poniedziałek, 29 maja, 2023
MARKETINGCzy samodzielne prowadzenie kampanii na Linkedin ma sens?

Czy samodzielne prowadzenie kampanii na Linkedin ma sens?

-

tłumaczenia biuro tłumaczeń 123tlumacz.pl

Czy samodzielne prowadzenie kampanii na Linkedin ma sens?

Wykorzystanie mediów społecznościowych do promocji naszego biznesu jest niezwykle skuteczne i pożądane na dzisiejszym, marketingowym rynku. Należy bowiem zadbać o takie kanały promocji, które w prostszy i bardziej bezpośredni sposób dotrzeć do potencjalnych klientów i ich w ten sposób zachęcić do naszej marki. Jednak czy samodzielna kampania ma sens?

Linkedin – czym jest?

            Skupimy się tutaj na kampanii na Linkedin. Założony został w 2002 roku, rzecz jasna w Stanach Zjednoczonych, a jego szczyt popularności przypadł na drugie dziesięciolecie XXI wieku. To portal, który specjalizuje się w kontaktach zawodowo-biznesowych. To miejsce, gdzie ogłaszają się ludzie z przeróżnych branży, by nawiązać kontakty zawodowe. Dać się dostrzec. Jeśli więc samodzielnie zaczniemy bawić się w promowanie naszej osoby i doświadczenia w tym serwisie, zginiemy pośród wielu innych kandydatur. Warto jeszcze wspomnieć, że przed dwoma laty firma Microsoft wykupiła do niego prawa za niemalże 27 miliardów dolarów.

Jak promować się samemu?

            Odpowiedź na to pytanie jest jedna – wcale. Z możliwości tego serwisu możemy skorzystać tylko wówczas, gdy znamy się na tym dostatecznie dobrze i mamy czas. Pracowanie nad swoim profilem na Linkedin, który byłby oderwany od działalności firmowej jest trudne. Należy zatem skorzystać z wysokiej jakości pomocy, wyspecjalizowanych osób do promocji w internetowej przestrzeni biznesowej z renomowanego domu mediowego, np. z fabrykamarketingu.pl czy innego portalu, który zagwarantuje nam sukces.

            Sukces w branży internetowej nie zależy tylko i wyłącznie od nas samych. Jeśli więc chcemy samodzielnie wpływać na to w jaki sposób się ogłaszamy, między innymi na biznesowym portalu Linkedin, to możemy przeżyć szczere rozczarowanie. Warto zatem zadbać o swoją przyszłość i poświecić chwilę, by wybrać specjalistów, którzy zadbają o nasz zawodowy wizerunek.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

- Advertisment -

POLECAMY

Co nas czeka na rynku obligacji korporacyjnych

0
„Pozostajemy optymistycznie nastawieni do rynku obligacji korporacyjnych w Polsce. Mając na uwadze bieżącą sytuację makroekonomiczną oraz perspektywy ścieżki stóp procentowych, ta klasa aktywów powinna pozwolić na osiągnięcie relatywnie atrakcyjnych stóp zwrotu. Stabilizacja rentowności na...

REIT-y w Polsce to już temat zamknięty?

0
Tematowi uchwalenia polskich przepisów wprowadzających spółki typu REIT było poświęconych już kilka artykułów, które przygotowali eksperci portalu NieruchomosciSzybko.pl. Trudno się jednak dziwić, bo o regulacjach sprzyjających rozwojowi dywidendowych spółek nieruchomościowych była mowa już jesienią...

Ożywienie na rynku obligacji korporacyjnych

0
Wysoka inflacja z pewnością skłania coraz więcej inwestorów w lokowanie pieniędzy w obligacje korporacyjne. – Ta opcja inwestowania z pewnością wiąże się z większym ryzykiem, choć często jednocześnie oznacza większy zysk. Przy inwestowaniu w...