Styl ŻyciaPolacy inwestują w siebie i w swoje hobby pomimo niepewnych czasów

Polacy inwestują w siebie i w swoje hobby pomimo niepewnych czasów

Polacy inwestują w siebie i w swoje hobby pomimo niepewnych czasów

Pomimo rosnącej inflacji, konieczności oszczędzania oraz niepokojów wynikających z toczącej się wojny, Polacy inwestują w siebie i swoje zainteresowania. Widać to na portalu Oferteo, gdzie w porównaniu do adekwatnego okresu w roku 2021 odnotowano znaczne wzrosty zapytań ofertowych w kategoriach edukacyjnych.

W porównaniu do pierwszych dziewięciu miesięcy poprzedniego roku w kategorii „nauka gry na instrumentach” odnotowano wzrost zapytań ofertowych o 29 proc. Kategoria „nauka języków obcych” wzrosła o 22 proc., a „nauka tańca” aż o 43 proc. W przypadku nauki gry na instrumentach na Oferteo znaleźć można 671 specjalistów z całej Polski. Naukę tańca na portalu oferuje ponad 5600 firm, a naukę języków obcych oferuje aż 10 tys. podmiotów.

Wzrost zapytań w serwisie Oferteo.pl w ciągu 9 miesięcy danego roku:Polacy inwestują w siebie i w swoje hobby pomimo niepewnych czasów

– Inwestowanie w swoją wiedzę i umiejętności może przybierać różne formy. Podnoszenie swoich kompetencji nie zawsze oznacza inwestowanie w wyższe wykształcenie, nie ogranicza się tylko do sfery biznesowej i nie musi mieć charakteru formalnego. Bardzo często realizując się w dziedzinie bezpośrednio nie związanej z wykonywanym zawodem również podnosimy swoje kompetencje, a kreatywność w każdej postaci pomaga nam rozwijać się osobiście i zawodowo, postrzegać problemy i ich rozwiązania na różne sposoby oraz wykorzystywać inne części naszego umysłu, które wcześniej mogły być niewykorzystane – komentuje Karol Grygiel, członek zarządu Oferteo.

Miesięcznie na stronę trafia prawie 200 tys. zleceń, co pozwala Oferteo być największą w Polsce internetową platformą dla rynku usług, osiągając w nim ponad 60-procentowy udział. Taka ilość zapytań ofertowych pozwala adekwatnie ocenić zmiany zachodzące w społeczeństwie w kontekście poszukiwanych usług.

–  W Oferteo dbamy o wysoką jakość zleceń, prowadząc działania marketingowe, docierając do osób, które w danym momencie szukają lokalnych wykonawców. Dzięki temu podstrony serwisu osiągają wysokie pozycje w wyszukiwarce Google, promując najlepszych wykonawców. Współpracujemy także z największymi portalami branżowymi, które oprócz profesjonalnych porad i artykułów oferują czytelnikom możliwość łatwego nawiązania kontaktu z wykonawcami zarejestrowanymi w Oferteo – dodaje Karol Grygiel.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

chiny

Chiny: od „cudownego wzrostu” do nowej rzeczywistości

0
Chiny potrzebują nowych źródeł wzrostu – sektor nieruchomości: od bohatera do zera, spowolnienie inwestycji zagranicznych (w grę wchodzą zarówno krótkoterminowe czynniki taktyczne, jak i długoterminowe czynniki strukturalne) Popyt zagraniczny: rola Chin jako krytycznego...