Grupa PMPG Polskie Media sumiennie realizuje założenia swojej strategii rozwoju. Pod koniec ubiegłego roku spółka otworzyła dwa kolejne portale – medyczny i biznesowo – konsumencki. W ramach kolejnych kroków, Grupa stawia na rozwój kadry managerskiej, która pokieruje rozwojem contentu natywnego oraz działem wsparcia sprzedaży. Od marca witamy w zespole Anetę Grinberg-Iwańską – managera z 20-letnim doświadczeniem oraz Krzysztofa Szczepaniaka, który po latach wraca do szeregów PMPG.
Od marca do zespołu PMPG Polskie Media S.A dołącza doświadczona menedżerka Aneta Grinberg-Iwańska, której powierzono rolę Dyrektora Działu Wsparcia Sprzedaży. Jej 20-letnie doświadczenie doskonale wpisuje się w strategię wydawnictwa ponieważ, Aneta ma blisko 6-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami cyfrowymi, które tworzyła w ramach zarządzania PIIB Sp. z o.o.
– Przyjęłam to wyzwanie zawodowe z dużym entuzjazmem – mówi Aneta Grinberg-Iwańska.
– Cieszę się, że dołączam do wiodącego medium opiniotwórczego, jakim jest „Wprost”. Jako osoba z 20-letnim doświadczeniem w mediach utożsamiam się z misją spółki, która stawia na poszanowanie poglądów i przekonań oraz realizację hasła „Pełen obraz, dzięki różnym punktom widzenia. Jestem pod wrażeniem dynamicznego rozwoju PMPG Polskie Media S.A., zwłaszcza ekspansją portfolio o nowe serwisy tematyczne. Uważam, że stanowi to ogromny potencjał do tworzenia innowacyjnych produktów reklamowych. – dodaje.
Po 20 latach do grupy PMPG Polskie Media S.A. powraca Krzysztof Szczepaniak, który obejmie stanowisko Sekretarza Redakcji w dziale contentu komercyjnego.
W PMPG Polskie Media Krzysztof będzie odpowiadać za realizację materiałów natywnych do e-wydania Wprost i dodatków do e-wydania, a także rozwój strategii contentowej i projekty specjalne Grupy.
Przygoda Krzysztofa w PMPG rozpoczęła się w 1999 roku, kiedy to kierował redakcją magazynu studenckiego „Dlaczego” – pierwszego projektu wydawniczego PMPG. W ciągu dwudziestu lat prowadził autorskie audycje w Polskim Radiu, czy jako dziennikarz lub redaktor tworzył treści w magazynie „Press” albo w tygodniku “Przekrój”.
– Cieszę się, że po latach wracam do PMPG. Wracam, bo wierzę w markę Wprost, na której wychowywałem się i uczyłem czym jest liberalizm i gospodarka. Chcę wykorzystać synergię moich doświadczeń, jakie zdobyłem w ostatniej dekadzie zarówno w zakresie PR-u, marketingu cyfrowego, jak i w poprzednich latach – w dziennikarstwie, do tego, by budować silny portal, który swoją kreatywnością walczy o lepszy i szybszy rozwój Polski – podkreśla Krzysztof Szczepaniak.