• BIZNES
    • PRAWO
    • PODATKI
    • ADMINISTRACJA
    • HANDEL
    • EKSPORT
    • PRZEMYSŁ
    • MARKETING
    • START-UPY
  • FINANSE
    • BANKOWOŚĆ
    • DOTACJE
    • FAKTORING
    • KREDYTY
    • LEASING
    • INWESTYCJE
    • KRYPTOWALUTY
    • WALUTY
    • ZŁOTO
    • UBEZPIECZENIA
    • WINDYKACJA
  • PRACA I KARIERA
    • BEZROBOCIE
    • REKRUTACJA
    • WYNAGRODZENIA
  • SEKTORY
    • ADMINISTRACJA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • EDUKACJA
    • MEDIA
    • MEDYCYNA I FARMACJA
    • MOTORYZACJA
    • NIERUCHOMOŚCI
    • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
    • OUTSOURCING
    • PRZEMYSŁ
    • INNOWACJE
    • TRANSPORT I LOGISTYKA
    • TURYSTYKA I HOTELARSTWO
    • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
Wyszukiwanie
Magazyn ManagerMagazyn MANAGER+Magazyn MANAGER+
środa, 18 maja, 2022
  • Artykuły sponsorowane
  • Kontakt
  • Publikuj
Facebook
Linkedin
Twitter
Magazyn ManagerMagazyn ManagerMagazyn Manager
  • BIZNES
    • PRAWO
    • PODATKI
    • ADMINISTRACJA
    • HANDEL
    • EKSPORT
    • PRZEMYSŁ
    • MARKETING
    • START-UPY
  • FINANSE
    • BANKOWOŚĆ
    • DOTACJE
    • FAKTORING
    • KREDYTY
    • LEASING
    • INWESTYCJE
    • KRYPTOWALUTY
    • WALUTY
    • ZŁOTO
    • UBEZPIECZENIA
    • WINDYKACJA
  • PRACA I KARIERA
    • BEZROBOCIE
    • REKRUTACJA
    • WYNAGRODZENIA
  • SEKTORY
    • ADMINISTRACJA
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • EDUKACJA
    • MEDIA
    • MEDYCYNA I FARMACJA
    • MOTORYZACJA
    • NIERUCHOMOŚCI
    • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
    • OUTSOURCING
    • PRZEMYSŁ
    • INNOWACJE
    • TRANSPORT I LOGISTYKA
    • TURYSTYKA I HOTELARSTWO
    • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
Na Topie

Stres w miejscu pracy

Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

Komentarz do decyzji IOSCO – regulacja rynku kryptowalut – Przemysław Kral (Zonda)

Zwołanie zebrania wspólnoty – błędy oznaczają spory kłopot?

Invista S.A. efektywnie wykorzystuje park nieruchomości. W najbliższych tygodniach umowy o wartości ponad 10 mln zł

PRACA I KARIERAJak rozkochać pracownika w firmie? 6 wskazówek dla organizacji, które pomogą zwiększyć...

Jak rozkochać pracownika w firmie? 6 wskazówek dla organizacji, które pomogą zwiększyć zaangażowanie personelu

pracownik oczy
Autor: Redakcja

-

lut 14, 2022
0
Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
    tłumaczenia biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl
    PRACA I KARIERAREKRUTACJA

    PODOBNE ARTYKUŁY

    HANDEL

    Przyszłość centrów handlowych

    BIZNES

    Ponad połowa firm MŚP odczuwa negatywne skutki wojny. Co czwarta pomaga Ukraińcom

    BEZPIECZEŃSTWO

    Czy sztuczna inteligencja to przyszłość branży ochrony?

    • Tagi
    • Agnieszka Krzemień
    • COVID-19
    • ManpowerGroup
    • zmiany na rynku pracy

    Jak rozkochać pracownika w firmie? 6 wskazówek dla organizacji, które pomogą zwiększyć zaangażowanie personelu

    Aż 43% organizacji zamierza powiększyć swoje zespoły w I kwartale 2022 roku. W dobie rekordowo wysokiego niedoboru talentów przyciągnięcie i utrzymanie pracowników dysponujących odpowiednimi kwalifikacjami nie jest jednak zadaniem łatwym. Wzrastająca liczba ofert pracy we wszystkich sektorach gospodarki wraz z obserwowaną na rynku intensywną rywalizacją o kadry zachęcają pracowników do poszukiwania nowych możliwości zawodowych. Co w tej sytuacji mogą zrobić organizacje? Jakie działania wdrażać, by zatrzymać personel na dłużej i zminimalizować ryzyko rotacji? Ekspertka ds. rozwoju i zarządzania karierą z ManpowerGroup przedstawia kilka dobrych praktyk.

