wtorek, 11 maja, 2021
MARKETINGSentinic – wyjątkowe narzędzie do monitorowania wyników Google debiutuje na rynku

Sentinic – wyjątkowe narzędzie do monitorowania wyników Google debiutuje na rynku

-

Sentinic – wyjątkowe narzędzie do monitorowania wyników Google debiutuje na rynku

93% konsumentów korzysta z wyszukiwarek przed podjęciem decyzji zakupowej[i]. Pierwsze strony wyników wyszukiwania mają kluczowe znaczenie dla tego, jak postrzegany jest produkt, firma czy usługa. Jak dotąd nie było narzędzia, które umożliwiało gromadzenie tych danych i bieżącą ich obserwację. Długo wyczekiwane narzędzie do monitorowania słów kluczowych w Google jest już dostępne. Sentinic.com, unikalna platforma do obserwacji wizerunku w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie, jest już w fazie testów.

Sentinic to innowacyjny startup, który pracuje nad pierwszym narzędziem do monitorowania reputacji na podstawie słów kluczowych w wyszukiwarce Google w czasie rzeczywistym. Platforma jest kierowana do osób zajmujących się marketingiem, PR i HR, a także wszystkich, którym w trosce o swój biznes zależy na obserwacji swojego wizerunku w internecie: drobnych przedsiębiorców, artystów, osób prywatnych. Sentinic umożliwia śledzenie oraz analizę wydźwięku informacji widocznych w wynikach wyszukiwania oraz wykrywanie sytuacji kryzysowych na bardzo wczesnym etapie.

Zwłaszcza dzisiaj w dobie ogólnoświatowej pandemii widzimy, jak ważna jest szybka reakcja. Nie tylko nasza pozycja w wyszukiwarce lecz także pierwsze 20 wyników, które są sprawdzane przez konsumentów, w dużej mierze świadczą o wizerunku. Sentinic to unikalne narzędzie, które naturalnie uzupełnia lukę w dotychczasowym monitorowaniu treści i jest brakującym elementem uzupełniającym inne oprogramowania – mówi Tomasz Lewandowski, Project Leader w Sentinic.Sentinic – narzędzie do monitorowania wyników Google

Jak to działa?

Sentinic umożliwia obserwację wybranych słów kluczowych i pierwszych 20 wyników widocznych w wyszukiwarce i – co najważniejsze – samodzielnie określa wydźwięk tych treści. Sztuczna inteligencja na bieżąco wykonuje analizę słów kluczowych w tytule, leadzie jak i w całej treści artykułu i określa, czy materiał jest pozytywny, negatywny czy neutralny. System zbiera informacje z każdego dnia, dzięki czemu łatwo możemy ocenić, jak w czasie zmienia się reputacja np. naszej firmy w sieci.

Sentinic na bieżąco informuje także o zmianach w wynikach wyszukiwania takich jak nagły wzrost treści o negatywnym wydźwięku czy spadek pozytywnych wyników wyszukiwania. To właśnie ta funkcja sprawia, że Sentinic, wyłapuje potencjalne kryzysy o wiele szybciej i daje możliwość wcześniejszej reakcji i stłumienia sytuacji wyjątkowych w zarodku. Dostęp do takich danych z pewnością pozwoli ulepszyć strategię marketingową firmy.

Kończymy właśnie etap beta z udziałem międzynarodowych ekspertów, doskonalimy narzędzie według ich uwag i niebawem udostępniamy narzędzie wszystkim – dodaje Lewandowski.

[i] Google/Ipsos, Global Retail Study, Base: Total sample (n=1,019) U.S. online 18+ who shopped in the last week, Feb. 2019.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Advertisment -

POLECAMY

Remote controlled drone taking off from warehouse to deliver package

SAS wskazuje 4 obszary rozwoju biznesu w 2021 roku

0
Jednym z głównych wniosków pojawiających się w podsumowaniach minionego roku jest ogromny wpływ pandemii na przyspieszenie procesów cyfrowej transformacji. COVID-19 potwierdził, że technologia jest kluczowym narzędziem w obszarze ochrony zdrowia, ekonomii, a także ekologii....
Deloitte

Deloitte: Rok 2021 przyniesie zwiększoną aktywność na rynku private equity

0
Mimo, że rynek private equity (PE) w Europie Środkowej odczuł wpływ pandemii i wywołanego nią spowolnienia, przedstawiciele funduszy wykazują dziś znacznie większy optymizm niż w pierwszej połowie 2020 r. Jak wynika z raportu firmy...
polska unia europejska

Jaka przyszłość czeka Unię Europejską i Polskę?

0
Michał Perzyński/Instytut Jagielloński: Jak Pana zdaniem będą wyglądać stosunki Unii Europejskiej ze Stanami Zjednoczonymi po zaprzysiężeniu Joe Bidena na prezydenta? Bogusław Sonik: Myślę, że przede wszystkim zmieni się jedno – będą mieli do siebie zaufanie...