FIRMYByły prezes Alior Banku będzie odpowiadać za strategię rozwoju wydawcy tygodnika „Do...

Były prezes Alior Banku będzie odpowiadać za strategię rozwoju wydawcy tygodnika „Do Rzeczy” i IPO na New Connect

Grupa PMPG Polskie Media, właściciel spółki Orle Pióro S.A., wydawcy tygodnika „Do Rzeczy”, ogłasza dołączenie do zespołu Grzegorza Olszewskiego, doświadczonego menedżera i byłego Prezesa Zarządu Alior Banku. Jego zadaniem będzie skuteczne przygotowanie i przeprowadzenie debiutu spółki na rynku NewConnect oraz wsparcie jej dalszego rozwoju.

Grzegorz Olszewski wnosi do zespołu unikalne doświadczenie, zdobyte na najwyższych stanowiskach w sektorze finansowym. Jako Prezes Zarządu Alior Banku odpowiadał za realizację strategii „Bank na co dzień, Bank na przyszłość”, kładącą nacisk na wdrażanie nowoczesnych technologii oraz transformację cyfrową. Pod jego kierownictwem bank znacząco poprawił wyniki finansowe, osiągając rekordowy zysk netto przekraczający 2 miliardy złotych w 2023 roku. Z powodzeniem wdrożył rozwiązania oparte na chmurze oraz zaawansowaną analitykę danych, co przełożyło się na wzrost efektywności operacyjnej i poprawę jakości usług.

„Dołączyłem do Grupy PMPG z jasnym celem: przygotowanie Orle Pióro do debiutu giełdowego oraz dalszy rozwój spółki. Współczesny rynek mediów, podobnie jak sektor bankowy, wymaga dynamicznej adaptacji do zmian technologicznych. Kluczowym elementem naszej strategii będzie cyfryzacja procesów i treści, aby lepiej docierać do nowoczesnego odbiorcy. Inwestycje w technologie zwiększą efektywność i umocnią pozycję spółki jako lidera w dostarczaniu opiniotwórczych treści” – podkreśla Grzegorz Olszewski.

Michał Lisiecki, inwestor strategiczny Orle Pióro S.A., zaznacza: „Cieszę się, że nasz zespół menedżerów poszerzy się o kolejnego świetnego specjalistę, jakim jest Grzegorz Olszewski. Jego kompetencje w zakresie transformacji cyfrowej i zarządzania strategicznego są nieocenione w przygotowaniach do IPO. Grzegorz wesprze zarówno nasz zespół menedżerski, jak i Tomasza Biełanowicza, wieloletniego przewodniczącego Rady Nadzorczej PMPG oraz doświadczonego bankiera, który dotychczas nadzorował i nadzoruje przygotowania spółki do debiutu na NewConnect. Media muszą postawić wszystko na nowe technologie i szybką dygitalizację treści, aby sprostać oczekiwaniom odbiorców i reklamodawców. Wierzę, że pod przywództwem menedżerskim Grzegorza Orle Pióro osiągnie kolejne kamienie milowe w rozwoju. Osoby zainteresowane udziałem w inwestycji zapraszamy do śledzenia informacji na: https://dorzeczy.pl/gielda.”

Strategia rozwoju Orle Pióro S.A. zakłada intensywną cyfryzację treści i procesów operacyjnych, które zwiększą dostępność i atrakcyjność materiałów dla szerokiego grona odbiorców. Planowany debiut na NewConnect zapewni spółce kapitał niezbędny do realizacji ambitnych celów rozwojowych.

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

lekarz medycyna technologia

Polski rynek ochrony zdrowia na fali wzrostu – EY prognozuje roczny wzrost o 11%...

0
Z analizy firmy EY wynika, że polski rynek świadczenia usług z zakresu opieki zdrowotnej będzie do 2028 roku rósł w tempie - 11 proc. rocznie. Rozwój stymuluje rosnące finansowanie publiczne i prywatne, które jest...
Exit mobile version