawiczne dostawy i elastyczne płatności na czele oczekiwań

Wzrost zakupów online to długofalowy trend. Obecnie aż 58% wydatków ponoszonych przez klientów aktywnych online w Polsce to efekt zakupów internetowych, a odsetek ten...

Polski e-commerce ze znakomitymi prognozami. Podbijemy region?

Wzrost o ok. 15% rok do roku, a w liczbach bezwzględnych nawet o blisko 30 miliardów w perspektywie 2027 roku. Tak optymistyczne prognozy dla...

Dlaczego e-sklep potrzebuje audytu? „W czasie recesji rozwój jest niezbędny”

W coraz bardziej konkurencyjnym środowisku e-commerce samo posiadanie sklepu internetowego to tylko początek. Żeby odnieść sukces i być liderem w swojej branży lub co...

Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo

Choć dyrektywa Omnibus obowiązuje już od ponad pół roku, wciąż budzi wiele wątpliwości. Także w zakresie programów lojalnościowych. Na początku mówiło się, że nie...

GUS o handlu i e-handlu w lipcu 2023 – eksperci komentują

Wewg najnowszych danych GUS w lipcu 2023 r. w porównaniu z czerwcem 2023 r. odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących (o 4,0%). Udział...

Nowy raport Shopping Index: Przy wysokiej inflacji to rabaty i obniżki warunkują decyzje zakupowe konsumentów

Główne wnioski płynące z Shopping Index Q2 2023: Globalny wynik: 3% wzrost ruchu cyfrowego, 0% wzrost handlu cyfrowego i -3% spadek wydatków na zakupy. ...

E-commerce coraz wnikliwiej bada swoich klientów

Nawet trzykrotnie może na koniec 2023 r. wzrosnąć liczba zapytań o rzetelność finansową klientów wystosowana przez branżę e-commerce. ERIF BIG podkreśla, że tylko...

Jak generatywna sztuczna inteligencja zmieni doświadczenia klientów

Generatywna sztuczna inteligencja (SI) jest jedną z najbardziej ekscytujących technologii od dziesięcioleci co sprawia, że kluczowe znaczenie dla CIO i liderów IT jest przygotowanie...

Skuteczne narzędzia w e-commerce – konwersacyjna AI, współczynnik konwersji i personalizacja

Aż 90% menedżerów e-sklepów jest przekonanych, że współczynniki konwersji i związana z nimi personalizacja, a także handel konwersacyjny wspierany przez sztuczną inteligencję są jednymi...

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Osteopatia Kraków
- Reklama -