KATEGORIA

HANDEL

- Reklama-Biuro Tłumaczeń 123

Patriotyzm konsumencki ważny dla 75% Polaków. 37% z nas jest skłonnych zapłacić więcej za produkty spożywcze polskiego pochodzenia

Zdaniem niemal 60% Polaków polskie produkty spożywcze są lepszej jakości niż produkty z zagranicy. Dlatego dla 3 na 4 rodaków ważne jest, by produkt,...

Galeria Tarnovia zmienia właściciela

W dniu 29 listopada 2023r sfinalizowano transakcję zakupu Galerii Tarnovia. Jest to jedna z największych transakcji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce w tym...

Black Friday – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% r/r

Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday w liczbach? Okazuje się,...

Zwierzęta w miejscu pracy to coraz bardziej popularne zjawisko

W prawie co 5. gospodarstwie domowym mieszka jakiś pupil, najczęściej pies, kot lub ptak. 43% internautów rozważa w najbliższej przyszłości posiadanie (zakup lub adopcję)...

Już prawie 44 proc. polskich MŚP z sektora handlowo-usługowego sprzedaje swoje usługi online

Coraz więcej przedsiębiorców z branży handlowo-usługowej zaczyna interesować się sprzedażą w internecie. Prawie 44 proc. ankietowanych oferuje już swoje usługi online. Ponad połowa respondentów jednak...

Wyprzedaże nie pozbawiają nas rozsądku. Połowa Polaków w Black Week robi tylko zaplanowane zakupy

Wbrew obiegowym opiniom Polacy rozsądnie korzystają z promocji oferowanych w ramach Black Week – pokazuje najnowsze badanie przeprowadzone na zlecenie VeloBank. Wynika z niego,...

Pracownicy biur w Warszawie oczekują lepszej oferty gastronomicznej

Sektor gastronomiczny w biurowcach mocno ucierpiał w wyniku pandemii COVID-19. Równocześnie, jak wynika z raportu Colliers „Zakupy w biurowcu” oczekiwania pracowników obiektów biurowych względem...

Ulubione święta hackerów? Black Friday i Cyber Monday

Prawie 80% Polaków i Polek planuje zakupy w nadchodzące Black Friday i Cyber Monday. Wszyscy z nich prawdopodobnie zakładają, że oszczędzą pieniądze. To szczególnie...

Black Friday i Cyber Monday: okazja czy pułapka?

Czy warto kupować w Black Friday i Cyber Monday? To pytanie zadaje sobie wielu z nas, jednak czy rzeczywiście atrakcyjne oferty i promocje są...

E-commerce’owy boom sezonu

Właśnie rozpoczął się najgorętszy okres w branży e-commerce obejmujący m.in. Black Friday, Cyber Monday i Święta Bożego Narodzenia. Usprawnienie procesów magazynowych, optymalizacja e-sklepu, tworzenie...

GUS o handlu i e-handlu w październiku 2023 – eksperci komentują

Według najnowszych danych GUS w październiku 2023 r. w porównaniu z wrześniem 2023 r. odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących (o 13,4%). Udział sprzedaży...

W tym roku Polacy planują skromniejsze święta

W tym roku czeka nas kameralna Gwiazdka – ponad połowa Polaków tegoroczne Święta Bożego Narodzenia planuje spędzić w domu, samotnie lub w wąskim gronie...

Black (Omnibus) Friday 2023: Sprzedawcy muszą szerzej informować o cenach

Choć Dyrektywa Omnibus obowiązuje w Polsce od początku tego roku, to jednak wciąż wzbudza wiele wątpliwości wśród sprzedawców. Przed nimi ważna próba w postaci...

Oczekowania klientów wobec sklepowych aplikacji rosną

Według analiz Cisco App Dynamics, konsumenci planują w tym roku pobić rekord zakupów online w nadchodzących dniach. Sklepowe aplikacje i usługi cyfrowe...

Eksperci alarmują: finansowi przestępcy przyprawią o ból głowy w Cyber Poniedziałek

Nadejście sezonu zakupów świątecznych wiąże się z gwałtownym wzrostem aktywności handlowej w sieci i liczby oszustw, zwłaszcza w takie dni jak Black Friday i...

Black Friday, Cyber Monday i Mikołajki – jak sztuczki marketingowe wpływają na nasze zakupy

Black Friday, Cyber Monday czy Mikołajki to czas promocji, rabatów i okazji w sklepach. Czy to rzeczywiście najlepszy czas do robienia zakupów, czy element...

Sprzedaż detaliczna w USA

Sprzedaż detaliczna w USA w ujęciu miesięcznym spadła po raz pierwszy od marca. Październikowy odczyt wyniósł -0,1%. Jednocześnie spadek jest jednak mniejszy niż oczekiwania....