    Zgodnie z danymi zawartymi w „Barometrze ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia”, przedsiębiorcy wykazują obecnie silną chęć powiększania swoich zasobów kadrowych. Jednocześnie aż 8 na 10 z nich odczuwa deficyt wykwalifikowanych pracowników – co potwierdza badanie „Niedobór talentów”. Pozyskanie kompetentnych kandydatów i wdrożenie ich w obowiązki jest procesem czasochłonnym, dlatego też firmom zależy na długofalowej współpracy z zatrudnionymi osobami. W jaki sposób pracodawcy mogą zwiększyć swoją atrakcyjność na rynku i zbudować sprzyjającą kulturę organizacyjną, w której pracownicy będą chcieli pozostać? Agnieszka Krzemień, ekspertka ds. rozwoju i zarządzania karierą z Right Management w ManpowerGroup, wskazuje obszary, nad którymi warto pracować.

    Na skróty:

    • Skuteczny onboarding
    • Słuchanie głosu pracowników
    • Wzmacnianie kultury organizacyjnej firmy
    • Przejrzysta i regularna komunikacja
    • Sprawne zarządzanie zespołami
    • Nieustanna nauka

    Skuteczny onboarding

    Pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Firma, która chce jak najlepiej zaprezentować się przed nowym członkiem zespołu, powinna zapewnić zarówno profesjonalny proces rekrutacyjny, jak i skuteczne wdrożenie. Osoba, która już na samym początku dobrze pozna strukturę, kulturę oraz wartości organizacji, będzie mogła się w niej szybciej odnaleźć oraz lepiej poczuć. Bardzo ważnym elementem onboardingu jest również przedstawienie pracownikowi jego obowiązków w przejrzysty i usystematyzowany sposób – tak, aby świeżo zatrudniona osoba rozumiała swoje zadania i znała oczekiwania przełożonego. Dzięki tej wiedzy poczuje się ona pewniej i zacznie sprawnie realizować powierzone projekty. Opieka mentora dodatkowo zwiększy poczucie bezpieczeństwa wchodzącej do organizacji osoby.

    Słuchanie głosu pracowników

    Pandemia COVID-19 znacząco zmieniła potrzeby personelu. Jak wynika z analizy ManpowerGroup, dotyczącej trendów w zatrudnieniu w 2021 roku, w dobie globalnego zagrożenia zdrowotnego pracownicy oczekują od firm elastyczności oraz zaufania, które pozwolą im uzyskać większą samodzielność w działaniu. Dane ManpowerGroup z raportu „Niedobór talentów” wskazują też, że aż 8 na 10 pracowników chciałoby osiągnąć równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. Preferencje zatrudnionych osób zmieniły się również w obszarze benefitów pozapłacowych. Najbardziej pożądanymi świadczeniami są obecnie te, które dają personelowi poczucie bezpieczeństwa – między innymi prywatna opieka zdrowotna oraz dodatkowe ubezpieczenie. Pracodawcy, którzy śledzą aktualne trendy w zatrudnieniu, uważnie wsłuchują się w głos pracowników i poznają ich potrzeby, będą w stanie przygotować atrakcyjne oferty, które pozwolą im przyciągnąć nowych kandydatów i sprawić, by zostali oni w organizacji na dłużej.

    Wzmacnianie kultury organizacyjnej firmy

    Zarówno pracownicy, jak i klienci chcą dziś współpracować z organizacjami, które wyznają podobne do nich wartości. Dlatego też oczekują od firm zajęcia stanowiska w ważnych kwestiach społecznych, dotyczących między innymi ochrony środowiska czy aktywnego wdrażania idei różnorodności oraz integracji w przedsiębiorstwie. Podzielanie wartości organizacji oraz udział w akcjach z obszaru ESG i CSR pozwalają personelowi utożsamić się z firmą i jej kulturą, co sprzyja długofalowej współpracy oraz wzrostowi zaangażowania. Dzięki temu firma staje się dla pracownika organizacją z wyboru. Warto jednak zaznaczyć, że według danych zebranych przez ManpowerGroup, w I półroczu 2022 roku tylko co szóste przedsiębiorstwo w Polsce zamierza wdrażać szkolenia z obszaru różnorodności. Ponad połowa pracodawców w ogóle nie planuje takich działań – co jest dość niepokojącym zjawiskiem.

