KATEGORIA

HANDEL

Branża elektroniczna i Federacja Konsumentów ostrzegają, jak bezpiecznie kupować w sieci

Związek Cyfrowa Polska oraz Federacja Konsumentów wspólnie przestrzegają klientów, jak nie paść ofiarą oszustów internetowych kupując sprzęt elektroniczny w sieci. Apel ma związek z...

Zakupy spożywcze podbiją sieć w 2020 r.?

Markety spożywcze długo walczyły o wejście w handel internetowy, pokonując szereg barier. Na 2020 r. zapowiada się ekspansję sektora e-grocery, która zmieni nawyki zakupowe...

Czy polski e-commerce jest przygotowany na Brexit?

Z dniem 1 lutego Wielka Brytania przestanie być członkiem Unii Europejskiej i rozpocznie się okres przejściowy, trwający cały 2020 rok. Ministerstwo Finansów zaznacza, że...

Koniunktura w handlu detalicznym nadal może niepokoić

Styczniowe badania ankietowe koniunktury gospodarczej GUS pokazują nieco bardziej optymistyczny obraz w porównaniu z tym, który widzieliśmy w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Nieznaczna poprawa...

Inflacja jeszcze przyspieszy. Duży wzrost cen mięsa wieprzowego i warzyw

Ważne dla firm: Za duży wzrost inflacji w grudniu 2019 roku odpowiadają szybko rosnące ceny mięsa wieprzowego, warzyw, ubezpieczeń i gazu LPG. Przedsiębiorcy powoli...

Co Polacy kupują na Święta?

Szał świątecznych zakupów trwa, przez sklepy przewijają się tłumy odwiedzających, a platformy internetowe obsługują rekordowe ilości zamówień. Grudzień co roku stanowi intensywny okres przygotowań...

E-Handel na celowniku hakerów – zagrożenia sezonu sprzedażowego

Ataki na e-sklepy i ich klientów to pełna gama e-przestępstw. Od „odmowy usługi” (DoS), która zamyka możliwość generowania przychodu, do kampanii typu ransomware, poprzez...

Black Friday, czyli wyzwanie dla całej branży e-commerce

Dni wyprzedażowe w dużej mierze niosą za sobą szereg wyzwań, przed którymi staje branża e-commerce. Trudno oczywiście przewidzieć dokładne wyniki sprzedaży, ale tendencja zwyżkowa...

Czy bezpośredni kontakt to nowy luksus? Czyli o nowym trendzie na bycie offline

Coraz częściej mówi się, że millenialsi urodzili się z telefonem komórkowym w ręku. Osoby te praktycznie nie pamiętają świata bez internetu. W czasach natłoku...

BIM, czyli rewolucja w projektowaniu lokali handlowych

BIM - jeden z najgorętszych tematów w branży budowlanej powoli wkracza na salony polskich centrów handlowych. Czym tak właściwie jest i jakie korzyści ze...

Automaty do odbioru przesyłek kurierskich w centrach handlowych

Współpraca z sieciami handlowymi stanowi wiodący obszar działalności każdego operatora, który etapowo rozwija własne możliwości biznesowe, a także otwiera się na nowe lokalizacje, umożliwiające...

Automaty do odbioru przesyłek a rozwój sektora e-commerce

Obawy konsumentów przed zbyt wysokimi kosztami dostawy wiążą się bezpośrednio z wyzwaniami ostatniej mili kurierskiej. To właśnie na końcowym odcinku łańcucha dostaw najbardziej koncentrują...

Odczyt kart lojalnościowych i kuponów rabatowych z wyświetlaczy telefonów – z Newland FR21 Neon to proste

Wirtualne karty lojalnościowe, karty podarunkowe, kupony rabatowe, czy bilety elektroniczne stają się standardem. Prezentujemy rozwiązanie, które ułatwi nam odczyt kart przechowywanych w tzw. wirtualnym...

W Designer Outlet Warszawa klient z zagranicy otrzyma zwrot podatku na miejscu, tego samego dnia

Designer Outlet w Piasecznie pod Warszawą jako jedyne centrum handlowe w Polsce umożliwia klientom spoza UE natychmiastowy zwrot podatku za zakupy na miejscu,...

Jak usprawnić sklep internetowy – marketing i logistyka

Silna konkurencja pomiędzy sklepami internetowymi sprawia, że klienci są coraz bardziej wymagający i coraz mniej niedociągnięć są w stanie wybaczyć. Oczekują już nie tylko...

Współczesny konsument nie myśli racjonalnie

Kluczem do sukcesu na współczesnym rynku jest umiejętne dotarcie do konsumentów przez uwzględnianie ich potrzeb. Neuromarketing - poprzez śledzenie procesów podejmowania decyzji przez klientów...

Rośnie sprzedaż sprzętu poleasingowego

Firmy handlujące takim asortymentem zanotowały wzrosty nawet o kilkadziesiąt procent w ciągu roku. Klientów przyciąga bardzo dobry stosunek ceny do jakości, zwłaszcza w przypadku...

Rola potrzeb konsumentów w budowie i funkcjonowaniu sklepu

Detaliści nieustannie mierzą się z wymaganiami, stawianymi przez współczesnych konsumentów – to ich upodobania i preferencje kształtują trendy w branży retail. Właściciele sklepów, chcąc...

Za 10 lat 30% powierzchni w centrach handlowych zajmie gastronomia

Zważywszy na tempo zmian w dziedzinie jedzenia i oczekiwań konsumentów, trudno jest przewidzieć jak będzie kształtować się rynek za kolejne 10-20 lat. Jest wiele...

Sklepy rekordowo promują jabłka, ale nie obniżają cen

W zeszłym roku liczba promocji jabłek w gazetkach była prawie dwukrotnie większa niż rok wcześniej. Natomiast średnia cena promocyjna spadła zaledwie o 3 grosze...

Jak stworzyć dobry sklep e-commerce

Polski rynek e-commerce stale się rozrasta i według ostatniego raportu BISNODE osiągnął już wartość ok. 40 mld złotych. Powstaje coraz więcej sklepów, co jest...

Ofertę pisze klient! Czyli o tym, jak wysłuchać, a przy tym sprzedać

Schematyczne odpisywanie na e-maile, kolejne zimne telefony, monotonne wciskanie do lejka, targowanie się, stosowanie trików sprzedażowych  i finalnie jeden domknięty lead - brzmi znajomo?...
Exit mobile version