Działająca w obszarze e-commerce spółka E-Shopping Group zawarła strategiczną umowę o współpracy z JM Profit – właścicielem marki Profitank oraz innych sklepów i platform marketplace. Współpraca z renomowanym partnerem zapewnia E-Shopping Group gwarancję rozbudowania asortymentu o nowe, niedostępne dla niej dotąd produkty i przyspiesza rozwój w obszarach pozostających wcześniej poza zasięgiem spółki.
Zawarcie umowy sprawiło, że spółka notowana na rynku NewConnect zyskała dostęp do unikalnych doświadczeń i zasobów partnera, w tym do centrum magazynowania. Pozwoli jej on istotnie zwiększyć przewagi konkurencyjne na rynku oraz wzmocnić fundamenty pod długoterminowy rozwój.
– Jestem usatysfakcjonowany zawarciem strategicznego partnerstwa z JM Profit, które jest dla nas kolejnym, niezwykle ważnym kamieniem milowym osiągniętym w ostatnim czasie. Współpraca z doświadczonym i cenionym na rynku partnerem otwiera przed nami obiecujące możliwości związane z realizacją projektów zwiększających sprzedaż oraz tworzeniem nowych marek własnych. Stanowi też kolejny krok w stronę wzmocnienia fundamentów pod długofalowy rozwój, który już teraz znajduje odbicie w regularnie rosnących przychodach – mówi Maciej Nowak, Prezes Zarządu E-Shopping Group S.A.
Zawarcie umowy umożliwia spółce wzbogacenie asortymentu o produkty partnera z wieloletnim doświadczeniem na rynku e-commerce i ugruntowanej pozycji na rynku. Nowe partnerstwo pozwala E-Shopping Group rozszerzyć wachlarz oferowanych produktów m.in. o zbiorniki na wodę, paliwa, nawozy, zbiorniki dla lotnictwa, dystrybutory, wskaźniki poziomu, elementy systemów kontroli oraz akcesoria i części zamienne producentów tj.: Kingspan, PIUSI, Prosperplast, HICO, GAITER, Emiliana-serbatol oraz SIJA.
– Cieszę się, że mamy okazję realizować razem z E-Shopping Group projekty sprzedażowe – zarówno te pod wspólną marką, jak i zupełnie nowymi brandami. Dostrzegam duży potencjał we współpracy z nowym partnerem i jestem przekonany, że synergie wynikające z naszej działalności przełożą się na dynamiczny wzrost rozpoznawalności wspólnych marek, zaufania ze strony klientów i partnerów biznesowych oraz na istotne zwiększenie przychodów ze sprzedaży, które być może w przyszłości stanie się także naszym udziałem, ponieważ nie wykluczam dołączenia do grona akcjonariuszy E-Shopping Group – mówi Jakub Markiewicz, Prezes JM Profit.
W ramach współpracy spółki zakładają dystrybucję produktów kilkoma kanałami – poprzez sklepy internetowe, sprzedaż hurtową i do sieci.
Partnerstwo z JM Profit jest następstwem konsekwentnej realizacji przemyślanej strategii spółki. Długoterminowym celem E-Shopping Group jest budowanie multibrandowego hubu w segmencie globalnej sprzedaży internetowej przy jednoczesnym rozwijaniu portfela własnych brandów.
Spółka będąca właścicielem 7 sklepów internetowych oraz marki własnej Bentivolio tylko w I półroczu 2024 roku zwiększyła przychody netto ze sprzedaży do 1,5 mln zł (vs 0,2 mln zł w analogicznym okresie 2023 r.), co dało 6-krotny wzrost rr.