    Przejrzysta i regularna komunikacja

    Komunikatywność jest dziś jedną z najbardziej cenionych na rynku pracy kompetencji miękkich. Oczekują jej zarówno pracodawcy, jak i pracownicy. W czasie dynamicznych zmian otoczenia biznesowego personel chce na bieżąco otrzymywać informacje, dotyczące inicjatyw i działań podejmowanych przez firmy. Zatrudnione osoby spodziewają się również wiadomości na temat tego, w jakiej kondycji znajduje się organizacja. Pracownicy, podobnie jak klienci, wymagają dziś od organizacji transparentności. Pomaga ona w budowaniu zaufania do pracodawcy i zwiększa jego wiarygodność na rynku.

    Sprawne zarządzanie zespołami

    Pandemia postawiła przed organizacjami wyzwania, związane z kierowaniem zespołami rozproszonymi. Nowy styl zarządzania wymaga od menedżerów nabywania oraz nieustannego doskonalenia kompetencji, które pozwolą im skutecznie integrować pracowników, wykonujących zadania w modelu zdalnym lub hybrydowym, a także monitorować postępy w ich pracy przy jednoczesnym zachowaniu swobody działań personelu. Kluczowa w tym procesie jest komunikacja, pozwalająca jasno i precyzyjnie delegować zadania oraz poznawać potrzeby i wyzwania, z jakimi mierzą się zespoły. Ogromne znaczenie ma również profesjonalne przekazywanie konstruktywnej informacji zwrotnej, dotyczącej pracy i osiąganych rezultatów. Rozwinięte umiejętności z obszaru empatycznego kierowania zespołami pozwalają zwiększyć efektywność personelu, co przekłada na budowanie u pracowników poczucia sprawstwa i odpowiedzialności za rezultaty. Takie działania wpływają też na pozytywną atmosferę w pracy, dającą zatrudnionym osobom poczucie bezpieczeństwa i przynależności. Niestety, inwestowanie w regularny rozwój kompetencji liderskich nadal nie jest powszechną praktyką w firmach. Jak wynika z analiz ManpowerGroup, programy rozwojowe dla menedżerów w I półroczu 2022 roku zamierza wdrażać tylko co piąty polski przedsiębiorca.

    Nieustanna nauka

    Postępująca rewolucja technologiczna oraz dynamiczne zmiany na rynku pracy wymagają szybkiego przyswajania nowych kompetencji, sprzyjających budowaniu konkurencyjności każdego z nas. Rozwój umiejętności przekłada się na zwiększenie poczucia stabilności i atrakcyjności zatrudnienia u pracownika. Personel oczekuje od pracodawców wsparcia w zdobywaniu, poszerzeniu oraz doskonaleniu kolejnych kompetencji. Kursy i szkolenia należą obecnie do grupy najbardziej pożądanych benefitów. Inwestycja w rozwój kadry przyczynia się do wzrostu satysfakcji pracowników, utrzymując jednocześnie ich motywację na wysokim poziomie. Zdobywanie nowych kompetencji otwiera przed pracownikiem dalsze możliwości rozwoju zawodowego wewnątrz organizacji, a to sprawia, że chętniej angażuje się on w długofalową współpracę z daną firmą. Polscy pracodawcy mają tego świadomość – aż 60% z nich kusi kandydatów kursami, szkoleniami i opieką mentorską, umożliwiającą podnoszenie kwalifikacji i budowanie alternatyw rozwoju zawodowego wewnątrz organizacji.

    Podsumowując – wdrażanie w organizacji dobrych praktyk ze wszystkich wyżej wymienionych obszarów sprzyja budowaniu marki odpowiedzialnego i przyjaznego pracodawcy, pracodawcy z wyboru. Atrakcyjne dla pracowników rozwiązania pomagają w przyciągnięciu nowego personelu oraz pozytywnie wpływają na retencję zatrudnionych już osób. Pracownicy, którzy zauważają, że firma ma im wiele do zaoferowania w zakresie rozwoju zawodowego, korzystają z tych możliwości i chętniej zostają w organizacji na dłużej. Dzięki odpowiedniej strategii pozyskiwania i zatrzymywania talentów przedsiębiorcy zapewniają sobie dostęp do wykwalifikowanej kadry i w konsekwencji budują swoją przewagę konkurencyjną. Pracownik, którego „rozkochała” w sobie organizacja, jest najlepszym ambasadorem marki, który zachęca innych do dołączania do silnej oraz atrakcyjnej firmy.

