DB SCHENKER to firma o głębokich tradycjach. Jej historia sięga XIX wieku i od początku pełna jest przełomowych wydarzeń, które pomogły firmie stać się liderem we wdrażaniu nowych technologii. Od początku firma skupia się ma kliencie oraz uwolnieniu potencjału pracowników. Obecna strategia Unleash ma na celu podkreślenie wartości oraz istoty tego czym dokładnie jest ta organizacja. Każdy element gigantycznego przedsięwzięcia ma znaczenie. Głównym punktem skupiającym uwagę firmy jest klient. Nieustające rozważania nad szybszym i bardziej skutecznym rozwiązywaniem problemów, motywują do wdrażania coraz lepszych propozycji na jego rzecz.
Centrum usług cyfrowych DB Schenker
W celu zapewnienia klientowi kompleksowej informacji DB SCHENKER prowadzi dobrze zorganizowane centrum usług cyfrowych. Jedną z jej funkcji jest rzetelne informowanie o statusie przesyłki i jej stanie.
Usługa connect2track pozwala na monitorowanie każdego odcinka trasy transportu w czasie rzeczywistym. DB SCHENKER obsługuje codziennie tysiące klientów, a każda przesyłka traktowana jest uwagą, dostosowaną do wymagań nadawcy. Oprócz towarów standardowych, firma transportuje także materiały wrażliwe na czynniki zewnętrzne, towary bardzo wartościowe oraz przesyłki, które wymagają szczególnych warunków transportu: począwszy od wilgotności powietrza i temperatury, po ustawienie w określonej pozycji. Czujniki instalowane przez DB SCHENKER w pojazdach, kontrolują stan towarów, żeby w sytuacji zmiany warunków zasygnalizować konieczność reakcji. Aby uspokoić każdego, kto powierza swoje zasoby, przewoźnik raportuje bieżące położenie transportu, a także zapewnia o podjęciu działań w przypadku jakichkolwiek awarii. O każdej sytuacji wyjątkowej klient powiadamiany jest specjalnym alertem. Usługa connect2track świadczona jest w każdym stosowanym przez firmę rodzaju transportu: drogowym, kolejowym, powietrznym oraz morskim. Urządzenia monitorujące transport zbierają informacje z wielu źródeł, dając końcowy efekt dostępny online. Wykorzystanie nowoczesnych technologii pozwala na budowanie zaufania i zwiększenie komfortu klientów firmy.
Dobra organizacja, dobre praktyki
Ideą firmy jest ciągły rozwój i budowanie nowych, lepszych doświadczeń klientów. Jakość świadczonych usług jest wizytówką przedsiębiorstwa. Zespoły doświadczonych ekspertów są gotowe do pojęcia wszelkich wyzwań logistycznych, a dążenie do perfekcji napędza ich do myślenia o przyszłych zadaniach. DB SCHENKER nie skupia się jedynie na sukcesie biznesowym, ale podchodzi do tego pojęcia w sposób bardzo szeroki. Każdy pracownik, jak i świat, w którym wszyscy żyjemy, stanowią fundament. Dbałość nie tylko o klienta, ale także o pracowników i środowisko jest tym co wyróżnia firmę. Wiele działań podejmowanych przez DB SCHENKER ma na celu ochronę przyrody (wprowadzanie pojazdów elektrycznych, tworzenie obiektów zasilanych energią słoneczną) nie tylko z myślą o przyszłych pokoleniach, ale także o tych, którzy obecnie korzystają z jej zasobów.
Po więcej informacji na temat śledzenia przesyłek zapraszamy tutaj: https://www.dbschenker.com/pl-pl/biznes/centrum-uslug-cyfrowych/śledzenie-przesyłki.