piątek, 18 kwietnia, 2025

Nowy redaktor naczelny „Głosu Dziennika Pomorza”

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Od 7 października nowym redaktorem naczelnym „Głosu Dziennika Pomorza” zostanie Jarosław Jaz. 

To doświadczony dziennikarz z wieloletnim stażem w branży medialnej, który po kilkuletniej przerwie wraca do Polska Press Grupy. Karierę zawodową rozpoczął w 1997 roku. Przez ponad 20 lat był związany z „Głosem Szczecińskim”, pełniąc funkcje m.in. sekretarza redakcji, redaktora naczelnego serwisów mmszczecin.pl i szczecin.naszemiasto.pl, a także dyrektora ds. redakcyjnych PPG w regionie szczecińskim. Przyczynił się również do sukcesu miesięcznika lifestyle’owego „MM Trendy”. Przez ostatnie 4 lata pracował w Urzędzie Miasta Świnoujście. Ukończył studia filologiczne na Uniwersytecie Szczecińskim.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

Podobne tematy

ORLEN odkrył nowe złoże gazu w Wielkopolsce

Niemal ćwierć miliarda metrów sześciennych gazu ziemnego wynoszą zasoby...

AFIR: Nowe wyzwania dla infrastruktury ładowania w Polsce

Zgodnie z AFIR, którego przepisy zaczęły być stosowane...

Automaty paczkowe kluczowym elementem strategii firm e-commerce

Według raportu „E-commerce w Polsce 2024”, opublikowanego przez Gemius,...

ORLEN odzyskuje zaufanie Norges Bank i znika z listy obserwacyjnej

W wyniku działań naprawczych podjętych przez obecny Zarząd, ORLEN...

Budżet państwa to iluzja? Ponad 150 instytucji działa poza ustawą budżetową

Polska „funduszowa” ma się świetnie. Z każdym kolejnym rządem...

Stéphane Séjourné z wizytą w Grupie Przemysłowej Baltic – rozmowy o przyszłości europejskiego przemysłu offshore

6 lutego 2025 roku Stéphane Séjourné, Wiceprzewodniczący Komisji Europejskiej...

Marketing sensoryczny w metawersie: Czy wirtualne zakupy mogą angażować wszystkie zmysły?

Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie

Exit mobile version