    Poprzedni artykułKompetencje przyszłości w branży IT – dane i rozwiązywanie problemów nie mają sobie równych
    Następny artykułNastroje konsumenckie są gorsze niż rok temu. Więcej Polaków zamierza zaciskać pasa na zakupach
    • Tags
    • Agnieszka Krzemień
    • COVID-19
    • ManpowerGroup
    • zmiany na rynku pracy
    Facebook
    Twitter
    Pinterest
    WhatsApp

      NAJNOWSZE ARTYKUŁY

      Polacy zestresowani w pracy

      Stres w miejscu pracy

      maj 17, 2022
      Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

      Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze...

      maj 17, 2022
      kryptowaluty

      Komentarz do decyzji IOSCO – regulacja rynku kryptowalut – Przemysław Kral...

      maj 13, 2022
      - Advertisment -

      POLECAMY

      cyberatak cyberbezpieczeństwo haker

      Historia cyberprzestępczości

      Redakcja - kw. 11, 2022 0
      Pojęcie „wirusa komputerowego” znane jest obecnie większości osób na świecie, włącznie z dziećmi. Zwykle kojarzy się ono z czymś destrukcyjnym dla sprzętu, danych i usług, na których wszyscy polegamy. Wirusy komputerowe, podobnie jak ich...
      Więcej
      e-commerce

      Nowe oblicze wyprzedaży, czyli co w e-commerce i nie tylko zmieni dyrektywa Omnibus

      Redakcja - sty 24, 2022 0
      W czasie sezonowych wyprzedaży nie raz słyszy się o nieuczciwych praktykach sprzedawców i celowym zawyżaniu cen w okresach poprzedzających obniżki, tak aby te wyglądały na szczególnie atrakcyjne. Tegoroczne zimowe wyprzedaże to jednak ostatnie, kiedy...
      Więcej
      home office programista pracownik

      Wzrost mediany maksymalnych zarobków w IT o 9,5 proc. do 18,4 tys. zł netto...

      Redakcja - sty 18, 2022 0
      No Fluff Jobs – jedyny portal z ogłoszeniami IT dostępny w 6 krajach i 8 wersjach językowych – podsumowuje ubiegły rok w branży. Z przygotowanego przez firmę raportu „Rynek pracy IT w Polsce w...
      Więcej

      Stres w miejscu pracy

      maj 17, 2022
      Stres to zjawisko, które jest coraz bardziej istotne. Ma coraz większy wpływ na dobrostan pracowników, na poczucie komfortu psychicznego, na efektywność, na zaangażowanie w...

      Współpraca z partnerem Executive Search – 9 wskazówek, jak ją dobrze przeprowadzić

      maj 17, 2022
      Ponad 1000 procesów rekrutacyjnych, dziesiątki tysięcy spotkań, tysiące rekomendacji oraz niemożliwa wręcz do oszacowania skala kontaktów z  klientami i potencjalnymi kandydatami. Czy tak rozległe...

      Za dziesięć lat to te zawody będą najbardziej poszukiwane. Już dziś można się na to przygotować

      kw. 26, 2022
      W następnej dekadzie nasz świat zawodowy może zmienić się nie do poznania. Według analityków nawet 40% pracowników będzie musiało się przebranżowić lub zwiększyć swoje...

      REDAKCJA POLECA

      Historia cyberprzestępczości

      kw. 11, 2022

      Nowe oblicze wyprzedaży, czyli co w e-commerce i nie tylko zmieni dyrektywa Omnibus

      sty 24, 2022

      Wzrost mediany maksymalnych zarobków w IT o 9,5 proc. do 18,4 tys. zł netto – raport za 2021 rok

      sty 18, 2022

      NAJCZESCIEJ CZYTANE

      Invista S.A. efektywnie wykorzystuje park nieruchomości. W najbliższych tygodniach umowy o wartości ponad 10 mln zł

      maj 11, 2022

      Komentarz do decyzji IOSCO – regulacja rynku kryptowalut – Przemysław Kral (Zonda)

      maj 13, 2022

      Stres w miejscu pracy

      maj 17, 2022
      • ZAMÓW PUBLIKACJĘ
      • Kontakt
      magazyn menedzerówmagazyn menedzerów

      MAGAZYN MANAGER+

      MANAGER+ to internetowy magazyn adresowany do menedżerów, kadry zarządzającej, właścicieli i prezesów firm, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy. W wielkim skrócie MANAGER+ to Portal, który realizuje idee i pokazuje nowe horyzonty w życiu zawodowym i prywatnym.

