FIRMYAilleron wkracza w nowy etap współpracy z Credit Agricole Bank Polska: umowa...

Ailleron wkracza w nowy etap współpracy z Credit Agricole Bank Polska: umowa ramowa na usługi konsultacyjne i innowacje technologiczne

Ailleron wkracza w nowy etap współpracy z Credit Agricole Bank Polska: umowa ramowa na usługi konsultacyjne i innowacje technologiczne

Ailleron podpisał umowę ramową z Credit Agricole Bank Polska o współpracy w zakresie świadczenia usług konsultacyjnych. Przedmiotem umowy jest m.in. testowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań wykorzystujących najnowsze technologie, ze szczególnym uwzględnieniem generatywnej sztucznej inteligencji (AI). Umowa będzie rozliczana w formule „time & materials”. Jest to kolejna umowa w obszarze Financial Technology Services, dotychczas z rozwiązań Spółki skorzystali m.in. Santander Leasing,  czy ING Bank Śląski. 

– Z ogromnym entuzjazmem wchodzimy w nowy etap naszej współpracy z Credit Agricole Bank Polska. Podpisanie umowy ramowej otwiera przed nami szerokie możliwości w zakresie wdrażania i testowania innowacyjnych rozwiązań technologicznych, szczególnie w obszarze generatywnej AI. Nasze dotychczasowe doświadczenia w dostarczaniu rozwiązania Customer Data Platform zaowocowały znaczącą poprawą procesów banku, a teraz jesteśmy gotowi, by wspólnie wprowadzać kolejne nowatorskie rozwiązania. Wierzymy, że ta współpraca przyniesie korzyści obu stronom, umacniając naszą pozycję na rynku technologii finansowych i przyczyniając się do dalszego rozwoju Credit Agricole – mówi Maciej Kasprzak, General Manager Financial Technology Services.

Dotychczasowe rozwiązanie Ailleronu – Customer Data Plaform – udoskonaliło efektywne gromadzenie, przetwarzanie i dostarczanie danych do odpowiednich jednostek i systemów Credit Agricole w czasie zbliżonym do rzeczywistego.  Umowa została zawarta na czas nieoznaczony.

Credit Agricole działa w sektorze bankowości detalicznej, korporacyjnej, rolnej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz Consumer Finance. Jest częścią Grupy Crédit Agricole, która należy do 10 największych banków na świecie pod względem wartości aktywów, działa w 48 krajach na całym świecie i obsługuje ponad 52 miliony klientów. Wspieranie takiego podmiotu otwiera przed nami szerokie ścieżki do jeszcze większej rozpoznawalności spółki.

– Umowa z Credit Agricole pokazuje, że przyjęta strategia rozwoju FTS (Financial Technology Services) przynosi efekty. Zdecydowaliśmy się na skupienie na dostarczaniu wysokich jakości usług dla branży finansowej. Posiadamy bardzo bogate doświadczenie we współpracy z bankami oraz innymi podmiotami finansowymi, co pozwala nam być konkurencyjnym podmiotem na scenie technologicznej. Jesteśmy na drodze do stworzenia jednego z najbardziej wyspecjalizowanego software house’u dla podmiotów z branży finansowej w Europie – dodaje Maciej Kasprzak.

Spółka korzysta na trendach technologicznych, a rozbudowana struktura pozwala dostarczać usługi niezależnie od lokalizacji geograficznej klientów.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

chiny

Chiny: od „cudownego wzrostu” do nowej rzeczywistości

0
Chiny potrzebują nowych źródeł wzrostu – sektor nieruchomości: od bohatera do zera, spowolnienie inwestycji zagranicznych (w grę wchodzą zarówno krótkoterminowe czynniki taktyczne, jak i długoterminowe czynniki strukturalne) Popyt zagraniczny: rola Chin jako krytycznego...