LUDZIEMichal Malysa pokieruje komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną grupy Eurowag

Michal Malysa pokieruje komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną grupy Eurowag

Michal Malysa pokieruje komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną grupy Eurowag

Michal Malysa został nowym dyrektorem ds. komunikacji grupy Eurowag. Będzie zarządzał komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną na piętnastu rynkach, w tym public relations, media relations, employer branding i social media.

Michal Malysa dołączył do grupy Eurowag po prawie czterech latach pracy w Deloitte, gdzie był odpowiedzialny za PR i komunikację zewnętrzną oraz pięcu latach na stanowisku Head of Public Relations w agencji Grayling. Posiada bogate doświadczenie w dziedzinie komunikacji, w szczególności w zakresie doradztwa biznesowego, technologii, IT i finansów. Wcześniej Michal przez osiem lat pracował jako dziennikarz w TV Nova, Pražský deník, Český rozhlas i Česká TV.

Eurowag, dynamicznie rozwijająca się firma założona 25 lat temu w Czechach, zapewnia platformę płatniczą i technologiczną dla branży komercyjnego transportu drogowego w 15 krajach Europy. Obecnie zatrudnia ponad tysiąc profesjonalistów z 30 narodowości.

„Wiem, że wszyscy to mówią, ale jestem naprawdę podekscytowany moją nową rolą. Eurowag, jako lokalna i szybko rozwijająca się firma, która wprowadza innowacyjne technologie w dziedzinie mobilności, zatrudnia wielu inteligentnych ludzi z międzynarodowym doświadczeniem. Ekspansja oraz wizja firmy i jej zespół profesjonalistów stawiają Eurowag na drodze do zostania liderem fintech w Europie i poza nią. To wielki zaszczyt być częścią historii firmy” – powiedział Michal Malysa, nowy dyrektor ds. komunikacji grupy Eurowag.

„Profil Michala doskonale wpisuje się w naszą wizję i wartości. Jego doświadczenie z pewnością pomoże nam wzmocnić markę Eurowag i przyspieszyć naszą drogę do innowacyjnego i zrównoważonego technologicznego lidera w branży mobilności” – mówi dyrektor generalny i prezes Eurowagu, Martin Vohánka.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Reklama -Osteopatia Kraków

POLECAMY

chiny

Chiny: od „cudownego wzrostu” do nowej rzeczywistości

0
Chiny potrzebują nowych źródeł wzrostu – sektor nieruchomości: od bohatera do zera, spowolnienie inwestycji zagranicznych (w grę wchodzą zarówno krótkoterminowe czynniki taktyczne, jak i długoterminowe czynniki strukturalne) Popyt zagraniczny: rola Chin jako krytycznego...