      BĄDŹ NA BIEŻĄCO

      Facebook
      Linkedin
      Twitter

      © MANAGER+

      • AKTUALNOŚCI
        • ADMINISTRACJA
        • BIZNES
        • GOSPODARKA
        • PRZEMYSŁ
        • FINANSE
        • PRAWO
        • PODATKI
        • BEZPIECZEŃSTWO
        • TECHNOLOGIA
        • HANDEL
        • E-COMMERCE
        • MEDIA
        • MARKETING
        • EDUKACJA
        • PRACA I KARIERA
        • TURYSTYKA
        • EKOLOGIA
        • POLITYKA
        • UNIA EUROPEJSKA
      • RYNKI
        • WALUTY
        • KRYPTOWALUTY
        • GIEŁDA I INWESTYCJE
        • ENERGIA I SUROWCE
        • MOTORYZACJA
        • TRANSPORT I LOGISTYKA
        • NIERUCHOMOŚCI
        • ŻYWNOŚĆ I ROLNICTWO
        • MEDYCYNA I FARMACJA
        • UBEZPIECZENIA
      • RAPORTY I ANALIZY
      • FIRMY

      Analizy i komentarze nie są rekomendacją w rozumieniu Rozporządzenia MF z 19 października 2005 r. Zostały sporządzone w celach informacyjnych i nie powinny stanowić podstawy do podejmowania decyzji inwestycyjnych. Inwestycje w instrumenty rynku OTC, w tym kontrakty na różnice kursowe (CFD), ze względu na wykorzystywanie mechanizmu dźwigni finansowej wiążą się z możliwością poniesienia strat nawet przy niewielkiej zmianie ceny instrumentu bazowego, na podstawie którego jest oparte kwotowanie cen danego Instrumentu. Osiągnięcie zysku na transakcjach na instrumentach OTC, w tym kontraktach na różnice kursowe (CFD) bez wystawienia się na ryzyko poniesienia straty, nie jest możliwe. Podejmując decyzje inwestycyjne, Klient powinien kierować się własnym osądem.

      Posting....
      Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie tego portalu, czasami umieszczamy na komputerze użytkownika (bądź innym urządzeniu) małe pliki – tzw. cookies („ciasteczka”).
      Zaakceptuj ciasteczka
      Czytaj Więcej
      Ustawienia Prywatności
      Wyświetl
      Wyświetl

      Ustawienia Prywatności

      Wybierz, które ciasteczka chce aktywować. Możesz zmienić te ustawienia w każdej chwili poprzez ikonę ustawień widoczną w rogu strony. Jednakże zmiana ustawień może powodować wyłączenie niektórych funkcji dostępnych na stronie. Aby dowiedzieć się jak usunąć ciasteczka w przeglądarce sprawdź zakładkę "Pomoc". Dowiedz się więcej na temat ciasteczek, których używamy.

      Za pomocą poniższego suwaka możesz włączyć lub wyłączyć różne typy ciasteczek:

      • Block all
      • Essential
      • Functionality
      • Analytics
      • Advertising

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych. Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań. Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach. Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych
      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Istotne: Zapamięta ustawienia uprawnień dla ciasteczek
      • Istotne: Włączy ciasteczka sesyjne
      • Istotne: Odczyta informacje wprowadzone do formularzy kontaktowych
      • Istotne: Zapamięta produktu dodane do koszyka zakupowego
      • Istotne: Uwierzytelni czy jesteś zalogowany na konto użytkownika
      • Istotne: Zapamięta wybraną wersję językową
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych statystycznych

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona będzie

      • Funkcjonalne: Zapamiętywać ustawienia sieci społecznościowych
      • Funkcjonalne: Zapamiętywać wybrany kraj i region
      • Analityczne: Zapisywać informacje dotyczące odwiedzonych podstron i podjętych na nich działań
      • Analityczne: Zapisywać informacji dotyczących Twojego położenia i regionu na podstawie numeru IP
      • Analityczne: Zapisywać czas spędzony na poszczególnych podstronach
      • Analityczne: Zwiększać jakość danych funkcji statycznych
      • Reklamowe: Dostosuje informacje reklamowe do Twoich zainteresowań na podstawie np. treści, którą odwiedziłeś wcześniej. (Obecnie nie używamy plików cookie służących do kierowania reklam)
      • Reklamowe: Zbierać danych osobowe, takich jak imię i nazwisko oraz lokalizacja

      Ta strona internetowa nie będzie

      • Zapamiętywać nazwę użytkownika i hasło
      Zapisz i zamknij