Dynamiczny wzrost e-handlu w Polsce

Pierwszy jesienny odczyt BaseLinker Index pokazuje, że pozycja e-commerce w polskim handlu jest coraz bardziej kluczowa. W październiku br. wartość wskaźnika mierzącego kompleksową...

Najemcy centrów handlowych walczą o równe traktowanie

Istniejące centra handlowe wymagają systematycznie nowych inwestycji – zarówno ze względu na ich starzenie się, jak i zmiany standardów wymagane przez przepisy prawa unijnego....

85% sprzedawców detalicznych w Europie i 82% na całym świecie zmaga się z kurczącym rynkiem

Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), ogłosiła dziś wyniki swojego badania 16th Annual Global Shopper Study. Dane potwierdziły, że detaliści odczuwają presję związaną z wielokanałowością,...

Ceny wciąż rosną, choć wolniej niż rok temu. W sklepach jest drożej średnio o 8,1 proc.

Drożyzna w sklepach zaczęła lekko odpuszczać, choć codzienne zakupy wciąż są kosztowne. W październiku br. ceny detaliczne poszły w górę średnio o 8,1% rdr....

Polacy i ekonomia współdzielenia: trendy w konsumpcji i świadomości ekologicznej

Wciąż lubimy posiadać przedmioty, wynika z badania „Polacy a ekonomia współdzielenia” zrealizowanego dla BIG InfoMonitor we współpracy z Gleevery. Jednak to się zmienia. Co...

Kongres ZPPHiU i PSNPH: cyrkularność i współpraca na linii najemcy – wynajmujący

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wspólnie z Polskim Stowarzyszeniem Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) zorganizowali Drugi Kongres ZPPHiU i PSNPH, który był poświęcony...

Sezon świąteczny rusza w listopadzie, a drugi bieg wrzuca w Czarny Piątek

Świąteczna gorączka w handlu trwa przez dwa długie miesiące. Według badania na zlecenie Ware2Go duży odsetek konsumentów planuje zakupić większość prezentów już w listopadzie....

Sprzedaż online w Polsce może wzrosnąć o 15% w Dzień Singla

Ubiegłoroczny Światowy Dzień Singla okazał się sukcesem dla e-commerce na całym świecie, w tym w Polsce. Pozycjonujące się w sieci marki i sprzedawcy mogą...

Vollmart: Przyszłość dostępnych cenowo zakupów rozkwita w Polsce

W obliczu rosnących cen i niepewności gospodarczej, polscy konsumenci otrzymali nowego sojusznika w walce o wartość ich pieniądza – sieć hard dyskontów Vollmart. Pod...

Powierzchnia handlowa w Polsce przekroczyła 13 mln mkw.

Z raportu PRCH „Rynek obiektów handlowych w Polsce” wynika, że na koniec I półrocza 2023 r. powierzchnia handlowa polskich obiektów handlowych osiągnęła 13,10 mln...

AI w handlu: obsługa klienta, personalizacja i nowe doświadczenia zakupowe

Według wyników piątej edycji Barometru Retail przeprowadzonego przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, eksperci sektora handlu coraz częściej wykorzystują sztuczną inteligencję w procesach biznesowych. Wskazali,...

Shoper ogłasza nową technologię, przełomową dla polskiego rynku e-commerce

Shoper zaprezentował swoją innowację, Shoper Storefront. To przełomowa technologia, która odmienia wygląd i funkcjonowanie sklepów internetowych działających na platformie Shoper. Nowe rozwiązanie ma ułatwić...

CPS GfK: Polacy pokochali marki własne

Rynek marek własnych w polskiej branży FMCG jest już warty 48 mld zł, a potencjał dalszych wzrostów nadal jest ogromny. W 2025 roku marki...

W ciągu 5 lat spadła liczba osób zadowolonych z oferty usługowo-handlowej w biurowcach

Wyniki badania przeprowadzonego przez Colliers nie pozostawiają złudzeń – pandemia odcisnęła piętno na rynku usługowo-handlowym w warszawskich biurowcach. W raporcie „Zakupy w biurowcu” eksperci...

Rynek cateringu dietetycznego rośnie jak na drożdżach – w tym roku przebije wartość 3 mld zł

Z najnowszego badania przeprowadzonego na zlecenie Nice To Fit You wynika, że już 12 proc. Polaków korzysta lub korzystało w przeszłości z cateringu...

Chmura podbija branżę handlową

Nowe technologie mają duży wpływ na biznes. Najważniejszym trendem jest postępująca digitalizacja wielu procesów wspierających sprzedaż. W konsekwencji coraz więcej zadań zostaje zinformatyzowanych. Widać postęp...

Polacy coraz częściej chodzą do sklepów. I spędzają w nich więcej czasu [Dane za I-III kw. 2023 r.]

W trzech kwartałach br. ruch w sklepach zwiększył się o niecałe 4% rdr. Supermarkety i dyskonty rdr. zanotowały wzrosty powyżej 10%, a hipermarkety i...

