środa, 16 kwietnia, 2025

Żabka chce mieć 11000 sklepów w 2024 roku

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Już 9000 franczyzobiorców prowadzi swoje lokalne biznesy pod szyldem Żabki. Różnorodność i wyjątkowość franczyzobiorców są siłą sieci. Dzięki nim oferta Żabki dostępna jest niemal w każdym zakątku Polski, również w niewielkich miejscowościach. W zeszłym roku sieć Żabka uruchomiła ponad 1000 nowych sklepów, w tym 130 z nich w miejscowościach liczących poniżej 50 000 mieszkańców. Przedsiębiorcy rozwijający swój biznes z Żabką w małych miejscowościach i na terenach wiejskich mogą liczyć na dodatkowe wsparcie sieci. Jednym z oferowanych rozwiązań jest program „Auto na start”, który zapewnia samochód umożliwiający dojazd do placówki. Program ten jest skierowany do przedsiębiorców prowadzących sklepy w miejscowościach liczących do 30 tys. osób lub mieszkających na co dzień w innych lokalizacjach. Dodatkowym benefitem jest pakiet relokacyjny, czyli comiesięczne wsparcie finansowe dla franczyzobiorców, którzy decydują się na przeprowadzkę, aby otworzyć sklep w miejscowości do 50 tys. mieszkańców.

– Z punktu widzenia Grupy Żabka, drugie półrocze to silna koncentracja po pierwsze na dalszym dynamicznym rozwoju sieci i po drugie inwestycjach w doświadczenia zakupowe klienta – powiedział serwisowi eNewsroom.pl podczas Retal Trends 2024 Przemysław Kijewski, Dyrektor ds. operacyjnych Żabka Polska. – Mówiąc o pierwszym aspekcie, z całą pewnością chcemy utrzymać tempo rozwoju. Tak, jak wspominaliśmy już wielokrotnie, chcemy otworzyć ponad 1000 sklepów również w roku 2024 – by w czwartym kwartale tego roku móc celebrować i świętować otwarcie sklepu numer 11000. Druga, niezwykle istotna rzecz – to inwestycje w klienta. Rozpoczęliśmy już takie działania w roku ubiegłym – będziemy kontynuować je również w drugiej połowie bieżącego roku. Mam na myśli ofertę dań prosto z pieca – a więc koncentrujemy się na rozszerzaniu tej oferty, dokładaniu kolejnych sklepów – tak, aby przekroczyć 7000 sklepów z ofertą przekąsek na ciepło. Mamy w sprzedaży frytki, burgery czy kultowe Chrupboxy z Żabki. Nasz cel to silny fokus na kliencie, doskonałe zrozumienie go potrzeb. To są elementy, na których będziemy skupiać się w drugiej połowie roku – prognozuje Przemysław Kijewski.

Autor/źródło
Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane do konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Popularne w tym tygodniu

ORLEN rozwija sieć stacji wodorowych. Do 2030 roku powstanie ponad 40 HRS

Do dwóch ogólnodostępnych stacji tankowania wodoru, jakie ORLEN otworzył...

Columbus Energy realizuje kolejną transzę sprzedaży farm fotowoltaicznych do GoldenPeaks Capital

Grupa Columbus Energy, zgodnie z umową, zrealizowała drugą transzę...

W ten weekend sklepy czeka prawdziwy szturm. Polacy ruszą na świąteczne zakupy

Według sondażu, tradycyjnie najwięcej Polaków wybiera się na świąteczne...

KRAM Investment rozpoczyna realizację Parku Handlowego Bratian i uruchamia pre-kampanię inwestycyjną

KRAM Investment wybrał generalnego wykonawcę budowy Parku Handlowego Bratian...

Grupa eSky i Ryanair kontynuują partnerstwo. Oferta obejmuje ponad 230 kierunków

Ryanair, największa linia lotnicza w Europie, oraz Grupa eSky...

Podobne tematy

ORLEN odkrył nowe złoże gazu w Wielkopolsce

Niemal ćwierć miliarda metrów sześciennych gazu ziemnego wynoszą zasoby...

AFIR: Nowe wyzwania dla infrastruktury ładowania w Polsce

Zgodnie z AFIR, którego przepisy zaczęły być stosowane...

Automaty paczkowe kluczowym elementem strategii firm e-commerce

Według raportu „E-commerce w Polsce 2024”, opublikowanego przez Gemius,...

ORLEN odzyskuje zaufanie Norges Bank i znika z listy obserwacyjnej

W wyniku działań naprawczych podjętych przez obecny Zarząd, ORLEN...

Budżet państwa to iluzja? Ponad 150 instytucji działa poza ustawą budżetową

Polska „funduszowa” ma się świetnie. Z każdym kolejnym rządem...

Stéphane Séjourné z wizytą w Grupie Przemysłowej Baltic – rozmowy o przyszłości europejskiego przemysłu offshore

6 lutego 2025 roku Stéphane Séjourné, Wiceprzewodniczący Komisji Europejskiej...

Marketing sensoryczny w metawersie: Czy wirtualne zakupy mogą angażować wszystkie zmysły?

Nowe technologie, takie jak wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość...

Może Cię zainteresować

Polecane kategorie

Exit mobile version