Podwyżki cen w sklepach dalej dotykają Polaków. We wrześniu wzrost rdr. znowu był dwucyfrowy

Jak wynika z analizy blisko 73 tys. cen detalicznych, we wrześniu codzienne zakupy były droższe średnio o ponad 10% w porównaniu z analogicznym okresem...

Bain & Company: Trzy czwarte nabywców towarów luksusowych chce innowacji technologicznych w sklepach

Trzy czwarte klientów branży dóbr luksusowych entuzjastycznie podchodzi do innowacji technologicznych wprowadzanych w butikach i na stronach internetowych marek, wynika z badania firmy doradczej...

Gotowi na sezon świąteczny? W tym roku klienci najwięcej wydadzą w już listopadzie

Magia Gwiazdki nadchodzi! Choć święta dopiero za kilka tygodni, w niektórych sklepach już czuć świąteczny klimat. Dla handlowców to czas gorączki, bo niektórzy w...

E-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej – nieodkryty potencjał dla polskich e-sklepów

63% obywateli krajów Europy Centralno-Wschodniej (CEE) dokonało w 2022 roku zakupu przez internet. Dla mieszkańców Unii Europejskiej wskaźnik ten wyniósł 68% (Eurostat). Dane te...

Seris Konsalnet: O blisko 40 proc. wzrosła liczba kradzieży w sklepach

W pierwszej połowie 2023 r. aż o 39,1 proc. wzrosła liczba kradzieży, klasyfikowanych jako przestępstwo w porównaniu do I połowy 2022 r. Kradzieży określanych...

Gdzie hurtowo kupić kartony do firmy?

Kartony powszechnie wykorzystywane są w wielu branżach i przedsiębiorstwach. Niezależnie, czy prowadzisz firmę transportową, sklep internetowy, czy może pracujesz w przemyśle spożywczym, z dużą...

Kupując zdrową żywność, konsumenci stawiają na jakość. Dalej jest cena i skład produktu

Polacy zainteresowani nabywaniem zdrowej żywności zwykle na pierwszym miejscu stawiają na jej jakość – 36%. Niemniej cena jest też ważnym czynnikiem decyzyjnym w trakcie...

Sprzedaż cross-border podczas Black Week

Handel transgraniczny to szansa na dużo większą sprzedaż podczas Black Week – twierdzą eksperci. Gdzie polskie sklepy sprzedawały najwięcej? Jakie kategorie cieszyły się największą...

Handel usługami online w Polsce rośnie w zawrotnym tempie

W ciągu ostatnich kilku dekad obserwowaliśmy przekształcenie sposobu, w jaki dokonujemy zakupów i korzystamy z usług. Handel tradycyjny, oparty na fizycznych punktach sprzedaży, jest...

Indonezja zakazuje sprzedaży bezpośredniej w mediach społecznościowych

Rząd Indonezji zabronił platformom społecznościowych prowadzenia sprzedaży bezpośredniej. To cios w TikToka, bo to drugi największy rynek dla tego chińskiego giganta. Władze Indonezji chcą...

Inflacja coraz mocniej ściera się z polityką. Po wyborach ceny w sklepach zaczną rosnąć

Dynamika wzrostu cen w sklepach wciąż spada. Natomiast eksperci nie potrafią określić, czy ten trend dalej się utrzyma. Twierdzą, że obecnie na rynku jest...

Black Friday 2023. Jak dyrektywa Omnibus wpłynie na święto zakupowe?

Black Week i Black Friday w 2023 roku będą zupełnie inne niż w poprzednich latach. To ze względu na dyrektywę Omnibus, która ma zwalczać...

Galerie handlowe na sprzedaż z dużym dyskontem

Galerie handlowe można teraz kupić tanio, ponieważ z Polski wychodzi kilka funduszy, zamykając swoje pozycje inwestycyjne. - Jak najlepiej zainwestować 25 mln zł? Galerie handlowe...

750 zł – tyle średnio kradną nam internetowi oszuści

Najczęstsze ofiary oszustw płatniczych mają mniej niż 24 lata, 1/3 Polaków sprawdza, czy adres witryny internetowej nie wygląda podejrzanie, co trzecia firma przyznaje, że...

Hipermarkety na wojnie z dyskontami. W sklepach coraz bardziej rozkręca się cenowy rollercoaster

Ceny w sklepach nie wszędzie tak samo rosną. Okazuje się, że najwolniej idą w górę w hipermarketach, gdzie średni wzrost rdr. jest już jednocyfrowy....

KSeF, e-Paragony i omnicommerce – czyli w co inwestuje retail

Aż 70 proc. firm z branży retail deklaruje, że ich nakłady na rozwój IT w ciągu najbliższego roku nie będą spadać. W tym zakresie,...

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Osteopatia Kraków
- Reklama -